Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-28
Katowice: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ KULTUR MIKROBIOLOGICZNYCH
DLA POTRZEB CENTRALNEGO LABORATORIUM ANALITYCZNEGO
W KATOWICACH - NUMER SPRAWY PN/7/D/2012
Numer ogłoszenia: 60040 - 2012; data zamieszczenia: 28.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia" , ul. PCK 1, 40-057 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 251 64 35, faks 032 250 37 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzla-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ KULTUR MIKROBIOLOGICZNYCH DLA POTRZEB CENTRALNEGO LABORATORIUM ANALITYCZNEGO W KATOWICACH - NUMER SPRAWY PN/7/D/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa kultur mikrobiologicznych z podziałem na 9 niżej wymienionych Pakietów: Pakiet 1 - Podłoża mikrobiologiczne na płytkach PETRIEGO o średnicy 90 mm Pakiet 2 - Krążki do oznaczania wrażliwości bakterii na działanie antybiotyków i chemioterapeutyków Pakiet 3 - Testy do biochemicznej identyfikacji bakterii oraz oznaczania lekowrażliwości niektórych drobnoustrojów Pakiet 4 - Testy lateksowe do szybkiej identyfikacji bakterii, zestawy generujące środowisko o zwiększonym stężeniu CO2 i środowisko beztlenowe Pakiet 5 - Krążki/ odczynniki do różnicowania drobnoustrojów oraz testy do kontroli biologicznej urządzeń sterylizacyjnych Pakiet 6 - E- testy do oznaczania wartości MIC Pakiet 7 - Produkty do przechowywania drobnoustrojów Pakiet 8 - Testy do biochemicznej identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości grzybów Pakiet 9 - Szczepy wzorcowe stosowane do kontroli oznaczania lekowrażliwości 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa się w formularzach asortymentowo cenowych stanowiących Załącznik nr 1 do siwz.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających z zakresu asortymentu na krążki i E-testy do oznaczania lekowrażliwości drobnoustrojów. Zamówienie uzupełniające dotyczy asortymentu i ilości określonych w Pakiecie 2 i Pakiecie 6. Zamawiający zamierza udzielić zamówień uzupełniasjącyc,rozszerzenie dostaw do 20%. na podstawie Ustawy o Zamówieniach Publicznych art. 67 ust. 1 pkt. 7.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.81.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1/Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych 2/Kserokopia uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1/Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych 2/ Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw. Należy wykazać wykonanie lub wykonywanie przynajmniej jednej 1 dostawy, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, z podaniem wartości netto w złotych, dat wykonania i odbiorców dostawy. Wartość wykonanych / wykonywanych dostaw nie może być mniejsza niż cena składanej oferty 3/Referencje - na potwierdzenie, że ujęte w w/w wykazie dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1/Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1/Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1/Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy. 2. Wypełnione i podpisane Formularze asortymentowo- cenowe, na formularzach wg -zał. Nr 1 do niniejszej siwz stosownie do ilości Pakietów na, które składa ofertę. 3. Wypełniony na pierwszej stronie oraz podpisany na znak akceptacji Wzór umowy, wg zał. nr 3 do siwz. 4.Oświadczenie o posiadaniu certyfikatu jakości dla każdej serii produktów, o których mowa w Pakiecie 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8,9 o treści : a) Wykonawca zapewnia posiadanie certyfikatu jakości dla każdej serii produktów uwzględnionych w w pakiecie 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8,9. W przypadku Pakietu 1 uwzględniającego również żyzność i selektywność. W przypadku Pakietu 2 posiadanie certyfikatu dla badań przeprowadzonych na agarze Mueller Hinton z 5% odwłóknionej krwi końskiej i 20 mg/ml NAD lub b)Wykonawca nie zapewnia posiadania certyfikatu jakości dla każdej serii produktów uwzględnionych w pakiecie 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. 9. 5.Oświadczenie Wykonawcy, w którym w/w zobowiązuje się, do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w okresie obowiązywania umowy, jeżeli taka zastanie zawarta w wyniku niniejszego postępowania. 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające uprawnienia do występowania w obrocie , prawnym, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie 7. Umowa spółki (dotyczy tylko Spółek cywilnych). 8.Pełnomocnictwo / upoważnienie do składania oświadczeń woli, w tym do podpisywania oferty w imieniu Wykonawcy, jeżeli ofertę lub inne dokumenty dołączone do oferty podpisała osoba inna niż uprawniona.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W szczególności Zamawiający dopuszcza zmiany dotyczące: 1)aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp. 2)zmiany osób upoważnionych do realizacji i odbioru zamówienia. 3)wprowadzenia zmiany cen jednostkowych brutto w trakcie trwania umowy w przypadku ustawowej zmiany stawek VAT. Zmiana stawki zostanie zastosowana z dniem wejścia w życie, stosowanie do obowiązujących w tym zakresie aktów prawnych. 