To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-06
Ogłoszenie nr 59932 - 2017 z dnia 2017-04-06 r.
Poznań: Pełnienie funkcji inżyniera nadzoru nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach
inwestycji budownictwa komunalnego realizowanej przy ul. Zawady w Poznaniu obręb Śródka, ark. 05; dz. 15/3, obejmującej wybudowanie 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 30666-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 35635-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
30253813100000, ul.
ul. Matejki
57,
60770
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
61 8964800; 8694801, faks
61 8694809, e-mail
obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zkzl.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inżyniera nadzoru nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach inwestycji budownictwa komunalnego realizowanej przy ul. Zawady w Poznaniu obręb Śródka, ark. 05; dz. 15/3, obejmującej wybudowanie 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DI-341-14-2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pełnienie funkcji inżyniera nadzoru nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach inwestycji budownictwa komunalnego realizowanej przy ul. Zawady w Poznaniu obręb Śródka, ark. 05; dz. 15/3, obejmującej wybudowanie 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych I.Zakres obowiązków inżyniera nadzoru obejmuje w szczególności: 1)Wykonywanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji Inwestycji, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz innymi obwiązującymi przepisami prawa w branżach: a)konstrukcyjno - budowlanej, b)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych d)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych, e)drogowej, 2)Reprezentowanie inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych stanowiących przedmiot Inwestycji z projektami i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Egzekwowanie od Generalnego Wykonawcy Inwestycji (tj. Przedsiębiorstwa Inżynieryjno Budowlanego INFRA Sp. z o.o. z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Podmiejskiej 15c, 66-400 Gorzów Wlkp. - dalej zwanego Generalnym Wykonawcą) realizacji wszystkich warunków umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Generalnym Wykonawcą Inwestycji; 3)Weryfikacja opracowanych projektów budowlanych i wykonawczych wraz z wnioskowaniem o naniesienie zmian, poprawek oraz propozycji rozwiązań technicznych dla realizowanego zadania inwestycyjnego. 4)Sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych wykonywanych w ramach realizacji Inwestycji i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, sprawdzanie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości i wyników badań) dotyczących materiałów i urządzeń. Kontrola sposobu składowania materiałów, wyrobów i urządzeń. Zatwierdzanie przedkładanych próbek wszelkich materiałów i urządzeń dostarczonych zgodnie z umową z Generalnym Wykonawcą Inwestycji; 5)Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach, pomiarach, testach instalacji i odbiorach technicznych. 6)Uczestnictwo i czynny udział w odbiorach częściowych i końcowych zadania oraz nadzór nad przygotowaniem dokumentów odpowiednich branż przez Wykonawcę do ich przeprowadzenia. 7)Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót. Potwierdzanie swojej obecności na "Liście obecności Inspektorów" stosownym wpisem; 8)Potwierdzanie faktyczne wykonanych robót wraz z potwierdzaniem usunięcia wad i usterek, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń zadań. 9)Prowadzenie ogólnego nadzoru nad realizacją robót budowlanych będących przedmiotem Inwestycji w każdej z branż i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramami rzeczowo-finansowymi zadania. Kontrola zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem oraz terminowości ich wykonania 10)Nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p.pożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony środowiska naturalnego przez wszystkich uczestników procesu realizacji Inwestycji. Wyegzekwowanie od Generalnego Wykonawcy Inwestycji bieżącego utrzymania czystości dróg dojazdowych, placu budowy oraz przyległego terenu do zaplecza budowy 11) Stałe uczestniczenie w naradach technicznych problemowych i innych, organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego, sporządzanie z nich protokołów (w terminie 3 dni od dnia narady/spotkania), przekazywane do akceptacji uczestników narad. Zatwierdzone protokoły są wiążące dla stron, kopie protokołów przekazywane są wszystkim uczestnikom tych narad; 12) Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób i badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych. 13) Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 14) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji - tj. nie później niż w terminie 5 dni od dnia wystąpienia takiej okoliczności; 15) Weryfikacja zgodności wprowadzania podwykonawców i dalszych podwykonawców przez Generalnego Wykonawcę Inwestycji z wymaganiami wskazanymi w Umowie pomiędzy Zamawiającym a Generalnym Wykonawcą Inwestycji, 16) Rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania Inwestycji, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu budowlanego. 