eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowieckisukcesywna dostawa okien do taboru kolejowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-27

POZYCJA 59884

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Grodzisk Mazowiecki: sukcesywna dostawa okien do taboru kolejowego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: PKP Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o., do kontaktów: Pędelska Elżbieta, ul. Batorego 23, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7554760, 7555564, fax 022 7552085, e-mail: techniczny@wkd.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wkd.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa okien do taboru kolejowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : PKP Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o. ul. Batorego 23, 05-825 Grodzisk Mazowiecki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy wyprodukowania i sukcesywnych dostaw okien do taboru - elektrycznych zespołów trakcyjnych serii EN-94 na potrzeby PKP Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o. Zamawiający ustala łączną wielkość roczną zamówienia na 10 kompletów okien (tj. do 10 jednostek elektrycznych zespołów trakcyjnych). W skład jednego kompletu wchodzą: 22 szt. okien uchylnych o wymiarach 1135mm x 890mm + futryna, 2 szt. okien uchylnych o wymiarach 785mm x 890mm + futryna, część uchylna okien musi stanowić 40% w stosunku do całego okna, futryny okien mają zostać wykonane ze stali, szyby w oknach antisol brąz # 5mm, uszczelki gumowe silikonowe czarne, 4 szt. okien suwanych do kabiny maszynisty o wymiarach 406mm x 904mm + futryna, futryny okien mają zostać wykonane ze stali, szyby w oknach antisol brąz # 5mm, uszczelki gumowe silikonowe czarne, 3. Szyby w oknach muszą spełniać normę PN-85/B-13059 natomiast uszczelki silikonowe muszą spełniać wymagania w zakresie ochrony p-poż zawarte w PN-K-02511:2000 i karcie UIC 564-2. 4. Zamawiający będzie dokonywał montażu sam. Przy pierwszej dostawie Dostawca wykona nieodpłatnie montaż jednego okna. Dostawca załączy do każdej partii dostarczanych okien instrukcję montażu uzgodnioną z technologiem Dostawcy i WKD. 5. Okna dostarczane będą tylko wraz z certyfikatem jakości szyb potwierdzającym, że są to szyby bezpieczne hartowane dla kolejnictwa zgodne z normą PN-85/B-13059. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca musi wykazać, że w roku 2005 zrealizował co najmniej 2 zamówienia o zakresie i wartości jak przedmiot zamówienia. W tym celu zamawiający żąda przedstawienia wykazu wykonanych w okresie ostatniego roku dostaw (2005r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających - swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; (Przez wykaz dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wykaz wykonanych w okresie ostatniego roku dostaw okien do taborów kolejowych.)Zamawiający żąda także wykazania dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań karty UIC 564-2 dla uszczelek silikonowych przeznaczonych do uszczelniania okien w taborze szynowym. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.12.21.00 - Okna Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 10 kompletów okien tj. okna do 10 jednostek elektrycznych zespołów trakcyjnych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust 1 i2 Prawa zamówień publicznych, spełnią wymogi określone w art. 22 ust.1 w/w ustawy oraz wykażą, że w roku 2005 zrealizowali co najmniej 2 zamówienia o zakresie i wartości jak przedmiot zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą\ spełnia- nie spełnia\ w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymaganych specyfikacją Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda:1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenia o spełnianiu przez wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp. i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. 3) wykazu wykonanych w okresie ostatniego roku dostaw (2005r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających - swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; (Przez wykaz dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie wykaz wykonanych w okresie ostatniego roku dostaw okien do taborów kolejowych.) 4) dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań karty UIC 564-2 dla uszczelek silikonowych przeznaczonych do uszczelniania okien w taborze szynowym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wkd.com.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 05.01.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.12.2006, godzina 10:15, siedziba zamawiającego pok. nr 1/2.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.