Ogłoszenie nr 598901-N-2020 z dnia 2020-10-16 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
"Moja działalność gospodarcza" projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 10 - Regionalny rynek pracy, Działanie 10.03 Rozwój samozatrudnienia
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Gołdapi, krajowy numer identyfikacyjny
51143397600000, ul.
ul. Krótka
1
,
19-500
Gołdap, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
876 154 444, e-mail
starostwo.goldapskie@post.pl, faks
876 154 445.
Adres strony internetowej (URL): https://powiatgoldap.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.powiatgoldap.pl/zamowienie.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Powiat Gołdapski ul. Krótka 1, parter, Biuro Obsługi Mieszkańców
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wybór kadry do realizacji projektu pn. "Moja działalność gospodarcza" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 10 - Regionalny rynek pracy, Działanie 10.03 Rozwój samozatrudnienia
Numer referencyjny:
PiR.272.5.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
1
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wybór kadry do realizacji projektu pn. "Moja działalność gospodarcza" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 10 - Regionalny rynek pracy, Działanie 10.03 Rozwój samozatrudnienia.
Wybór kadry do projektu dotyczy stanowisk:
1) Koordynator projektu - 1 osoba,
2) Specjalista ds. monitoringu i sprawozdawczości - 1 osoba,
3) Specjalista ds. przyznawania i rozliczania środków - 1 osoba,
4) Specjalista ds. zamówień publicznych i szkoleń - 1 osoba,
5) Doradca zawodowy - 4 osoby,
6) Pracownik biura rekrutacyjno - konsultacyjnego w Ełku - 2 osoby,
7) Pracownik biura rekrutacyjno - konsultacyjnego w Olecku - 1 osoba,
8) Członek Komisji Oceny Wniosków - 3 osoby.
Celem głównym projektu jest rozwój przedsiębiorczości na obszarze powiatów ełckiego, gołdapskiego i oleckiego, zwany w dalszej części EGO w okresie od listopada 2020 r. do czerwca 2023 r. poprzez bezzwrotne wsparcie 120 osób, w tym głównie bezrobotnych i biernych zawodowo w wieku 30 lat i więcej, będących w szczególnej sytuacji na rynku pracy, spośród których 94 osoby założą działalność gospodarczą.
II.5) Główny kod CPV:
79421000-1
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:
lub zakończenia:
2023-06-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności Wykonawcy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności Wykonawcy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności Wykonawcy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacje z otwarcia ofert), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z wymogami SIWZ (Załącznik Nr 2 lub 2a do SIWZ).
2) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - sporządzone i złożone zgodnie z wymogami SIWZ (Załącznik Nr 4 do SIWZ).
3) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - sporządzone i złożone zgodnie z wymogami SIWZ (Załącznik Nr 5 do SIWZ).
4) Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca - Załącznik nr 3 do SIWZ.
5) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy - jeżeli dotyczy.
