Ogłoszenie z dnia 2005-11-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - dostawy Bogatynia 3: zamówienie publiczne ZP29/05 na dostawy krążników, zestawów krążników oraz części zamiennych do krążników stosowanych w przenośnikach taśmowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: BOT Kopalnia Węgla Brunatnego Turów S. A., do kontaktów: Andrzej Węckowski - w sprawach formalnych, 59-916 Bogatynia 3, tel. 075 7735892, fax 075 7735598, e-mail: andrzej.weckowski@kwbturow.bot.pl, www.kwbturow.bot.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: BOT Kopalnia Węgla Brunatnego Turów S. A., Jan Bodziony - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia, 59-916 Bogatynia 3, tel. 075 7735115, fax 075 7732359, e-mail: jan.bodziony@kwbturow.bot.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: BOT Kopalnia Węgla Brunatnego Turów S. A. Biuro Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych, Andrzej Węckowski, 59-916 Bogatynia 3, tel. 075 7735892, fax 075 7735598, e-mail: andrzej.weckowski@kwbturow.bot.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: BOT Kopalnia Węgla Brunatnego Turów S. A. Biuro Pełnomocnika ds. Zamówień Publicznych, 59-916 Bogatynia 3.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zamówienie publiczne ZP29/05 na dostawy krążników, zestawów krążników oraz części zamiennych do krążników stosowanych w przenośnikach taśmowych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawy krążników, zestawów krążników oraz części zamiennych do krążników stosowanych w przenośnikach taśmowych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: BOT Kopalnia Węgla Brunatnego Turów S. A. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.19.80 - Części przenośników Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.98.00 - Części przenośników 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Część 1: dostawy 820 szt. krążników stalowych stosowanych w przenośnikach taśmowych o szerokości taśmy powyżej 1400 mm i 4540 kpl. zestawów krążników stalowych (w tym: 2450 kpl. zestawów górnych stosowanych w przenośnikach taśmowych o szerokości taśmy 1600 mm, 750 kpl. zestawów górnych stosowanych w przenośnikach taśmowych o szerokości taśmy 1800 mm, 800 kpl. zestawów dolnych stosowanych w przenośnikach taśmowych o szerokości taśmy 1800 mm, 540 kpl. zestawów dolnych stosowanych w przenośnikach taśmowych o szerokości taśmy 2000 mm), Część 2: dostawy części zamiennych do krążników stalowych stosowanych w przenośnikach taśmowych powyżej szerokości taśmy powyżej 1400 mm (1000 szt. sworzni, 8000 szt. uszczelek sprężynujących, 2000 szt. podkładek zabezpieczających, 1000 szt. pierścieni dolnych, 1000 szt. płytek zabezpieczających, 2000 szt. haków), Część 3: dostawy 9000 szt. pierścieni poliuretanowych do krążników stalowych stosowanych w przenośnikach taśmowych o szerokości taśmy powyżej 1400 mm (w tym: 6000 szt. O184/106x25, 2000 szt. O184/106x40 i 1000 szt. O184/106x45). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Część 1: 96 400,00 zł, część 2: 2 000,00 zł, część 3: 3 600,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym w okresie od 12.12.2002 r. do 12.12.2005 r., w ciągu kolejnych 12 miesięcy, zrealizowali dostawy w łącznej ilości odpowiadającej wielkości zamówienia, tj. w przypadku ubiegania się o: a) część 1: co najmniej 13.100 szt. krążników stalowych stosowanych w przenośnikach taśmowych, b) część 2: części zamiennych na kwotę co najmniej 100.000,00 zł netto do krążników stalowych stosowanych w przenośnikach taśmowych, c) część 3: co najmniej 9.000 szt. pierścieni poliuretanowych do krążników stalowych stosowanych w przenośnikach taśmowych, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 2.1.4) Inne informacje: Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) wniosek o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4÷8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, 7) w przypadku ubiegania się o: a) część 1 zamówienia - wykaz dostaw krążników stalowych, stosowanych w przenośnikach taśmowych, zrealizowanych w okresie od 12.12.2002 do 12.12.2005 r. z podaniem ich ilości, dat wykonania (dzień, miesiąc, rok) i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, b) część 2 zamówienia - wykaz dostaw