eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £apyPrzebudowa istniej±cego budynku filii ¦wietlicy Socjoterapeutycznej w £apach "¦wiat w kolorach" przy ul. Letniej 1



Og³oszenie z dnia 2019-09-20



Og³oszenie nr 599980-N-2019 z dnia 2019-09-20 r.

Urz±d Miejski w £apach: Przebudowa istniej±cego budynku filii ¦wietlicy Socjoterapeutycznej w £apach "¦wiat w kolorach" przy ul. Letniej 1
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020.

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Miejski w £apach, krajowy numer identyfikacyjny 52333000000000, ul. ul. gen. W³. Sikorskiego  24 , 18-100  £apy, woj. podlaskie, pañstwo Polska, tel. 857 152 251, e-mail admin@lapy.podlasie.pl, faks 857 152 256.
Adres strony internetowej (URL): bip.um.lapy.wrotapodlasia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
bip.um.lapy.wrotapodlasia.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert w formie pisemnej - za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca.
Adres:
18-100 £apy, ul. Gen. W³. Sikorskiego 24


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa istniej±cego budynku filii ¦wietlicy Socjoterapeutycznej w £apach "¦wiat w kolorach" przy ul. Letniej 1
Numer referencyjny: I.7013.6.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Przebudowa istniej±cego budynku filii ¦wietlicy Socjoterapeutycznej w £apach "¦wiat w kolorach" przy ul. Letniej 1 w nastêpuj±cym zakresie: 1) Wykonanie wzmocnienia istniej±cej konstrukcji wiê¼by dachowej budynku poprzez jednostronne nabicie na ka¿d± krokiew deski drewnianej klasy C24 o wymiarach 12 x 6 cm. 2) Wykonanie ¶ci±gów z prêtów stalowych ¶rednicy fi 16 zamocowanych do mur³aty drewnianej poprzez k±townik stalowy 60x60x5 mm. o d³ugo¶ci 1 m. ¦ci±gi nale¿y wykonaæ co drug± krokiew. Naci±g ¶ci±gów nale¿y wykonaæ przy pomocy ¶rub rzymskich umieszczonych w po³owie rozpiêto¶ci ¶ci±gu. ¦ci±g nale¿y podwiesiæ do krokwi w dwóch miejscach w odleg³o¶ci 1,75 m od mur³at. 3) Pomiêdzy krokwiami wykonaæ docieplenie z we³ny mineralnej gr. 20 cm. Mocowanie we³ny za pomoc± rusztu aluminiowego. 4) Wykonanie zabezpieczenia istniej±cej konstrukcji dachu budynku do klasy odporno¶ci ogniowej R60 poprzez obicie trzystronne p³ytami gipsowo-kartonowymi zapewniaj±cymi ww. wymagan± odporno¶æ ogniow±. 5) Wykonanie przebudowy czê¶ci ¶cian budynku. Nad przebudowywanymi otworami drzwiowymi wykonaæ nowe nadpro¿a z belek stalowych. 6) Uzupe³nienie istniej±cych tynków cementowo-wapiennych w miejscach zamurowañ oraz wykonanie nowych g³adzi i pow³ok malarskich. 7) W pomieszczeniu WC skucie istniej±cych p³ytek ceramicznych oraz u³o¿enie nowych do wys. 2,1 m., powy¿ej nale¿y wykonaæ nowe g³adzie i pow³oki malarskie. 8) Demonta¿ istniej±cego stropu z p³yt pil¶niowych oraz wykonanie nowego sufitu podwieszanego z kasetonów. Mocowanie sufitu do istniej±cych krokwi za pomoc± wieszaków systemowych. 9) Wymiana istniej±cych obróbek blacharskich (rynny, rury spustowe oraz parapety zewnêtrzne) na nowe z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej. 10) Wymiana istniej±cego pokrycia z p³yt eternitowych nad przybudówk± na nowe pokrycie z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej. 11) Wykonanie docieplenia ¶ciany zewnêtrznej po³udniowo-zachodniej p³ytami twardymi z we³ny mineralnej gr. 16 cm. 12) Wykonanie w czê¶ci dobudówki docieplenia ¶cian p³ytami styropianowymi gr. 10 cm. w celu wyrównania elewacji. 13) Wykonanie w pozosta³ej czê¶ci budynku docieplenia p³ytami styropianowymi gr. 16 cm. 14) Wykonanie docieplenia ¶cian fundamentowych do g³êboko¶ci 0,8 m p.p.t. p³ytami styropianowymi gr. 16 cm. 15) Wykonanie w poziomie terenu coko³u wysoko¶ci 30 cm. z p³ytek ceramicznych. 16) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na now±. Stolarka drzwiowa zewnêtrzna w konstrukcji aluminiowej, wewnêtrzna w konstrukcji drewnianej. Stolarka drzwiowa wyposa¿ona w klamki, zamki umo¿liwiaj±ce zamkniêcie drzwi i samozamykacze. Stolarka okienna z PCV wyposa¿ona w system rozszczelnienia na okuciach, nawiewnik higrosterowlany, szyby bezpieczne klasy P2. Klamki w oknach wyposa¿one w zamek umo¿liwiaj±cy zamkniêcie okna. Okno na ¶cianie po³udniowo-zachodniej typu fix w klasie odporno¶ci ogniowej EI30. Parapety wewnêtrzne z konglomeratu gr. 3 cm. 17) Ca³kowite skucie istniej±cej posadzki (p³yty betonowej) stanowi±cej pod³ogê na gruncie oraz wykonanie nowej. 18) Monta¿ na istniej±cym kominie wentylacyjnym turbowentów. 19) Zakup i monta¿ ga¶nic proszkowych. 20) Wykonanie instalacji elektrycznej w budynku obejmuj±cej: - wewnêtrzne linie zasilaj±ce, - rozdzielnicê g³ówn±, - instalacjê o¶wietlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego, - instalacjê gniazd wtyczkowych, - instalacje terenu zewnêtrznego, - instalacje ochrony przeciwpora¿eniowej, - instalacjê uziemiaj±c± i po³±czeñ wyrównawczych, - system przyzywowy, - okablowania LAN. 21) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z grzejników z bocznym zasilaniem z zaworami termostatycznymi i osprzêtem. Instalacjê wykonaæ z rur wielowarstwowych z tworzyw sztucznych o po³±czeniach na z³±czki zaprasowywane. 