eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-25

Bielsko-Biała: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
Numer ogłoszenia: 59900 - 2008; data zamieszczenia: 25.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej, pl. Ratuszowy 9, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8166413, 8166414 w. 132, fax 033 8122064.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania pod nazwą II etap budowy strażnicy Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Komendy Miejskiej w Bielsku-Białej, przy ul. Leszczyńskiej 43 wraz z zakończeniem realizacji całej inwestycji i przekazaniem do użytkowania

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.31.30.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie będzie wymagane wniesienie wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki: 1)Są uprawnieni do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia i prowadzą działalność gospodarczą będącą przedmiotem zamówienia (w zakresie nadzoru budowlanego) nieprzerwanie nie krócej niż 5 lat . 2)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. w przypadku składania oferty przez osobę fizyczną: a)posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w branży, na którą Wykonawca składa ofertę, b)posiadają aktualne zaświadczenie przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej 3)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują osobami z uprawnieniami w branżach wymienionych w części III pkt.B siwz zdolnymi do wykonania zamówienia , należącymi do OIIB i posiadającymi wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej , a w szczególności: a)wykażą się przeprowadzeniem co najmniej trzech nadzorów nad budową obiektów o podobnym charakterze i stopniu skomplikowania w zakresie konstrukcji i instalacji, w tym co najmniej jednego o kubaturze powyżej 15. 000 m3 w okresie ostatnich pięciu lat z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, b)wykażą się sprawowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - nadzorów robót budowlanych obejmujących instalację wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w budynkach, o wartości tych robót nie mniejszej niż 750.000 zł netto (siedemsetpięćdziesiąttysięcyzłotych) każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, c)dysponują osobami z uprawnieniami budowlanymi do wykonywania samodzielnych funkcji inspektora nadzoru w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej - minimum 5 lat doświadczenia od dnia uzyskania uprawnień budowlanych, sieci i instalacji sanitarnych obejmującej sieci i instalacje cieplne, wodociągowe i kanalizacyjne, instalacje klimatyzacyjno-wentylacyjne. - minimum 5 lat doświadczenia od dnia uzyskania uprawnień budowlanych, sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimum 5 lat doświadczenia od dnia uzyskania uprawnień budowlanych. telekomunikacyjnej - minimum 5 lat doświadczenia od dnia uzyskania uprawnień budowlanych. 4)Złożą ofertę i zaakceptują projekt umowy. 5)Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie każdy z Wykonawców (członków konsorcjum) musi spełnić co najmniej jeden z w.w warunków pkt.8.3 c). Ocena spełnienia warunku - dokonana zostanie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia w 100%. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp) - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie dotyczy każdego Współwykonawcy z osobna. Ocena spełnienie warunku - na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w części VI pkt.3 siwz oraz dokumentów, o których mowa w części VI pkt 4,5,6 siwz. 7)Akceptują warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń (oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w cz. VI pkt. 1 siwz). Ocena spełnienia warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst Dz.U. Nr 223 z 2007 r. poz.1655 ), - Załącznik nr 2 do siwz. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze Współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników. 6)Wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - nadzorów robót budowlanych wykończeniowych w budynkach z podaniem kubatury, zakresu robót, wartości oraz daty i miejsca wykonania; 7)Wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - nadzorów robót budowlanych obejmujący instalację wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w budynkach, o wartości tych robót nie mniejszej niż 750.000 zł netto (siedemsetpięćdziesiąttysięcyzłotych) każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; 8)Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w w/w wykazach (zgodnie z pkt 6,7 ) zostały wykonane należycie (referencje, opinie zamawiających, ewentualnie kopie protokołów odbioru). 9)Wykaz osób które będą wykonywały niniejsze zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 10)Dokumenty potwierdzające posiadanie stosownych uprawnień budowlanych przez osoby wskazane przez Wykonawcę do kierowania robotami, tj. kserokopie odpowiednich do zakresu robót uprawnień budowlanych osób wymienionych zgodnie z pkt.9. 11)Aktualne zaświadczenie o przynależności do izby samorządu zawodowego Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej osób wymienionych zgodnie z pkt. 9. Uwaga: dokument składany w formie kserokopii winien być poświadczony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.bielsko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej, Plac Ratuszowy 9, 43-300 Bielsko-Biała.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej, Plac Ratuszowy 9, 43-300 Bielsko-Biała.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.