6) Pełnomocnictwo- jeżeli dotyczy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiający nie wskazuje.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z wymogami SIWZ (Załącznik Nr 2 lub 2a do SIWZ) z informacją o posiadanym doświadczeniu zawodowym. Na potwierdzenie tego faktu, Zamawiający może żądać dowodów na wykazane kwalifikacje w postaci referencji lub dyplomów.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zamawiający nie wskazuje.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 60,00 |
Doświadczenie zawodowe kadry | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych
w umowach pomiędzy Zleceniodawcą a inną niż Zleceniobiorca stroną, w szczególności instytucjami Zarządzającą, Pośredniczącą I lub II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia,
3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I lub II stopnia,
4) gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizację zamówienia lub osiągnięcia jego celów według pierwotnie przyjętego harmonogramu realizacji zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-26, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Koordynator projektu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Praca na umowę, o pracę/praca na umowę zlecenie w okresie listopad 2020 r. - grudzień 2022 r. w wymiarze średnio 80 godz./m-c, a w okresie styczeń 2023 r. - czerwiec 2023 r. w wymiarze średnio 20 godz./m-c
Do obowiązków koordynatora projektu będzie należało m.in.:
1) odpowiedzialność za prawidłową realizację zadań wynikających z umowy o dofinansowaniu oraz zgodnie z przepisami krajowymi i Unii Europejskiej,
2) kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego, koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem,
3) koordynacja prac zespołu projektowego i podejmowania decyzji, organizacja pracy biura projektu,
4) podział obowiązków kadry projektu oraz nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu,
5) nadzór nad korespondencją wychodzącą i przychodzącą,
6) nadzór nad rzetelnym sporządzaniem i terminowym przekazaniem Instytucji Pośredniczącej II stopnia wniosków o płatność oraz sprawozdań rzeczowych z postępów realizacji projektu,
7) opisywanie dokumentów zgodnie z wytycznymi programowymi oraz zatwierdzanie pod względem merytorycznym, legalności, celowości i gospodarności dokonywanych wydatków,
8) nadzór nad prawidłowym wydatkowaniem środków finansowych,
9) monitorowanie prawidłowego przebiegu projektu,
10) nadzór nad promocją projektu,
11) planowanie działań i wywiązywania się ze wskaźników,
12) organizacja oraz uczestnictwo w spotkaniach Zespołu Sterującego (ZS) oraz Komisji Oceny Wniosków (KOW),
13) ocena formularzy, wniosków o udzielenie bezzwrotnego wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz wniosków o przyznanie finansowego wsparcia pomostowego,
14) przygotowanie regulaminów i wzorów dokumentów wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu,
15) przedkładanie do zatwierdzenia dokumentacji związanej z udzieleniem zamówienia publicznego, monitorowanie prawidłowego wykorzystania dotacji oraz wsparcia pomostowego, w tym przeprowadzanie wizyt monitorujących
u uczestników projektu, którzy otrzymali dotację,
16) utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej II stopnia,
17) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu,
18) informowanie o finansowaniu projektu przez Unię Europejską zgodnie z zapisami umowy o dofinansowaniu projektu.
Wymagania:
1) wykształcenie wyższe, preferowane prawnicze lub ekonomiczne,
2) min. 2-letni staż pracy w jednostce sektora finansów publicznych,
3) min. 3-letnie doświadczenie w koordynowaniu projektów związanych z udzielaniem dotacji na rozwój przedsiębiorczości,
4) doświadczenie w ocenie biznesplanów (min. 30 ocenionych)
5) min. 2 szkolenia nt. zasad realizacji projektów finansowanych ze środków EFS 2014-2020,
6) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
7) znajomość przepisów o pomocy publicznej,
8) znajomość obsługi komputera,
9) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
10) niekaralność,
11) odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79421000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-06-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 60,00 |
Doświadczenie zawodowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 2 | Nazwa: | Specjalista ds. monitoringu i sprawozdawczości |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Praca na umowę o pracę/praca na umowę zlecenie w okresie listopad 2020 r. - grudzień 2022 r. w wymiarze średnio 80 godz./m-c, a w okresie styczeń 2023 r. - czerwiec 2023 r. w wymiarze średnio 20 godz./m-c.
Do obowiązków specjalisty ds. monitoringu i sprawozdawczości będzie należało m.in.:
1) przygotowanie regulaminów i wzorów dokumentów wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu,
2) zbieranie, weryfikacja i analiza ilościowych danych w projekcie,
3) systematyczne monitorowanie wskaźników i wydatkowania środków,
4) sporządzanie formularza SL2014,
5) sporządzanie sprawozdania o udzielonej pomocy de minimis,
6) sporządzanie wniosków o płatność w części dotyczącej postępu rzeczowego,
7) monitorowanie prawidłowego wykorzystania dotacji oraz wsparcia pomostowego, w tym przeprowadzanie wizyt monitorujących u uczestników projektu, którzy otrzymali dotację,
8) ocena formularzy, wniosków o udzielenie bezzwrotnego wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz wniosków o przyznanie finansowego wsparcia pomostowego,
9) uczestnictwo w spotkaniach Zespołu Sterującego,
10) współpraca z koordynatorem projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji,
11) współpraca z zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia zamierzonych rezultatów,
12) utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej II stopnia,
13) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu,
14) informowanie o finansowaniu projektu przez Unię Europejską zgodnie z zapisami umowy o dofinansowaniu projektu.
