Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-19
Lubartów: Dostawy środków czystości
Numer ogłoszenia: 59987 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 855 66 08, faks 81 855 66 08.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy środków czystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią dostawy środków czystości w ilości i asortymencie wyszczególnionym w Formularzu cenowym - Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr1 do SIWZ w podziale na pakiety 1-4. 2.Wspólny Słownik Zamówień (CPV)39800000-0 środki czystości, 19520000-7 produkty z tworzyw sztucznych. 3.Dopuszcza się składanie ofert częściowych (4 pakiety). 4.Każde opakowanie powinno zawierać etykietę zawierającą następujące dane: nazwę produktu, termin ważności, masę netto, warunki przechowywania, nazwę i adres producenta. 5.Zamawiający wymaga aby termin ważności przedmiotu zamówienia wynosił min. 12 miesięcy, od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego. 6.Dotyczy Zadania nr 3 Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych wielkości opakowań niż opisane w tabelach Załącznika nr 1, wówczas należy tak przeliczyć ilość oferowanych opakowań, aby w efekcie możliwa była realizacja całości zamówienia. W razie konieczności należy zaokrąglić ilość zaproponowanych opakowań w górę. 7.Dotyczy Zadanie nr 1 Dozowniki do dozowania środków czystości, Wykonawca użyczy nieodpłatnie Zamawiającemu na czas trwania umowy (16 sztuk). 8.Dotyczy Zadanie nr 2 poz. 26 Zamawiający wymaga dołączenia do oferty dokumentu zgłoszenia do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach. 9.Zamawiający wymaga złożenia próbek, celem sprawdzenia zgodności przedmiotu zamówienia z SIWZ, w ilościach wskazanych w poniższej tabeli: Nr pakietu / Nazwa asortymentu Jedn. miary Wymagana ilość próbek PAKIET NR 1 1 Środek myjąco - pielęgnujący do mycia podłóg w tym podłóg zabezpieczonych akrylanami. Skład: poniżej 5% niejałowe środki powierzchniowo czynne, 5-15% anionowe środki powierzchniowo czynne, 5-10% alkohole sulfonowane, 1-5% etoksylowany alkohol tłuszczowy. Substancja zapachowa: linalool, ph 8,3-8,7. Koncentrat - opakowanie 1 L, kolor lekko fioletowy, zalecane stężenie roztworu roboczego -0,1%, wydajność 1 litra koncentratu - 1000 litrów roztworu roboczego. szt. 1 szt. 2 Środek czyszczący do urządzeń sanitarnych. Skład: 5-15% niejonowe środki powierzchniowo czynne, 10-20% kwas amidosiarkowy, 10-20% etoksylowany alkohol tłuszczowy. Substancje zapachowe: limonene, ph 0,9-1,1. Koncentrat - opakowanie 1 L, kolor czerwony, zalecane stężenie roztworu roboczego 0,1%, wydajność 1 litra koncentratu do 1000 litrów roztworu roboczego. szt. 1 szt. 3 Środek czyszczący do wszystkich powierzchni zmywalnych (glazura, meble, powierzchnie laminowane, lamperie etc.) w tym do powierzchni błyszczących (szyby, lustra, przeszklenia). Skład: poniżej 5% anionowe środki powierzchniowo czynne, 15-30% niejałowe środki powierzchniowo czynne, 10-15% propano-2-ol, gęstość względna 0,991 do 0,996. Substancje zapachowe: limonene, linalool, citronellol, ph 5,5 do 6,5. Koncentrat - opakowanie 1 L. Kolor niebieski. Zalecane stężenie roztworu roboczego -0,1%, wydajność 1 litra koncentratu - do 1000 litrów roztworu roboczego. szt. 1 szt. PAKIET NR 2 1 Druciak spiralny do czyszczenia mocno zabrudzonych powierzchni, wykonany ze stali nierdzewnej. szt. 1 szt. 2 Emulsja do rąk, pielęgnacyjna, do wrażliwej i narażonej na zniszczenia skóry, dobrze wchłaniająca się, posiadająca w swoim składzie kompozycję olejków pielęgnacyjnych regulujących wilgotność