eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaNr pstępowania 28/Ckt/09/AO/FZ. Konserwacja i naprawa kserokopiarek MITA, RICOH, GESTETNER, XEROX, CANON, KONICA MINOLTA, UTAX, TOSHIBA (wraz z dostawą i wymianą części i materiałów eksploatacyjnych) użytkowanych przez komórki organizacyjne Komendy Główne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-12

Warszawa: Nr pstępowania 28/Ckt/09/AO/FZ. Konserwacja i naprawa kserokopiarek MITA, RICOH, GESTETNER, XEROX, CANON, KONICA MINOLTA, UTAX, TOSHIBA (wraz z dostawą i wymianą części i materiałów eksploatacyjnych) użytkowanych przez komórki organizacyjne Komendy Głównej Policji zlokalizowane na terenie Warszawy i Legionowa
Numer ogłoszenia: 60000 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Główna Policji , ul. Puławska 148/150, 02-642 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6012044, 601 59 75, faks 022 6011857.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nr pstępowania 28/Ckt/09/AO/FZ. Konserwacja i naprawa kserokopiarek MITA, RICOH, GESTETNER, XEROX, CANON, KONICA MINOLTA, UTAX, TOSHIBA (wraz z dostawą i wymianą części i materiałów eksploatacyjnych) użytkowanych przez komórki organizacyjne Komendy Głównej Policji zlokalizowane na terenie Warszawy i Legionowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje konserwację i naprawę kserokopiarek MITA, RICOH, GESTETNER, XEROX, CANON, KONICA MINOLTA, UTAX, TOSHIBA (wraz z dostawą i wymianą części i materiałów eksploatacyjnych) użytkowanych przez komórki organizacyjne Komendy Głównej Policji zlokalizowane na terenie Warszawy i Legionowa w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2.Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w ust. 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą zgodnie z art. 44 ustawy Pzp oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w Sekcji III.2 Ogłoszenia. 3.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. 4.Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych oświadczeń i dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w ust. 1, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, to Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z przepisami ustawy Pzp oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.), w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych w Sekcji III.2 Ogłoszenia) Wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zalecana treść oświadczenia została określona w załączniku nr 2 do SIWZ - w przypadku Wykonawców samodzielnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub o treści określonej w załącznikach nr 2a i 2b - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); W przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jest zobowiązany do przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Ponadto Wykonawca musi złożyć wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zalecaną treść formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). UWAGA: Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1)zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania przy zachowaniu terminów wystawienia wymaganych dla poszczególnych rodzajów dokumentów, o których mowa w pkt 2..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać w siedzibie Biura Finansów KGP, Warszawa, ul. Domaniewska 36/38, Warszawawa, pok. 212 w godz. 9.00 - 15.00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 11:30, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Biura Finansów KGP, Warszawa, ul. Domaniewska 36/38, Warszawawa, pok. 531 A w godz. 8.30 - 15.30 (od poniedziałku do piątku)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja i naprawa kserokopiarek MITA i KYOCERA..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa kserokopiarek MITA i KYOCERA - 30 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja i naprawa kserokopiarek RICOH..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa kserokopiarek RICOH - 21 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja i naprawa kserokopiarek GESTETNER..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa kserokopiarek GESTETNER - 12 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konserwacja i naprawa kserokopiarek RANK XEROX i XEROX..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa kserokopiarek RANK XEROX i XEROX - 8 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Konserwacja i naprawa kserokopiarek CANON..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa kserokopiarek CANON - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Konserwacja i naprawa kserokopiarek KONICA MINOLTA..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa kserokopiarek KONICA MINOLTA - 30 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Konserwacja i naprawa kserokopiarek UTAX..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa kserokopiarek UTAX - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Konserwacja i naprawa kserokopiarek TOSHIBA..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawa kserokopiarek TOSHIBA - 12 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.