eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek"Przebudowa SUW Wola Koszucka i Ratyń, przebudowa wodociągu w miejscowości Ratyń, budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lądek"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-10-20



Ogłoszenie nr 599377-N-2020 z dnia 2020-10-20 r.

Gmina Lądek: "Przebudowa SUW Wola Koszucka i Ratyń, przebudowa wodociągu w miejscowości Ratyń, budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lądek"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lądek, krajowy numer identyfikacyjny 31101936100000, ul. ul. Rynek  26 , 62-406  Lądek, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 632 763 512, , e-mail gmina@gminaladek.pl, , faks 632 763 512.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gminaladek.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.bip.gminaladek.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Gminy w Lądku, ul. Rynek 26, 62-406 Lądek


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Przebudowa SUW Wola Koszucka i Ratyń, przebudowa wodociągu w miejscowości Ratyń, budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lądek"
Numer referencyjny: IZ.271.6.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I: ,, Przebudowa SUW Wola Koszucka" Przedmiotem zadania jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej przebudowy stacji uzdatniania wody wraz z wykonaniem monitoringu jej pracy oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie w/w dokumentacji wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji. Przebudowa SUW polegać będzie na wymianie pompy głębinowej, wymianie i przebudowaniu układu filtracji wód podziemnych wraz ze zmianą technologii natleniania, wymianie pomp II stopnia oraz zbiorników ciśnieniowych na zestaw pompowy, przebudowie pomieszczenia chlorowni wraz z wymianą chloratora, wykonanie zasilania, sterowania i monitoringu pracy poszczególnych elementów układu technologicznego, zakup mobilnego agregatu prądotwórczego. Zakres robót budowlanych 1) Przebudowa systemu napowietrzania wody surowej wraz z nowymi sprężarkami 2) Wymiana filtrów i złóż do procesu odżelaziania i odmanganiania dostosowanych do nowobudowanego systemu napowietrzania 3) Wymiana pomp sieciowych i zbiorników ciśnieniowych na zestaw pompowy 4) Wykonie nowego orurowania stacji 5) Przebudowa studni głębinowej wraz z montażem nowej pompy głębinowej 6) Montaż chloratora w wydzielonym pomieszczeniu chlorowni wraz z dostosowaniem chlorowni do obecnie panujących przepisów 7) Wykonanie monitoringu pracy stacji uzdatniania wody 8) Zakup i montaż mobilnego agregatu prądotwórczego 9) Przebudowa systemu elektroenergetycznego stacji z dostosowaniem do nowych urządzeń 10) Wykonanie systemu ogrzewania budynku SUW Część II: ,,Przebudowa SUW Ratyń" Przedmiotem zadania jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej przebudowy stacji uzdatniania wody wraz z wykonaniem monitoringu jej pracy. oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie w/w dokumentacji wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji. Przebudowa SUW polegać będzie na wymianie pompy głębinowej, wymianie i przebudowaniu układu filtracji wód podziemnych wraz ze zmianą technologii natleniania, wymianie pomp II stopnia oraz zbiorników ciśnieniowych na zestaw pompowy, przebudowie pomieszczenia chlorowni wraz z wymianą chloratora, wykonanie zasilania, sterowania i monitoringu pracy poszczególnych elementów układu technologicznego. W chwili obecnej SUW posiada nieefektywny system napowietrzania wody surowej oraz nie ma monitoringu pracy całej stacji uzdatniania wody. Inwestycja prowadzona będzie na działkach: Obręb Ratyń, dz. nr: 103/8 Na zamówienie składa się wykonanie kompletu opracowań projektowo-kosztorysowych oraz wykonaniu robót budowlanych po uzyskaniu przez Gminę Lądek pozwolenia na budowę lub zgłoszeniu zamiaru wykonania robót budowlanych oraz pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych. Zakres robót budowlanych 1) Przebudowa systemu napowietrzania wody surowej wraz z nowymi sprężarkami 2) Wymiana filtrów i złóż do procesu odżelaziania i odmanganiania dostosowanych do nowobudowanego systemu napowietrzania 3) Wymiana pomp sieciowych i zbiorników ciśnieniowych na zestaw pompowy 4) Wykonie nowego orurowania stacji 5) Przebudowa studni głębinowej wraz z montażem nowej pompy głębinowej 6) Montaż chloratora w wydzielonym pomieszczeniu chlorowni wraz z dostosowaniem chlorowni do obecnie panujących przepisów 7) Wykonanie monitoringu pracy stacji uzdatniania