Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-08
Rawicz: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali dla miasta Miejska Górka oraz miasta Bojanowo
Numer ogłoszenia: 59865 - 2009; data zamieszczenia: 08.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Rawiczu , Rynek 17, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 5462211, faks 0-65 5462211.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatrawicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali dla miasta Miejska Górka oraz miasta Bojanowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie założenia ewidencji budynków i lokali dla miasta Miejska Górka oraz miasta Bojanowo.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który spełnia niżej określone warunki: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, 2) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, 3) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 4) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeże-niem art. 26 ust. 3 ustawy, 5) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1- 9 ustawy. 3. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) Wykonawcę wykluczono z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3. 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Wykonawca składa następujące dokumenty: 1/oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, zgodnie ze wzorem załącznika do SIWZ (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie w zakresie pkt 1 i 4, a łącznie w zakresie pkt 2 i 3 ww. oświadczenia) 2/aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich składa przedmiotowy dokument oddzielnie) 3/pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca bądź ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego-upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców. Forma składania wymaganych dokumentów: 1) dokumenty, o których wyżej mowa należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł jej sprawdzić w inny sposób. 2) powyższe nie dotyczy pełnomocnictwa, które powinno mieć postać oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie analizy załączonych dokumentów. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści określonej w Załączniku Nr 1 do SIWZ, 2) zaparafowany projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ, 3) warunki stawiane przez Zamawiającego dotyczące zasad gwarancji określone w Załączniku Nr 3. 4) wykaz osób, które będą odpowiedzialne za kontakty z Zamawiającym w sprawach przedmiotowego zamówienia - Załącznik Nr 7 do SIWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem przez tłumacza przysięgłego na język polski, w formie oryginału bądź kopii poświadczonej przez Wykonawcę. Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenia Wykonawcy winny być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust.1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w ust. 6 pkt 1 i 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Natomiast dokumenty, o których mowa w ust. 6 pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia Wykonawcy lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 w/cyt. rozporządzenia zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca na siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatrawicki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe
ul. Rynek 17
63-900 Rawicz
Pokój nr 17.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Rynek 17 63-900 Rawicz Pokój nr 2 (Punkt Obsługi Interesantów).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Usługi odbioru i zagospodarowania odpadów
- "Retoping nawierzchni boiska sportowego i bieżni o nawierzchni poliuretanowej znajdujących się na terenie Zespołu Szkół Specjalnych w Rawiczu i I Liceum Ogólnokształcącego w Rawiczu"
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach zadania "Wzmocnienie systemów cyberbezpieczeństwa w Gminie Rawicz" w ramach realizacji projektu p.n. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Remont mieszkania nr 10 znajdującego się na II piętrze w budynku mieszkalnym nr 13 należącym do kompleksu budynków Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu rawickiego emulsją i grysami przy użyciu remontera.
- Wsparcie infrastruktury, wyposażenie i poprawa dostępności przedszkoli prowadzonych przez Gminę Rawicz - roboty budowlane.
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na terenie obrębu miasto Zagórów
- Świadczenie usług dotyczących wykonywania prac geodezyjnych
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków"
- Przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych w ramach PROW na lata 2014-2020 oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej do celów aktualizacji operatu ewidencyjnego
- Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Radziechowy [241710_2.0004] w jednostce ewidencyjnej Radziechowy-Wieprz
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa i budowa dróg na tzw. Osiedlu Wojskowym we Włodawie wraz z infrastrukturą towarzyszącą (dok. tech.)".
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.