17) Weryfikacja i akceptacja raportów z postępu robót stanowiących przedmiot Inwestycji sporządzanych przez Generalnego Wykonawcę Inwestycji; w terminie do 3 dni od przedstawienia raportu przez Generalnego Wykonawcę; 18) Kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót stanowiących przedmiot Inwestycji; 19) W razie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych Inspektor nadzoru spisuje, przy udziale Zamawiającego, Kierownika budowy i przedstawiciela Nadzoru autorskiego, protokół konieczności; Obowiązkiem Inżyniera nadzoru/ Inspektora nadzoru jest pisemne opiniowanie konieczności wykonania robót dodatkowych, robót zamiennych, uwzględniając zapisy Umowy, weryfikacja oszacowanej wartości tych robót, przedłożenie w/w dokumentów Zamawiającemu w terminie 5 dni od dnia wezwania Zamawiającego, celem podjęcia decyzji, co do ich zlecenia Wykonawcom. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wydłużyć powyższy termin. 20) Bez zgody Zamawiającego Inżyniera nadzoru nie jest upoważniony do wydania polecenia wykonania robót dodatkowych. 21) Jeżeli w okresie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią, to Inżynier nadzoru zawiadomi o tym Zamawiającego w terminie 3 dni od daty dokonania takich wpisów. 22) Inżynier nadzoru jest zobowiązany do przedstawiania Zamawiającemu swojej opinii w sprawie możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych, wnioskowanych przez Wykonawców. 23) Bez osobnego upoważnienia Inspektor nadzoru nie jest upoważniony do podejmowania decyzji w tych sprawach. 24) Nadzorowanie robót dodatkowych, robót zamiennych, potwierdzenie gotowości do ich odbioru, dokonanie odbioru . 25) Przygotowywanie w terminach wskazanych przez Zamawiającego danych do sprawozdań i raportów zawierających informacje o stanie zaawansowania realizacji zadania w tym dokumentacji fotograficznej obrazującej postęp wykonywanych robót budowlanych (min 10 zdjęć), analizę zgodności terminów wykonywania robót z przyjętym harmonogramem rzeczowofinansowym, informację o kosztach w zakresie zgodności z przyjętymi założeniami, ocenę wykonawców i jakości wykonywanych robót oraz występujących głównych problemów. 26)Sporządzanie comiesięcznych raportów z postępu prac inwestycyjnych dla przedmiotowego zadania w ostatnim dniu danego miesiąca lub w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Raporty powinny zawierać opis wykonanych czynności wraz z informacją o aktualnym etapie zaawansowania robót. Do raportów należy dołączyć oryginały wszystkich spisanych protokołów, notatek itp. utworzonych dla danej budowy w okresie którego dotyczy raport wraz z ich spisem. 27) Sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych Inwestycji pod względem merytorycznym i rachunkowym 28) Wykonywanie na wniosek Zamawiającego kontroli spełnienia przez Generalnego Wykonawcę Inwestycji obowiązku zatrudnienia osób wykonujących czynności, czynności na podstawie umowy o pracę, wynikające z umowy o wykonanie robót budowlanych stanowiących przedmiot Inwestycji; 29) Sprawdzanie kompletności dokumentacji powykonawczej oraz pozostałych dokumentów przygotowywanych przez Wykonawcę robót budowlanych na rzecz Zamawiającego; 30) Udział w czynnościach odbiorowych oraz w czynnościach odbiorowych prowadzonych przez organ administracji budowlanej. Sporządzanie pisemnego poświadczenia o usunięciu wad przez Generalnego Wykonawcę Inwestycji; 31) Od momentu uzyskania pozwolenia na użytkowanie ostatniego z budynków objętych inwestycją, Wykonawca zobowiązuje się do uczestnictwa bez dodatkowego wynagrodzenia w czynnościach związanych z obsługą okresu gwarancyjnego udzielonego przez wykonawcę robót budowlanych stanowiących przedmiot Inwestycji (będzie brał udział w przeglądach gwarancyjnych oraz będzie nadzorował usuwanie przez Wykonawcę robót budowlanych wad stwierdzonych w okresie gwarancji). Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Robót. 32) W gestii inspektora nadzoru leży zapewnienie we własnym zakresie kontenerów biurowych na plac budowy z których będą korzystali inspektorzy nadzoru oraz regulowanie rachunków za media zużyte podczas sprawowania nadzoru. II. Każdy z inspektorów nadzoru będzie nadzorował roboty budowlane w zakresie swojej branży przez cały okres trwania inwestycji w takich odstępach czasu aby była zapewniona skuteczność nadzoru nie rzadziej jednak niż 3 razy na tydzień przez co najmniej 2 godziny oraz na każde wezwanie kierownika budowy lub Zamawiającego. Każda z wizyt inspektora nadzoru winna być potwierdzona wpisem w dzienniku budowy. Zamawiający dopuszcza zamianę wizyty na terenie budowy na obecność w siedzibie Zamawiającego przy ul. Matejki 57 w Poznaniu, w godzinach pracy Zamawiającego w celu realizacji obsługi zadań inwestycyjnych w zakresie dokumentacyjnym i odbywania narad wewnętrznych. W odniesieniu do inspektorów nadzoru branż instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz drogowej, Zamawiający wymaga aby ilość wizyt była jednakowa jak wskazana powyżej, ale tylko w okresie kiedy będą wykonywane roboty dla których nadzór sprawują.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
71520000-9,
71540000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT120000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 77120 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Modernizacja dachu budynku przy ul. Łobżenickiej w Poznaniu
- Dostawa produktów leczniczych w ramach RDTL- Palopegteriparatidum
- Przeglądy i naprawy aparatury medycznej i sprzętu -"2"
- DOPOSAZENIE PRACOWNI RADIOBIOLOGII
- Wykonywanie czynności związanych z administrowaniem siecią komputerową, pracami serwisowymi oraz informatyzacją Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
- Modernizacja sieci komputerowej w Sielinku
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.