21) Wymiana miski ustêpowej i umywalki oraz monta¿ pisuaru wraz z wyposa¿eniem ³azienki tj.: bateria do umywalki, komplet uchwytów dla osób niepe³nosprawnych, lustro ³azienkowe. 22) Wykonanie i monta¿ drewnianych os³on na grzejniki. 2. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia okre¶la Dokumentacja Projektowa stanowi±ca za³±cznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca jest zobowi±zany wykonaæ pe³ny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia Dokumentacji Projektowej stanowi±cej za³±cznik nr 1 do SIWZ, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu okre¶lonego przedmiotem zamówienia, a wiêc wykonaæ zadanie bez wzglêdu na ewentualnie wystêpuj±ce trudno¶ci, jakie mog± wyst±piæ w trakcie realizacji. Zamawiaj±cy przekazuje równie¿ przedmiar robót (stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SIWZ) jako materia³ informacyjny (pomocniczy). Korzystanie z przedmiarów przygotowanych przez Zamawiaj±cego odbywa siê na wy³±czne ryzyko Wykonawcy. Za³±czone do SIWZ przedmiary, stanowi± jedynie przyk³adowe wyliczenie zakresu i nie mog± byæ jedyn± podstaw± wyliczenia ceny wykonania ca³ego przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien pamiêtaæ, bez wzglêdu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis ka¿dej pozycji i/lub wyja¶nienie, ¿e cena przedstawiona w ofercie stanowi zap³atê za prace wykonane i zakoñczone pod ka¿dym wzglêdem. Uwa¿a siê, ¿e Wykonawca wzi±³ pod uwagê wszystkie wymagania i zobowi±zania bez wzglêdu na to czy zosta³y okre¶lone czy zasugerowane w przedmiarze. 3. Je¿eli w dokumentach sk³adaj±cych siê na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiaj±cy - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikuj±cych po¶rednio lub bezpo¶rednio towar b±d¼ produkt - dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwi±zania równowa¿ne, nale¿y rozumieæ rozwi±zania charakteryzuj±ce siê parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajduj±cych siê w dokumentacji. Je¿eli Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tê równowa¿no¶æ potwierdza³y - Wykonawca obowi±zany jest zaoferowaæ produkt o w³a¶ciwo¶ciach zbli¿onych, nadaj±cy siê funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. W przypadku oferowania rozwi±zañ równowa¿nych w stosunku do rozwi±zañ okre¶lonych w Dokumentacji Projektowej, Wykonawca zobowi±zany jest do wype³nienia wymogu wynikaj±cego z art. 30 ust. 5 ustawy tj.: "Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy, us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego" oraz podania wykazu dokumentów potwierdzaj±cych ich równowa¿no¶æ, takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, z podaniem nazwy podmiotu wydaj±cego oraz terminu wa¿no¶ci dokumentu. Nazwy w³asne maj± jedynie charakter pomocniczy dla okre¶lenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materia³ów. Nazw± w³asn± jest nazwa, pod któr± oznaczany przez ni± podmiot wystêpuje (lub wystêpowa³by) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. 4. Zagospodarowanie materia³u z rozbiórek nale¿y do Wykonawcy. Miejsce wywozu gruzu, urobku wraz z utylizacj± pozostaje w gestii Wykonawcy i stanowi jego koszt, niezale¿nie od zasugerowanej w przedmiarze robót odleg³o¶ci takiego wywozu. 5. Wszelkie materia³y zwi±zane z prawid³owym i pe³nym wykonaniem przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca na w³asny koszt. 6. Wykonawca wykona na w³asny koszt wszelkie niezbêdne badania i próby oraz przeka¿e Zamawiaj±cemu dokumenty wymagane do uzyskania decyzji na u¿ytkowanie obiektu w tym m.in.: inwentaryzacjê powykonawcz±, dokumentacjê powykonawcz±. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp, Zamawiaj±cy, w zakresie wszystkich robót budowlanych objêtych zamówieniem wymaga zatrudnienia, przez wykonawcê (odpowiednio podwykonawców), na podstawie umowy o pracê, osób wykonuj±cych prace fizyczne, w tym operatorów sprzêtu, kierowców i monta¿ystów. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, zamawiaj±cy pozostawia w gestii wykonawcy, podwykonawcy. 8. Wymóg zatrudnienia w stosunku pracy nie dotyczy osób pe³ni±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, a tak¿e innych czynno¶ci polegaj±cych na sprawowaniu nadzoru nad wykonywanymi robotami. 9. Dok³adne okre¶lenia dot. zatrudnienia osób zawiera rozdzia³ VII siwz. 10. Zgodnie z art. 30 ust. 8 pkt 1 Pzp przedmiot zamówienia nale¿y zrealizowaæ z uwzglêdnieniem potrzeb wszystkich u¿ytkowników, w tym zapewnienia dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych.

