Ogłoszenie z dnia 2018-08-02
Ogłoszenie nr 598667-N-2018 z dnia 2018-08-02 r.
Centrum Usług Wspólnych w Dobrym Mieście: Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Dobre Miasto do placówek szkolno - wychowawczych w Olsztynie w roku szkolnym 2018/2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Dobre Miasto do placówek szkolno - wychowawczych w Olsztynie w roku szkolnym 2018/2019
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Wspólnych w Dobrym Mieście, krajowy numer identyfikacyjny
366092872, ul.
Olsztyńska
19
,
11-040
Dobre Miasto, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
896161518, 896161518, e-mail
i.radzio@dobremiasto.com.pl, a.bursa@dobremiasto.com.pl, faks
896161278.
Adres strony internetowej (URL): http://dobremiasto-cuw.bip-wm.pl/public/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://dobremiasto-cuw.bip-wm.pl/public/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Dobre Miasto do placówek szkolno - wychowawczych w Olsztynie w roku szkolnym 2018/2019
Numer referencyjny:
CUW.271.4.2018.IR
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Dobre Miasto do placówek szkolno - wychowawczych zlokalizowanych na terenie Olsztyna. Zamawiający zapewnia dwóch opiekunów do dzieci podczas realizacji usługi. Dowóz należy zapewnić w dniach nauki szkolnej, określonych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego ustalonym na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 ze zm.). W trakcie trwania ferii zimowych, letnich, świąt lub innych dni wyznaczonych przez poszczególne szkoły jako dni wolne od zajęć, przewozy nie będą się odbywały. W razie zaistnienia konieczności dowozu dzieci w dni dodatkowe lub na innych dodatkowych trasach wykonawca zobowiązany będzie do ich realizacji. 2. Usługą dowozu należy objąć 18 uczniów z możliwością zwiększenia do 20 uczniów w tym dwoje na wózkach inwalidzkich. 3. Uczniowie dowożeni i odbierani będą z następujących placówek szkolno - wychowawczych w Olsztynie: 1) Zespół Placówek Edukacyjnych w Olsztynie, ul. Turowskiego 1, 2) Ośrodek Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczy w Olsztynie/ Niepubliczne Przedszkole Specjalne "DOBRY START", ul. Żołnierska 27, 3) Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Olsztynie, al. M. J. Piłsudskiego 42,; 4) Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy dla dzieci niesłyszących w Olsztynie, ul. Marii Grzegorzewskiej 6, 4. Przejazd odbywa się na następujących trasach: A. TRASA DOWOZU: DOBRE MIASTO - OLSZTYN - 1 kurs poranny B. TRASA ODWOZU I: OLSZTYN - DOBRE MIASTO - 1 kurs popołudniowy, C. TRASA ODWOZU II : OLSZTYN - DOBRE MIASTO - 1 kurs popołudniowy, Łącznie dzienny przejazd będzie wykonywany na odcinku około 155 km. 5. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Dzieci dowożone będą od poniedziałku do piątku, (w dni nauki w szkole) począwszy od 3 września 2018 r. do 30 czerwca 2019r. : a) Przewidywane godziny dowozu i odwozu dzieci: a. rano z miejsca zamieszkania lub w jego pobliżu między godziną 600 - 620 b. dzieci muszą być w pierwszej kolejności dowiezione do placówki szkolno wychowawczej przy ulicy Turowskiego 1, gdzie zajęcia rozpoczynają się od godziny 700 c. przewidywane godziny odbioru uczniów z Olsztyna - 1330 i 1500 b) Zamawiający zastrzega, że godziny dowozu i odwozu dzieci mogą ulec zmianie. c) Zamawiający zastrzega, że odwozy dzieci uzależnione będą od rozkładów zajęć w danych placówkach. d) Zamawiający zastrzega, że adresy odbioru lub dowozów uczniów mogą ulec zmianie, a tym samym również liczba kilometrów. e) Usługi przewozowe nie obejmują dojazdów na trasę i zjazdów do zajezdni oraz przejazdów technicznych. f) Wykonawcy, z tytułu awarii środka transportu, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia przysługiwać będzie możliwość wprowadzenia zastępczego środka transportu za podstawowy środek transportu, na okres nie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych. Pojazd zastępczy musi spełniać warunki zawarte w opisie przedmiotu zamówienia. Wprowadzenie zastępczego środka transportu wymagać będzie pisemnej zgody zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do zgłoszenia zamawiającemu w formie elektronicznej, faksem lub w formie pisemnej zamiar wprowadzenia do ruchu zastępczego środka transportu oraz przedstawienia kserokopii dowodu rejestracyjnego zastępczego środka transportu. 