Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-25
Uzdowo: DOSTAWA I SPRZEDAŻ OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO KOTŁOWNI DPS W UZDOWIE W SEZONIE GRZEWCZYM 2008/2009
Numer ogłoszenia: 59908 - 2008; data zamieszczenia: 25.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Uzdowie, Uzdowo 18/19, 13-214 Uzdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-23 696 54 16, fax 0-23 696 55 56.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsuzdowo.dzialdowo.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W UZDOWIE.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I SPRZEDAŻ OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO KOTŁOWNI DPS W UZDOWIE W SEZONIE GRZEWCZYM 2008/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA I SPRZEDAŻ OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO KOTŁOWNI DPS W UZDOWIE W SEZONIE GRZEWCZYM 2008/2009 (W ILOŚCI OKOŁO 65 TYS. LITRÓW)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.20.00 - Oleje opałowe Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.50.00 - Oleje opałowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1) Spełniają wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych.; 2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.; 3) Spełniają warunki niniejszej SIWZ.; 4) Udzielą 21dniowego terminu płatności.; Ocena spełnienia wymaganych warunków wymieniona w pkt. IV i V specyfikacji będzie określona słowem spełnia lub nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy na załączonym druku do niniejszej specyfikacji (załącznik nr 1).; 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2).; 3) Oświadczenie Oferenta - cena będzie podlegała zmianom tylko w przypadku zmiany ceny przez producenta o wskaźnik procentowej zwyżki lub obniżki ceny oleju opałowego wraz z informacją o cenie zakupu netto 1000 litrów oleju w przeliczeniu na 1 litr netto u wskazanego producenta w dniu przygotowania oferty (załącznik nr 3).; 4) Oświadczenie Oferenta o poprawieniu omyłek rachunkowych (załącznik nr 4).; 5) Wykaz cystern samochodowych posiadających aktualne dokumenty zezwalające na przewóz oleju opałowego oraz posiadające wyposażenie zgodne z warunkami SIWZ (załącznik nr 5).; 6) Podpisany projekt umowy (załącznik nr 6).; 7) Referencje z ostatnich dwóch lat (2 szt.) na wykonanie dostaw i sprzedaży oleju opałowego w ilości nie mniejszej niż 60 000 litrów dla jednego odbiorcy.; 8) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzających dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert-oryginał lub uwiarygodniona kopia.; 9) Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, o nie zaleganiu z podatkami, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert - oryginał lub uwiarygodniona kopia.; 10) Zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z płatnościami na ubezpieczenia społeczne, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert - oryginał lub uwiarygodniona kopia.;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsuzdowo.dzialdowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UZDOWO 18/19; 13-214 UZDOWO; BUDYNEK ADMINISTRACYJNY - SEKRETARIAT.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2008 godzina 09:00, miejsce: UZDOWO 18/19; 13-214 UZDOWO; BUDYNEK ADMINISTRACYJNY - SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.