Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-19
Wrocław: Przebudowa i remont portierni w budynkach UWr
Zadanie 1 - Przebudowa i remont portierni w budynku UWr Kredka we Wrocławiu przy ul. Grunwaldzkiej 69
Zadanie 2 - Przebudowa i remont portierni w budynku UWr Ołówek we Wrocławiu przy pl. Grunwaldzkim 30
Numer ogłoszenia: 59851 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont portierni w budynkach UWr Zadanie 1 - Przebudowa i remont portierni w budynku UWr Kredka we Wrocławiu przy ul. Grunwaldzkiej 69 Zadanie 2 - Przebudowa i remont portierni w budynku UWr Ołówek we Wrocławiu przy pl. Grunwaldzkim 30.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zamówienia: robota budowlana Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont portierni w budynkach Uniwersytetu Wrocławskiego: dla zadania 1: Kredka we Wrocławiu przy ul. Grunwaldzkiej 69, dla zadania 2: Ołówek we Wrocławiu przy pl. Grunwaldzkim 30. Roboty obejmują obszar holu w budynkach D.S. Kredka i D.S. Ołówek, w których usytuowana jest portiernia. ZAKRES ZAMÓWIENIA Zadanie nr 1 D.S. Kredka 1. Rozbiórka istniejącej portierni wykonanej z elementów drewnianych, 2. Wykonanie nowej portierni z elementów aluminiowo-szklanych, 3. Wymiana drewnianych przegród i szafek na aluminiowe częściowo przeszklone, 4. Wyposażenie portierni w krzesła i szafki, 5. Wymiana instalacji elektrycznej gniazd wtykowych, domofonów itp., 6. Wymiana grzejnika c.o. z żeberkowego na płytowy, 7. Malowanie ścian w portierni i w korytarzu (dot. zabudowy szachtów). Zadanie nr 2 D.S. Ołówek 1. Rozbiórka istniejącej portierni wykonanej z elementów drewnianych, 2. Wykonanie nowej portierni z elementów aluminiowo-szklanych, 3. Wymiana drewnianych przegród i szafek na aluminiowe częściowo przeszklone, 4. Wyposażenie portierni w krzesła i szafki, 5. Wymiana instalacji elektrycznej gniazd wtykowych, domofonów itp., 6. Wymiana grzejnika c.o. z żeberkowego na płytowy, 7. Malowanie ścian w portierni i w korytarzu (dot. zabudowy szachtów). Prace będą wykonywane w budynkach czynnych 24h dobę, przy RUCHU CIĄGŁYM MIESZKAŃCÓW domów studenckich, dlatego konieczne będzie uzgodnienie terminów wykonywania prac z Użytkownikiem Obiektów. Wymagana będzie duża staranność w utrzymaniu porządku w ww. obiektach, m.in. poprzez zabezpieczenie narażonych na zniszczenie elementów. Szczegółowy zakres robót budowlanych i rozwiązań konstrukcyjno-materiałowych zawierają: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załączniki do SIWZ: nr 9a dla zadania 1 i nr 9b dla zadania 2, Przedmiar robót - załączniki do SIWZ: nr 10a dla zadania 1 i nr 10b dla zadania 2, Projekt budowlany zamienny - załącznik nr 11a dla zadania 1, Projekt budowlany - załącznik nr 11b dla zadania 2, Projekty wykonawcze - załączniki do SIWZ: nr 12a dla zadania 1 i nr 12b dla zadania 2 Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy na przedmiot zamówienia określa wzór umowy - załączniki do SIWZ: nr 8a - dla zadania 1 i 8b dla zadania 2..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.10.00.00-8, 45.40.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: zadanie 1:2000 zł (słownie: dwa tysiące zł), zadanie 2:2000 zł (słownie: dwa tysiące zł). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych,poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego: Bank Zachodni WBK S.A. IV O Wrocław NR KONTA 12 1090 2503 0000 0001 1257 6100 z dopiskiem: wadium na postępowanie nr BZP.2422.2.2013.PM Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do upływu składania terminu ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Bankowy dowód wpłaty należy przedstawić w formie dołączonej do oferty kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 5. Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Kwesturze Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu (Dział Finansowy pok. Nr 108, I piętro, okienko nr 1) do upływu terminu składania ofert. Kopię należy dołączyć do oferty. 6. Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wykonali, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż: - dla zadania 1: 60 000 zł brutto - dla zadania 2: 50 000 zł brutto. Wykonawca składający ofertę na dwa zadania, zobowiązany jest wykazać się dwiema robotami - odpowiednio jak dla poszczególnych zadań. Zamawiający zastrzega, że są to najważniejsze roboty, jakie powinien wykazać Wykonawca. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ocena ww. warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale V w pkt 1 ppkt 1) i 2) SIWZ. Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia-nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 t.j.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. nr 83 poz. 578) lub których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych dla zadania 1 i 2: a) kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej b) kierownik robót elektrycznych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie co najmniej: instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - lub posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w ww. zakresie - równoważne z uprawnieniami ww. wymienionymi - wydane na podstawie wcześniej obowiązujących aktów prawnych Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp, określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale V w pkt 1 ppkt 1, 3 i 4 SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca zobowiązany jest wskazać co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż: - dla zadania 1: 60 000 zł brutto - dla zadania 2: 50 000 zł brutto.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Kosztorys ofertowy; 3. Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza) 4. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 5. Dowód wniesienia wadium; 6. Jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dla Zadania 1 i 2: 1. Ze względów losowych dopuszcza się zmianę przedstawicieli stron posiadających wskazane w Umowie kwalifikacje. 2. W przypadku wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu Umowy: istotnych lub nieistotnych zmian w dokumentacji projektowej (zgłoszonych przez Wykonawcę,potwierdzonych przez Projektanta i zatwierdzonych przez Zamawiającego), których zaistnienie zostało spowodowane sytuacją niemoSliwą do przewidzenia na etapie sporządzania dokumentacji projektowej przez Projektanta, a jednocześnie potrzeba ich wykonania powoduje wstrzymanie realizacji przez Wykonawcę zamówienia podstawowego - co pociąga za sobą przesunięcie terminu zakończenia realizacji zamówienia podstawowego oraz ze względu na kwaterowanie studentów w obiekcie, dopuszcza się wydłużenie terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia do: 2 tygodni.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych UWr, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych UWr, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje zastosowanie dynamicznego systemu zakupów. Termin wykonania zamówienia: dla zadania 1 od 08.07.2013 do 12.08.2013, dla zadania 2:od 06.08.2013 do 06 09 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa i remont portierni w budynku UWr Kredka we Wrocławiu przy ul. Grunwaldzkiej 69.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia Zadanie nr 1 D.S. Kredka 1. Rozbiórka istniejącej portierni wykonanej z elementów drewnianych, 2. Wykonanie nowej portierni z elementów aluminiowo-szklanych, 3. Wymiana drewnianych przegród i szafek na aluminiowe częściowo przeszklone, 4. Wyposażenie portierni w krzesła i szafki, 5. Wymiana instalacji elektrycznej gniazd wtykowych, domofonów itp., 6. Wymiana grzejnika c.o. z żeberkowego na płytowy, 7. Malowanie ścian w portierni i w korytarzu (dot. zabudowy szachtów). Prace będą wykonywane w budynkach czynnych 24h/dobę, przy RUCHU CIĄGŁYM MIESZKAŃCÓW domów studenckich, dlatego konieczne będzie uzgodnienie terminów wykonywania prac z Użytkownikiem Obiektów. Wymagana będzie duża staranność w utrzymaniu porządku w ww. obiektach, m.in. poprzez zabezpieczenie narażonych na zniszczenie elementów. Szczegółowy zakres robót budowlanych i rozwiązań konstrukcyjno-materiałowych zawierają: - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załączniki do SIWZ: nr 9a dla zadania 1 - Przedmiar robót - załączniki do SIWZ: nr 10a dla zadania 1 - Projekt budowlany zamienny - załącznik nr 11a dla zadania 1 - Projekty wykonawcze - załączniki do SIWZ: nr 12a dla zadania 1 Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy na przedmiot zamówienia określa wzór umowy - załączniki do SIWZ: nr 8a - dla zadania 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.10.00.00-8, 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa i remont portierni w budynku UWr Ołówek we Wrocławiu przy pl. Grunwaldzkim 30.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia Zadanie nr 2 - D.S. Ołówek 1. Rozbiórka istniejącej portierni wykonanej z elementów drewnianych, 2. Wykonanie nowej portierni z elementów aluminiowo-szklanych, 3. Wymiana drewnianych przegród i szafek na aluminiowe częściowo przeszklone, 4. Wyposażenie portierni w krzesła i szafki, 5. Wymiana instalacji elektrycznej gniazd wtykowych, domofonów itp., 6. Wymiana grzejnika c.o. z żeberkowego na płytowy, 7. Malowanie ścian w portierni i w korytarzu (dot. zabudowy szachtów). Prace będą wykonywane w budynkach czynnych 24h/dobę, przy RUCHU CIĄGŁYM MIESZKAŃCÓW domów studenckich, dlatego konieczne będzie uzgodnienie terminów wykonywania prac z Użytkownikiem Obiektów. Wymagana będzie duża staranność w utrzymaniu porządku w ww. obiektach, m.in. poprzez zabezpieczenie narażonych na zniszczenie elementów. Szczegółowy zakres robót budowlanych i rozwiązań konstrukcyjno-materiałowych zawierają: - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załączniki do SIWZ: nr 9b dla zadania 2 - Przedmiar robót - załączniki do SIWZ: nr 10b dla zadania 2 - Projekt budowlany - załącznik nr 11b dla zadania 2 - Projekty wykonawcze - załączniki do SIWZ: nr 12b dla zadania 2 Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy na przedmiot zamówienia określa wzór umowy - załączniki do SIWZ: 8b dla zadania 2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.10.00.00-8, 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.