skóry, chroniąca i wygładzająca skórę, działająca odświeżająco, o wysokiej wydajności, w opakowaniu umożliwiającym zamontowanie go w dozownikach typu Silonda posiadanych przez zamawiającego, opakowanie 0,5 l. szt. 1 szt. 3 Golarka medyczna. Golarka jednorazowego użytku, zapakowana w indywidualnie w tekturową osłonę i opakowanie zbiorcze po 50sztuk. Uchwyt golarki karbowany, zapewniający stabilizację. Ostrze ze stali nierdzewnej, pokrytej platyną oraz teflonem o wymiarach: długość 1 cm, szerokość 4,3cm, grubość 0,01cm. Golarka pozwalająca na golenie blisko skóry bez podrażnień i zacięć zarówno na mokro jak i na sucho. szt. 1 szt. 4 Mydło w płynie do rąk i do ciała, o ph 5,5-6,5, posiadające kartę charakterystyki dla preparatu chemicznego, zawierające pochodną gliceryny, chroniące skórę przed wysuszaniem, lekko nawilżające, dobrze pieniące o przyjemnym zapachu, opakowanie 5 l. szt. 1 szt. 5 Syntetyczny preparat do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk, bez zawartości mydła, zawierający składniki do pielęgnacji rąk mający zastosowanie w obszarze medycznym. Produkt o wysokiej czystości mikrobiologicznej. opakowanie 0,5 litra. szt. 1 szt. 6 Nakładka supełkowa do stelaża ze specjalnym zaczepem umożliwiającym namaczanie i płukania nakładki w sposób bezdotykowy. Nakładka o wymiarach 13,5 x 42,5, skład wkładki 50% poliester, 50% bawełna, wielokrotnego użytku, nadająca się do prania w temp. 95 °C, Nakładki typu Blizard szt. 1 szt. 7 Papier toaletowy jumbo, szary dwuwarstwowy, gofrowany, o wymiarach: wysokość- 9cm (+-- 1cm), średnica 18 cm (+-1cm), długość 130 mb. szt. 1 szt. 8 Pasta do mycia rąk ze ścierniwem usuwająca silne zabrudzenia rąk typu: tłuszcz, kurz, smar, olej, sadza. Pasta zawiera glicerytnę działającą nawilżająco na dłonie oraz łagodny materiał ścierny wspomagający usuwanie zabrudzeń bez podrażniania skóry rąk. Opakowanie 500g. szt. 1 szt. 9 Płyn do ręcznego mycia naczyń i sztućców kuchennych, wydajny, o przyjemnym zapachu, ph 7, opakowanie 1 l szt. 1 szt. 10 Prześcieradło papierowe w rolce jednowarstwowe, gofrowane, perforowane, białe, szerokość roli 60 cm, długość roli 50 mb, , przeznaczone do gabinetów zabiegowych, lekarskich szt. 1 szt. 11 Proszek do szorowania powierzchni, silnie wybielający, o strukturze proszku. Doskonale czyści i usuwa zabrudzenia, zawartość aktywnego tlenu i mikrogranulek zwiększa skuteczność działania,o przyjemnym, świeżym, zapachu (morskim, miętowym lub cytrynowym), opakowanie 500g szt. 1 szt. 12 Ręcznik papierowy składany, jednowarstwowy, gofrowany, listki w kolorze zielonym, długość listka 25 cm (+_1 cm), szerokość listka 23 cm (+-1 cm), 1 opakowanie zawiera 200 listków. szt. 1 szt. 13 Ściereczki do wycierania kurzu, z mikrofazy, uniwersalne, do stosowania na sucho i mokro, nie pozostawiające włókien na powierzchni, rozmiar 40 x 40 cm, op= 1 szt. szt. 1 szt. 14 Ścierka do sprzątania, koloru białego, wielokrotnego użytku, bawełniana nadająca się do prania, o wysokiej chłonności i odporności na środki chemiczne, do użycia na sucho, wilgotno i mokro, nie mechacąca się, rozmiar: 60x70 cm szt. 1 szt. 15 Ściereczki do mycia naczyń ścierka frotte, miękka, rozmiar 12x14cm szt. 1 szt. PAKIET NR 3 1 Worki na odpady LDPE, nie zawierające polichlorku winylu, które można spalać, duże niebieskie, odporne na rozerwanie, rozmiar 70x110, pakowane po 20 szt. op. 1 op. 2 Worki na odpady LDPE, nie zawierające polichlorku winylu, które można spalać, duże czerwone, odporne na rozerwanie, rozmiar 70x110, pakowane po 20 szt. op. 1 op. 3 Worki na odpady LDPE, nie