eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówPrzetarg nieograniczony na wykonanie remontu instalacji elektrycznej - wymiana głównej rozdzielnicy wraz z uporządkowaniem obwodów w rozdzielnicach między piętrami w budynku PUW w Przemyślu Pl. Dominikański 3 (znak sprawyOA-XVI.272.12.2016)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-30

Rzeszów: Przetarg nieograniczony na wykonanie remontu instalacji elektrycznej - wymiana głównej rozdzielnicy wraz z uporządkowaniem obwodów w rozdzielnicach między piętrami w budynku PUW w Przemyślu Pl. Dominikański 3 (znak sprawy: OA-XVI.272.12.2016)
Numer ogłoszenia: 59887 - 2016; data zamieszczenia: 30.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46289 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 867 12 08, faks 017 867 17 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na wykonanie remontu instalacji elektrycznej - wymiana głównej rozdzielnicy wraz z uporządkowaniem obwodów w rozdzielnicach między piętrami w budynku PUW w Przemyślu Pl. Dominikański 3 (znak sprawy: OA-XVI.272.12.2016).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu instalacji elektrycznej - wymiana głównej rozdzielnicy wraz z uporządkowaniem obwodów w rozdzielnicach między piętrami w budynku PUW w Przemyślu Pl. Dominikański 3 2.Zakres robót określono szczegółowo w części B SIWZ w wersji elektronicznej - format pliku 7-zip: Przedmiar robót; Projekt wykonawczy; Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3.Warunki prowadzenia prac zostały opisane w części C SIWZ. 4.Opisane w dokumentacji technicznej materiały/urządzenia są standardem oczekiwanym przez Zamawiającego, jednak istniała możliwość stosowania materiałów/urządzeń równoważnych tzn. o parametrach/jakości nie gorszych niż tych wskazanych w SIWZ - część techniczna. Wykonawca zobowiązany był wskazać w ofercie aprobaty techniczne lub certyfikaty rozwiązań materiałowych równoważnych do projektowanych. W przypadku niewskazana proponowanego rozwiązania równoważnego Zamawiający uznał, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w specyfikacji technicznej - część B SIWZ. 5.Wykonawca zobowiązany był do przekazania Zamawiającemu przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia, dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy/porozumienia z firmą sprzątającą na czas wykonywanych robót. Zakres umowy/porozumienia obejmować musiał codzienne utrzymanie maksymalnej czystości w obrębie wykonywanych prac. W przypadku braku przedłożenia ww. umowy/porozumienia Zamawiający uznał by ten fakt za uchylanie się od zawarcia umowy o udzielenie zamówienia - już po pierwszym pisemnym wezwaniu do przekazania powyższego dokumentu. 6.Zamawiający wymagał zaoferowania przez każdego z Wykonawców co najmniej podstawowego okresu gwarancji tj. 3 lat. Istniała możliwość zaoferowania gwarancji dodatkowej określonej w § 13 SIWZ, przez co można było uzyskać dodatkowe 10 pkt w kryterium - dodatkowa gwarancja. 7.Przedmiot zamówienia będzie realizowany za pomocą osób opisanych w § 25 części A SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Ogólnobudowlane KONTUR Bogusław Majchrowicz, 100, 37-741 Krasiczyn, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25334,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22665,94

  • Oferta z najniższą ceną: 22665,94 / Oferta z najwyższą ceną: 28589,75

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.