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45262700-8
45111300-1
45453000-7
45321000-3
45443000-4
45421000-4
45260000-7
45300000-0
45310000-3
45331100-7
45332400-7
45400000-1
39290000-1


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna spe³nienie ww. warunku, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: a) wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadaj±ce swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego przetargu polegaj±cych na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie budynku o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50 000,00 z³ brutto ka¿da; b) skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby, w szczególno¶ci odpowiedzialne za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci, kierowanie robotami budowlanymi posiadaj±ce kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, do¶wiadczenie i wykszta³cenie niezbêdne do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj.: kierownik budowy - posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, który pe³ni³ funkcjê kierownika budowy lub robót przy min. 2 robotach. UWAGA! Przez ww. uprawnienia budowlane nale¿y rozumieæ: uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 831). Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnieñ, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2272 ze zm.).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów: 1) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp, 2) o¶wiadczenia Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. UWAGA! Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przeka¿e Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ. O¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 2 nale¿y z³o¿yæ w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiaj±cego (bip.um.lapy.wrotapodlasia.pl) wykaz z³o¿onych w danym postêpowaniu ofert zgodnie z zamieszczonym do SIWZ wzorem. 2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1 sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument, o którym mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. (Za³±cznik nr 7 do siwz -wzór wykazu) 2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. (Za³±cznik nr 6 do siwz - wzór wykazu). 3) Je¿eli wykaz, o¶wiadczenia lub inne z³o¿one przez Wykonawcê dokumenty budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego, mo¿e on zwróciæ siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub us³ugi by³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