zawierające polichlorku winylu, które można spalać, małe niebieskie, odporne na rozerwanie, rozmiar 50x60, pakowane po 20 szt. op. 1 op. 4 Worki na odpady LDPE, nie zawierające polichlorku winylu, które można spalać, małe czerwone, odporne na rozerwanie, rozmiar 50x60, pakowane po 20 szt. op. 1 op. 5 Worki na odpady LDPE, nie zawierające polichlorku winylu, które można spalać, małe czarne, odporne na rozerwanie, rozmiar 50x60, pakowane po 20 szt. op. 1 op. 6 Worki na odpady LDPE, które nie zawierają polichlorku winylu, które można spalać, duże żółte, odporne na rozerwanie, rozmiar 70x110, pakowane po 20 szt. op. 1 op. UWAGA Próbki winny znajdować się w oddzielnym opakowaniu niż oferta. Paczka z próbkami winna być oznaczona Próbki do przetargu nieograniczonego na dostawy środków czystości Nr sprawy SZP-10-2013. Próbki winny być opisane, którego pakietu i pozycji dotyczą. Próbki należy złożyć w Sekcji Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia , pok. Nr 15, ul. Cicha 14 21-100 Lubartów do dnia 30.04.2013 r. do godz. 10.00. Wewnątrz należy umieścić informacje o nazwie i adresie Wykonawcy. Próbki ze względu na konieczność ich wykorzystania przy testach nie podlegają zwrotowi. Okazanie próbki o cechach niezgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i wymogami podanymi w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1.Do oferty należy dołączyć próbki określone w części III pkt 9 SIWZ. 2.Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie RP i na każde wezwanie Wykonawca dostarczy Zamawiającemu te dokumenty, jak też karty charakteryatyki. (Załącznik nr 6 do SIWZ). 3.Dotyczy Zadanie nr 2 poz. 26: Zamawiający wymaga dołączenia do oferty dokumentu zgłoszenia do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza następujące przesłanki do zmiany warunków zawartej umowy: 1.W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy dopuszcza się zmianę wartości umowy o różnicę wynikającą ze zmiany wartości podatku VAT. Taka zmiana może nastąpić po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy zawierającego uzasadnienie faktyczne i prawne. 2.W przypadku zmiany technologii produkcji lub w przypadku zaistnienia innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, Wykonawca odpowiednio ją obniży.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-lubartow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pokój nr 15, Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie przy ul. Cichej 14, 21-100 Lubartów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2013 godzina 10:00, miejsce: W Sekretariacie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie przy ul. Cichej 14, 21-100 Lubartów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Zakup wyposażenia dla Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Lubartowie
- Dostawa szafy endoskopowej na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
- Remont pomieszczeń pracowni kulinarnej w ŚDS w Lubartowie
- Przebudowa budynku Muzeum Ziemi Lubartowskiej
- Budowa i przebudowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego obrębów Luszawa, Las Wsi Luszawa, Tyniec w gminie Ostrówek, powiat Lubartowski
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów medycznych oraz stomatologicznych
- Dostawa środków czystości dla Szpitala Powiatowego w Chrzanów
- Dostawa środków czystości
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
- Dostawa środków czystości do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- Dostawa środków czystości na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.