eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Igo³omia"Organizacja szkolnych, autokarowych wyjazdów edukacyjnych dla uczniów z Gminnego Centrum Edukacji w Igo³omi"

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2018-08-03



Og³oszenie nr 598806-N-2018 z dnia 2018-08-03 r.

Gminne Centrum Edukacji w Igo³omi: "Organizacja szkolnych, autokarowych wyjazdów edukacyjnych dla uczniów z Gminnego Centrum Edukacji w Igo³omi"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane w ramach Projektu: Æwiczê umys³ dofinansowanego z 10 osi Priorytetowej Rozwój kszta³cenia ogólnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Ma³opolskiego na lata 2014 -2020

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Centrum Edukacji w Igo³omi, krajowy numer identyfikacyjny 12186379900000, ul. Igo³omia  252 , 32126   Igo³omia, woj. ma³opolskie, pañstwo Polska, tel. 12 287 30 31, e-mail igol252@wp.pl, faks 12 287 30 31.
Adres strony internetowej (URL): www.szpigolomia.com; www.igwa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.szpigolomia.com; www.igwa.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.szpigolomia.com; www.igwa.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zgodnie z art. 10c ust. 2 Pzp sk³adanie ofert odbywa siê za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca.
Adres:
Gminne Centrum Edukacji w Igo³omi, Igo³omia 252, 32-126 Igo³omia


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Organizacja szkolnych, autokarowych wyjazdów edukacyjnych dla uczniów z Gminnego Centrum Edukacji w Igo³omi"
Numer referencyjny: GCEIg.271.11.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przewóz uczniów wraz z opiek± uczniów z zespo³u szkó³ Gminne Centrum Edukacji w Igo³omi w roku szkolnym od dnia 10 wrze¶nia 2018r. do dnia 21 czerwca 2019r. po wyznaczonej trasie z wykorzystaniem jednego autobusu. 2. W celu spe³nienia wymogów bezpieczeñstwa Wykonawca do realizacji niniejszego zamówienia winien dysponowaæ jednym (1) autobusem o ilo¶ci miejsc siedz±cych dla uczniów szkolnych min. 50 (piêædziesi±t) oraz 1 (jedno) miejsce dla opiekuna. 3. Kursy odbywaæ siê bêd± 3 razy w tygodniu, w dni nauki szkolnej zgodnie z harmonogramem okre¶lonym przez Dyrektora GCE w Igo³omi w roku szkolnym 2018/2019, po wyznaczonej trasie: Igo³omia (szko³a) - Odwi¶le (¶wietlica)- Igo³omia (Centrum)- Ko¼lica (¶wietlica) - Igo³omia (Centrum) - Zofipole- Pobiednik Wielki (Brzostek) - Pobiednik Wielki (sk³ad) - Pobiednik Wielki (bloki) - Pobiednik Ma³y (szko³a) - Pobiednik Ma³y (Morgi) - przez Pobiednik Ma³y (szko³a) - przez Pobiednik Wielki - Tropiszów - Igo³omia (szko³a). 4. D³ugo¶æ planowanego jednego przewozu wynosi ok. 35 km w godzinach 15.30 - 17.00, Maksymalna ilo¶æ przewozów: 120 w ca³ym okresie trwania umowy. 5. Miejsca wysiadania (przystanki) na poszczególnych trasach zostan± okre¶lone i uszczegó³owione zgodnie z przyjêtymi miejscami wysiadania uczniów Gminnego Centrum Edukacji w Igo³omi. 