6. W przypadku zdarzenia uniemożliwiającego kontynuowanie jazdy środkiem transportu (np. awaria, kolizja drogowa), wykonawca zobowiązany będzie uruchomić, w czasie maksymalnym do 30 minut od chwili wystąpienia takiej sytuacji, zastępczy środek transportu. O zaistnieniu takiej sytuacji wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie powiadomić zamawiającego, a także dyrektorów poszczególnych szkół i rodziców uczniów - jeżeli zaistniała sytuacji spowoduje spóźnienie w przybyciu uczniów na zajęcia lub przy ich odbiorze po zajęciach. 7. Dowóz uczniów do szkół musi odbywać się pojazdem dopuszczonym do ruchu zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 1260) oraz spełniać parametry techniczne nie gorsze niż określone poniżej: a) pojazd typu bus, dostosowany do przewozu dzieci niepełnosprawnych, w tym posiadający minimum 2 miejsca dla dziecka poruszającego się na wózku inwalidzkim, dopuszczalne jest aby jeden wózek przewożony był złożony. b) wyposażony w siedzenia z pasami bezpieczeństwa, sprawny technicznie (posiadający aktualne badania techniczne), c) wyposażony w urządzenie do przemieszczania osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich do pojazdu - winda lub podnośnik. d) wyposażony szerokokątny (min. 150°) wideorejestrator o minimalnej rozdzielczości 1280 x 720 z możliwością zapisu dźwięku i obrazu w warunkach niskiego naświetlenia - skierowany na wszystkich pasażerów wraz z kierowcą. e) Liczba miejsc siedzących minimum 20. 8. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania nagrań z wideorejestratora przez okres dwóch tygodni. 9. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za ewentualne wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością wykonawcy. Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej przewoźnika w zakresie świadczonych usług, w szczególności w pełnym zakresie odpowiedzialności, ubezpieczenie wobec pasażerów z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usług objętych umową oraz szkód osobowych i rzeczowych powstałych w związku z wykonywaniem usług objętych przedmiotem zamówienia, w tym także szkód komunikacyjnych. Wykonawca zobowiązany będzie do zawiadamiania zamawiającego o wszelkich wypadkach i kolizjach, w tym w wyniku których nastąpiły przypadki zranienia i śmierci pasażerów, jak również wystąpienia innych zagrożeń dla funkcjonowania komunikacji zbiorowej, a także do przyznawania ewentualnych odszkodowań wynikających z realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-09-03 lub zakończenia: 2019-06-30
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2018-09-03 | 2019-06-30 |
II.9) Informacje dodatkowe: W DNI NAUKI SZKOLNEJ
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
1) W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt. 1) Wykonawca musi wykazać:
Licencje / Zezwolenie na podejmowanie i wykonywanie krajowego transportu drogowego, wydawaną na podstawie art. 5 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym z dnia 06 września 2001 r. (Dz. U. z 2017, poz. 2200 z późn. zm
a) dopuszczonym do ruchu zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. z 2017r. Dz. U. poz. 128), tj.: pojazdami typu bus przeznaczonymi do przewozu osób niepełnosprawnych, spełniającym parametry techniczne określone w opisie przedmiotu zamówienia (rozdział IV SIWZ) oraz złoży informację o podstawie do dysponowania tymi zasobami (należy podać podstawę do dysponowania, np. własność, najem, dzierżawa, leasing, użyczenie, inne)
2) Wykonawca powinien przedstawiać kopie dowodu rejestracyjnego pojazdu, którym będzie realizowane zamówienie.
3) Wykonawca powinien przedstawić kopie świadectwa homologacji przystosowania pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych i na wózkach inwalidzkich lub świadectwo homologacji pojazdu oraz badania stacji diagnostycznej z potwierdzeniem, że po adaptacji jest to pojazd dopuszczony do ruchu, jako samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych i na wózkach inwalidzkich
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
1) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 3.