wody 8) Przebudowa systemu elektroenergetycznego stacji z dostosowaniem do nowych urządzeń 9) Wykonanie systemu ogrzewania budynku SUW Część III: ,, Przebudowa wodociągu w miejscowości Ratyń" Przedmiotem zadania jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej, przebudowy sieci wodociągowej zasilającej miejscowość Ratyń, wykonanie robót budowlanych na podstawie w/w dokumentacji wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji. Przebudowana sieć wodociągowa pozwoli na dostarczenie wody pitnej na odpowiednim poziomie jakościowym i higieniczno-sanitarnym. W chwili obecnej zaopatrzenie w wodę odbywa się poprzez rury wykonane z PCV. Na rozpatrywanym terenie uzbrojenie podziemne stanowi sieć elektroenergetyczna, zabudowane działki posiadają zbiorniki szczelne na nieczystości ciekłe. Inwestycja prowadzona będzie na działkach: ? Obręb Ratyń, dz. nr: 103/8, 303, 103/5, 103/6, 102/1, 101/5, 101/4, 101/3, 98/7, 98/8, 97/1, 97/2, 96/8, 96/5, 314/5, 229/5, 229/6, 228/2, 227/1, 225/4, 225/3, 224/1, 316/3, 208/1, 207/1, 206/1, 205/1, 204/1, 203/1, 202, 201/1, 201/2, 199/2, 191/4, 191/3, 347/4, 103/10, 99/4, 99/3, 98/3 ? Obręb Sługocin, dz. nr: 81/5, 81/6, 162, 413/6, 81/7 Na zamówienie składa się wykonanie kompletu opracowań projektowo-kosztorysowych oraz wykonaniu robót budowlanych po uzyskaniu na rzecz Gminy Lądek pozwolenia na budowę lub zgłoszeniu zamiaru wykonania robót budowlanych oraz pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych. 1) Przebudowa sieci wodociągowej o długości do 1750m 2) Wykonanie przebudowy 14 szt. przyłączy wodociągowych Część IV: ,,Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lądek" Zakres robót budowlanych 1) Budowa sieci kanalizacji grawitacyjnej sanitarnej o długości do 250m 2) Budowa kanalizacji sanitarnej tłocznej o łącznej długości do 200m 3) Budowa pompowni sieciowej 4) Przyłącza kanalizacji sanitarnej 3 szt. 5) Wykonanie układu pomiarowego na odpływie ścieków oczyszczonych z oczyszczalni ścieków w Lądku Przedmiotem zadania jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej w Lądku i wykonanie układu pomiarowego na odpływie z oczyszczalni w Lądku oraz, wykonanie robót budowlanych na podstawie w/w dokumentacji wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji. Budowa kanalizacji sanitarnej ma służyć odprowadzeniu ścieków z budynków mieszkalnych położonych we wsi i nie objętych w chwili obecnej siecią kanalizacji sanitarnej. Wykonie układu pomiarowego na odpływie ścieków oczyszczonych pozwoli sprawować pełną kontrolę nad ilością oczyszczanych ścieków. W obrębie inwestycji obecnie znajduje się sieć telefoniczna, sieć wodociągowa, sieć elektroenergetyczna Inwestycja prowadzona będzie na działkach: ? Obręb Lądek, dz. nr: 190/3, 301, 304/2, 304/4, 304/5, 304/6, 303/3, 303/4, 303/5, 303/6, 329, 635, 636, 637/1, 637/2; 307/1 Na zamówienie składa się wykonanie kompletu opracować projektowo-kosztorysowych oraz wykonaniu robót budowlanych po uzyskaniu przez Gminę Lądek pozwolenia na budowę lub zgłoszeniu zamiaru wykonania robót budowlanych oraz pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71320000-7
45100000-8
45111291-4
45231300-8
45232000-2
45232430-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W zakresie części I zamówienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył minimum jedna? robotę budowlana? polegającą na: budowie, rozbudowie bądź przebudowie obiektu stacji uzdatniania wody o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł - dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - kierownik robót, która będzie kierowała robotami i ma co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności; dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, skierowaną do udziału w wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie części projektowej i ma co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie wykonywania projektów budowlanych. W zakresie części II zamówienia : O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył minimum jedna? robotę budowlana? polegającą na: budowie, rozbudowie bądź przebudowie obiektu stacji uzdatniania wody o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł - dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - kierownik robót, która będzie kierowała robotami i ma co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności; dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, skierowaną do udziału w wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie części projektowej i ma