6. Przewozy bêd± realizowane 3 razy w tygodniu zgodnie z harmonogramem okre¶lonym przez Dyrektora GCE w Igo³omi w dni nauki szkolnej, w miesi±cach szkolnych bez miesiêcy wakacyjnych, bez ferii zimowych, bez dni ¶wi±tecznych a tak¿e bez dni, w których szko³a jest nieczynna. 7. Wykonawca zobowi±zany jest do przestrzegania wszystkich wymogów prawnych dotycz±cych przewozów uczniów szkolnych oraz zapewnienia im w³a¶ciwej opieki. Wykonawca musi zapewniæ uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeñstwa i higieny. Dowo¿enie uczniów ma siê odbywaæ ubezpieczonym autobusem posiadaj±cym aktualne przegl±dy techniczne. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zbadania stanu technicznego autobusu ka¿dorazowo przed wyruszeniem w trasê lub wezwania w tym celu Policji. 8. Wykonawca ubezpiecza autobus i pasa¿erów od wszelkich szkód powsta³ych podczas przewozu oraz pozostaj±cych w zwi±zku z przewozem. Wykonawca musi zapewniæ min. 1 osobê do sprawowania opieki nad uczniami w czasie przewozów. 9. Przewóz uczniów odbywa siê w dniach nauki szkolnej. W przypadku odpracowywania zajêæ szkolnych w innym dniu wolnym od zajêæ Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ przewóz uczniów zgodnie z rozk³adem jazdy ustalonym z dyrektorem szko³y. 10. Opiekê nad dzieæmi i m³odzie¿± w czasie przewozów organizuje i zapewnia na swój koszt Wykonawca. Osoby zatrudnione do sprawowania opieki musz± posiadaæ kwalifikacje pedagogiczne lub za¶wiadczenie ukoñczenia kursu dla kierowników wycieczek szkolnych. Wymaga siê, aby opiekun nie figurowa³ w rejestrze sprawców na tle seksualnym zgodnie z ustaw± z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdzia³aniu zagro¿eniom przestêpczo¶ci± na tle seksualnych ( Dz. U. z 2018r., poz. 405 - t.j.). 11. Opiekunem uczniów nie mo¿e byæ kierowca autobusu. 12. Opiekun autobusu szkolnego ponosi odpowiedzialno¶æ za uczniów od chwili odebrania ich ze szko³y do chwili opuszczenia przez uczniów autobusu na przystanku w swojej miejscowo¶ci. Za bezpieczeñstwo uczniów powracaj±cych do domu po przywozie do swojej miejscowo¶ci odpowiedzialno¶æ ponosz± ich rodzice / prawni opiekunowie. 13. Podczas przewozów opiekun szkolnego autobusu odbiera uczniów spod drzwi szko³y i wprowadza do autobusu szkolnego zgodnie z ustalonym porz±dkiem. 14. Szczegó³owe rozk³ady godzin i dni przewozu uczniów bêd± ustalone przez Dyrektora Gminnego Centrum Edukacji w Igo³omi. 15. Cena, jak± Wykonawca przedstawi w ofercie za przewóz uczniów musi obejmowaæ wszystkie koszty wykonywania przedmiotu zamówienia w formie przewozu zorganizowanego (w tym koszty utrzymania kierowców, opiekunów) - za jeden przewóz w danym dniu. 16. Faktury za wykonanie przedmiotu zamówienia bêd± sk³adane w cyklach miesiêcznych. Podstaw± do wystawienia faktury przez Wykonawcê bêdzie wykonanie us³ugi w danym miesi±cu, potwierdzone przez Zamawiaj±cego.