DOTYCZY PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWO£UJE SIÊ WYKONAWCA: 1. W celu oceny, czy Wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a Pzp, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ dokumentów, które okre¶laj± w szczególno¶ci: 1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg za³±czonego wzoru za³±cznik nr 8 do SIWZ). UWAGA! Pisemne zobowi±zanie podmiotu trzeciego nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u). Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt.1 Pzp. 2. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów: 1) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp, DOTYCZY PODWYKONAWCY NIEBÊD¡CEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWO£UJE SIÊ WYKONAWCA: 3. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy przedstawienia dokumentu wymienionego w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, dotycz±cego Podwykonawcy, któremu zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 22a Pzp. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego: 1) o¶wiadczenie o którym mowa w za³. nr 3 i 4 SIWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, 2) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 Pzp ustanowiæ pe³nomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii, które powinno okre¶laæ zakres umocowania, 3) przed udzieleniem zamówienia ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ oddzielnie dokumenty okre¶lone w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, 4) przed udzieleniem zamówienia dokumenty okre¶lone w rozdziale XII SIWZ pkt 3 winien z³o¿yæ co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. 5. Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Pzp, je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego Wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.). 6. W przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w rozdziale XII pkt. 3 i 4 ppkt 1 i pkt 5 siwz, które znajduj± siê w posiadaniu Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiaj±cego zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp, Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1 i 3 Pzp, korzysta z posiadanych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o ile s± one aktualne. 7. Zamawiaj±cy wymaga tak¿e za³±czenia do oferty innych dokumentów: 1) Wype³niony formularz ofertowy - wg za³±czonego wzoru za³±cznik nr 2 do SIWZ, 2) Pe³nomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku gdy oferta zosta³a podpisana przez pe³nomocnika. 3) Pisemne zobowi±zanie podmiotu trzeciego , które nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u (wg za³±czonego wzoru za³±cznik nr 8 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres udzielonej rêkojmi i gwarancji20,00
Do¶wiadczenie kierownika budowy20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z dyspozycj± art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia nastêpuj±cych zmian postanowieñ zawartej umowy: I. W zakresie wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wprowadzonej powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa, z tym, ¿e cena netto nie mo¿e ulec podwy¿szeniu, II. W zakresie terminu wykonania zamówienia, w przypadku: a) braku dostêpu do obszarów, w których wykonywane s± roboty objête zamówieniem z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy (przesuniêcie terminu mo¿e nast±piæ wy³±cznie o uzasadniony okres czasu); b) braku dostêpu do mediów (np. awarie w dostawach energii elektrycznej, wody czy innych mediów niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy) z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy - przesuniêcie terminu mo¿e nast±piæ wy³±cznie o uzasadniony okres czasu; c) z powodu okoliczno¶ci si³y wy¿szej (zdarzenia, którego Strony nie mog³y przewidzieæ, któremu nie mog³y zapobiec ani któremu nie mog± przeciwdzia³aæ, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie w czê¶ci lub w ca³o¶ci jego zobowi±zañ umownych.) np. wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ z pewno¶ci±, w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, na czas jej dzia³ania uniemo¿liwiaj±cego wykonywanie zamówienia; d) z powodu dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie zamówienia, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron - wy³±cznie na okres uniemo¿liwienia Wykonawcy wykonywania zamówienia, e) wstrzymania prac przez w³a¶ciwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê. O wyst±pieniu okoliczno¶ci mog±cych mieæ wp³yw na zmianê terminu Wykonawca powiadomi Zamawiaj±cego pisemnie i taka okoliczno¶æ powinna byæ odnotowana bezzw³ocznie w dzienniku budowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-10-08, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Oferty powinny byæ sporz±dzone w jêzyku polskim
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz £ap z siedzib± w Urzêdzie Miejskim w £apach, ul. Sikorskiego 24, 18-100 £apy; - inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miejskim w £apach jest Pani Urszula £apiñska, kontakt Urz±d Miejski w £apach ul. Sikorskiego 24, 18-100 £apy, tel. 85 715 22 51,iod@um.lapy.pl; - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na "Przebudowa istniej±cego budynku filii ¦wietlicy Socjoterapeutycznej w £apach "¦wiat w kolorach" przy ul. Letniej 1." prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z pó¼n. zm.); - Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; - obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; - konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; - nie przys³uguje Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.