Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-12
Otwock: Sukcesywna dostawa siatek chirurgicznych, staplerów oraz ładunków do staplerów.
Numer ogłoszenia: 59934 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Otwocku , ul. Batorego 44, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7793876, 0227795041 w. 225, faks 022 7793602.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-otwock.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa siatek chirurgicznych, staplerów oraz ładunków do staplerów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa siatek chirurgicznych, staplerów oraz ładunków do staplerów. Szczegółowy przedmiot zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, gdzie poszczególna część (zadanie) stanowi: Zadanie nr 1: Implanty powięziowe Zadanie nr 2: Staplery, ładunki do sztaplerów i instrumentarium laparoskopowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu, na podst. art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający odstępuje od konieczności wniesienia wadium przez WykonawcówIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz.1655 z poźn. zm.), Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Ocena spełnienia w. wym. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą >spełnia - nie spełnia< w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w. wym. warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo złożyli dokumenty o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp zawierające błędy , lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia (złożenia) oferta wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu, albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego dokumenty lub oświadczenia powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełniane przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy Pzp Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1. Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy Pzp. W tym celu wykonawcy mogą wykorzystać wzór oświadczenia stanowiący zał. nr 3 do SIWZ; 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru sądowego, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawcą jest spółka cywilna, zaleca się załączenie umowy Spółki z zakresem reprezentacji. 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 8 i pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Stosownych zaświadczeń właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takowych dokumentów na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-otwock.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZP ZOZ Otwock, ul. Batorego 44, 05-400 Otwock, Dział Zamówień Publicznych, p. nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w Sekretariacie Dyrekcji ZPZOZ w Otwocku, ul. Batorego 44.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Implanty powięziowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Implanty powięziowe- 11 pozycji w różnych ilościach.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Staplery, ładunki do sztaplerów i instrumentarium laparoskopowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Staplery, ładunki do sztaplerów i instrumentarium laparoskopowe - 11 pozycji w różnych ilościach.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Zakup i dostawa używanych agregatów prądotwórczych
- "Dostawa agregatu prądotwórczego wraz z instalacją"
- Wykonanie usług dotyczących bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej obiektów ZUOP w Otwocku-Świerku oraz prowadzenie pomiarów i ocena narażenia personelu ZUOP w 2025 roku
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku w 2025 r."
- Wymiana drzwi i montaż nakładek na parapety w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 w Otwocku przy ul. Kościuszki 28
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do autobusów miejskiej komunikacji zbiorowej Miasta Otwocka
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy płynów infuzyjnych.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących kolorowych monochromatycznych oraz innych akcesoriów, materacy na łóżka szpitalne, automatycznych cyfrowych (...) w podziale na 4 części.
- zakup i dostawy materiałów do dializ oraz ogólnomedycznych
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa pozostałych materiałów medycznych - pieluchomajtek (na 12 miesięcy)
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.