eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jab³onna"Budowa hali magazynowej na szkó³ce kontenerowej w Skierdach"



Og³oszenie z dnia 2020-10-16



Og³oszenie nr 598522-N-2020 z dnia 2020-10-16 r.

Nadle¶nictwo Jab³onna: "Budowa hali magazynowej na szkó³ce kontenerowej w Skierdach"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadle¶nictwo Jab³onna, krajowy numer identyfikacyjny 12567157000000, ul. ul. Wiejska  20 , 05-110  Jab³onna, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 227 744 933, e-mail jablonna@warszawa.lasy.gov.pl, faks 227 744 596.
Adres strony internetowej (URL): http://www.jablonna.warszawa.lasy.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_warszawa/nadl_jablonna/zamowienia_publiczne


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_warszawa/nadl_jablonna/zamowienia_publiczne


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Nadle¶nictwo Jab³onna, ul. Wiejska 20, 05-110 Jab³onna


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Budowa hali magazynowej na szkó³ce kontenerowej w Skierdach"
Numer referencyjny: SA.270.16.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na budowie hali magazynowej na szkó³ce kontenerowej w Skierdach. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest dz. nr ew. 169 w obrêbie Rajszew, gm. Jab³onna. Powierzchnia u¿ytkowa 552.00 m2 Powierzchnia zabudowy 640.20 m2 Kubatura brutto 3007.62 m3 Wszystkie wskazane w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) poprzez zamieszczenie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, materia³y (wyroby) i urz±dzenia nale¿y rozumieæ jako okre¶lenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jako¶ciowych. Oznacza to, ¿e zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, w odniesieniu do materia³ów (wyrobów) i urz±dzeñ wskazanych z nazwy Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie materia³ów (wyrobów) i urz±dzeñ równowa¿nych, tj. o jako¶ci nie gorszej ni¿ opisana w dokumentacji i STWIORB. Ponadto Zamawiaj±cy, w przypadku gdy w przedmiotowych opracowaniach zosta³y wskazane normy, aprobaty techniczne, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, za wyj±tkiem Polskich Norm przenosz±cych normy europejskie oraz norm innych pañstw cz³onkowskich EOG przenosz±cych te normy, dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Urz±dzenia i materia³y równowa¿ne, a tak¿e (w przypadku powo³ywania siê przez Wykonawcê na rozwi±zania równowa¿ne opisanym przez Zamawiaj±cego) normy, aprobaty techniczne, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia musz± byæ wymienione w ofercie z nazwy. Ciê¿ar udowodnienia, ¿e materia³ (wyrób) lub urz±dzenie, lub zaproponowane rozwi±zanie jest równowa¿ne w stosunku do wymogu okre¶lonego przez Zamawiaj±cego spoczywa na Wykonawcy sk³adaj±cym ofertê. W takim wypadku Wykonawca musi przed³o¿yæ odpowiednie dokumenty opisuj±ce parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczaj±ce dane materia³y (wyroby) lub urz±dzenia, lub zaproponowane rozwi±zania do u¿ytkowania, oraz pozwalaj±ce jednoznacznie stwierdziæ, ¿e s± one rzeczywi¶cie równowa¿ne.

II.5) G³ówny kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45223500-1
45111300-1
45223200-8
45223100-7
45443000-4
45212212-5
45421100-5
45432111-5
45262320-0


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6-7. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówienia z wolnej rêki polegaj±cego na wykonaniu robót budowlanych to¿samych rodzaju z robotami opisanymi w pkt. 3.5 SIWZ.. Ca³kowita warto¶æ tego zamówienia bêdzie mog³a wynie¶æ do 100 % szacunkowej warto¶ci zamówienia. Zamówienie bêdzie mog³o byæ zlecone dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego pod nastêpuj±cymi warunkami: Wykonawca wyka¿e, ¿e nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie przes³anek wyszczególnionych w pkt 6.1., na dowód czego Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu dokumenty opisane pkt 7.1 i 7.5.1.1. SIWZ. W przypadku powo³ywania siê na zdolno¶ci techniczne, zawodowe innych podmiotów wymagane jest wykazanie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespe³niania przez te podmioty warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp oraz powodów wskazanych w pkt 6.1. ppkt 1-8., na dowód czego Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu dokumenty opisane pkt 7.1 - 7.3 i 7.5.1.1. SIWZ.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-12-21

