eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaRoboty budowlane związane z remontem lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy ul. Chwarznieńskiej ul. Kalksztajnów ul. Komandorskiej ul. Leszczynki, ul. Morskiej, ul. Opata Hackiego, ul. Warszawskiej ul. Zamenhofa, ul. Handlowej.



Ogłoszenie z dnia 2017-10-06



Ogłoszenie nr 598470-N-2017 z dnia 2017-10-06 r.

Administracja Budynków Komunalnych Nr 4 w Gdyni: Roboty budowlane związane z remontem lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy ul. Chwarznieńskiej ul. Kalksztajnów ul. Komandorskiej ul. Leszczynki, ul. Morskiej, ul. Opata Hackiego, ul. Warszawskiej ul. Zamenhofa, ul. Handlowej.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Budynków Komunalnych Nr 4 w Gdyni, krajowy numer identyfikacyjny 360995521, ul. Warszawska  67 A , 31-309  Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 621 02 70, e-mail biuro@abk4-gdynia.com.pl, faks 58 620 72 43.
Adres strony internetowej (URL): www.abk4gdynia. com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.abk4gdynia. com.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.abk4gdynia. com.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Administracja Budynków Komunalnych Nr 4 w Gdyni, ul. Warszawska 67 A, 81309 Gdynia (pokój nr 12)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane związane z remontem lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy ul. Chwarznieńskiej ul. Kalksztajnów ul. Komandorskiej ul. Leszczynki, ul. Morskiej, ul. Opata Hackiego, ul. Warszawskiej ul. Zamenhofa, ul. Handlowej.
Numer referencyjny: ZP/10/R/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy ul. Chwarznieńskiej ul. Kalksztajnów ul. Komandorskiej ul. Leszczynki, ul. Morskiej, ul. Opata Hackiego, ul. Warszawskiej ul. Zamenhofa, ul. Handlowej. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 1) CZĘŚĆ 1: Roboty budowlane związane z remontem lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy ul. Chwarznieńskiej ul. Kalksztajnów ul. Komandorskiej. 2) CZĘŚĆ 2: Roboty budowlane związane z remontem lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przyj ul. Leszczynki ul. Morskiej ul. Opata Hackiego ul. Okrzei ul. Warszawskiej ul. Zamenhofa ul. Handlowej. 3. Roboty budowlane prowadzone będą w wielorodzinnych budynkach, w lokalach mieszkalnych usytuowanych na różnych kondygnacjach budynków położonych na terenie Gdyni. Zakres prac stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót z branży remontowo-budowalnej. SIWZ zawiera wykaz lokalizacji wraz określonymi numerami budynków i mieszkań. 4. Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca: 1) zapewnił prowadzenie robót budowlanych w sposób niezakłócający porządku, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, 2) zorganizował prace wynikające z przedmiotu zamówienia w sposób nieutrudniający korzystania z istniejącej infrastruktury i mediów, w tym wszelkich podjazdów, uliczek oraz obiektów handlowych, usługowych czy wszelkich instytucji i podmiotów funkcjonujących w sąsiedztwie lub pobliżu prowadzonych robót budowlanych, 3) zapewnił niezbędne pozwolenia i dopełni procedur w przypadku konieczności wjazdu lub pozostawienia pojazdów ciężarowych w strefach ruchu, 4) prowadził wszelkie prace z poszanowaniem istniejącej infrastruktury zielonej, tj. trawników, krzewów, drzew, kwiatów. W przypadku gdy w wyniku robót budowalnych zostanie uszkodzony element infrastruktury zielonej, Wykonawca zobowiązany będzie do odtworzenia tego elementu. 5. Wykonawca odpowiada za realizację przedmiotu umowy zgodnie z przepisami BHP i ppoż, oraz z poszanowaniem zasad obowiązujących w budynkach mieszkalnych, dotyczących przede wszystkim niezakłócania ciszy nocnej oraz przestrzegania porządku. 6. Wykonawca zapewni w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa gospodarowanie odpadami powstałymi w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca na swój koszt dokona utylizacji wszelkich wytworzonych odpadów w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 7. Roboty budowlane zarówno w części pierwszej jak i drugiej postępowania, polegać będą na realizacji prac remontowych, przede wszystkim: 1) wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, 2) przygotowania podłoża pod malowanie przez skrobanie, ługowanie, poszpachlowanie oraz odgrzybianie, 3) uzupełnienie tynków, 4) malowanie ścian i sufitów, 5) skucie kafli, wykonanie posadzek, wymiana podłóg i wykładzin PCV, 6) uszczelnienie instalacji gazowej, 7) wymiana instalacji elektrycznej, 8) wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z armaturą, 9) wyniesie, wywiezienie i utylizacji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 8. Dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy Pzp. określają przedmiot zamówienia, dają Wykonawcom pełną wiedzę o zamówieniu umożliwiającą złożenie kompletnej oferty. Zamawiający przekazuje wraz z SIWZ przedmiar robót branży budowlanej. UWAGA: Przedmiar robót przekazany jest dla ułatwienia wyliczenia ceny ofertowej i sporządzenia kosztorysu ofertowego, nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia. Powyższe dotyczy zarówno części pierwszej jak i drugiej postępowania. STWiORB obejmuje część pierwszą i drugą postępowania, natomiast dokumentacja projektowa oraz przedmiar zawierają elementy osobno dla każdej części postępowania. 9. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń i uwag ze strony Zamawiającego albo po odebraniu przez Zamawiającego wad i usterek zgłoszonych podczas odbioru końcowego. Szczegółowe informacje dotyczące gwarancji zawiera wzór umowy. Termin gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawca może zaoferować dłuższy termin gwarancji, aniżeli minimalny określony w niniejszym postępowaniu o czym stanowi rozdział niniejszej SIWZ - Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń i uwag ze strony Zamawiającego albo po odebraniu przez Zamawiającego wad i usterek zgłoszonych podczas odbioru końcowego. Szczegółowe informacje dotyczące gwarancji zawiera wzór umowy. Termin gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawca może zaoferować dłuższy termin gwarancji, aniżeli minimalny określony w niniejszym postępowaniu o czym stanowi rozdział niniejszej SIWZ - Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi na wykonane roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 11. Jeżeli w dokumentacji, stanowiącej opis przedmiotu zamówienia bądź w SIWZ pojawią się wskazania dla niektórych technologii, materiałów lub urządzeń, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, zapisy te rozumieć należy jako uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie ma możliwości stworzyć opisu przedmiotu zamówienia poprzez inne dostatecznie dokładne i precyzyjne określenia. W takich przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, iż minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w dokumentacji. Powyższe oznacza, iż Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń lub technologii równoważnych o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej równych lub lepszych od tych, które zostały wskazane w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu. Obowiązek wykazania równoważności leży po stronie Zamawiającego (tj. spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia). Zastosowanie rozwiązania równoważne winny zapewniać uzyskanie takie samego celu, jak w przypadku rozwiązań wskazanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie, jakie materiały, urządzenia lub technologie zostały zamienione oraz podania jakie w ich miejsce proponuje rozwiązania, podając ich parametry techniczne. 12. W celu wypełnienia swoich zobowiązań, Wykonawca winien zapewnić doświadczone oraz wykwalifikowane osoby, co będzie warunkowało prawidłową realizację przedmiotowego zamówienia. Zamawiający w rozdziale VI ust.1 pkt. 2 ppkt 2.3 lit. b wskazał wymagania minimalne stawiane na etapie oceny ofert względem osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w ofercie konieczność uzupełnienia grona specjalistów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, właściwymi decyzjami i postanowieniami, które warunkują prawidłową realizację przedmiotu niniejszego zamówienia. 13. Zamawiający przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia w ramach danego etapu, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (a także Podwykonawcę) osób dedykowanych do realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26.06.1974 Kodeks Pracy (tj. tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 1666). Szczegółowe informacje w tym zakresie zawiera rozdział III. ust. 6 niniejszej SIWZ. 14. Wizja lokalna Zamawiający umożliwi zainteresowanym Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji robót budowlanych, w celu rozeznania wszelkich uwarunkowań w ramach wykonania przedmiotu zamówienia. W sprawie przeprowadzenia wizji, o której mowa w zdaniu powyżej, należy skontaktować się z pracownikiem Zamawiającego - Mariolą Jaks (mariola@abk4-gdynia.com.pl). Zgłoszenie przeprowadzenia wizji lokalnej musi nastąpić z minimum 3-dniowym wyprzedzeniem.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45453000-7
45262520-2
45410000-4
45442100-8
45330000-9
45310000-3
45430000-0
45450000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 35
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a. dotyczące doświadczenia Wykonawcy: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lub przebudowy lokalu lub kilku lokali mieszkalnych lub usługowych bądź użytkowych albo użyteczności publicznej na łączną kwotę nie mniejszą niż: ? minimum 30 000,00 zł brutto w przypadku części pierwszej postępowania, ? minimum 40 000,00 zł brutto w przypadku części drugiej postępowania. Niniejszy warunek Wykonawca musi spełnić stosowanie dla każdej części postępowania w której bierze udział. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania warunku łącznie dla kilku części postępowania tj. Wykonawca wykazujący spełnienie niniejszego warunku łącznie musi wykazać, że należycie wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lub przebudowy lokalu lub kilku lokali mieszkalnych lub usługowych bądź użytkowych albo użyteczności publicznej na łączną kwotę stanowiącą minimum sumę wartości wymaganych dla tych części. b. dotyczące osób, którymi dysponuje Wykonawca: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. W przypadku Wykonawcy biorącego udział w części pierwszej oraz drugiej postępowania Zamawiający dopuszcza możliwość dysponowania tą samą osobą dla obu części postępowania. Rozdział VI. SIWZ określa warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1.ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU LUB Z CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 r. poz. 570). 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie ust 1 przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 1. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 6. Informacje dotyczące oświadczeń i dokumentów zawiera SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu. 1) W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU DOTYCZĄCYCH ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA ZŁOŻENIA NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ: a. Załącznik nr 4 do SIWZ - WYKAZU ROBÓT BUDOWLANYCH wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; b. Załącznik nr 5 do SIWZ - WYKAZU OSÓB, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczeni, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przedmiotowe zobowiązanie Wykonawca winien przedłożyć w formie oryginału wraz z ofertą. 3. W treści SIWZ określono zasady w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1) W PRZYPADKU CZĘŚCI PIERWSZEJ POSTĘPOWANIA: 3 000,00 zł 2) W PRZYPADKU CZĘŚCI DRUGIEJ POSTĘPOWANIA: 3 500,00 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (przelew bankowy), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Dokument wadialny (poręczenie lub gwarancja) musi być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy: 1) nazwę oraz wskazanie siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), oraz gwaranta/poręczyciela (banku, instytucji ubezpieczeniowej lub podmiotu poręczającego), 2) określenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, 3) kwotę, 4) termin ważności, 5) mieć formę oświadczenia bezwarunkowego płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, bez pośrednictwa banku lub innej tego typu instytucji, 6) być nieodwołalny, 7) obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp, 8) a także obejmować cały okres związania ofertą, określony w SIWZ. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na następujący rachunek Administracji Budynków Komunalnych Nr 4 w Gdyni 14 1440 1387 0000 0000 1764 0798 z dopiskiem: Roboty budowlane związane z remontem lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy ul. Chwarznieńskiej ul. Kalksztajnów ul. Komandorskiej ul. Leszczynki, ul. Morskiej, ul. Opata Hackiego, ul. Warszawskiej ul. Zamenhofa, ul. Handlowej - ZP/10/R/2017 "Wadium do przetargu: Część : .... (należy podać numer części postępowania której dotyczy wadium)." 5. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu, oryginał dokumentu wadium należy złożyć za pokwitowaniem w pokoju nr 12 Administracji Budynków Komunalnych Nr 4 w Gdyni kasie lub przesłać pocztą na adres: Administracja Budynków Komunalnych Nr 4 w Gdyni, ul. Warszawska 67 A, 81-309 Gdynia, z dopiskiem: Roboty budowlane związane z remontem lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy ul. Chwarznieńskiej ul. Kalksztajnów ul. Komandorskiej ul. Leszczynki, ul. Morskiej, ul. Opata Hackiego, ul. Warszawskiej ul. Zamenhofa, ul. Handlowej - ZP/10/R/2017. 7. Wadium wniesione w jednej z form określonych w ust. 2 pkt 2-5, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy Zamawiający otrzyma stosowny dokument przed terminem składania ofert. 8. Zaleca się, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą potwierdzenie wniesienia wadium (kserokopia). 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 Ustawy Pzp 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 12. W ofercie należy wpisać nr konta, na który Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium wpłacone w pieniądzu. 13. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, zgodnie z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty60,00
Termin gwarancji10,00
Termin realizacji 20,00
Wysokość kar umownych10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Wzór umowy, stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Wykonawca winien zapoznać się z treścią wzoru umowy oraz w przypadku, gdy nie wnosi żadnych zastrzeżeń dotyczących postanowień i warunków, określonych we wzorze umowy, zaakceptować jego treść na formularzu "Oferta". 3. Zmiany umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron umowy. 4. Wszelkie zmiany umowy dokonywane będą w formie pisemnej i muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania stron umowy. 5. Zamawiający w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, dotyczące: 1) TERMINU: Termin zakończenia przedmiotu zamówienia ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionej okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z: a. przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b. działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), c. warunków atmosferycznych uniemożliwiających lub utrudniających wykonywanie robót - fakt ten musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru, d. ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezidentyfikowanej przeszkody, e. ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu umowy nieprzewidzianych przeszkód formalno-prawnych, f. realizacji robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechania części robót, g. przerw lub przestojów w realizacji robót budowlanych wynikających z przyczyn nie leżących po stronie po Wykonawcy. W okolicznościach wyżej wymienionych Strony ustalają nowe terminy umowne, z tym że wielkość zmian musi być powiązana z przyczyną jaka ją spowodowała. 