co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie wykonywania projektów budowlanych. W zakresie części III zamówienia : 1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył minimum jedna? robotę budowlana? polegającą na: budowie sieci wodociągowej o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto. a) jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, która będzie kierowała robotami i ma co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami. jedną osobą posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, skierowaną do udziału w wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie części projektowej i ma co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie wykonywania projektów budowlanych. W zakresie części IV zamówienia : 1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył minimum jedna? robotę budowlana? polegającą na: budowie sieci kanalizacyjnej o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto. 2) dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniem niezbędnym do wykonania zamówienia tj. co najmniej: a) jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, która będzie kierowała robotami i ma co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności; b) jedną osobą posiadającą uprawnienia projektowe, skierowaną do udziału w wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie części projektowej i ma co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie wykonywania projektów budowlanych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1)Wykaz wykonanych robót budowlanych (zamówień), potwierdzających spełnienie warunku wskazane w rozdziale IV ust. 2 pkt 1 lit. c) tiret 1, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, przedmiotu, dat, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie , w szczególności czy te roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ (składany na wezwanie Zamawiającego - będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców; 2)Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, zamówienia w szczególności kierowania robotami budowlanymi, potwierdzający spełnienie odpowiedniego warunku określonego w rozdziale IV SIWZ. Zakres ww. dokumentu musi potwierdzić spełnienie odpowiednio warunku określonego w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 lit. c) tiret 2 SIWZ. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 6 do SIWZ. (składany na wezwanie Zamawiającego - będzie obligowało Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Dla części I: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) Dla części II: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) Dla części III: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) Dla części IV: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wnosząc lub wpłacając wadium przetargowe należy je oznaczyć tytułem: "" 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy O/Lądek 55 8542 0001 2200 1935 0213 3373 i należy je oznaczyć: dla części I "Wadium w przetargu nieograniczonym wykonanie zadania pn: Przebudowa SUW Wola Koszucka i Ratyń, przebudowa wodociągu w miejscowości Ratyń, budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lądek- Część I" dla części II "Wadium w przetargu nieograniczonym wykonanie zadania pn: Przebudowa SUW Wola Koszucka i Ratyń, przebudowa wodociągu w miejscowości Ratyń, budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lądek- Część II" dla części III "Wadium w przetargu nieograniczonym wykonanie zadania pn: Przebudowa SUW Wola Koszucka i Ratyń, przebudowa wodociągu w miejscowości Ratyń, budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lądek- Część III" dla części IV "Wadium w przetargu nieograniczonym wykonanie zadania pn: Przebudowa SUW Wola Koszucka i Ratyń, przebudowa wodociągu w miejscowości Ratyń, budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lądek- Część IV" 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.Wadium wniesione w pieniądzu musi być potwierdzone w ofercie kserokopią wpłaty. 7.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 8.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać, termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 9.Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantującą wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp. 10.Wadium dla grupy Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum), może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
2) Okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 8, 8a, 8b, 8c (dla każdej z części) do SIWZ.


