eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChoceńRemont świetlicy wiejskiej, remont terenów zieleni, budowa małej infrastruktury turystycznej oraz wyposażenie świetlicy wiejskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-28

Choceń: Remont świetlicy wiejskiej, remont terenów zieleni, budowa małej infrastruktury turystycznej oraz wyposażenie świetlicy wiejskiej
Numer ogłoszenia: 59909 - 2015; data zamieszczenia: 28.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37495 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Śmiłowicach, Śmiłowice 1, 87-850 Choceń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 609 167 304, faks 54 284 67 40.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej, remont terenów zieleni, budowa małej infrastruktury turystycznej oraz wyposażenie świetlicy wiejskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania: a) Remont budynku OSP w Śmiłowicach - roboty rozbiórkowe, - remont dachu nad dużą sala, - remont dachu nad małą salą - wymiana stolarki, - remont łazienek, - remont podłogi, - instalacja wodociągowa i kanalizacyjna, - instalacje elektryczne (sala komputerowa), - ocieplenie ściany tylnej części wysokiej i niskiej, - remont tarasu, b) Remont terenów zieleni oraz montaż elementów małej infrastruktury turystycznej przy budynku OSP w Śmiłowicach - przygotowanie terenu pod budowę, - roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych, - montaż małej infrastruktury. c) zakup elementów małej infrastruktury - montaż rolet w budynku OSP w Śmiłowicach, - dostawa elementów małej architektury - ławek, - dostawa elementów małej architektury - kosz na śmieci, - dostawa elementów małej architektury - stojaków na rowery, - dostawa elementów małej architektury - stołów piknikowych, - dostawa elementów małej architektury - kosz na śmieci, - dostawa elementów małej architektury - ławek do ogniska, - dostawa elementów małej architektury - grilla z paleniskiem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót 3. Założenia: 3.1. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót związanych z przedmiotem zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. Wymieniona dokumentacja stanowi załączniki do SIWZ. Załączone kosztorysy ofertowe uważać należy za materiały pomocnicze, wyliczona cena jest ceną ryczałtową i nie będzie zmieniana bez względu na ewentualne różnice pomiędzy przedmiarem, dokumentacją a robotami wykonanymi w rzeczywistości. 3.2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 3.3. Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 3.4. Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. 3.5. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 3.6. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). 3.7. Po zakończeniu robót na poszczególnych odcinkach, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. 3.8. Zamawiający nie organizuje spotkania z Wykonawcami. 3.9. Jeżeli wykonawca zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom to jego zakres wskazuje w ofercie. 3.10. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace i dostawy wykonane przez podwykonawców. 3.11. Wykonawca będzie zobowiązany do ubezpieczenia przedmiotowej budowy i robót, przy czym ubezpieczeniu podlegają w szczególności: a) roboty, obiekty, budowle, urządzenia, mienie ruchome związane z prowadzeniem robót od ognia, huraganu, powodzi, zalania i innych zdarzeń losowych; b) odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy i jego pracowników oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. 4. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 5. Zamawiający nie przewiduje wymagań o których mowa w art. 29 ust. 4. Ustawy Pzp. 6. Kody we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: Główny przedmiot: 45262690-4 Remont starych budynków 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne Dodatkowe przedmioty: 45100000-8 -Przygotowywanie terenu pod budowę 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90-4, 45.45.30.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.27.10-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rybackiego w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 w ramach środka 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa objętego osią priorytetową 4 - Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Wykończeniowo-Remontowe Jan Stolarczyk, Ul. Zachodnia 10, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 234640,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 203450,21

  • Oferta z najniższą ceną: 203450,21 / Oferta z najwyższą ceną: 269455,46

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.