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, w zakresie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego w niniejszym postêpowaniu, tj. warunki dotycz±ce posiadania zdolno¶ci technicznej i zawodowej, tzn. ¿e: - posiadaj± wiedzê i do¶wiadczenie, tzn. ¿e wykonali z nale¿yt± staranno¶ci± w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie budynku w technologii porównywalnej do opisanej w projekcie budowlanym o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150 tys. PLN brutto i udokumentuj±, ¿e wykazane roboty zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone. - dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. ¿e dysponuj± (lub bêd± dysponowaæ): 1) co najmniej jedn± osob± z wykszta³cenie ¶rednim lub wy¿szym i uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ, 2) co najmniej jedn± osob± z wykszta³ceniem ¶rednim lub wy¿szym i uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacji elektrycznych, 3) co najmniej jedn± osob± z wykszta³ceniem ¶rednim lub wy¿szym i uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacji sanitarnych. Przez uprawnienia budowlane rozumie siê uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 z pó¼n. zm.) oraz rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014r. poz. 1278) lub odpowiadaj±ce im inne wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. W przypadku obywateli pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej musz± oni spe³niaæ wymogi okre¶lone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, ¿e samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65). Podstawê do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi wpis, w drodze decyzji, do centralnego rejestru osób posiadaj±cych uprawnienia budowlane prowadzonego przez G³ównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, oraz - zgodnie z ustaw± o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (j.t. Dz.U. z 2016 r. poz. 1725) - wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, potwierdzony za¶wiadczeniem wydanym przez tê izbê, z okre¶lonym w nim terminem wa¿no¶ci.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³: 1. odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 2. o¶wiadczenia wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, przekazane zamawiaj±cemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji, dotycz±cych: 1) kwoty, jak± zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy z³o¿yli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków p³atno¶ci zawartych w ofertach, W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³: -odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, -o¶wiadczenia wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, przekazane zamawiaj±cemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. W celu wykazania spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, okre¶lonych w pkt 6.2, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³: -Na potwierdzenie spe³niania warunku opisanego w pkt 6.2.1. - dokument: "Wykaz wykonanych robót budowlanych", zawieraj±cy: nazwê i adres zamawiaj±cego, rodzaj tzn. opis wykonanego zamówienia (sporz±dzony w sposób umo¿liwiaj±cy ocenê spe³niania warunku) i jego warto¶æ, datê i miejsce wykonania (formularz wykazu znajduje siê w Rozdziale III SIWZ - w za³±czniku nr 3). Wykonawca mo¿e w "Wykazie wykonanych robót budowlanych" przedstawiæ roboty wykonane przez podmioty, na których wiedzy i do¶wiadczeniu polega, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków, pod warunkiem udowodnienia Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia objêtego niniejszym postêpowaniem. Je¿eli Wykonawca potwierdzaj±c spe³nianie tego warunku polega na wiedzy i do¶wiadczeniu innych podmiotów, winien przedstawiæ równie¿ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia objêtego niniejszym postêpowaniem, np. pisemne zobowi±zanie wykonawcy robót do udostêpnienia swojej wiedzy i do¶wiadczenia zdobytego podczas realizacji robót wskazanych w "Wykazie wykonanych robót budowlanych", wraz z deklaracj± oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (formularz zobowi±zania znajduje siê w Rozdziale III SIWZ - w za³±czniku nr 4). Zobowi±zanie takie powinno wynikaæ ze stosunku