Wymagania:
1) wykształcenie wyższe,
2) min. roczny staż pracy w jednostce sektora finansów publicznych,
3) min. 3-letnie doświadczenie w realizacji projektów związanych z udzielaniem dotacji na rozwój przedsiębiorczości,
4) doświadczenie w ocenie biznesplanów (min. 30 ocenionych)
5) min. 2 szkolenia nt. zasad realizacji projektów finansowanych ze środków EFS 2014-2020,
6) znajomość przepisów o pomocy publicznej,
7) umiejętność bardzo dobrej obsługi Generatora Wniosków Płatniczych,
8) znajomość zasad wypełniania formularza SL2014 oraz systemu SHRiMP,
9) znajomość obsługi komputera,
10) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
11) niekaralność,
12) odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79421000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-06-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 60,00 |
Doświadczenie zawodowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 3 | Nazwa: | Specjalista ds. przyznawania i rozliczania środków |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Praca na umowę o pracę/praca na umowę zlecenie w okresie listopad 2020 r. - grudzień 2022 r. w wymiarze średnio 80 godz./m-c, a w okresie styczeń 2023 r. - czerwiec 2023 r. w wymiarze średnio 20 godz./m-c.
Do obowiązków specjalisty ds. przyznawania i rozliczania środków będzie należało m.in.:
1) sporządzanie protokołów z przeprowadzonych wizyt monitorujących, z posiedzeń KOW oraz ze spotkań ZS,
2) sporządzanie umów o udzielenie dotacji i wsparcia pomostowego,
3) przygotowywanie pism informujących o sposobie rozpatrzenia wniosków,
4) przygotowywanie dokumentów do wypłaty środków, ewentualna windykacja nienależnie pobranych środków,
5) wydawanie zaświadczeń o udzielonej pomocy de minimis,
6) przygotowanie regulaminów i wzorów dokumentów wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu,
7) monitorowanie prawidłowego wykorzystania dotacji oraz wsparcia pomostowego, w tym przeprowadzanie wizyt monitorujących u uczestników projektu, którzy otrzymali dotację,
8) przygotowanie danych finansowych niezbędnych do aktualizacji harmonogramu płatności z zachowaniem terminu wg zasad określonych w dokumentach programowych,
9) ocena formularzy, wniosków o udzielenie bezzwrotnego wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz wniosków o przyznanie finansowego wsparcia pomostowego,
10) uczestnictwo w spotkaniach Zespołu Sterującego,
11) współpraca z koordynatorem projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji,
12) współpraca z zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia zamierzonych rezultatów, utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej II stopnia,
13) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu,
14) informowanie o finansowaniu projektu przez Unię Europejską zgodnie z zapisami umowy o dofinansowaniu projektu.
Wymagania:
1) wykształcenie wyższe,
2) min. roczny staż pracy w jednostce sektora finansów publicznych,
3) min. 3-letnie doświadczenie w realizacji projektów związanych z udzielaniem dotacji na rozwój przedsiębiorczości,
4) doświadczenie w ocenie biznesplanów (min. 30 ocenionych)
5) min. 2 szkolenia nt. zasad realizacji projektów finansowanych ze środków EFS 2014-2020,
6) znajomość przepisów o pomocy publicznej,
7) znajomość zasad wypełniania formularza SL2014,
8) znajomość obsługi komputera,
9) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
10) niekaralność,
11) odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79421000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-06-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 60,00 |
Doświadczenie zawodowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 4 | Nazwa: | Specjalista ds. zamówień publicznych i szkoleń |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Praca na umowę o pracę/praca na umowę zlecenie w okresach:
- styczeń - marzec 2021 r.
