eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Wywóz odpadów komunalnych oraz mechaniczne zamiatanie alejek.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-01-02

Gliwice: Wywóz odpadów komunalnych oraz mechaniczne zamiatanie alejek na cmentarzach komunalnych w Gliwicach.
Numer ogłoszenia: 59 - 2009; data zamieszczenia: 02.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 351889 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25c, Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych oraz mechaniczne zamiatanie alejek na cmentarzach komunalnych w Gliwicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: I. odbiór i wywóz przez Wykonawcę: a) odpadów komunalnych, nie segregowanych pochodzących ze statutowej działalności MZUK (miejsca lokalizacji odpadów określa załącznik nr 1- kod odpadów 200301, 2000303, 200201) w szacunkowej ilości ~ 5.373 m3 w skali roku, z czego 5.098 w pojemnikach 1 m3 i 300 m3 w pojemnikach 10 m3. b) wywóz odpadów biologicznych segregowanych w szacunkowej ilości rocznej 25 m3 stanowiących resztki roślin używanych do wyrobu wiązanek i wieńców w lokalu przy ul. Raciborskiej 12. Przy następujących założeniach: 1) Wykonawca zobowiązuje się do rozpoczęcia wykonywania prac wg. potrzeb Zamawiającego zgodnie z ustalonym harmonogramem lub na jego telefoniczne zgłoszenie, w ciągu 48 godz. od momentu przyjęcia zgłoszenia, za każdorazowym potwierdzeniem wykonania. Miejsce po wywożeniu odpadów Wykonawca pozostawi czyste i uprzątnięte. 2) Nieczystości stałe będą gromadzone w znormalizowanych pojemnikach będących własnością Wykonawcy o objętości 1,0 m3 ? 15% m3 , 10,0 m3 ? 15%, 3) Zamawiający zapewni dostęp i dojazd do miejsca lokalizacji pojemników, 4) droga dojazdowa do miejsca lokalizacji pojemników będzie utwardzona, 5) Wykonawca od momentu odbioru odpadów komunalnych i wywozu z miejsca ich wytworzenia ponosi wszelką odpowiedzialność za ich magazynowanie - przechowywanie oraz ponosi opłaty na rzecz ochrony środowiska zgodnie z ustawą o odpadach i innych obowiązujących przepisów, II. mechaniczne zamiatanie alejek na cmentarzach komunalnych w ilości ~ 23.000 m 2 jednorazowo, tj.: około 325.000 m 2 w skali roku: - Cmentarz Lipowy ~ 55.000 m2 - Cmentarz Centralny ~ 270.000 m 2 Przy następujących założeniach: Mechaniczne zamiatanie alejek odbywać się będzie: Cmentarz Lipowy - w miesiącach od marca do sierpnia oraz w listopadzie - 1 raz w miesiącu, w miesiącach wrzesień i październik - dwa razy w miesiącu. Cmentarz Centralny - w miesiącach od marca do czerwca oraz w listopadzie - 1 raz w miesiącu, w miesiącach lipiec, sierpień, wrzesień - 2 razy w miesiącu, w październiku - 4 razy w miesiącu. Sposób i warunki wykonania zamówienia: Wykonawca przystępujący do przetargu powinien spełniać następujące wymagania: 1. Wykonawca dostarczy min. 128 sztuk pojemników o pojemności ~ 1,0 m3 oraz 3 szt. o pojemności ~ 10,0 m3. Miejsca ustawienia pojemników zostaną wskazane przez Zamawiającego. 2. Wykonawca utrzymywał będzie stałą liczbę pojemników, tj. 131 szt., a w razie ich zniszczenia lub kradzieży uzupełni brakujące pojemniki. 3. Wykonawca uprzątnie teren wokół pojemników, jeżeli zajdzie taka potrzeba..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 245037.60 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMONDIS Gliwice sp. z o.o., ul. Kaszubska 2, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 245037.60
  • Oferta z najniższą ceną: 245037.60 oferta z najwyższą ceną: 245037.60
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.