eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomiankiDostawa testów do oznaczeń z zakresu diagnostyki chorób autoimmunologicznych i zakaźnych wraz z aparaturą i programem komputerowym do oceny testów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-21

Łomianki: Dostawa testów do oznaczeń z zakresu diagnostyki chorób autoimmunologicznych i zakaźnych wraz z aparaturą i programem komputerowym do oceny testów.
Numer ogłoszenia: 60031 - 2011; data zamieszczenia: 21.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym , ul. Marii Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 22 765 71 01; 765 71 21, faks 22 751 27 07.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa testów do oznaczeń z zakresu diagnostyki chorób autoimmunologicznych i zakaźnych wraz z aparaturą i programem komputerowym do oceny testów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów do oznaczeń z zakresu diagnostyki chorób autoimmunologicznych i zakaźnych wraz z aparaturą (dzierżawa aparatu, kołyski laboratoryjnej, skanera) i programem komputerowym do oceny testów. Lp Opis przedmiotu zamówienia 1. Panel pediatryczny ok. 25-30 alergenów m.in. trawy i drzewa, roztocza, alergeny zwierzęce, pleśń, jaja i ryby, mleko, zboża, orzechy, owoce i warzywa 650 szt. 2. Panel wziewny pediatryczny ok. 20 alergenów m. in. trawy i drzewa, zioła, roztocza, alergeny zwierzęce (królik, chomik), pleśń 700 szt. 3. Panel pokarmowy ok. 20 alergenów m. in. jaja, mleko, zboża, orzechy, owoce, warzywa, owoce morza 700 szt. 4. Zestaw do oznaczania przeciwciał p/c jądrowych ANA 200 szt. 5. Borelioza IgM 550 szt. 6. Borelioza IgG 550 szt. 7. EBV IgM 450 szt. 8. EBV IgG 450 szt. 9. CMV IgM 900 szt. 10. CMV IgG 900 szt. 11. Toxocara canis 1200 szt. 12. dzierżawa aparatu wraz z kołyską, czytnikiem ELISA przez okres trwania umowy (12 -m-cy) Wymagania dla zestawów do diagnostyki alergii - testy paskowe - każdy pacjent na oddzielnym pasku (jeden pacjent - jeden pasek) - alergeny naniesione są osobno w postaci linii - każdy pasek musi zawierać kontrolę prawidłowego wykonania testu ( 3 linie) oraz możliwość półilościowej oceny - wynik podany w skali 6 klas ( EAST) - zestaw zawiera ok. 15 pasków - zestawy gotowe do użycia Wymagania dla zestawów do diagnostyki ANA - testy paskowe - każdy pacjent na oddzielnym pasku (jeden pacjent - jeden pasek) - każdy pasek musi zawierać linię kontrolną prawidłowego wykonania testu - antygeny naniesione są w postaci linii - na pasku muszą być : -nRNP/Sm, Sm, SS-A, SS-B, Ro-52, Scl-70, Jo-1, rybosomalne białko P, centromerowe białko B, nDNA, nukleosomy, histony, PCNA, AMA M2, PM-Scl, - SS-A oraz Ro-52 na osobnych prążkach Wymagania do wszystkich zestawów : - bezpłatny program komputerowy do elektronicznej oceny wyników - bezpłatne przeszkolenie personelu z zakresu inkubacji i oceny testów immunoblot oraz obsługi programu komputerowego - deklaracja zgodności z normami UE - pełne instrukcje w języku polskim - skaner płaski - aparat z kołyską , półautomat, do 30 pasków, automatyczny pobór odczynników, dołączone kanistry na odpady - Wymagania konieczne dla czytnika płytek i oprogramowania współpracującego z nim : - Czytnik mikropłytek sterowany za pomocą stacji sterującej PC wraz oprogramowaniem sterującym i obliczeniowym - Zakres długości fali min. 400 - 800 nm - Zakres pomiarowy min. 0 - 4,000 OD - Układ pomiarowy 8 - kanałowy z cyfrową kontrolą świecenia lampy - Tryby odczytu: EndPoint, Kinetyczny - dla pojedynczej i podwójnej długości fali. - Odczyt płytek 96 dołkowych z dnem płaskim, okrągłym oraz typu V. - Dokładność odczytu min. +/-1,0% - Powtarzalność min. +/-0,5% - Wbudowane filtry interferencyjne 405, 450, 492, 620 nm - Czas odczytu płytki 96 dołków maks. 5 sek. - Wbudowany interfejs do podłączenia komputera RS232 lub USB - Wbudowana wytrząsarka z programowanym czasem pracy i amplitudą - Oprogramowanie sterujące i obliczeniowe pracujące w środowisku Windows XP, - Oprogramowanie sterujące i obliczeniowe w języku polskim - Ilość zapamiętywanych protokołów pomiarowych oraz wyników odczytów - nieograniczony - Zaprogramowane protokoły pomiarowe i obliczeniowe dla badań wykonywanych w naszym laboratorium - podczas instalacji urządzenia - Definiowalne przez użytkownika formuły obliczeniowe, układ płytki, powtórzenia, grupy pomiarowe, formuły walidacyjne - Wbudowany kreator wydruków 2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Ofertę należy złożyć na całość zamówienia. Zakres zamówienia powyżej 14 000 euro i poniżej 125 000 euro..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp -wg. załącznika nr 3A do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. - wg. załącznika nr 3A do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp. - wg. załącznika nr 3A do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp.- wg. załącznika nr 3A do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.- wg. załącznika nr 3A do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. dokumentów dopuszczających do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r.) - CE lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych oznaczonych znakiem CE dla których wystawiono deklarację zgodności z wymaganiami zasadniczymi. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań jakościowo- technicznych wskazanych w Rozdziale III- wg załącznika nr 6 do SIWZ. 3. Instrukcje w języku polskim dla testów wymienionych w Rozdziale III SIWZ . 4. Karty charakterystyki.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten jest pożądany w celu weryfikacji ważności złożonej oferty. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 4) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 5) Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 3 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: a) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego, pod warunkiem iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową, c) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową. d) zmiany podwykonawcy, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców, e) obniżenie ilości/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikającego z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany. 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej i podpisania aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-dziekanow.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym, ul. M. Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki - wersja pisemna na wniosek wykonawcy..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym, ul. M. Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki - kancelaria, wejście główne do szpitala (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.