eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiecutworzenie Zakładu Diagnostyki Obrazowej



Ogłoszenie z dnia 2006-02-01

POZYCJA 5984

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sosnowiec: utworzenie Zakładu Diagnostyki Obrazowej

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II, do kontaktów: Grażyna Ożarowska tel. 032 2660251, ul. Zapolskiej 3, 41-218 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660230, fax 032 2663630, e-mail: dag@centrum-pediatrii.com.pl, www.centrum-pediatrii.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utworzenie Zakładu Diagnostyki Obrazowej. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Adaptacja i rozbudowa istniejącego budynku na Zakład Diagnostyki Obrazowej w oparciu o projekt techniczny. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Sosnowiec, ul. Zapolskiej 3. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót ogólnobudowlanych, wykonanie instalacji: elektrycznej, teletechnicznej, wodnokan., c.o., klimatyzacyjnej, p.poż. (czujki p.poż.) oraz osłona przed promieniowaniem jonizującym. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 80;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 1. Wadium wynosi 20 000 PLN 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2% ceny ofertowej brutto. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności wykażą, że: a) zrealizowali w okresie 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną o charakterze zbliżonym lub tożsamym o wartości nie mniejszej niż 800.000 PLN i udokumentują należyte wykonanie tego zamówienia b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: - kierownikiem budowy - z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi, przynależny do właściwej izby samorządu zawodowego, z min. 5-letnim stażem zawodowym na stanowisku kierowniczym c) dysponują potencjałem technicznym w tym: - samochody do transportu materiałów min. 2 - samochód do betonu min. 1 - pompa do betonu min 1 - dźwig lub inne urządzenie do transportu pionowego min. 1 - maszyna tynkarska min. 1 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową do uzyskania kredytu niezbędnego do sfinansowania wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: a) wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej b) wykonawca wykaże się średnim rocznym obrotem z 3 ostatnich lat min. 4 000 000 PLN c) wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiada na rachunku bankowym środki w wysokości co najmniej 800.000 PLN lub otwartą linię kredytową o wartości co najmniej 800 000 PLN Zamawiający dokona oceny czy spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń. Wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt 4-8 i ustawy- wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania otbrt 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niz 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. Informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert 7. Sprawozdania finansowe, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opiniami o badanych sprawozdaniach albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 9. Wykaz wykonanych w okresie 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie o charakterze zbliżonym lub tożsamym oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, źe roboty te zostały wykonane należycie 10. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia 11. Wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia 12. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cena - 80% Długość okresu gwarancji - 20% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 17.03.2006, cena - 244,00 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.03.2006 godzina 08:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.03.2006, godzina 09:30, Siedziba zamawiającego Dział Administracyjno-Gospodarczy pokój 0.35.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 24.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.