eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › 1. bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni i chodników na drogach, dla których funkcję zarządcy pełni Prezydent Miasta Zielona Góra - rejon I północny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-27

POZYCJA 59874

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zielona Góra: 1. bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni i chodników na drogach, dla których funkcję zarządcy pełni Prezydent Miasta Zielona Góra - rejon I północny Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta, do kontaktów: Zbigniew Emilianów 68-4564500, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4564100, 4564403 do 05, fax 068 4564155, 4564455, e-mail: zamowienia@um.zielona-gora.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.zielona-gora.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielona Góra Podgórna 22 pokój 403, Agata Olkuśnik, Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68-4564404, www.bip.zielona-gora.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni i chodników na drogach, dla których funkcję zarządcy pełni Prezydent Miasta Zielona Góra - rejon I północny. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zielona Góra. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Remonty cząstkowe nawierzchni jezdni: - bitumicznych: mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco, mieszankami bitumicznymi na zimno, powierzchniowe utrwalanie przy pomocy emulsji i grysów, - betonowych (materiał inwestora): z kostki brukowej betonowej, płyt ażurowych, płyt drogowych betonowych (trylinka) - betonowych (materiał nowy), z kostki brukowej betonowej, płyt ażurowych, płyt drogowych betonowych (trylinka) 2. Remonty cząstkowe nawierzchni chodników: - bitumicznych: mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco, - betonowych (materiał inwestora): z płyt betonowych 35x35x5 cm, płyt betonowych 50x50x7 cm, kostki brukowej betonowej, - betonowych (materiał nowy): z płyt betonowych 35x35x5 cm, płyt betonowych 50x50x7 cm, kostki brukowej betonowej, 3. Remonty cząstkowe elementów ulic (materiał inwestora): krawężniki, obrzeża, 4. Remonty cząstkowe elementów ulic (materiał nowy): krawężniki, obrzeża, 5. Odpłużenie nawierzchni jezdni wraz z posypaniem piaskiem w okresie zimowym. 6. Wykonanie nawierzchni z destruktu bitumicznego gr. 10 cm z załadunkiem i transportem materiału na odl. do 5 km - materiał inwestora 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 tysięcy Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.01.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 4100,00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z dnia 9 lutego 2006r. Nr 164, poz. 1163) oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 1) wykonali minimum 1 zadanie o min wartości 300.000,00 zł. każde w zakresie bieżącego utrzymania nawierzchni jezdni i chodników; 2) posiadają polisę OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 3) kierownik budowy posiada uprawnienia w specjalności drogowej bez ograniczeń i przynależeć do właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa; 4) posiadają minimum po 1 szt. następujących maszyn i urządzeń: Recykler do przetwarzania mas mineralno-bitumicznych, Piłę do cięcia nawierzchni, Zagęszczarkę spalinową, Walec stalowy (min. 0,6T), Ciągnik kołowy z pługiem i rozrzutnikiem, Samochód ciężarowy (min. 5,0 T ładowności) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spelnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do specyfikacji; 2) oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. z 1997 r., Nr 88, poz. 553 - jednolity tekst z późn. zm.) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego wg załącznika Nr 2 do specyfikacji; 3) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami w wielkości 100% wg załącznika Nr 3 do specyfikacji; 4) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 5) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 i art. 24 ust 1 i ust.2 ustawy wg załącznika Nr 5 do specyfikacji; 6) projekt umowy wg załącznika Nr 8 do specyfikacji; 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 8) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 6 do specyfikacji; 9) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca wg załącznika nr 7 do specyfikacji; 10) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 11) dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 12) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 13) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl. Opłata: 7,8 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w formie papierowej można odbierać w siedzibie zamawiającego nr pokoju 403, 404 (tel. 068- 456424) osobiście po okazaniu dowodu opłaty w kasie urzędu w wys 7,80zł. W przypadku wykonawców zamawiających wysyłkę pocztą, należy dokonać opłaty za powiększonej o kwotę opłaty pocztowej w wysokości 14,40 na rachunek bankowy nr: 83 10 20 5402 0000 0702 0028 0784. Zamówienie specyfikacji należy przesłać na numer fax 068- 456 44 55 wraz z potwierdzeniem wniesienia opłaty. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2006 godzina 11:15. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.12.2006, godzina 11:30, Urząd Miasta Podgórna 22, sala 109.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.