prawnego ³±cz±cego Wykonawcê z danym podmiotem (osob± fizyczn± lub prawn±). Do "Wykazu wykonanych robót budowlanych" nale¿y za³±czyæ dowody potwierdzaj±ce, ¿e roboty podane w wykazie zosta³y wykonane w sposób nale¿yty, w szczególno¶ci zawieraj±ce informacje o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ takich dokumentów - inne dokumenty; -na potwierdzenie spe³niania warunku opisanego w pkt 6.2.2. - dokument: "Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia" (formularz wykazu znajduje siê w Rozdziale III SIWZ - w za³±czniku nr 5), zawieraj±cy: imiê i nazwisko osoby uprawnionej, numer, datê wydania i podstawê prawn± wydania uprawnieñ, informacje na temat posiadanych przez te osoby kwalifikacji zawodowych i wykszta³cenia i zakresu wykonywanych czynno¶ci (sporz±dzonym w sposób umo¿liwiaj±cy ocenê spe³niania warunku) oraz wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami. Wykonawca mo¿e w "Wykazie osób skierowanych do realizacji zamówienia" przedstawiæ osoby, którymi dysponuj± inne podmioty, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków, pod warunkiem udowodnienia Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia objêtego niniejszym postêpowaniem. W przypadku, gdy Wykonawca potwierdzaj±c spe³nianie tego warunku polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuj± inne podmioty, winien przedstawiæ równie¿ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia objêtego niniejszym postêpowaniem, np. pisemne zobowi±zania wykonawców dysponuj±cych osobami wskazanymi w "Wykazie osób skierowanych do realizacji zamówienia", do oddania tych osób Wykonawcy do dyspozycji na potrzeby realizacji zamówienia (formularz zobowi±zania znajduje siê w Rozdziale III SIWZ - w za³±czniku nr 6). Zobowi±zanie takie powinno wynikaæ ze stosunku prawnego ³±cz±cego Wykonawcê z danym podmiotem (osob± fizyczn± lub prawn±).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu winien z³o¿yæ ofertê, której zawarto¶æ stanowiæ bêdzie: 1) "Oferta", sporz±dzona zgodnie z tre¶ci± formularza zamieszczonego w Rozdziale IV SIWZ, 2) "Zestawienie warto¶ci kosztorysowych", sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± formularza znajduj±cego siê w Za³±czniku nr 1 do Oferty. 2. Wraz z ofert± Wykonawca powinien z³o¿yæ: 1) O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt III.3) og³oszenia, 2) Pe³nomocnictwo do podpisania oferty, wzglêdnie do podpisywania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów lub pe³nomocnictw z³o¿onych wraz z ofert±. Tre¶æ pe³nomocnictwa musi jednoznacznie wskazywaæ czynno¶ci, do wykonywania których pe³nomocnik jest upowa¿niony. 3) W przypadku, gdyby pe³nomocnictwa, o których mowa w pkt 2, udziela³a osoba inna ni¿ uprawniona do reprezentowania podmiotu z mocy prawa lub umowy spó³ki, nale¿y do³±czyæ do oferty równie¿ pe³nomocnictwo do dokonania tej czynno¶ci. 4) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia. Pe³nomocnictwo to powinno wyra¼nie wskazywaæ: a) jakiego postêpowania dotyczy, b) jakie podmioty wystêpuj± wspólnie, c) kto w imieniu tych podmiotów ma pe³niæ funkcjê pe³nomocnika, d) jakie konkretne czynno¶ci w postêpowaniu ma prawo wykonywaæ pe³nomocnik, e) na jaki okres jest udzielone. 5) Zobowi±zanie lub inne dokumenty podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 2000,00 z³. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres rêkojmi40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ Umowy w sytuacji zaistnienia jednej lub kilku z poni¿szych okoliczno¶ci: 1) konieczno¶ci wprowadzenia zmian w Dokumentacji projektowej lub Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, bêd±cych podstaw± realizacji przedmiotu Umowy lub wprowadzenia zmian w sposobie wykonania robót budowlanych spowodowanych zmianami w przepisach prawa, normach i standardach, zmianami stanu wiedzy technicznej lub zmian± funkcji u¿ytkowej oraz w przypadku stwierdzenia niezinwentaryzowanych elementów infrastruktury; 2) konieczno¶ci zmiany terminu realizacji spowodowanej: a) wyst±pieniem warunków pogodowych maj±cych wp³yw na brak mo¿liwo¶ci prowadzenia robót budowlanych, np.: d³ugotrwa³e intensywne opady, wyst±pienie niskich temperatur uniemo¿liwiaj±cych realizacjê robót, powód¼ powoduj±ca konieczno¶æ przerwania