Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-26
Inowrocław: Dostawa ciągnika do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu.
Numer ogłoszenia: 60032 - 2008; data zamieszczenia: 26.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3573454, fax 051 3564305.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pgkim-inowroclaw.samodzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o.- własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ciągnika do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa ciągnika rolniczego w ilości 1 sztuki, fabrycznie nowego wyprodukowanego w 2008 r., spełniającego warunki dopuszczenia do ruchu drogowego oraz minimalne warunki opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.Wymagane warunki organizacyjne wykonania zamówienia: dostawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu: a) książkę pojazdu, b) świadectwo homologacji, c) gwarancję, 2. Oferowany ciągnik powinien posiadać książkę gwarancyjną w języku polskim i instrukcję obsługi w języku polskim. Wymagane parametry techniczne: a)norma emisji spalin EURO 3, b)moc od 70 - 85 KM, c)iczba cylindrów 4, d)pojemność skokowa od 4100 cm ³ do 4200 cm³, e) układ elektryczny - 12 V, f) sprzęgło - dwustopniowe, tarczowe suche, g) układ napędowy tylny: liczba biegów do przodu 10, dwa biegi do tyłu, h) wał odbioru mocy 2 stopniowy, liczba obrotów 540/1000, i) układ hydrauliczny: trzypunktowy układ zawieszenia narzędzi, maks. udźwig podnośnika od 3000 do 3500 kg, hydraulika zewnętrzna od 3 do 5 szybkozłączy, k) układ kierowniczy hydrostatyczny, l) układ hamulcowy: hamulce hydrauliczne tarczowe, ł) kabina kierowcy: komfortowa z ogrzewaniem i wentylacją, dwumiejscowa, m) obciążniki przednie 150- 200 kg, n) obciążniki tył od 90 - 150 kg, o) górny zaczep transportowy, p) dolny zaczep rolniczy, r) koła przednie 7,50 -20, s) koła tył 16,9 - 34, t) wyposażenie (apteczka, sprężarka powietrza z instalacją sterowania hamulcami pneumatycznymi przyczep, błotniki przednie, zestaw narzędzi, trójkąt wyróżniający). 3.Warunki gwarancji co najmniej 24 miesiące.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.37.00.00 - Ciągniki Kod CPV wg słownika 2008: 16.70.00.00 - Ciągniki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie dostawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Dostawcę, do oferty, oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że dostawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o w pisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że Dostawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie z właściwego organu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające nie zaleganie z opłaceniem opłat i składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że Dostawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, właściwego organu ubezpieczenia społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 1.1. Jeżeli Dostawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1 lit. a), b), c), składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zmówienie, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. (Kopie dokumentów w języku polskim). 2. W celu potwierdzenia, że dostawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualna polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3. Oświadczenie z art.22 ustawy Pzp - zał. nr 2 do swiz. 4. Formularz ofertowy dostawcy -zał. nr 1 do siwz, 5. Folder z opisem technicznym oferowanego ciągnika.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. termin dostawy od dnia podpisania umowy - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu, ul. ks Piotra Wawrzyniaka 33, parter, pok. nr 2, do kon. Krystyna Glonek, tel. / faks 052 35 64 304..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2008 godzina 09:50, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. zo.o. w Inowrocławiu, ul. ks Piotra Wawrzyniaka 33, sekretariat 1 piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Prawo jazdy kat. C z kwalifikacją wstępną przyspieszoną w zakresie prawa jazdy kat. C
- Zakup 1 sztuki pojazdu elektrycznego powyżej 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przesyłek pocztowych i paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów na rzecz PGKiM w Inowrocławiu Sp. z o.o.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przesyłek pocztowych i paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów na rzecz IGKiM Sp. z o.o. w Inowrocławiu.
- Dostawa gazów medycznych i technicznych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Wykonanie kanalizacji deszczowej przy ul. Poznańskiej 365, 367, 367A w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Oczyszczalni ścieków w Wołowie
- Dostawa cięgnika na potrzeby Ogrodu Botanicznego UMCS.
- Budowa PSZOK wraz z modernizacją infrastruktury społecznej i wodno-kanalizacyjnej w gm. Zapolice
- Zakup i dostawa używanego ciągnika rolniczego dla RGD Brody.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej wraz z wyposażeniem w Gminie Purda
- Dostawa ciągnika rolniczego do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.