- styczeń - marzec 2022 r.
w wymiarze 60 godz./m-c.
Do obowiązków specjalisty ds. zamówień publicznych i szkoleń będzie należało m.in.:
1) szacowanie wartości przedmiotu zamówienia,
2) przygotowywanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz z wewnętrznymi procedurami obowiązującymi w Starostwie Powiatowym w Gołdapi, w tym przetargów nieograniczonych,
3) opracowywanie projektów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), ogłoszenia o zamówieniu i o udzieleniu zamówienia,
4) sporządzanie umów na świadczenie usług szkoleniowych,
5) porozumiewanie się z wykonawcami w celu zaistnienia wątpliwości i zapytań do SIWZ w związku z realizacją projektu,
6) ocena ofert,
7) informowanie wykonawcy o wyborze najkorzystniejszej oferty,
8) ofertach odrzuconych oraz o wykonawcach wykluczonych z postępowania,
9) sporządzanie protokołów z przeprowadzonych postępowań,
10) udział w pracach komisji przetargowej,
11) przygotowanie regulaminów i wzorów dokumentów wykorzystywanych w trakcie realizacji projektu,
12) kontrola dokumentów pod względem zgodności z ustawą prawo zamówień publicznych,
13) nadzór nad jakością szkoleń,
14) przeprowadzanie wizyt monitorujących w miejscu prowadzenia szkoleń,
15) ocena formularzy, wniosków o udzielenie bezzwrotnego wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej,
16) współpraca z koordynatorem projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji,
17) współpraca z zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia zamierzonych rezultatów,
18) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu,
19) informowanie o finansowaniu projektu przez Unię Europejską zgodnie z zapisami umowy o dofinansowaniu projektu.
Wymagania:
1) wykształcenie wyższe,
2) min. 2-letnie doświadczenie związane z realizacją postępowań o zamówienie publiczne, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
3) doświadczenie w ocenie biznesplanów (min. 30 ocenionych)
4) min. 2 szkolenia nt. zasad udzielania zamówień publicznych
5) znajomość obsługi komputera,
6) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
7) niekaralność,
8) odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79421000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-06-30
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 60,00 |
Doświadczenie zawodowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 5 | Nazwa: | Doradca zawodowy - praca w Ełku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Praca na umowę o pracę/praca na umowę zlecenie w okresie styczeń - luty 2021 r. oraz w okresie styczeń - luty 2022 r. Przewidywany czas do oceny potencjału i predyspozycji do prowadzenia działalności gospodarczej, to 1 godz./osobę. W przypadku bardzo zróżnicowanej liczby potencjalnych uczestników projektu w poszczególnych powiatach, dopuszcza się również wykonanie zadania przez doradcę w innym powiecie, niż wskazany w ofercie.
Do obowiązków doradcy zawodowego będzie należało m.in.:
1) odpowiedzialność za przeprowadzenie rozmów doradczych z potencjalnymi uczestnikami projektu,
2) sporządzenie indywidualnej opinii dotyczącej predyspozycji do prowadzenia działalności gospodarczej potencjalnych uczestników projektu,
3) współpraca z koordynatorem projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji,
4) współpraca z zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia zamierzonych rezultatów,
5) dokumentowanie przebiegu i wyników pracy własnej,
6) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu,
7) informowanie o finansowaniu projektu przez Unię Europejską zgodnie z zapisami umowy o dofinansowaniu projektu.
Wymagania:
1) wykształcenie wyższe kierunkowe lub ukończone studia podyplomowe w zakresie poradnictwa zawodowego
2) min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie poradnictwa zawodowego z osobami bezrobotnymi lub doświadczenie zawodowe w postaci zrealizowania co najmniej 300 godzin poradnictwa zawodowego z osobami bezrobotnymi,
3) znajomość obsługi komputera,
4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5) niekaralność,
6) odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-02-28
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 60,00 |
Doświadczenie zawodowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 6 | Nazwa: | Doradca zawodowy - praca w Ełku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Praca na umowę o pracę/praca na umowę zlecenie w okresie styczeń - luty 2021 r. oraz w okresie styczeń - luty 2022 r. Przewidywany czas do oceny potencjału i predyspozycji do prowadzenia działalności gospodarczej, to 1 godz./osobę. W przypadku bardzo zróżnicowanej liczby potencjalnych uczestników projektu w poszczególnych powiatach, dopuszcza się również wykonanie zadania przez doradcę w innym powiecie, niż wskazany w ofercie.
