To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-03
Sulechów: Bieżące utrzymanie szaletów publicznych w Sulechowie w 2011 roku:
Zadanie A: Utrzymanie czystości i porządku na targowisku miejskim oraz bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. Jana Pawła II
Zadanie B: Bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. T. Kościuszki
Numer ogłoszenia: 599 - 2011; data zamieszczenia: 03.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 366971 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie szaletów publicznych w Sulechowie w 2011 roku: Zadanie A: Utrzymanie czystości i porządku na targowisku miejskim oraz bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. Jana Pawła II Zadanie B: Bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. T. Kościuszki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie niżej wymienionych zadań: 1.1. Zadanie A: Utrzymanie czystości i porządku na targowisku miejskim oraz bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. Jana Pawła II, w tym m.in.: 1) utrzymanie czystości, w tym w szczególności: a) utrzymanie czystości na targowisku tj. zamiatanie, grabienie, zebranie odpadów i złożenie ich do kontenera, w okresie zimowym usuwanie śliskości (powierzchnia targowiska podlegająca ww. czynnościom 2.907 m2), czynność realizowana przez 6 dni w tygodniu od poniedziałku do soboty, b) wywóz odpadów stałych z targowiska wraz z kosztem transportu i złożeniem odpadów na wysypisku, wywóz odpadów 6 x w tygodniu od poniedziałku do soboty, c) udostępnienie pojemników na odpady stałe o pojemności od 110 litrów do 1.100 litrów w ilości 2 szt. w okresie zamówienia. Zamawiający dopuszcza ustawienie innych, zamiennych pojemników. 2) bieżącą eksploatację i utrzymanie szaletu publicznego, w tym w szczególności: a) obsługa (udostępnienie) pomieszczenia szaletu dla osób handlujących na targowisku tj. osób, które uiściły dzienną opłatę targową, bez pobierania opłat za korzystanie z szaletu, b) obsługa (udostępnianie) pomieszczenia ogólnodostępnego szaletu dla pozostałych osób. c) pobieranie opłat od osób za korzystanie z szaletu ogólnodostępnego, d) utrzymanie pomieszczeń szaletu we właściwym stanie sanitarno-higienicznym, e) zakup środków higienicznych i czyszczących do utrzymania czystości w szalecie, f) dokonywanie bieżących drobnych napraw urządzeń zamontowanych w budynku szaletu zaistniałych wskutek zużycia lub dewastacji; w tym wymiana zamków drzwiowych, wy-miana źródeł światła, wymiana zaworów, baterii, osprzętu elektrycznego, szklenie okien. 3) Czas funkcjonowania szaletu publicznego: - od poniedziałku do soboty w godz. 6.00 - 20.00 - w niedziele i święta w godz. 10.00 - 18.00, 4) W celu realizacji usługi, Zamawiający przekazuje Wykonawcy do użytkowania budynek szaletu publicznego położony w Sulechowie przy ul. Jana Pawła II wraz z wyposażeniem. Przekazanie szaletu następuje w dniu podpisania umowy protokołem zdawczo-odbiorczym. 5) Wykonawca odpowiedzialny jest za prawidłowe funkcjonowanie szaletu zgodnie z jego przeznaczeniem oraz wymogami przepisów sanitarnych. 6) Wykonawca odpowiada za zawinione przez niego szkody powstałe w trakcie eksploatacji szaletu. 1.2. Zadanie B: Bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. Kościuszki, w tym m.in.: a) obsługę pomieszczenia ogólnodostępnego szaletu dla osób, b) pobieranie opłat od osób za korzystanie z szaletu ogólnodostępnego - Zamawiający ustala górną stawkę opłaty za korzystanie z szaletu w kwocie 1,50 zł., c) utrzymanie budynku szaletu we właściwym stanie sanitarno-higienicznym, d) zakup środków higienicznych i czyszczących do utrzymania czystości w szalecie, e) dokonywanie bieżących drobnych napraw urządzeń zamontowanych w budynku szaletu zaistniałych wskutek zużycia lub dewastacji; w tym wymiana zamków drzwiowych, wymiana źródeł światła, wymiana zaworów, baterii, osprzętu elektrycznego, szklenie okien, f) ustala się czas funkcjonowania szaletu publicznego: (od poniedziałku do soboty w godz. 9.00 - 20.00; w niedzielę i święta w godz. 10.00 - 18.00)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Bieżące utrzymanie szaletów publicznych w Sulechowie w 2011 roku: Zadanie A: Utrzymanie czystości i porządku na targowisku miejskim oraz bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. Jana Pawła II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- IMPEL CLEANING Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50733,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60764,28
Oferta z najniższą ceną: 60764,28 / Oferta z najwyższą ceną: 66253,24
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Bieżące utrzymanie szaletów publicznych w Sulechowie w 2011 roku: Zadanie B: Bieżąca eksploatacja i utrzymanie szaletu publicznego przy ul. T. Kościuszki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Eulalia Lewicka, Kruszyna 58/4, 66-100 Sulechów, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23551,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24000,00
Oferta z najniższą ceną: 24000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Usługa ubezpieczenia mienia, OC działalności oraz floty pojazdów w Szpitalu im. Ryszarda Rzepki w Sulechowie Sp. z o.o.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadań: "Przebudowa stodoły - zmiana funkcji na garaż" oraz "Przebudowa budynku gospodarczego na magazyn chemiczny" w leśnictwie Kije.
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prowadzenia i obsługi szaletów miejskich w Gliwicach
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Bieżące utrzymanie pasa drogowego na terenie powiatu iławskiego w 2025 r.
- "Dostawa wraz z montażem bramek obrotowych i urządzeń do poboru opłat wraz z integralnym systemem płatnych toalet oraz obsługa 5 szaletów miejskich w Koszalinie"
- "Świadczenie usług związanych z letnim utrzym. czystości na drogach, chodnikach i parkingach oraz terenach zielonych, przystankach i wskazanych miejscach na terenie gm. Złocieniec w r. 2025 w IV-X"
- Usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie Gminy Sanok w roku 2025
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.