To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-18
Warszawa: Wymiana dźwigu osobowego w budynku przy ul. Rechniewskiego 9
w Warszawie - zaprojektuj i wybuduj.
Numer ogłoszenia: 59862 - 2015; data zamieszczenia: 18.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27438 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 300 35 27, faks 22 300 35 30.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana dźwigu osobowego w budynku przy ul. Rechniewskiego 9 w Warszawie - zaprojektuj i wybuduj..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu osobowego w budynku przy ul. Rechniewskiego 9 w Warszawie - zaprojektuj i wybuduj. Zamówienie obejmuje: 1) wykonanie dokumentacji projektowo-wykonawczej w branży budowlanej (wraz ze schematami wentylacji kabiny, szybu i maszynowni) i elektrycznej adaptacji szybu windowego i instalacji elektrycznych pod wymianę dźwigu, 2) dobór dźwigu spełniającego wymagania zamówienia, 3) demontaż istniejącego dźwigu wraz z utylizacją złomu, gruzu, itp. oraz z jego wyrejestrowaniem w UDT, 4) dostawę nowego dźwigu osobowego wraz z urządzeniami towarzyszącymi, 5) montaż nowego dźwigu osobowego, w tym wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych zgodnie ze sporządzoną dokumentacją projektowo-wykonawczą. 6) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, odbiór zgodnie z prawem budowlanym i uzyskanie rejestracji nowego dźwigu w urzędzie Dozoru Technicznego zezwalającej na jego eksploatację. 2. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do: 1) opracowania kompletnej dokumentacji projektowej wymiany dźwigu osobowego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i pozwoleniami wymaganymi przepisami prawa, 2) uzyskania wszelkich niezbędnych do wykonania zamówienia opinii, uzgodnień, pozwoleń wymaganych przepisami, 3) występowania w imieniu Zamawiającego przed organami administracji publicznej, we wszystkich sprawach dotyczących realizacji niniejszej umowy. W tym celu Zamawiający wyposaży Wykonawcę w stosowne pełnomocnictwa. Wykonawca nie ma prawa przedkładania do zatwierdzenia przez właściwe organy żadnych dokumentów, czy zmian do dokumentów, przed uprzednim uzyskaniem na nie pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający jest obowiązany wyrazić stanowisko w terminie do 3 dni roboczych dla dokumentów, a dla projektów budowlanych i wykonawczych do 14 dni roboczych od dnia przedłożenia ich Zamawiającemu przez Wykonawcę. Brak stanowiska Zamawiającego w tych terminach uważa się za wyrażenie zgody. 4) sporządzenia dokumentacji powykonawczej, odbioru zgodnie z prawem budowlanym i uzyskanie rejestracji nowego dźwigu w urzędzie Dozoru Technicznego ze-zwalającej na jego eksploatację, 5) zaprojektowania, dostarczenia i zamontowania dźwigu osobowego do dnia 30.06.2015 przy czym dokumentację projektową należy złożyć u Zamawiającego w ciągu 28 dni od dnia podpisania umowy, 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. 4. Zasady wykonania i rozliczania prac 1) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w dniu podpisania umowy harmonogram prac. 2) po wykonaniu przez Wykonawcę kompletnej dokumentacji projektowej, nastąpi przekazanie dokumentacji do sprawdzenia i weryfikacji w siedzibie Zamawiające-go. 3) Zamawiający dokona sprawdzenia i weryfikacji w terminie 7 dni roboczych licząc od daty przekazania przez Wykonawcę całości dokumentacji projektowej. 4) odbiór końcowy kompletnej dokumentacji projektowej nastąpi w terminie 7 dni roboczych od daty jej przekazania przez Wykonawcę, w siedzibie Zamawiającego. 5) w przypadku nieprawidłowego wykonania dokumentacji projektowej Zamawiający odmówi dokonania odbioru końcowego dokumentacji i zażąda wykonania poprawek i uzupełnień w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 6) dokumentacja projektowa, winna być przekazana Zamawiającemu w wersji papierowej oraz na nośniku elektronicznym zgodnie z wymogami określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym 7) do sporządzonej dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest załączyć oświadczenie o zgodności wersji elektronicznej z wersją wykonaną metodą tradycyjną (papierową). 8) wraz z dokumentacją projektową Wykonawca przedkłada oświadczenie, że: a) dokumentacja projektowa została wykonana zgodnie z umową i obowiązującymi w kraju normami oraz aktualnymi przepisami techniczno-budowlanymi, b) dokumentacja projektowa została sprawdzona, c) dokumentacja projektowa jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć i nadaje się do realizacji, posiada niezbędne uzgodnienia w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów. 9) dokonanie sprawdzenia i weryfikacji przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku poprawienia lub uzupełnienia dokumentacji projektowej oraz z odpowiedzialności za wadliwe jej wykonanie wykryte w późniejszym czasie. 10)Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania nadzoru autorskiego na polecenie Zamawiającego albo w wykonaniu decyzji właściwego organu. 5. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, techno-logii, norm i warunków technicznych, 2) uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń wymaganych przepisami, 3) posiadania uprawnień przyznanych przez Urząd Dozoru Technicznego w zakresie montażu, modernizacji i konserwacji urządzeń dźwigowych, 4) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową, 5) zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania. Prace będą prowadzone na obiekcie czynnym. Prace budowlane muszą być prowadzone w sposób nieutrudniający normalne funkcjonowanie obiektu. 6) używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonania robót oraz zapewnienie we własnym zakresie transportu materiałów narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót, 7) bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowe uprzątnięcie miejsc wykonywania robót i ciągów komunikacyjnych codziennie po zakończeniu prac oraz wywóz wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji, 8) zapewnienia zaplecza technicznego i socjalnego dla potrzeb budowy, a także zapewnienie zasilania urządzeń i narzędzi w energię elektryczną oraz miejsca poboru wody bez dodatkowego wynagrodzenia, 9) zabezpieczenia terenu robót oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami BHP i PPOŻ a za skutki ewentualnych wypadków Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną, 10) dostarczenia po wykonaniu przedmiotu umowy, dokumentów potwierdzających wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21), w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami. 11) dostarczenia niezbędnych protokołów, atestów, prób, badań, sprawozdań dotyczących rzeczy i robót, 12) zabezpieczenia i oznakowanie terenu budowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami bez dodatkowego wynagrodzenia, 13) zawiadomienia użytkowników obiektów, w których będą prowadzone roboty, o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośników energii, dopływu wody - z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjątkiem sytuacji awaryjnych). Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku właściwego powiadomienia, 14) zabezpieczenia instalacji i urządzeń na terenie robót i w jego bezpośrednim otoczeniu do dnia odbioru końcowego robót, 15) uporządkowania terenów sąsiadujących, a także usunięcie wszelkich urządzeń związanych z realizacją robót, pozostałości materiałów, gruzu i śmieci do dnia odbioru poszczególnych robót, 16) kompletowania na bieżąco w trakcie wykonywania robót dokumentacji, w tym protokołów niezbędnych przy odbiorze, 17) usuwania wad i usterek w wyznaczonym terminie w czasie trwania robót oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi, 18) wykonania innych obowiązków związanych z realizacją robót, 19) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych. Wykonawca zobowiązany jest również na własny koszt usuwać niezbędne materiały, odpady, śmieci i niepotrzebne urządzenia prowizoryczne i składować urządzenia i materiały w taki sposób, aby nie stwarzały zagrożenia dla zdrowia i mienia osób trzecich. W trakcie realizacji robót utrudniających komunikację, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczne przejście do wszelkich lokali, 20) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu państwowego nadzoru budowlanego oraz udostępnienie im danych i informacji wymaganych tą usta-wą 21) bieżącego nanoszenie na dokumentacji wszelkich zmian powykonawczych, które mogą zostać wprowadzone bez konieczności zmiany projektu architektoniczno - budowlanego, 22) poprawnego usytuowanie wszystkich części robót i naprawienie każdego błędu w usytuowaniu, poziomach, wymiarach czy wyosiowaniu robót, 23) informowania inspektora nadzoru o terminie wykonania robót ulegających zakryciu oraz o terminie robót zanikających; jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych faktach inspektora nadzoru, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzednie-go na swój koszt, 6. Materiały dostarczone przez Wykonawcę w celu wykonania przedmiotu Umowy muszą: 1) odpowiadać wymaganiom określonym w: a) ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz o systemie oceny zgodności (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.), b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) być nowe oraz odpowiedniego rodzaju i jakości, 3) posiadać wymagane przepisami prawa certyfikaty, aprobaty techniczne, atesty dopuszczenia do stosowania w Rzeczypospolitej Polskiej, 4) być dobrane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, 5) być przeznaczone i przydatne dla celów, do jakich zostały użyte przy wykonywaniu robót, 6) być wolne od obciążeń na rzecz osób trzecich w dacie ich wbudowania. Dopuszcza się możliwość zamiany materiałów, urządzeń jak również technologii wykonania robót budowlanych przedstawionych w programie funkcjonalno-użytkowym, po zatwierdzeniu przez Zamawiającego pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to przykładowo okoliczności: 1) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, 2) powodujące poprawienie parametrów technicznych, 3) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów 7. Wykonawca zobowiązany jest wykonać opisany w pkt. 3.1 SIWZ przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, aktualnymi przepisami zawartymi w szczególności w następujących aktach prawnych: 1) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), 2) rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. nr 130 poz. 1389), 3) ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz.907 ze zmianami), 4) ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inży-nierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013r. poz. 1232), 5) ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r. poz. 1409), 6) obowiązujących normach..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WINDA WARSZAWA Sp. z o.o., ul. Surowieckiego 12, 02-784 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 178895,62
Oferta z najniższą ceną: 178895,62 / Oferta z najwyższą ceną: 178895,62
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktualizacja i adaptacja posiadanej dokumentacji projektowej dla nowego zamierzenia inwestycyjnego pn. "Budowa budynków mieszkalnych, wielorodzinnych w Goleniowie przy ul. Wytwórczej - etap III i IV"
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.