Do obowiązków doradcy zawodowego będzie należało m.in.:
1) odpowiedzialność za przeprowadzenie rozmów doradczych z potencjalnymi uczestnikami projektu,
2) sporządzenie indywidualnej opinii dotyczącej predyspozycji do prowadzenia działalności gospodarczej potencjalnych uczestników projektu,
3) współpraca z koordynatorem projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji,
4) współpraca z zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia zamierzonych rezultatów,
5) dokumentowanie przebiegu i wyników pracy własnej,
6) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu,
7) informowanie o finansowaniu projektu przez Unię Europejską zgodnie z zapisami umowy o dofinansowaniu projektu.
Wymagania:
1) wykształcenie wyższe kierunkowe lub ukończone studia podyplomowe w zakresie poradnictwa zawodowego
2) min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie poradnictwa zawodowego z osobami bezrobotnymi lub doświadczenie zawodowe w postaci zrealizowania co najmniej 300 godzin poradnictwa zawodowego z osobami bezrobotnymi,
3) znajomość obsługi komputera,
4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5) niekaralność,
6) odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-02-28
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 60,00 |
Doświadczenie zawodowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 7 | Nazwa: | Doradca zawodowy - praca w Olecku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:praca na umowę o pracę/praca na umowę zlecenie w okresie styczeń - luty 2021 r. oraz w okresie styczeń - luty 2022 r. Przewidywany czas do oceny potencjału i predyspozycji do prowadzenia działalności gospodarczej, to 1 godz./osobę. W przypadku bardzo zróżnicowanej liczby potencjalnych uczestników projektu w poszczególnych powiatach, dopuszcza się również wykonanie zadania przez doradcę w innym powiecie, niż wskazany w ofercie.
Do obowiązków doradcy zawodowego będzie należało m.in.:
1) odpowiedzialność za przeprowadzenie rozmów doradczych z potencjalnymi uczestnikami projektu,
2) sporządzenie indywidualnej opinii dotyczącej predyspozycji do prowadzenia działalności gospodarczej potencjalnych uczestników projektu,
3) współpraca z koordynatorem projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji,
4) współpraca z zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia zamierzonych rezultatów,
5) dokumentowanie przebiegu i wyników pracy własnej,
6) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu,
7) informowanie o finansowaniu projektu przez Unię Europejską zgodnie z zapisami umowy o dofinansowaniu projektu.
Wymagania:
1) wykształcenie wyższe kierunkowe lub ukończone studia podyplomowe w zakresie poradnictwa zawodowego
2) min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie poradnictwa zawodowego z osobami bezrobotnymi lub doświadczenie zawodowe w postaci zrealizowania co najmniej 300 godzin poradnictwa zawodowego z osobami bezrobotnymi,
3) znajomość obsługi komputera,
4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5) niekaralność,
6) odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-02-28
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 60,00 |
Doświadczenie zawodowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 8 | Nazwa: | Doradca zawodowy - praca w Gołdapi |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Praca na umowę o pracę/praca na umowę zlecenie w okresie styczeń - luty 2021 r. oraz w okresie styczeń - luty 2022 r. Przewidywany czas do oceny potencjału i predyspozycji do prowadzenia działalności gospodarczej, to 1 godz./osobę. W przypadku bardzo zróżnicowanej liczby potencjalnych uczestników projektu w poszczególnych powiatach, dopuszcza się również wykonanie zadania przez doradcę w innym powiecie, niż wskazany w ofercie.
