Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-09
Serock: Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Serock.
Numer ogłoszenia: 5997 - 2008; data zamieszczenia: 09.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto i Gmina Serock, Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7827436 wew. 516, fax 022 7827499.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Serock..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Materiały dostarczane przez konserwatora w ramach umowy: 1. Źródła światła; 2. Elementy oprawy: Stateczniki; Tyrystorowe układy zapłonowe; Klosze 3. Elementy sterowania oświetleniem umieszczone w skrzyni SON: Wkładki, główki i gniazda bezpiecznikowe; Styczniki; Przekaźniki zmierzchowe oraz fotoelementy; Wyłączniki; 4. Elementy linii napowietrznych: Izolatory; Ochronniki przepięć; Gniazda i wkładki bezpiecznikowe; 5. Elementy linii kablowych: Tabliczki bezpiecznikowe; Gniazda, wkładki oraz główki bezpiecznikowe; Drzwiczki- pokrywy wnęki bezpiecznikowej. Czynności konserwacyjne w ramach umowy: 1. zapewnienie świecenia wszystkich opraw oświetleniowych w obwodach sterowanych zegarami przy oświetleniu załączonym w okresie od zachodu do wschodu słońca: - latarnie powinny zapalać się 10 min. po zachodzie słońca i gasnąć 10 min. przed wschodem słońca w następujących ciągach oświetleniowych: 1. Serock - ul. Warszawska, Pułtuska w granicach miasta, 2. Serock - ul. Nasielska w granicach miasta, 3. Serock - ul. Wyzwolenia, 4. Serock - ul. 11. Listopada, Kościuszki, Rynek, 5. Serock - ul. Zakroczymska w granicach miasta, 6. Łacha - ul. Mazowiecka, 7. Łacha, Gąsiorowo - ul. Łąkowa, Grunwaldzka, 8. Nowa Wieś, Kania Nowa, Kania Polska - ul. Łąkowa, 9. Jadwisin - ul. Szkolna i ul. Szaniawskiego, 10. Stasi Las - ul. Główna, 11. Borowa Góra, Ludwinowo Zegrzyńskie - ul. Nasielska, 12. Droga powiatowa 1802: Zegrze - Dębe oraz przez wieś Dębe, 13. Droga powiatowa 1803: Jachranka - Wola Kiełpińska, 14. Karolino - droga powiatowa od ulicy Nasielskiej do drogi krajowej 61, oraz droga gminna od skrzyżowania z drogą powiatową do ul. Długiej w Stasim Lesie, 15. Marynino - Karolino, ul. Nasielska, 16. Marynino - od drogi krajowej 62 do ulicy Nasielskiej. - na pozostałych liniach oświetlenia zegary należy wyregulować tak, aby oświetlenie uliczne zapalało się 20 minut po zachodzie słońca i gasło 20 minut przed wschodem słońca. Przy oświetleniu północnym oświetlenie powinno być wygaszane w godz. 23:30-4:30. Należy zsynchronizować wszystkie zegary na terenie Miasta i Gminy Serock podlegające regulacji z dokładności do 0,5 min. 2. utrzymanie metalowych części urządzeń bez śladów korozji (wysięgniki, skrzynki SON, drzwiczki do wnęk w słupach oświetleniowych); 3. wymiana niesprawnych i uszkodzonych elementów opraw ulicznych; 4. wymiana w przypadku uszkodzenia wkładek topikowych, gniazd bezpieczników słupowych, tabliczek bezpiecznikowych w słupach oświetleniowych; 5. wymiana uszkodzonych elementów w skrzynkach SON: gniazd, wkładek topikowych oraz główek bezpiecznikowych; przekaźników zmierzchowych oraz fotoelementów; styczników; 6. regulacja zegarów oraz czułości przekaźników zmierzchowych; 7. wyszukiwanie i usuwanie zwarć w elementach linii oświetlenia (z wyjątkiem koniecznej wymiany przewodów i kompletnych opraw); 8. pionowanie pochylonych słupów oraz regulacja zwisów przewodów; 9. wycinka gałęzi pod linią napowietrzną oraz w otoczeniu opraw; 10. wykonywanie przełączeń w istniejących liniach oświetlenia na polecenie Zamawiającego; 11. zabezpieczenie uszkodzonych w wypadku zdarzeń losowych (np. wypadków drogowych) elementów linii do czasu wykonania naprawy; 12. wykonanie raz w roku okresowych pomiarów: izolacji elementów linii, ochrony przeciwporażeniowej. Pomiary wykonywane będą sukcesywnie wg zatwierdzonego harmonogramu. Protokoły pomiarów wykonanych w danym miesiącu muszą być dostarczone do Referatu Inwestycji do końca tego miesiąca; 13. wykonywanie oględzin stanu linii i elementów oświetlenia, skrzynek sterujących zgodnie z ustalonym harmonogramem oraz wypełnienie protokołów oględzin Zakres, o którym mowa powyżej dotyczy linii oświetlenia drogowego nie będących na gwarancji. W przypadku linii podlegających gwarancji, w ramach konserwacji należy wykonywać czynności wymienione w pkt. 1, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11 i 13 