robót na czas niezbêdny na osuszenie zalanego terenu do momentu, w którym mo¿liwa jest kontynuacja lub rozpoczêcie robót, itp.; b) okoliczno¶ciami, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy, takich jak: si³a wy¿sza, kolizje transportowe lub komunikacyjne itp. - powoduj±ce zniszczenia lub uszkodzenia wymagaj±ce naprawy, a tak¿e zwi±zane z odkryciem w gruncie przedmiotów niemo¿liwych wcze¶niej do zidentyfikowania, takich jak: g³azy narzutowe, niewybuchy, przedmioty wymagaj±ce ochrony Konserwatora Zabytków itp.; c) okoliczno¶ciami le¿±cymi po stronie Zmawiaj±cego; d) brakiem wydania w zgodnym z przepisami terminie przez instytucje wydaj±ce pozwolenia na budowê decyzji niezbêdnych dla prowadzenia prac lub wstrzymaniem robót przez urzêdy Nadzoru Budowlanego; 3) konieczno¶ci zmiany wynagrodzenia umownego w wyniku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy lub uzasadnionego jego zwiêkszenia; 4) zmian± sposobu wyp³aty wynagrodzenia, w tym wprowadzenia p³atno¶ci czê¶ciowych w przypadku przerwania prac lub zmiany terminu odbioru z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego; 5) konieczno¶ci zmiany wynagrodzenia umownego spowodowanej zmianami w przepisach prawa, w tym zmiany stawki podatku VAT; 6) mo¿liwa jest uzasadniona zmiana kierownika budowy lub robót je¿eli Zamawiaj±cy zaakceptuje tak± zmian± a kwalifikacje i uprawnienia nowo wskazanych osób bêd± spe³niaæ warunki postawione w tym zakresie w og³oszeniu o zamówieniu i SIWZ; 7) mo¿liwa jest zmiana podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w z³o¿onej ofercie, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiaj±cego wskazanego innego podwykonawcy i po wykazaniu, i¿ proponowany inny podwykonawca spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca siê powo³uje w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia; 8) mo¿liwa jest rezygnacja z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w z³o¿onej ofercie, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu - w przypadku wykazania Zamawiaj±cemu, i¿ Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca siê powo³uje w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia; 9) mo¿liwe jest powierzenie podwykonawcy realizacji czê¶ci zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie wskaza³ czê¶ci, któr± na etapie realizacji zamówienia zamierza powierzyæ podwykonawcy, przy czym w takim wypadku Wykonawca winien stosowaæ zasady wynikaj±ce z § 10 do 12 umowy. 10) mo¿liwa jest zmiana wykonawcy, któremu zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, na nowego wykonawcê na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, pod warunkiem, ¿e nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy. Zmiany, o których mowa w ust. 1 nie mog± powodowaæ wykroczenia poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawarte w Umowie, jak równie¿ nie mog± powodowaæ obej¶cia przepisu art. 144 Pzp. Wszystkie zmiany postanowieñ zawartej umowy wymagaj± zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci. ZMIANY UMOWY Z POWODU SKUTKÓW COVID -19 1. Strony Umowy niezw³ocznie, wzajemnie informuj± siê o wp³ywie okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem skutków COVID-19 na nale¿yte wykonanie tej umowy, o ile taki wp³yw wyst±pi³ lub mo¿e wyst±piæ. Strony umowy potwierdzaj± ten wp³yw do³±czaj±c do informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym, o¶wiadczenia lub dokumenty, które mog± dotyczyæ w szczególno¶ci: 1) nieobecno¶ci pracowników lub osób ¶wiadcz±cych pracê za wynagrodzeniem na innej podstawie ni¿ stosunek pracy, które uczestnicz± lub mog³yby uczestniczyæ w realizacji Umowy; 2) decyzji wydanych przez G³ównego Inspektora Sanitarnego lub dzia³aj±cego z jego upowa¿nienia pañstwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w zwi±zku z przeciwdzia³aniem COVID-19, nak³adaj±cych na Wykonawcê obowi±zek podjêcia okre¶lonych czynno¶ci zapobiegawczych lub kontrolnych; 3) poleceñ wydanych przez wojewodów lub decyzji wydanych przez Prezesa Rady Ministrów zwi±zanych z przeciwdzia³aniem COVID-19, o których mowa w art. 11 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2020 r. poz. 568); 4) wstrzymania dostaw produktów, komponentów produktu lub materia³ów, trudno¶ci