Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-10-21
Og³oszenie nr 599095-N-2020 z dnia 2020-10-21 r.
Szpital Specjalistyczny Nr 1: Wymiana d¼wigu osobowego w budynku nr 5 Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Specjalistyczny Nr 1, krajowy numer identyfikacyjny
27023584000000, ul.
ul. ¯eromskiego
7
,
41-902
Bytom, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
032 3963266, 3863332, e-mail
zampub@szpital1.bytom.pl, faks
322 816 765.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital1.bytom.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.szpital1.bytom.pl/bip
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szpital1.bytom.pl/bip
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Wymiana d¼wigu osobowego w budynku nr 5 Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu
Numer referencyjny:
ZP/PN/19/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wymiana d¼wigu osobowego w budynku nr 5 Szpitala Specjalistycznego Nr 1 w Bytomiu. Zakres prac powinien obejmowaæ: -demonta¿ istniej±cego d¼wigu szpitalnego -dostawê i monta¿ w pe³ni zautomatyzowanego i bezobs³ugowego nowego d¼wigu osobowego w istniej±cym szybie oraz jego uruchomienie (zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami, prawa), w za³±czniku nr 1 okre¶lono zestawienie parametrów technicznych d¼wigu -opracowanie koniecznych projektów i dokumentów spe³niaj±cych wymagania Urzêdu Dozoru Technicznego -wykonanie wymaganych przez Dozór Techniczny prób, pomiarów, uzgodnieñ i odbiorów i uzyskanie dopuszczenia d¼wigu do eksploatacji przez UDT -uzyskanie ksi±¿ki rewizji nowego d¼wigu zatwierdzonej przez UDT -usuniêcie z terenu szpitala i dokonanie utylizacji we w³asnym zakresie zdemontowanego d¼wigu, starego okablowania elektrycznego i wszelkich innych odpadów powsta³ych w wyniku wykonania ww. czynno¶ci -szkolenie personelu Zamawiaj±cego z zakresu bie¿±cej obs³ugi nowego d¼wigu -dostarczenie dokumentacji powykonawczej w tym instrukcji u¿ytkowania w min. 2 egzemplarzach w jêzyku polskim w formie papierowej -konserwacje i przegl±dy w okresie gwarancji oraz bezp³atny udzia³ w badaniu rocznym d¼wigu -podjêcie czynno¶ci naprawczych oraz uwolnienia ludzi z zablokowanego d¼wigu w okresie trwania gwarancji - max czas reakcji na zg³oszenie "ludzie w windzie" i dojazd pracownika - 30 min, pozosta³e awarie i usterki do 120 minut -wykonanie odkuæ starego tynku w podszybiu -malowanie ca³ego szybu wraz z uzupe³nieniem tynków -malowanie konstrukcji w szybie -obróbka drzwi szybowych po wymianie -6 sztuk. Wykonanie nowej posadzki z wyk³adziny PCV oraz malowanie ¶cian wokó³ drzwi szybowych z zachowaniem obecnej kolorystyki i materia³ów -wykonanie o¶wietlenia szybu zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami -wykonanie o¶wietlenia LED z czujnikiem ruchu na doj¶ciach do d¼wigu -remont maszynowni: malowanie ¶cian, naprawa posadzi wraz z malowaniem farb± odporn± na olej i antypo¶lizgow± -wykonanie o¶wietlenia maszynowni zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami (LED)
II.5) G³ówny kod CPV: 42.41.61.00 - Windy
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 5 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Nie
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
a) Uprawnienia firmy do wykonywania modernizacji d¼wigów osobowych nadane przez UDT, b) Uprawnienia co najmniej 2 pracowników do konserwacji d¼wigów osobowych wydane przez UDT , c) Uprawnienia do eksploatacji SEP E do 1 kV co najmniej 1 osoba, d) Uprawnienia do nadzoru SEP D co najmniej 1 osoba, e) Certyfikat ISO: PN-EN ISO 9001: 2015 w zakresie: monta¿, modernizacja, konserwacji i serwis urz±dzeñ d¼wigowych, f) w zakresie niezbêdnym do wykazania warunków udzia³u w postêpowaniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia z³o¿enie referencji albo innych dokumentów potwierdzaj±cych wykonanie prac zwi±zanych z wymian± d¼wigów w jednostkach u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci prac mim 200 000,00 z³ brutto - min 1 sztuka, g) w zakresie niezbêdnym do wykazania warunków udzia³u w postêpowaniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia z³o¿enie referencji albo innych dokumentów potwierdzaj±cych wykonanie prac zwi±zanych z obs³ug± serwisow± d¼wigów w jednostkach u¿yteczno¶ci publicznej (min 2 lata do¶wiadczenia) - min 1 sztuka, h) Polisa OC Wykonawcy na kwotê min 500 000,00 z³ brutto od prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej wraz z potwierdzeniem jej op³acenia.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie nin. zamówienia winien wnie¶æ wadium
w wysoko¶ci:
Pakiet 1; Kwota wadium 8 500,00; S³ownie: osiem tysiêcy piêæset z³otych 00/100
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: pieni±dzu, porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna byæ sporz±dzona zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i winna zawieraæ nastêpuj±ce elementy: nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
a) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±,
b) kwotê gwarancji,
c) termin wa¿no¶ci gwarancji
d) zobowi±zanie gwaranta do: "zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego zawieraj±ce o¶wiadczenie, i¿ Wykonawca, którego ofertê wybrano:
o odmówi³ podpisania umowy na warunkach okre¶lonych w ofercie, lub
o nie wniós³ zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, lub
o zawarcie umowy sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy"
Postanowienia powy¿sze maj± zastosowanie równie¿ do porêczeñ.
Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ na konto 80 1050 1230 1000 0023 5039 0999
ING Bank ¦l±ski Oddzia³ w Bytomiu, z umieszczeniem na dowodzie wp³aty has³a: "Wadium - winda ZP/PN/19/2020"
UWAGA : W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydowaæ bêdzie data wp³ywu ¶rodków na w/w rachunek bankowy Organizatora postêpowania.
Wadium wnoszone w pozosta³ych formach nale¿y z³o¿yæ (orygina³) Zamawiaj±cemu - Szpital Specjalistyczny nr 1 ul. ¯eromskiego 7, 41-902 Bytom, Sekretariat (blok III, piêtro I).
Wadium winno byæ wniesione przed terminem sk³adania ofert.
4. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli jego wniesienia ¿±dano. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,
o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pe³nomocnictw chyba ¿e udowodni, ¿e wynika to z przyczyn niele¿±cych po jego stronie.
Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
1. odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
2. nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.
UWAGA : Wadium winno zabezpieczaæ ca³y 30 -dniowy okres zwi±zania ofert±, za pocz±tek którego uwa¿a siê dzieñ, w którym up³yn±³ termin do sk³adania ofert.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Tak
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
1. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia nast±pi na podstawie faktur, przy czym Zamawiaj±cy dopuszcza rozliczenia na podstawie faktur czê¶ciowych lub zaliczkowych wydatkowanych na poczet realizacji zamówienia.
Faktury sk³adaæ siê bêd± z jednej pozycji pn. "Wymiana d¼wigu osobowego w budynku nr 5 Szpitala Specjalistycznego nr 1 w Bytomiu ( etap....)"
2. £±czna warto¶æ faktur czê¶ciowych lub zaliczkowych mo¿e wynosiæ maksymalnie do 90% ³±cznego wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy.
3. Umowa okre¶la formê zabezpieczenia zaliczki, wysoko¶æ zabezpieczenia oraz sposób jego zwrotu.
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
TERMIN REALIZACJI | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany warunków niniejszej Umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Zmiany postanowieñ niniejszej umowy, s± dopuszczalne wy³±cznie w przypadku, gdy nast±pi: a) zmiana stawki podatku VAT - zwi±zanej z przedmiotem umowy - w tym przypadku zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna, b) w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy zmiana stawki nastêpuje z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego zmieniaj±cego stawkê.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-10-29, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa wraz z wniesieniem oraz monta¿em aparatu pantomograficznego z funkcj± CBCT z przystawk± cefalometryczn± dla UC¦UM w Katowicach sp. z o.o.
- Dostawa wraz z roz³adunkiem, wniesieniem, monta¿em i uruchomieniem unitów stomatologicznych dla Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ¦l±skiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Sp. z o.o.
- Dostawa sze¶ciu zestawów transporterów tarcz strzelniczych do Zespo³u Szkó³ Mechaniczno-Elektronicznych w Bytomiu
- "¦wiadczenie us³ug kompleksowego sprz±tania i utrzymania czysto¶ci w pomieszczeniach Zamawiaj±cego w Bytomiu przy, ul. Pi³karskiej 8"
- "Dostawa pompy OS-150" dla Spó³ki Restrukturyzacji Kopalñ S.A. Oddzia³ "Pokój I-Pokój II".
- Serwis urz±dzeñ systemu ogólnozak³adowej ³±czno¶ci telefonicznej oraz systemów dyspozytora ruchu dla Spó³ki Restrukturyzacji Kopalñ S.A. Oddzia³ Centralny Zak³ad Odwadniania Kopalñ
wiêcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wraz z demonta¿em i monta¿em d¼wigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznañ"
- Budowa l±dowiska dla ¶mig³owców ratunkowych i budowa/wymiana urz±dzeñ d¼wigowych w ramach realizacji Projektu pod nazw± (...).
- Wymiana d¼wigu osobowego w budynku nr 9 w Bia³ostockim Centrum Onkologii
- Wymiana windy w budynku Collegium Chemicum UMCS
- Przebudowa budynku nr 235 - internat "Iskra"
- Wymiana d¼wigu osobowego w budynku DPS dla osób niepe³nosprawnych
wiêcej: Windy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.