To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-13
Serock: Rozbudowa sieci kanalizacyjnej z przepompownią ścieków w Jadwisinie.
Numer ogłoszenia: 59896 - 2013; data zamieszczenia: 13.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 6411 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Serock, Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7828805, faks 022 7827499.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa sieci kanalizacyjnej z przepompownią ścieków w Jadwisinie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Szaniawskiego, Dworkowej i Konwaliowej w Jadwisnie - L (łączna) =302,7 m.b. - w tym: PVC Dn 0,2m - 72,9 m.b.; - PVC Dn 0,315 m - 229,8 m.b, 2) budowę kanału tłocznego - dwa kanały o długości L=390,6 mb każdy, 3) budowę i montaż przepompowni ścieków ze zbiornikiem wykonanym z prefabrykatów z betonu B45, średnicy Dn 1,5 m, z dwiema pompami zatapialnymi typu FA 08.52W, (silnik T 17-4/8K), instalacją tłoczną wykonaną ze stali nierdzewnej, zaworami zwrotnymi, zasuwą nożową, wyłącznikami pływakowymi, szafą sterowniczą, włazem oraz wentylacją. Sterowanie przepompownią za pomocą sondy hydrostatycznej z możliwością przesyłu danych GPRS. 4) wykonanie 15 szt. przyłączy kanalizacji sanitarnej, 5) zasilenie przepompowni wraz z instalacją elektryczną, 6) rozbiórka istniejącej przepompowni i nieczynnej oczyszczalni ścieków wraz z wywozem materiałów z rozbiórki i utylizacją zgodnie z odpowiednimi przepisami o ochronie środowiska - zarówno miejsce utylizacji jak i wywozu/składowania odpadów w gestii wykonawcy. Wszystkie materiały budowlane w realizacji przedsięwzięcia muszą posiadać certyfikaty i atesty bezpieczeństwa wystawione przez producentów i być zgodne parametrami technicznymi z dokumentacją techniczną. Dokładny zakres zamówienia jest przedstawiony w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót, które stanowią integralną cześć specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W trakcie realizacji inwestycji oraz podczas odbioru zadania, wykonawca zobowiązuje się do: 1. Rozpoczęcia i zakończenia robót w terminach uzgodnionych w niniejszej umowie. 2. Wykonania robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno- budowlanymi oraz normami. 3. Pozyskania i dostawy na plac budowy materiałów w zakresie i terminach gwarantujących wykonanie robót. 4. Zapewnienia materiałów budowlanych, spełniających wymogi art. 10 ustawy z dnia 27 lipca 1994r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z póź. zm.). 5. Ochrony mienia i przestrzegania przepisów BHP, p.poż i sanitarnych. 6. Nadzoru nad bezpieczeństwem i higieną pracy. 7. Opracowanie i wdrożenie w życie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym, 8. Utrzymania ogólnego porządku na placu budowy, na terenie bezpośrednio przylegającym do placu budowy , a także uporządkowanie terenu budowy nie później niż w terminie odbioru końcowego. 9. Zapewnienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia zawodowe. Wykonawca traktuje obowiązki ww kierowników jako własne, odpowiada za ich wypełnienie zgodnie z przepisami prawa. 10. Wykonania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ( BIOZ ) /na podst. art.21a ww ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane/, oraz nadzoru nad przestrzeganiem zawartych w nim ustaleń. 11. Wykonanie tyczenia geodezyjnego i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 12. Zagospodarowania terenu robót, ustawienia i utrzymania zaplecza budowy oraz jego późniejsza likwidacja. Załatwienia spraw formalnych z eksploratorami mediów i zainstalowania na własny koszt dla potrzeb budowy i rozbiórki liczników zużycia wody i energii oraz ponoszenia kosztów ich zużycia do czasu bezusterkowego odbioru końcowego. 13. Wykonania wszelkich robót przygotowawczych. 14. Zabezpieczenia przed zniszczeniem lub uszkodzeniem na skutek prowadzonych robót a w szczególności środków transportu wykonawcy i dostawców istniejącej zieleni, obiektów, nawierzchni, urządzeń , uzbrojenia Wykonawca zobowiązany jest do dokonania na własny koszt niezwłocznej naprawy wszelkich szkód powstałych z winy Wykonawcy, wobec osób trzecich, na ternie robót oraz poza terenem. 15. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo wszystkich osób, które znajdują się na terenie budowy. 16. Informowania Zamawiającego o przebiegu robót i branie udział w organizowanych przez Zamawiającego naradach koordynacyjnych, czynnościach odbiorowych, komisjach przeglądów gwarancyjnych i innych 17. Zgłaszania inspektorowi nadzoru inwestorskiego do sprawdzenia i odbioru roboty ulegające zakryciu bądź zanikające, itp. 18. Zapewnienie nadzoru przez przyszłego zarządce sieci, tj. MPWiK S.A. w Wieliszewie, przy ul. 600-lecia. 18. Przedstawienie na każdy wniosek inspektora nadzoru inwestorskiego certyfikatów, aprobat technicznych itp. dla materiałów, które będą używane do wykonania przedmiotu umowy. 19. Przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy. 20. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym dołączenie do niej kompletnych certyfikatów, aprobat użytych do wykonania przedmiotu umowy - dotyczy urządzeń projektowanych oraz nawierzchni. Uwaga! Użyte w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót symbole firm i znaki towarowe należy traktować wyłącznie jako opis technologii i parametrów technicznych materiałów. Wykonawcy swobodnie mogą stosować materiały i technologie przy zachowaniu określonych parametrów równoważnych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ MIANOWSKI ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH "INWOKAN"
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ MIANOWSKI ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH "INWOKAN"
- Zakład Usług Budowlanych INWOKAN Tomasz Mianowski, ul. Różana 5, 07-200 Wyszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 909036,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 679206,00
Oferta z najniższą ceną: 679206,00 / Oferta z najwyższą ceną: 969301,94
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI SEROCK
- 1) Remont lokalu mieszkalnego nr 8 w budynku przy ul. Wyzwolenia 7 w Serocku, 2) Remont schodów w budynku przy ul. Wyzwolenia 7 w Serocku
- Budowa punktów świetlnych Marynino ul. Cynamonowa - oświetlenie drogi gminnej
- Budowa punktów świetlnych w Wierzbicy - oświetlenie drogi gminnej
więcej: przetargi SEROCK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż wkładu kominowego w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Jana z Kolna 19-21 w Sopocie
- "Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Brzechwy 13 w Wałbrzychu"
- Przebudowa i remont budynku wielorodzinnego położonego w Świętochłowicach przy ul. Szkolnej 7
- 2.2025 Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w Złocieńcu przy Alei Piastów
- 4WOG.1200.2712.22.2025 Roboty budowlane w podziale na 3 części
więcej: Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.