w dostêpie do sprzêtu lub trudno¶ci w realizacji us³ug transportowych; 5) okoliczno¶ci, o których mowa w pkt 1-4, w zakresie w jakim dotycz± one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy; 2. W przypadku gdy stron± sk³adaj±c± informacje, o której mowa w ust. 1 jest Wykonawca, wraz z t± informacj± lub niezw³ocznie w kolejnym terminie Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu projekty Aneksów do Umów o podwykonawstwo uwzglêdniaj±ce postanowienia ust. 7-9. Do przed³o¿onych projektów Aneksów Wykonawca do³±czy uzasadnienie potwierdzaj±ce ich wp³yw na nale¿yte wykonanie Umowy i propozycje zmian Umowy proponowane przez Wykonawcê. 3. Ka¿da ze stron Umowy mo¿e ¿±daæ przedstawienia dodatkowych o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych wp³yw okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19 na nale¿yte wykonanie tej umowy w celu uzasadnienia proponowanych zmian Umowy. 4. Strona Umowy na podstawie otrzymanych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w ust. 1 -3, w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania, przekazuje drugiej stronie swoje stanowisko, wraz z uzasadnieniem, odno¶nie do wp³ywu skutków COVID-19, na nale¿yte jej wykonanie. Je¿eli strona Umowy otrzyma³a kolejne o¶wiadczenia lub dokumenty, termin liczony jest od dnia ich otrzymania. 5. Zamawiaj±cy, po stwierdzeniu, ¿e okoliczno¶ci zwi±zane z wyst±pieniem skutków COVID-19 mog± wp³yn±æ lub wp³ywaj± na nale¿yte wykonanie Umowy mo¿e w uzgodnieniu z Wykonawc± dokonaæ zmiany Umowy, w szczególno¶ci przez: 1) zmianê terminu wykonania Umowy lub jej czê¶ci, lub czasowe zawieszenie wykonywania Umowy lub jej czê¶ci, 2) zmianê sposobu wykonywania dostaw, us³ug lub robót budowlanych; zwi±zana z tym zmiana wynagrodzenia Wykonawcy; 3) zmianê zakresu ¶wiadczenia Wykonawcy i odpowiadaj±c± jej zmianê wynagrodzenia Wykonawcy; - o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekroczy 50% warto¶ci pierwotnej Umowy; 6. Je¿eli Wykonawca uzasadni wp³yw skutków COVID-19 na nale¿yte wykonanie Umowy oraz uzasadni ich wp³yw na zasadno¶æ ustalenia i dochodzenia tych kar lub odszkodowañ, lub ich wysoko¶æ, Zamawiaj±cy mo¿e dokonaæ zmniejszenia wysoko¶ci kar umownych lub nie dochodziæ odszkodowania w zakresie okoliczno¶ci zwi±zanych ze skutkami COVID-19. 7. Wykonawca i podwykonawca, po stwierdzeniu, ¿e okoliczno¶ci zwi±zane ze skutkami COVID-19, mog± wp³yn±æ lub wp³ywaj± na nale¿yte wykonanie ³±cz±cej ich zaakceptowanej przez Zamawiaj±cego Umowy o podwykonawstwo uzgadniaj± odpowiedni± zmianê tej umowy, w szczególno¶ci mog± zmieniæ termin wykonania Umowy o podwykonawstwo lub jej czê¶ci, czasowo zawiesiæ wykonywanie Umowy o podwykonawstwo lub jej czê¶ci, zmieniæ sposób wykonywania Umowy o podwykonawstwo lub zmieniæ zakres wzajemnych ¶wiadczeñ. 8. W przypadku dokonania zmiany Umowy, je¿eli zmiana ta obejmuje czê¶æ zamówienia powierzon± do wykonania podwykonawcy, Wykonawca i podwykonawca uzgadniaj± odpowiedni± zmianê ³±cz±cej ich Umowy o podwykonawstwo, w sposób zapewniaj±cy, ¿e warunki wykonania tej umowy przez podwykonawcê nie bêd± mniej korzystne ni¿ warunki wykonania Umowy zmienionej zgodnie z ust. 5. 9. Ust. 7 i 8 stosuje siê do Umowy o podwykonawstwo zawartej miêdzy Podwykonawc±, a dalszym podwykonawc±.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
W przypadku, gdyby oferta lub sk³adane wraz z ni± dokumenty zawiera³y informacje, stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien w sposób niebudz±cy w±tpliwo¶ci zastrzec, które spo¶ród przedstawionych informacji stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Informacje te powinny byæ umieszczone w osobnym wewnêtrznym opakowaniu, trwale ze sob± po³±czone i ponumerowane, z zachowaniem ci±g³o¶ci numeracji stron oferty. Nie mog± stanowiæ tajemnicy przedsiêbiorstwa informacje podawane do wiadomo¶ci podczas otwarcia ofert, tj. informacje dotycz±ce ceny, a tak¿e terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków p³atno¶ci zawartych w ofercie.
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-11-02, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Oferta oraz pozosta³e dokumenty powinny byæ sporz±dzone w jêzyku polskim.
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.