części zamiennych do krążników stalowych, stosowanych w przenośnikach taśmowych, zrealizowanych w okresie od 12.12.2002 do 12.12.2005 r. z podaniem ich wartości, dat wykonania (dzień, miesiąc, rok) i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, c) część 3 zamówienia - wykaz dostaw pierścieni poliuretanowych do krążników stalowych, stosowanych w przenośnikach taśmowych, zrealizowanych w okresie od 12.12.2002 do 12.12.2005 r. z podaniem ich ilości, dat wykonania (dzień, miesiąc, rok) i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wniosek i oświadczenie o których mowa w p. 1 i 2 składają wspólnie, dokumenty o których mowa w p. 3-6 składa każdy z wykonawców, natomiast pozostałe dokumenty składa przynajmniej jeden z wykonawców. Wykonawcy ubiegający się wspólnie składają również dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w p. 3, 5 i 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego dokumentu (takich dokumentów) oraz dokumentu, o którym mowa w p. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Forma wymaganych dokumentów Dokumenty, o których mowa w p. 3-7 składa się w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, natomiast wszelkie inne wymagane dokumenty składa się w formie oryginału. Dokumenty w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP29/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 12.12.2005 godzina 14:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 1. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły: "spełnia" bądź "nie spełnia". Wykonawcy, którzy nie spełniają któregokolwiek z warunków albo nie przedłożą wymaganych dokumentów zostaną wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający zaprosi do negocjacji wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu w liczbie: 20 w części 1 zamówienia, 5 w części 2 zamówienia oraz 5 w części 3 zamówienia. 3. Jeżeli liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w powyższym p. 2, zamawiający dokona zsumowania wielkości dostaw (w przypadku części 2 - wartości dostaw) wskazanych w wykazie, o którym mowa w punkcie II.7 - potwierdzonych dokumentami, że zostały zrealizowane należycie - i zaprosi do negocjacji wykonawców (w liczbie określonej w p. 2), którzy zrealizowali dostawy o największej wielkości (w przypadku części 2 - o największej wartości). 4. Podstawa prawna zastosowania trybu negocjacji z ogłoszeniem: art. 127 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Data wysłania ogłoszenia: 04.11.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.22.19.80. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawy krążników stalowych i zestawów krążników stalowych. 3) Zakres lub wartość: Dostawy 820 szt. krążników stalowych stosowanych w przenośnikach taśmowych o szerokości taśmy powyżej 1400 mm i 4540 kpl. zestawów krążników stalowych (w tym: 2450 kpl. zestawów górnych stosowanych w przenośnikach taśmowych o szerokości taśmy 1600 mm, 750 kpl. zestawów górnych stosowanych w przenośnikach taśmowych o szerokości taśmy 1800 mm, 800 kpl. zestawów dolnych stosowanych w przenośnikach taśmowych o szerokości taśmy 1800 mm, 540 kpl. zestawów dolnych stosowanych w przenośnikach taśmowych o szerokości taśmy 2000 mm) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.22.19.80. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawy części zamiennych do krążników stalowych stosowanych w przenośnikach taśmowych. 3) Zakres lub wartość: Dostawy części zamiennych do krążników stalowych stosowanych w przenośnikach taśmowych powyżej szerokości taśmy powyżej 1400 mm (1000 szt. sworzni, 8000 szt. uszczelek sprężynujących, 2000 szt. podkładek zabezpieczających, 1000 szt. pierścieni dolnych, 1000 szt. płytek zabezpieczających, 2000 szt. haków). 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.22.19.80. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawy pierścieni poliuretanowych do krążników stalowych stosowanych w przenośnikach taśmowych. 3) Zakres lub wartość: Dostawy 9000 szt. pierścieni poliuretanowych do krążników stalowych stosowanych w przenośnikach taśmowych o szerokości taśmy powyżej 1400 mm (w tym: 6000 szt. śr. 184/106x25, 2000 szt. śr. 184/106x40 i 1000 szt. śr. 184/106x45) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.