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenia należytego wykonania umów w wysokości 5 % ceny brutto podanej w ofercie. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy można wnieść w formach wymienionych w art. 148 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formach wymienionych w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp. 4. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy musi być dostarczony do Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy. 5. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany będzie wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: z podaniem tytułu: "Przebudowa SUW Wola Koszucka i Ratyń, przebudowa wodociągu w miejscowości Ratyń, budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lądek. Część ......- IZ.271.6.2020 - zabezpieczenie należytego wykonania umowy" 6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za zgodą Wykonawcy, kwota wadium może zostać zaliczona na poczet zabezpieczenia. 7. Zamawiający zwróci kwotę stanowiącą 70% zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. 8. Kwotę stanowiącą 30% wysokości zabezpieczenia Zamawiający pozostawi na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady. 9. Kwota, o której mowa w ust. 8 zostanie zwrócona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu gwarancji jakości udzielonej na wykonane roboty. 10. W przypadku , gdyby zabezpieczenia należytego wykonania umowy miało inną formę niż pieniądz, wówczas Wykonawca, przed upływem 30 dni od wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane, przedstawi nowy dokument zabezpieczenia, stanowiący 30% wartości dotychczasowego zabezpieczenia o ile dotychczasowy dokument nie zawiera automatycznej klauzuli zmniejszającej wartość tego zabezpieczenia, po przedstawieniu przez Wykonawcę wystawcy zabezpieczenia protokołu odbioru końcowego


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana terminu wykonania przedmiotu Umowy o czas opóźnienia realizacji przedmiotu umowy, jeśli takie opóźnienie wystąpi i będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w sytuacji: a) wystąpienia zdarzenia nieprzewidywalnego, losowego, pozostającego poza kontrolą Stron, które nastąpiło po podpisaniu Umowy, a powodującego niemożliwość wywiązania się z Umowy w jej obecnym brzmieniu, w szczególności z uwagi na wystąpienie siły wyższej, rozumianej jako powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, b) wystąpienia długotrwałego załamania warunków atmosferycznych, opadów utrzymujących się przez okres dłuższy niż 5 dni w sposób ciągły lub spadku temperatur poniżej -10 oC utrzymującego się przez okres dłuższy niż 5 dni; fakt ten musi być potwierdzony przez Instytut Meteorologiczny, c) wystąpienia temperatury powietrza niepozwalającej na realizację przedmiotu umowy w całości bądź w części stosownie do wymogów i ograniczeń określonych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, d) zmiany istotnych przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego powodujących konieczność dostosowania Przedmiotu Umowy do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji Umowy, e) działania lub zaniechania organów administracji państwowej lub samorządowej: ? przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, opinii itp., ? odmowa wydania przez organ administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn innych, niż zawinione przez Wykonawcę, f) aktualizacji lub zmiany rozwiązań projektowych z powodu zmiany obowiązujących przepisów, warunków umożliwiających prowadzenie robót, bezpieczeństwa pracy, a także zmian wynikających z innych istotnych okoliczności, których wprowadzenie będzie korzystne dla efektywności Przedmiotu Umowy, g) wystąpienia utrudnień spowodowanych warunkami archeologicznymi, geologicznymi, hydrogeologicznymi czy kolizjami z sieciami infrastruktury podziemnej o ile utrudniają one lub uniemożliwiają terminowe wykonanie Przedmiotu Umowy, h) wprowadzenia materiałów lub technologii niewskazanej w dokumentacji projektowej a koniecznej do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. i) zmian w dokumentacji dot. przedmiotu umowy dokonanych na wniosek Zamawiającego, bądź przez niego zaakceptowanych . 