4)wprowadzenia zmian gdy konieczność wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 5)w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia na nowy produkt o tych samych parametrach. W tym przypadku Wykonawca zobowiązany będzie poinformować Zamawiającego i przedstawić mu nowy towar do testowania i akceptacji. 6)Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych wyrobów objętych umową w przypadku zmiany konfekcjonowania (wielkości opakowań) wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową ( w takim przypadku cena jednostkowa nie może ulec zmianie 7)Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt. 7. Zamówienia uzupełniające obejmować będą asortyment na krążki i E-testy do oznaczania lekowrażliwości drobnoustrojów pakiet II i VI i będą zastosowane z dniem wejścia w życie zaleceń Europejskiego Komitetu ds. Oznaczania Lekowrażliwości EUCAST, które to zalecenia dotyczą interpretacji wyników oznaczania lekowrażliwości drobnoustrojów, a co wiąże się z koniecznością zmiany procedur badawczych w laboratorium i uzupełnienia zestawu stosowanych odczynników. 2.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzla-katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach
Moja Przychodnia
ul. PCK 1
40-057 Katowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2012 godzina 10:10, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach Moja Przychodnia - Kancelaria ul. PCK 1 40-057 Katowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Podłoża mikrobiologiczne na płytkach PETRIEGO o średnicy 90 mm.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - Podłoża mikrobiologiczne na płytkach PETRIEGO o średnicy 90 mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.81.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość produktu - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Krążki do oznaczania wrażliwości bakterii na działanie antybiotyków i chemioterapeutyków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 - Krążki do oznaczania wrażliwości bakterii na działanie antybiotyków i chemioterapeutyków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.81.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. jakość produktu - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Testy do biochemicznej identyfikacji bakterii oraz oznaczania lekowrażliwości niektórych drobnoustrojów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 - Testy do biochemicznej identyfikacji bakterii oraz oznaczania lekowrażliwości niektórych drobnoustrojów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.81.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Testy lateksowe do szybkiej identyfikacji bakterii, zestawy generujące środowisko o zwiększonym stężeniu CO2 i środowisko beztlenowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4 - Testy lateksowe do szybkiej identyfikacji bakterii, zestawy generujące środowisko o zwiększonym stężeniu CO2 i środowisko beztlenowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.81.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Krążki/ odczynniki do różnicowania drobnoustrojów oraz testy do kontroli biologicznej urządzeń sterylizacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 5 - Krążki/ odczynniki do różnicowania drobnoustrojów oraz testy do kontroli biologicznej urządzeń sterylizacyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.81.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - E- testy do oznaczania wartości MIC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 6 - E- testy do oznaczania wartości MIC.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.81.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - Produkty do przechowywania drobnoustrojów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 7 - Produkty do przechowywania drobnoustrojów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.81.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 - Testy do biochemicznej identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości grzybów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 8 - Testy do biochemicznej identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości grzybów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.81.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 - Szczepy wzorcowe stosowane do kontroli oznaczania lekowrażliwości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 9 - Szczepy wzorcowe stosowane do kontroli oznaczania lekowrażliwości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.81.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa organizacji, koordynacji i obsługi wydarzeń plenerowych promujących Fundusze Europejskie dla Śląskiego podzielonych na trzy części
- Naprawa dachów lub obiektów wraz z usunięciem skutków zawilgoceń i pracami towarzyszącymi na obiektach jednostek garnizonu śląskiego
- Przeglądy oraz serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii.
- REMONT 3 WENTYLATORÓW STRUMIENIOWYCH FLAKTWOODS JTS063-3-9 ZAMONTOWANYCH W TUNELU KATOWICKIM
- Obsługa serwisowa aparatury neonatologicznej-L
- Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych związanych z przebudową zjazdu na drogę dla rowerów z ul. Hallera w rejonie S86 w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.