Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-13
Istebna: Dostawa węgla i miału węglowego dla WCP Kubalonka w Istebnej
Numer ogłoszenia: 59944 - 2013; data zamieszczenia: 13.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Centrum Pediatrii "Kubalonka" w Istebnej , Istebna 500, 43-470 Istebna, woj. śląskie, tel. 033 8575600, 8575606, faks 033 8575630.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcpkubalonka.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa węgla i miału węglowego dla WCP Kubalonka w Istebnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa węgla Eko-groszek (pakiet nr 1) oraz miału węglowego (pakiet nr 2) loco kotłownia zakładowa w Wojewódzkim Centrum Pediatrii Kubalonka w Istebnej, transportem na koszt i ryzyko dostawcy zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy węgla i miału według zamówień składanych przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia przedstawiony w ofercie musi być dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, winien posiadać odpowiednie wymagane normy i atesty. Do każdej dostawy Wykonawca winien dołączyć kwit wagowy oraz certyfikat jakości węgla. PAKIET 1 - Węgiel Ekogroszek musi charakteryzować się właściwościami nie gorszymi niż: - węgiel kamienny energetyczny Klasa 26, typ 31.2 - wartość opałowa (Q ri) od 25900 do 26 900 kJ/kg - granulacja (uziarnienie): 10 - 25 mm - zdolność spiekania wg. metody Rogi, RI<20 - zawartość popiołu (części niepalnych) poniżej 10% - zawartość siarki poniżej 0,8% - wilgotność poniżej 10% Zapotrzebowanie na okres trwania umowy: 600 ton PAKIET 2 - Miał węglowy musi charakteryzować się właściwościami nie gorszymi niż: - miał węglowy klasa 25D - wartość opałowa (Q ri) od 25900 do 26 900 kJ/kg - granulacja (uziarnienie) - 0 - 25 mm - zawartość popiołu (części niepalnych) poniżej - do 12 % - zawartość siarki - do 0,8 % - wilgotność poniżej- 12 % Zapotrzebowanie na okres trwania umowy: 400 ton.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych zamawianych towarów wg następujących zasad: -Zamawiający może zmniejszyć ilość przedmiotu umowy wskazaną w umowie bez skutków prawnych obciążających Zamawiającego. -Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia, w ramach każdego z pakietów, ilości zakupu o 30% na tych samych warunkach.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.00.00-3, 09.11.12.10-5, 09.11.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Kwota wadium w następującej wysokości: Pakiet nr 1 - Węgiel Ekogroszek - 5 000 złotych Pakiet nr 2 - Miał węglowy- 4 000 złotych wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w każdej dopuszczalnej prawem formie, jednak wnoszone w pieniądzu powinno zostać wpłacone lub przelane na rachunek Zamawiającego: PKO BP S.A. nr. 98 1020 1390 0000 6002 0232 1743 z dopiskiem: wadium na dostawę węgla i miału węglowego, pakiet (podać właściwy/we)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt.1,( zał. Nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt.2,( zał. Nr 2 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt.3,( zał. Nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt.3,( zał. Nr 2 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt.4,( zał. Nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)Wypełniony formularz oferty cenowej stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. b)Podpisane oświadczenie wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. c)Parafowany wzór umowy - załącznik nr 3.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych zamawianych towarów wg następujących zasad: -Zamawiający może zmniejszyć ilość przedmiotu umowy wskazaną w umowie bez skutków prawnych obciążających Zamawiającego. -Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia, w ramach każdego z pakietów, ilości zakupu o 30% na tych samych warunkach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcpkubalonka.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOJEWÓDZKIE CENTRUM PEDIATRII KUBALONKA W ISTEBNEJ
43-470 Istebna 500.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2013 godzina 09:45, miejsce: WOJEWÓDZKIE CENTRUM PEDIATRII KUBALONKA W ISTEBNEJ 43-470 Istebna 500.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1 - Węgiel Ekogroszek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa węgla ekogroszek o parametrach i w ilościach zgodnych z wymaganiami określonymi w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.00.00-3, 09.11.12.10-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2 - Miał węglowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa miału węglowego o parametrach i w ilościach zgodnych z wymaganiami określonymi w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.00.00-3, 09.11.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.