1) Zmiany co do sposobu i warunków realizacji przedmiotu umowy w sytuacji : a) konieczności zapewnienia bezpieczeństwa lub zapobieżenia awarii, b) konieczności realizacji jakiejkolwiek części przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych /technologicznych niż wskazane w specyfikacji czy dokumentacji technicznej w przypadku gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, c) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych ze względu na zmiany obowiązującego prawa . 2) Zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia , wskazanych jako nadzorujące w § 14 ust. 1 projektu umowy ( załącznik nr 1, załącznik nr 1a, załącznik nr 1b, załącznik nr 1c do SIWZ ) oraz kierujące o których mowa w § 14 ust. 2 i 3 projektu umowy ( załącznik nr 1, załącznik nr 1a, załącznik nr 1b, załącznik nr 1c do SIWZ ) (na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, wskazanymi przez Zamawiającego w SIWZ dla Postępowania), 3) Zmiana podmiotu o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na inny pod warunkiem udowodnienia Zamawiającemu, że nowy podmiot spełnia warunki określone w postępowaniu, w wyniku którego zawarta została Umowa, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ dla Postępowania, 4) Zmiana podwykonawcy , przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy - na wniosek Wykonawcy , przy czym zmiana jest dopuszczalna pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego , 5) Rozszerzenia zakresu o podwykonawstwo w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy - na wniosek Wykonawcy, przy czym zmiana jest dopuszczalna pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, 6) Zmiany umowy co do zakresu robót, które wykonawca może powierzyć podwykonawcy do realizacji - na wniosek Wykonawcy ,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Tajemnica przedsiębiorstwa: 1)jeżeli według Wykonawcy oferta będzie zawierała informacje objęte tajemnicą jego przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019r., poz. 1010 z późn. zm.), muszą być oznaczone klauzulą NIE UDOSTĘPNIAĆ - TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA. Zaleca się umieścić takie dokumenty na końcu oferty (ostatnie strony w ofercie lub osobno), 2)Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzeże, że nie mogą być one udostępniane oraz wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-04, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: ,,Przebudowa SUW Wola Koszucka"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zadania jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej przebudowy stacji uzdatniania wody wraz z wykonaniem monitoringu jej pracy oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie w/w dokumentacji wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji. Przebudowa SUW polegać będzie na wymianie pompy głębinowej, wymianie i przebudowaniu układu filtracji wód podziemnych wraz ze zmianą technologii natleniania, wymianie pomp II stopnia oraz zbiorników ciśnieniowych na zestaw pompowy, przebudowie pomieszczenia chlorowni wraz z wymianą chloratora, wykonanie zasilania, sterowania i monitoringu pracy poszczególnych elementów układu technologicznego, zakup mobilnego agregatu prądotwórczego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 71320000-7, 45100000-8, 45111291-4, 45231300-8, 45232000-2, 45232430-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Przebudowa SUW Ratyń
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zadania jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej przebudowy stacji uzdatniania wody wraz z wykonaniem monitoringu jej pracy. oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie w/w dokumentacji wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji. Przebudowa SUW polegać będzie na wymianie pompy głębinowej, wymianie i przebudowaniu układu filtracji wód podziemnych wraz ze zmianą technologii natleniania, wymianie pomp II stopnia oraz zbiorników ciśnieniowych na zestaw pompowy, przebudowie pomieszczenia chlorowni wraz z wymianą chloratora, wykonanie zasilania, sterowania i monitoringu pracy poszczególnych elementów układu technologicznego. Na zamówienie składa się wykonanie kompletu opracowań projektZakres robót budowlanych 1) Przebudowa systemu napowietrzania wody surowej wraz z nowymi sprężarkami 2) Wymiana filtrów i złóż do procesu