II.5) G³ówny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60112000-6
60130000-8


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2018-09-10   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2018-09-10

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada licencjê w zakresie krajowego transportu drogowego osób wydan± na podstawie ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001r. o transporcie drogowym.
Informacje dodatkowe Wstêpn± ocenê spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy przeprowadzi na podstawie za³±czonego do oferty o¶wiadczenia, stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SIWZ.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: A) techniczna Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e: - dysponuje w celu wykonania zamówienia, co najmniej: jednym (1) pojazdem (autobusem) o ilo¶ci miejsc siedz±cych min. 51. Wstêpn± ocenê spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy przeprowadzi na podstawie za³±czonego do oferty o¶wiadczenia, stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SIWZ. B) zawodowa Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e: - w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowa³ lub nadal realizuje co najmniej dwie us³ugi w zakresie przewozu osób na ³±czn± kwotê co najmniej 14.000,00 z³ (s³ownie: czterna¶cie tysiêcy z³otych). Wstêpn± ocenê spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy przeprowadzi na podstawie za³±czonego do oferty o¶wiadczenia, stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SIWZ. - dysponuje do realizacji niniejszego zamówienia, co najmniej jednym (1) kierowc± posiadaj±cym aktualne uprawnienia do kierowania autobusami (prawo jazdy kat. D) oraz co najmniej jednym (1) opiekunem posiadaj±cym kwalifikacje pedagogiczne lub za¶wiadczenie ukoñczenia kursu dla kierowników wycieczek szkolnych. Wymaga siê, aby opiekun nie figurowa³ w rejestrze sprawców na tle seksualnym zgodnie z ustaw± z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdzia³aniu zagro¿eniom przestêpczo¶ci± na tle seksualnych ( Dz. U. z 2018r., poz. 405 - t.j.). Wstêpn± ocenê spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy przeprowadzi na podstawie za³±czonego do oferty o¶wiadczenia, stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SIWZ.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, w zakresie przewozu osób na ³±czn± kwotê co najmniej 14.000,00 z³ (s³ownie: czterna¶cie tysiêcy z³otych). Wykaz musi zawieraæ: warto¶æ, przedmiot, datê wykonania nazwê i adres podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów potwierdzaj±cych, czy wymienione us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Dowodami, o których mowa powy¿ej s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 10 do SIWZ; 2) wykaz sprzêtu (pojazdów - autobusów) dostêpnego Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tym zasobem. Wymieniony w wykazie autobus musi posiadaæ ilo¶ci miejsc siedz±cych min. 51 i posiadaæ aktualne na dzieñ sk³adania badanie techniczne i ubezpieczenie OC. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 9 do SIWZ. 3) wykazu osób (kierowca, opiekun), skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 8 do SIWZ; 4) o¶wiadczenie dotycz±ce zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych przedmiot zamówienia (Rozdz. VIII ust. 1). Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 12 do SIWZ. 5) o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO 6) uwierzytelnione kopie dowodów rejestracyjnych i ubezpieczenie OC pojazdów wymienionych w "Wykazie pojazdów" (Za³. nr 9). 7) licencja w zakresie krajowego transportu drogowego osób wydana na podstawie ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001r. o transporcie drogowym.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wraz z ofert± Wykonawca sk³ada: O¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wzór stanowi za³±cznik Nr 13 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena brutto60,00
czas podstawienia pojazdu zastêpczego20,00
termin p³atno¶ci faktur20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. 2. Pod rygorem niewa¿no¶ci niedopuszczalna jest zarówno zmiana postanowieñ umowy jak i wprowadzenie nowych postanowieñ do umowy niekorzystnych dla Zamawiaj±cego, je¿eli przy ich uwzglêdnieniu nale¿a³oby zmieniæ tre¶æ oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. 3. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy dopuszcza siê: a) Zmianê kluczowego personelu niezbêdnego do wykonywania zamówienia zarówno po stronie Zamawiaj±cego (np. dyrektor szko³y) jak równie¿ po stronie Wykonawcy (np. kierowca autobusu, opiekun). Zamawiaj±cy/Wykonawca wyrazi zgodê na zmianê personelu drugiej strony tylko w przypadku potwierdzenia wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy czy Zamawiaj±cego. W szczególno¶ci mog± to byæ okoliczno¶ci powoduj±ce, i¿ wskazana osoba nie bêdzie mog³a wykonywaæ swojej pracy. b) Zmianê autobusu wskazanego w ofercie. Zmieniony autobus o parametrach technicznych i jako¶ciowych nie gorszych ni¿ autobus wskazany w ofercie musi posiadaæ aktualne ubezpieczenie, aktualny przegl±d techniczny oraz wymagan± ilo¶æ miejsc siedz±cych. O zmianie autobusu Wykonawca jest zobowi±zany niezw³ocznie zawiadomiæ Zamawiaj±cego 4. Zmiany tre¶ci i warunków umowy mog± nast±piæ równie¿ w przypadku: a) konieczno¶ci zawieszenia przez Zamawiaj±cego wykonywania us³ugi. b) wyst±pienia si³y wy¿szej. Za si³ê wy¿sz± warunkuj±c± zmianê umowy uwa¿aæ siê bêdzie w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, dzia³ania wojenne, nag³e za³amania warunków atmosferycznych, nag³e przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub ska¿enia. c) rezygnacji przez Zamawiaj±cego z czê¶ci us³ugi, wprowadzenie us³ugi zamiennej, je¿eli bêdzie to niezbêdne dla prawid³owej realizacji przedmiotu umowy. d) zmiany warto¶ci umowy w sytuacji zmiany urzêdowej stawki podatku VAT na oferowany przedmiot zamówienia. Zmiana taka mo¿e nast±piæ od dnia wej¶cia w ¿ycie podpisanego aneksu do niniejszej umowy na podstawie pisemnego zg³oszenia Wykonawcy. e) konieczno¶ci wprowadzenia nowej trasy. f) zmiany ilo¶ci kilometrów (zwiêkszenia b±d¼ zmniejszenia d³ugo¶ci tras). g) zmiany ilo¶ci dowo¿onych uczniów. 5. Zmiany, o których mowa powy¿ej w ust. 4 odnosz± siê do proporcjonalnego zmniejszenia lub zwiêkszenia kosztów przedmiotu zamówienia w zale¿no¶ci od charakteru zmiany. 6. Ka¿dorazowo wniosek o zmianê umowy sk³adany przez Wykonawcê/Zamawiaj±cego powinien wp³yn±æ do Zamawiaj±cego/Wykonawcy w formie pisemnej w terminie minimum 7 dni przed planowanym terminem wprowadzeniem zmian. 7. We wniosku o zmianê warunków umowy nale¿y podaæ, czego zmiana dotyczy, dlaczego jest konieczna oraz proponowany termin wprowadzenia zmiany. Zmiany do umowy wymagaj± zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-08-20, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.