2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu aktualną polisę w zakresie prowadzonej działalności lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Jeżeli termin objęcia ochrony ubezpieczeniowej upływa w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany przedłużyć termin ubezpieczenia
i przedstawić Zamawiającemu polisę lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz przedstawić do wglądu Zamawiającemu oryginały dowodów wpłat na powyższe polisy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
7. Dowóz uczniów do szkół musi odbywać się pojazdem dopuszczonym do ruchu zgodnie
z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 1260) oraz spełniać parametry techniczne nie gorsze niż określone poniżej:
a) pojazd typu bus, dostosowany do przewozu dzieci niepełnosprawnych, w tym posiadający minimum 2 miejsca dla dziecka poruszającego się na wózku inwalidzkim, dopuszczalne jest aby jeden wózek przewożony był złożony.
b) wyposażony w siedzenia z pasami bezpieczeństwa, sprawny technicznie (posiadający aktualne badania techniczne),
c) wyposażony w urządzenie do przemieszczania osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich do pojazdu - winda lub podnośnik.
d) wyposażony szerokokątny (min. 150°) wideorejestrator o minimalnej rozdzielczości 1280 x 720 z możliwością zapisu dźwięku i obrazu w warunkach niskiego naświetlenia - skierowany na wszystkich pasażerów wraz z kierowcą.
e) Liczba miejsc siedzących minimum 20.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
na stanowisko kierowcy - osoba, która spełnia wymagania określone
w art. 39a ust. 1 ustawy o transporcie drogowym z dnia 06 września 2001 r.
(Dz. U. z 2017, poz. 2200 z późn. zm.), posiada odpowiednie uprawnienia
(w tym świadectwa kwalifikacji uprawniające do przewozu osób).
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
Na ofertę składają się: 1) Formularz oferty - Załącznik nr 1, 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2, 3) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia- Załącznik nr 3, 4) Oświadczenie dotyczące wymagań osób na stanowisko kierowcy - Załącznik nr 4 5) Wykaz urządzeń technicznych - środków transportu oraz informacji o podstawie dysponowania nimi - Załącznik nr 5, 6) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 7) Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - Załącznik nr 8 8) Licencja na podejmowanie i wykonywanie krajowego transportu drogowego, 9) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, 10) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, 11) Polisa potwierdzająca zawarcie umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 12) Pełnomocnictwo, jeżeli jest konieczne. 13) Świadectwo homologacji przystosowania pojazdu do przewozu osób niepełnoprawnych i na wózkach inwalidzkich, bądź świadectwo homologacji pojazdu oraz badania techniczne
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na ofertę składają się:
1) Formularz oferty - Załącznik nr 1,
2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
- Załącznik nr 2,
3) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia- Załącznik nr 3,
4) Oświadczenie dotyczące wymagań osób na stanowisko kierowcy
- Załącznik nr 4
5) Wykaz urządzeń technicznych - środków transportu oraz informacji o podstawie dysponowania nimi - Załącznik nr 5,
6) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6
7) Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - Załącznik nr 8
8) Licencja na podejmowanie i wykonywanie krajowego transportu drogowego,
9) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego,
10) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego,
11) Polisa potwierdzająca zawarcie umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
12) Pełnomocnictwo, jeżeli jest konieczne.
13) Świadectwo homologacji przystosowania pojazdu do przewozu osób niepełnoprawnych i na wózkach inwalidzkich, bądź świadectwo homologacji pojazdu oraz badania techniczne
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium w pieniądzu w wysokości 5.000,00 PLN
(słownie pięć tysięcy złotych)
Wadium należy wpłacić do dn. 13.08.2018 r. (liczy się data wpływu na rachunek bankowy)
Na adres: Centrum Usług Wspólnych w Dobrym Mieście,
11-040 Dobre Miasto, ul. Olsztyńska 19 , WBS O/Dobre Miasto
Nr rachunku: 34 8857 1041 3004 0400 2453 0039
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców 5
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA za 1 km brutti | 90,00 |
Rok produkcji pojazdu | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
d) Zamawiający zastrzega, że adresy odbioru lub dowozów uczniów mogą ulec zmianie, a tym samym również liczba kilometrów.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-14, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2019-06-30 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z DOBREGO MIASTA
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- Dostawa pieluchomajtek i materiałów opatrunkowych
więcej: przetargi w Dobrym Mieście »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2025 roku do dnia 31.12.2025
- Dowozy szkolne do NOREW i NSP "ARKA" we Wrześni w 2025 roku
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Dowozy szkolne do placówek oświatowych
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.