Do obowiązków doradcy zawodowego będzie należało m.in.:
1) odpowiedzialność za przeprowadzenie rozmów doradczych z potencjalnymi uczestnikami projektu,
2) sporządzenie indywidualnej opinii dotyczącej predyspozycji do prowadzenia działalności gospodarczej potencjalnych uczestników projektu,
3) współpraca z koordynatorem projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji,
4) współpraca z zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia zamierzonych rezultatów,
5) dokumentowanie przebiegu i wyników pracy własnej,
6) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu,
7) informowanie o finansowaniu projektu przez Unię Europejską zgodnie z zapisami umowy o dofinansowaniu projektu.
Wymagania:
1) wykształcenie wyższe kierunkowe lub ukończone studia podyplomowe w zakresie poradnictwa zawodowego
2) min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie poradnictwa zawodowego z osobami bezrobotnymi lub doświadczenie zawodowe w postaci zrealizowania co najmniej 300 godzin poradnictwa zawodowego z osobami bezrobotnymi,
3) znajomość obsługi komputera,
4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5) niekaralność,
6) odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-02-28
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 60,00 |
Doświadczenie zawodowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 9 | Nazwa: | Pracownik biura rekrutacyjno - konsultacyjnego w Ełku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Praca na umowę o pracę/praca na umowę zlecenie w miesiącach styczeń 2021 r., luty 2021r., styczeń 2022, luty 2022r., w wymiarze czasu pracy 20 godz/m-c.
Do obowiązków Pracownika biura rekrutacyjno - konsultacyjnego w Ełku będzie należało m.in.:
1) udzielanie informacji osobom zgłaszającym się do biura,
2) przyjmowanie formularzy rekrutacyjnych oraz wniosków o udzielenie bezzwrotnego wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej,
3) przeprowadzenie oceny formalnej formularzy rekrutacyjnych oraz wniosków o udzielenie bezzwrotnego wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej,
4) współpraca z koordynatorem projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji,
5) współpraca z zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia zamierzonych rezultatów,
6) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu,
7) informowanie o finansowaniu projektu przez Unię Europejską zgodnie z zapisami umowy o dofinansowaniu projektu.
Wymagania:
1) wykształcenie minimum średnie,
2) min. 2-letni staż pracy w jednostce sektora finansów publicznych,
3) znajomość obsługi komputera,
4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5) niekaralność,
6) odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-02-28
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 60,00 |
Doświadczenie zawodowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 10 | Nazwa: | Pracownik biura rekrutacyjno - konsultacyjnego w Ełku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Praca na umowę o pracę/praca na umowę zlecenie w miesiącach styczeń 2021 r., luty 2021r., styczeń 2022, luty 2022r., w wymiarze czasu pracy 20 godz/m-c.
Do obowiązków Pracownika biura rekrutacyjno - konsultacyjnego w Ełku będzie należało m.in.:
1) udzielanie informacji osobom zgłaszającym się do biura,
2) przyjmowanie formularzy rekrutacyjnych oraz wniosków o udzielenie bezzwrotnego wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej,
3) przeprowadzenie oceny formalnej formularzy rekrutacyjnych oraz wniosków o udzielenie bezzwrotnego wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej,
4) współpraca z koordynatorem projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji,
5) współpraca z zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia zamierzonych rezultatów,
6) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu,
7) informowanie o finansowaniu projektu przez Unię Europejską zgodnie z zapisami umowy o dofinansowaniu projektu.
Wymagania:
1) wykształcenie minimum średnie,
2) min. 2-letni staż pracy w jednostce sektora finansów publicznych,
3) znajomość obsługi komputera,
4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5) niekaralność,
6) odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-02-28
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 60,00 |
Doświadczenie zawodowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 11 | Nazwa: | Pracownik biura rekrutacyjno - konsultacyjnego w Olecku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Praca na umowę o pracę/praca na umowę zlecenie w okresie: styczeń 2021 r., luty 2021 r., styczeń 2022, luty 2022 r. w wymiarze czasu pracy 8 godz./m-c.