wymienionych powyżej. Wykonawca do końca lutego 2008 roku przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu harmonogram realizacji w ciągu roku pomiarów, o których mowa w pkt. 12. Zamawiający przewiduje konieczność mycia kloszy w ciągu roku kalendarzowego. Zakres usługi mycia kloszy będzie określany w zależności od potrzeb i zlecany w formie protokołu zadań dodatkowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych(Dz. U. Nr 19, poz. 177 z 09.02.2004 r. ze zm.) - nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z 09.02.2004 r. ze zm.) - złożą kompletną ofertę, której zawartość opisana jest w punkcie poniżej, Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków poprzez szczegółową analizę formalną i merytoryczną złożonych ofert. Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu, które nie dotrzymują jakichkolwiek wymagań określonych w SIWZ - brak dokumentu, nieodpowiednia forma dokumentu, oświadczenia lub załącznika, niedotrzymanie terminu wykonania zadania, okresu rękojmi, czy terminu związania oferty - zostaną odrzucone, bądź wykonawcy, którzy złożyli oferty zostaną wykluczeni.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty, 2. Podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w całym tym okresie realizacji co najmniej trzech usług polegających na wykonaniu konserwacji, remontu lub budowie linii energetycznych lub oświetleniowych o wartości co najmniej 80 000 zł brutto każda, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały zrealizowane z należytą starannością. 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca musi wykazać że dysponuje osobami z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami specjalistycznymi - podnośnikiem. spełniającymi warunki określone w punkcie poniżej W przypadku, gdy wykonawca będzie wykonywał niektóre części zamówienia przez podwykonawcę musi wykazać w niniejszym załączniku: nazwę podwykonawcy, zakres oraz czas powierzonych mu prac i ich wartość. 9. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz posiadają zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadają wymagane ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej oraz posiadają odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami specjalnymi. 10. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. W wykazie tym należy wskazać, że wykonawca dysponuje podnośnikiem min. PMH 18. Do wykazu należy dołączyć kserokopię (poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) ważnego dowodu rejestracyjnego oraz ubezpieczenia OC i NW. 11. Parafowany formularz umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, 05-140 Serock. Pok. nr 42 Cena ziwz 30 zł brutto..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2008 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, 05-140 Serock. Pok. nr 24.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SEROCK
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi wojewódzkiej nr 632 na terenie gm. Serock
- Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dwóch samochodów dostawczych o DMC do 3,5 tony
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 180423W ul. Lipowej w miejscowości Borowa Góra, gm. Serock
więcej: przetargi SEROCK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie, konserwacja i bieżące naprawy instalacji oraz urządzeń, oświetlenia dróg, ulic, parków, placów, mostów, estakad, kł. oraz tuneli Gminy Miejskiej Kraków, prow. przez Trasę Łagiewnicką S.A
- Kompleksowe świadczenie usług bieżącego utrzymania urządzeń oświetleniowych dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Sulechów w części dotyczącej urządzeń będących własnością Gminy Sulechów
- Wykonywanie czynności serwisowych, których celem jest utrzymanie w sprawności eksploatacyjnej oświetlenia ulic i placów oraz szafek imprez plenerowych Miasta Opola
- Konserwacja urządzeń iluminacji na moście pieszo-rowerowym na Wiśle i oświetlenia dekoracyjnego na placu Powstańców Warszawy na terenie m.st. Warszawy.
- Konserwacja oraz naprawa oświetlenia drogowego na terenie działania OUD w Sedrankach drogi nr 65, 65b i 65c administrowane przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Ełku
- Eksploatacja urządzeń iluminacyjnych, oświetleniowych i instalacji zapewniających prawidłowe ich funkcjonowanie
więcej: Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.