2) ZAKRESU I WARTOŚCI UMOWY: Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie jedynie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT na skutek zmiany obowiązujących przepisów a płatności będą się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury. Powodem wprowadzenia zmian w zakresie i wartości umowy mogą być również roboty dodatkowe, zamienne lub zaniechane. Wprowadzenie robót zamiennych jest możliwe jeśli: a. jest korzystne dla Zamawiającego na etapie realizacji umowy lub przyniesie korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu umowy, b. stało się konieczne na skutek ujawnienia się przeszkód w realizacji robót budowlanych w tym błędów w dokumentacji projektowej, c. ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezidentyfikowanej przeszkody w budynku, d. pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych w dokumentacji projektowej e. dotyczą zastosowania nowych technologii nieznanych Zamawiającemu i niedostępnych w momencie zawarcia umowy, f. zleconych robót dodatkowych, g. konieczność rezygnacji z tych robót jest niezbędna dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, h. konieczność uzyskania dodatkowych niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania decyzji lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów, i. udzielenie przez Zamawiającego zamówień dodatkowych jeżeli ich realizacja uniemożliwia dotrzymanie terminu, zaistniały istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie części robót nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3) PODWYKONAWSTWA: a. zmiany osoby podwykonawcy, b. rezygnacji z podwykonywania robót, c. zmiany zakresu podwykonywanych robót.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> JĘZYK POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Otwarcie ofert nastąpi w budynku Administracji Budynków Komunalnych Nr 4 w Gdyni, w dniu 23.10.2017 r. o godz. 10:30. Otwarcie ofert jest jawne. 2. Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.Jeśli występuje pełnomocnik, należy do oferty załączyć pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie)- zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. 4. Niniejsze postępowanie jest prowadzone w języku polskim.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Roboty budowlane związane z remontem lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przy ul. Chwarznieńskiej ul. Kalksztajnów ul. Komandorskiej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Roboty budowlane w niniejszej części postępowania, polegać będą na realizacji prac remontowych, przede wszystkim: 1) wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, 2) przygotowania podłoża pod malowanie przez skrobanie, ługowanie, poszpachlowanie oraz odgrzybianie, 3) uzupełnienie tynków, 4) malowanie ścian i sufitów, 5) skucie kafli, wykonanie posadzek, wymiana podłóg i wykładzin PCV, 6) uszczelnienie instalacji gazowej, 7) wymiana instalacji elektrycznej, 8) wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z armaturą, 9) wyniesie, wywiezienie i utylizacji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień - CPV): 1) 45000000-7 Roboty budowlane 2) 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 3) 45262520-2 Roboty murowe 4) 45410000-4 Roboty tynkarskie 5) 45442100-8 Roboty malarskie 6) 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 7) 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 8) 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 9) 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45453000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
Termin gwarancji10,00
Termin realizacji20,00
Wysokość kar umownych10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Warunkiem przystąpienia do przetargu w części 1. jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert,wadium w następującej wysokości: 3 000,00 PLN


Część nr: 2Nazwa: Roboty budowlane związane z remontem lokali mieszkalnych zlokalizowanych w Gdyni przyj ul. Leszczynki ul. Morskiej ul. Opata Hackiego ul. Okrzei ul. Warszawskiej ul. Zamenhofa ul. Handlowej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Roboty budowlane w niniejszej części postępowania, polegać będą na realizacji prac remontowych, przede wszystkim: 1) wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, 2) przygotowania podłoża pod malowanie przez skrobanie, ługowanie, poszpachlowanie oraz odgrzybianie, 3) uzupełnienie tynków, 4) malowanie ścian i sufitów, 5) skucie kafli, wykonanie posadzek, wymiana podłóg i wykładzin PCV, 6) uszczelnienie instalacji gazowej, 7) wymiana instalacji elektrycznej, 8) wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z armaturą, 9) wyniesie, wywiezienie i utylizacji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2. 15. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień - CPV): 1) 45000000-7 Roboty budowlane 2) 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 3) 45262520-2 Roboty murowe 4) 45410000-4 Roboty tynkarskie 5) 45442100-8 Roboty malarskie 6) 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 7) 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 8) 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 9) 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45453000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty60,00
Termin gwarancji10,00
Termin realizacji20,00
Wysokość kar umownych10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Warunkiem przystąpienia do przetargu w części 2. jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert,wadium w następującej wysokości: 3 500,00 PLN






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.