Do obowiązków Pracownika biura rekrutacyjno - konsultacyjnego w Olecku będzie należało m.in.:
1) udzielanie informacji osobom zgłaszającym się do biura,
2) przyjmowanie formularzy rekrutacyjnych oraz wniosków o udzielenie bezzwrotnego wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej,
3) przeprowadzenie oceny formalnej formularzy rekrutacyjnych oraz wniosków o udzielenie bezzwrotnego wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej,
4) współpraca z koordynatorem projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji,
5) współpraca z zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia zamierzonych rezultatów,
6) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu,
7) informowanie o finansowaniu projektu przez Unię Europejską zgodnie z zapisami umowy o dofinansowaniu projektu.
Wymagania:
1) wykształcenie minimum średnie,
2) min. 2-letni staż pracy w jednostce sektora finansów publicznych,
3) znajomość obsługi komputera,
4) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5) niekaralność,
6) odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-02-28
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 60,00 |
Doświadczenie zawodowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 12 | Nazwa: | Członek Komisji Oceny Wniosków |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Praca na umowę o pracę/praca na umowę o dzieło.
Do obowiązków Członka Komisji Oceny Wniosków będzie należało m.in.:
1) luty - marzec 2021 r., luty - marzec 2022 r.
ocena merytoryczna po 25 biznesplanów dla części 12 i 13, ocena 24 biznesplanów dla części 14.
2) współpraca z koordynatorem projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji,
3) współpraca z zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia zamierzonych rezultatów,
4) dokumentowanie przebiegu i wyników pracy własnej,
5) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu.
Wymagania:
1) wykształcenie wyższe,
2) min. 2-letnie doświadczenie związane z realizacją projektów EFS,
3) doświadczenie w ocenie biznesplanów (min. 30 ocenionych)
4) znajomość obsługi komputera,
5) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6) niekaralność,
7) odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-03-31
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 60,00 |
Doświadczenie zawodowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 13 | Nazwa: | Członek Komisji Oceny Wniosków |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Praca na umowę o pracę/praca na umowę o dzieło.
Do obowiązków Członka Komisji Oceny Wniosków będzie należało m.in.:
1) luty - marzec 2021 r., luty - marzec 2022 r.
ocena merytoryczna po 25 biznesplanów dla części 12 i 13, ocena 24 biznesplanów dla części 14.
2) współpraca z koordynatorem projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji,
3) współpraca z zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia zamierzonych rezultatów,
4) dokumentowanie przebiegu i wyników pracy własnej,
5) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu.
Wymagania:
1) wykształcenie wyższe,
2) min. 2-letnie doświadczenie związane z realizacją projektów EFS,
3) doświadczenie w ocenie biznesplanów (min. 30 ocenionych)
4) znajomość obsługi komputera,
5) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6) niekaralność,
7) odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-03-31
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 60,00 |
Doświadczenie zawodowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 14 | Nazwa: | Członek Komisji Oceny Wniosków |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Praca na umowę o pracę/praca na umowę o dzieło.
Do obowiązków Członka Komisji Oceny Wniosków będzie należało m.in.:
1) luty - marzec 2021 r., luty - marzec 2022 r.
ocena merytoryczna po 25 biznesplanów dla części 12 i 13, ocena 24 biznesplanów dla części 14.
2) współpraca z koordynatorem projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji,
3) współpraca z zespołem projektowym w celu realizacji planowanych działań i osiągnięcia zamierzonych rezultatów,
4) dokumentowanie przebiegu i wyników pracy własnej,
5) poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu.
Wymagania:
1) wykształcenie wyższe,
2) min. 2-letnie doświadczenie związane z realizacją projektów EFS,
3) doświadczenie w ocenie biznesplanów (min. 30 ocenionych)
4) znajomość obsługi komputera,
5) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6) niekaralność,
7) odpowiedzialność, dokładność i terminowość wykonywania powierzonych zadań.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79500000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2022-03-31
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa brutto | 60,00 |
Doświadczenie zawodowe | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: