eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ludwikowice Kłodzkiepodwóz drewna i przewóz materiałów masowych w roku 2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-27

POZYCJA 59920

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Ludwikowice Kłodzkie: podwóz drewna i przewóz materiałów masowych w roku 2007 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Nadleśnictwo Jugów, do kontaktów: Sławomir Karwowski, ul. Główna 149, 57-430 Ludwikowice Kłodzkie, tel. 074 8722452, fax 074 8722279, e-mail: biuro.jugow@wroclaw.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Nadleśnictwo Jugów, ul. Główna 149, Jugów, 57-450 Ludwikowice Kłodzkie Adres profilu nabywcy (URL): biuro.jugow@wroclaw.lasy.gov.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Jugów, Sławomir Karwowski, ul. Główna 149, Jugów, 54-450 Ludwikowice Kłodzkie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8722452, fax 074 8722279, e-mail: biuro.jugow@wroclaw.lasy.gov.pl, www.wroclaw.lasy.gov.pl/jugow. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Zarządca Mienia Skarbu Państwa; Inne:gospodarka leśna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: podwóz drewna i przewóz materiałów masowych w roku 2007. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 2. Główne miejsce świadczenia usług: Teren Nadleśnictwa Jugów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: - Transport drewna samochodami ciężarowymi przystosowanymi do przewozu drewna. - Transport materiałów masowych pojazdami przystosowanymi do ich przewozu. Głównie transport kamienia na drogi leśne wraz z rozścieleniem w koleinach oraz przewóz piasku wraz z posypywaniem dróg w okresie zimowym a także przewóz materiaów kubaturowych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) Oświadczenienie stwierdzające,że osoby które będą wykonywały zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie kierowania pojazdami ciężarowymi po drogazh publicznych oraz wykaz osób i podmiotów, które bedą wykonywały zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i zakresu wykonywanych przez nich czynności. 2) Wykaz i opis niezbędnych do wykonania zamówienia, samochodów specjalistycznych (co najmniej 6 szt) , przystosowanych do przewozu drewna, oraz samochodów do przewozu towarów masowych. 3) Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzajacy wysokość posiadanych środków finansowych ( co najmniej 5000 zł.) lub zdolnośc kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz wykonanych usług z zakresu transportu drewna w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje wystawione przez odbiorców tych usług) 5) Aktualny odpis lub wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu skadania ofert. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejstru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu s ądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualna informacja z Krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt. 9 ustawy , wystawiona nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Aktualne zaświadczeniene właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne ani społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnosci, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.12.20.00 - Usługi drogowego transportu towarów Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 541010 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Pakiet Nr 1 - 3000 PLN Pakiet Nr 2 - 700 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Uiszczenie naleznego wadium 2. Przedłożenie wymaganych dokumentów Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia/ nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenienie stwierdzające,że osoby które będą wykonywały zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie kierowania pojazdami ciężarowymi po drogazh publicznych oraz wykaz osób i podmiotów, które bedą wykonywały zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i zakresu wykonywanych przez nich czynności. 2) Wykaz i opis niezbędnych do wykonania zamówienia, samochodów specjalistycznych (co najmniej 6 szt) , przystosowanych do przewozu drewna, oraz samochodów do przewozu towarów masowych. 3) Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzajacy wysokość posiadanych środków finansowych ( co najmniej 5000 zł.) lub zdolnośc kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz wykonanych usług z zakresu transportu drewna w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje wystawione przez odbiorców tych usług) 5) Aktualny odpis lub wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu skadania ofert. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejstru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu s ądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualna informacja z Krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pt. 9 ustawy , wystawiona nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Aktualne zaświadczeniene właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne ani społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/jugow. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2007 godzina 09:55. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.01.2007, godzina 10:00, siedziba Nadleśnictwa Jugów, ul. Główna 149, Jugów, 57-450 Ludwikowice Kłodzkie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet Nr 1. 1) Krótki opis: Podwóz drewna na składnicę drewna w Ludwikowicach. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 438000 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pakiet Nr 2. 1) Krótki opis: Transport materiałów masowych i kubaturowych wykonywanych przy pomocy pojazdów ciężarowych ogólnego przeznaczenia. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.22.00. 3) Wielkość lub zakres: 102410 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.