odżelaziania i odmanganiania dostosowanych do nowobudowanego systemu napowietrzania 3) Wymiana pomp sieciowych i zbiorników ciśnieniowych na zestaw pompowy 4) Wykonie nowego orurowania stacji 5) Przebudowa studni głębinowej wraz z montażem nowej pompy głębinowej 6) Montaż chloratora w wydzielonym pomieszczeniu chlorowni wraz z dostosowaniem chlorowni do obecnie panujących przepisów 7) Wykonanie monitoringu pracy stacji uzdatniania wody 8) Przebudowa systemu elektroenergetycznego stacji z dostosowaniem do nowych urządzeń 9) Wykonanie systemu ogrzewania budynku SUW owo-kosztorysowych oraz wykonaniu robót budowlanych po uzyskaniu przez Gminę Lądek pozwolenia na budowę lub zgłoszeniu zamiaru wykonania robót budowlanych oraz pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 71320000-7, 45100000-8, 45111291-4, 45231300-8, 45232000-2, 45232430-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Przebudowa wodociągu w miejscowości Ratyń
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zadania jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej, przebudowy sieci wodociągowej zasilającej miejscowość Ratyń, wykonanie robót budowlanych na podstawie w/w dokumentacji wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji. Przebudowana sieć wodociągowa pozwoli na dostarczenie wody pitnej na odpowiednim poziomie jakościowym i higieniczno-sanitarnym. W chwili obecnej zaopatrzenie w wodę odbywa się poprzez rury wykonane z PCV. Na rozpatrywanym terenie uzbrojenie podziemne stanowi sieć elektroenergetyczna, zabudowane działki posiadają zbiorniki szczelne na nieczystości ciekłe. Inwestycja prowadzona będzie na działkach: ? Obręb Ratyń, dz. nr: 103/8, 303, 103/5, 103/6, 102/1, 101/5, 101/4, 101/3, 98/7, 98/8, 97/1, 97/2, 96/8, 96/5, 314/5, 229/5, 229/6, 228/2, 227/1, 225/4, 225/3, 224/1, 316/3, 208/1, 207/1, 206/1, 205/1, 204/1, 203/1, 202, 201/1, 201/2, 199/2, 191/4, 191/3, 347/4, 103/10, 99/4, 99/3, 98/3 ? Obręb Sługocin, dz. nr: 81/5, 81/6, 162, 413/6, 81/7 Na zamówienie składa się wykonanie kompletu opracowań projektowo-kosztorysowych oraz wykonaniu robót budowlanych po uzyskaniu na rzecz Gminy Lądek pozwolenia na budowę lub zgłoszeniu zamiaru wykonania robót budowlanych oraz pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych. Zakres robót budowlanych 1) Przebudowa sieci wodociągowej o długości do 1750m 2) Wykonanie przebudowy 14 szt. przyłączy wodociągowych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 71320000-7, 45100000-8, 45111291-4, 45231300-8, 45232000-2, 45232430-5, 71320000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lądek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zadania jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej w Lądku i wykonanie układu pomiarowego na odpływie z oczyszczalni w Lądku oraz, wykonanie robót budowlanych na podstawie w/w dokumentacji wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji. Budowa kanalizacji sanitarnej ma służyć odprowadzeniu ścieków z budynków mieszkalnych położonych we wsi i nie objętych w chwili obecnej siecią kanalizacji sanitarnej. Wykonie układu pomiarowego na odpływie ścieków oczyszczonych pozwoli sprawować pełną kontrolę nad ilością oczyszczanych ścieków. W obrębie inwestycji obecnie znajduje się sieć telefoniczna, sieć wodociągowa, sieć elektroenergetyczna Inwestycja prowadzona będzie na działkach: ? Obręb Lądek, dz. nr: 190/3, 301, 304/2, 304/4, 304/5, 304/6, 303/3, 303/4, 303/5, 303/6, 329, 635, 636, 637/1, 637/2; 307/1 Na zamówienie składa się wykonanie kompletu opracować projektowo-kosztorysowych oraz wykonaniu robót budowlanych po uzyskaniu przez Gminę Lądek pozwolenia na budowę lub zgłoszeniu zamiaru wykonania robót budowlanych oraz pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych. Zakres robót budowlanych 1) Budowa sieci kanalizacji grawitacyjnej sanitarnej o długości do 250m 2) Budowa kanalizacji sanitarnej tłocznej o łącznej długości do 200m 3) Budowa pompowni sieciowej 4) Przyłącza kanalizacji sanitarnej 3 szt. 5) Wykonanie układu pomiarowego na odpływie ścieków oczyszczonych z oczyszczalni ścieków w Lądku
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 71320000-7, 45100000-8, 45111291-4, 45231300-8, 45232000-2, 45232430-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.