eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłońskPostępowanie o udzielenie zamówienia publiczego w przetragu nieograniczonym na dostwę komputerów, oprogrmowania, drukarek oraz urządzeń wielofunkcjynych dla Starostwa Powiatowego w Płońsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-10-22



Ogłoszenie nr 600558-N-2020 z dnia 2020-10-22 r.

Starostwo Powiatowe w Płońsku: Postępowanie o udzielenie zamówienia publiczego w przetragu nieograniczonym na dostwę komputerów, oprogrmowania, drukarek oraz urządzeń wielofunkcjynych dla Starostwa Powiatowego w Płońsku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Płońsku, krajowy numer identyfikacyjny 13038018600000, ul. ul. Płocka  39 , 09-100  Płońsk, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 023 6627764 - 66, 6621145 - 46, e-mail zamowieniapubliczne@powiat-plonski.pl, faks 236 623 816.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-plonski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://powiat-plonski.bip.gov.pl/search/publiccontracts/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://powiat-plonski.bip.gov.pl/search/publiccontracts/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres
Starostwo Powiatowe w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk pokój nr 316 II piętro


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publiczego w przetragu nieograniczonym na dostwę komputerów, oprogrmowania, drukarek oraz urządzeń wielofunkcjynych dla Starostwa Powiatowego w Płońsku
Numer referencyjny: ZP.272.29.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów, oprogramowania, drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Starostwa Powiatowego w Płońsku w tym: 1) Część 1 dostawa: a) Komputer all- in-one z oprogramowaniem - ilość 6 sztuk b) Oprogramowanie biurowe - ilość 7 sztuk 2) Część 2 dostawa: a) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe, format A3 - ilość sztuk 1 b) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe, kolorowe, format A4 - ilość sztuk 1 c) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe, monochromatyczne, format A4 - ilość sztuk 1 d) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe, monochromatyczne, format A4, z szafką - ilość sztuk 1 e) Drukarka laserowa monochromatyczna format A4 z dupleksem i pracą w sieci - ilość sztuk 2 3) Część 3 dostawa: a) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe, monochromatyczne, format A4 - ilość sztuk 3 4) Część 4 dostawa: a) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe, kolorowe, format A3 - ilość sztuk 1 - dopuszczalne 2. Kody CPV: 302311-8 Drukarki laserowe 30213300-8 Komputer biurkowy 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 5. Wymogi w zakresie przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaoferował przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ oraz załącznikach do niej w tym w Opisie przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (dot. cz. 1-3 zamówienia, w przypadku cz. 4 zamówienia Zamawiający dopuszcza urządzenie poleasingowe/używane) , kompletny, wolny od wad technicznych i prawnych, nie był przedmiotem praw osób trzecich oraz pochodził z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta na rynek polski. 3) Zamawiający zastrzega, aby zaoferowany sprzęt był jednorodny pod względem modeli w zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia. 4) Wykonawca składając ofertę oświadcza, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oferowanego sprzętu i oprogramowania. 5) Jeśli są wymagane w Opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia oryginalny komplet nośników z oprogramowaniem i sterownikami (jeśli są w komplecie od Producenta) karty gwarancyjne (jeśli Producent wystawia takie karty, w przeciwnym wypadku gwarancję stanowi faktura) oraz wszystkie niezbędne dokumenty, o których mowa w SIWZ i załącznikach do niej w szczególności w OPZ. 6) Wykonawca udzieli Zamawiającemu wszelkich informacji i wyjaśnień dotyczących działania dostarczonego sprzętu i funkcjonowania oprogramowania, tak aby administratorzy Zamawiającego byli w stanie administrować dostarczonym sprzętem i oprogramowaniem-stosownie do części zamówienia. 7) Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Zamawiającym w celu sprawnej i terminowej realizacji zamówienia oraz niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich trudnościach w realizacji przedmiotu zamówienia . 8) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowy dobór licencji i oprogramowania zgodny z wymaganiami Zamawiającego i Opisem przedmiotu zamówienia-stosownie do części zamówienia. 9) W przypadku wskazania w dokumentacji postępowania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający informuje, że zastosował je wyłącznie w celu informacyjnym określając poziom swoich wymagań i preferencji. W takim przypadku dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. takich, których parametry techniczne są równoważne -co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w OPZ i zapewniających uzyskanie takiego samego efektu. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w SIWZ, jest obowiązany udowodnić, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10) Wszystkie zapisy SIWZ jednakowo dotyczą wszystkich części zamówienia chyba, że w poszczególnych punktach zostały określone odmienne zapisy dla poszczególnych części. 11) Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części, szczegółowe określenie zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Dostawę, stanowiącą przedmiot zamówienia podzielono na następujące części: 1) Część 1 zamówienia dostawa: a) Komputer all- in-one z oprogramowaniem - ilość 6 sztuk b) Oprogramowanie biurowe - ilość 7 sztuk 2) Część 2 zamówienia dostawa: a) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe, format A3 - ilość sztuk 1 b) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe, kolorowe, format A4 - ilość sztuk 1 c) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe, monochromatyczne, format A4 - ilość sztuk 1 d) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe, monochromatyczne, format A4, z szafką - ilość sztuk 1 e) Drukarka laserowa monochromatyczna format A4 z dupleksem i pracą w sieci - ilość sztuk 2 3) Część 3 zamówienia dostawa: a) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe, monochromatyczne, format A4 - ilość sztuk 3 4) Część 4 zamówienia dostawa: a) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe, kolorowe, format A3 - ilość sztuk 1 - dopuszczalne poleasingowe, używane. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną wybraną, kilka lub wszystkie części zamówienia. Maksymalna liczba zamówień , których Zamawiający może udzielić jednemu Wykonawcy wynosi cztery. 12) Udział Podwykonawców 1) Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 3) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw 4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 30232110-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
30213300-8
48000000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Razem z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy na podstawie wzoru - wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu określone w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ; 3) oświadczenie wykonawcy dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania określone w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 2) SIWZ wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ; 4) dokument uprawniający do reprezentacji osoby podpisujące ofertę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, które Zamawiający ze strony KRS i CEIDG pobierze samodzielnie, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie; 5) w przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (np. konsorcja/spółki cywilne): Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji - wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli - winno być dołączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 3. składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 ppkt. 2). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy (wg wzoru Załącznika nr 5 do SIWZ) , którzy złożyli oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:
Ad. IV.2.1) Kryteria oceny ofert szczegółowe informacje zawiera Rozdział XII SIWZ.
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie art. 144 ustawy Pzp oraz w następujących przypadkach: 1) zmiany dotyczące terminu realizacji zamówienia: a) jeśli pojawiły się okoliczności natury obiektywnej, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy uniemożliwiające dotrzymanie terminu realizacji wskazanego w Umowie, za które nie odpowiada Wykonawca. W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas niezbędny do wyjaśnienia okoliczności natury obiektywnej. b) w przypadku wystąpienia stanu nadzwyczajnego uniemożliwiającego dotrzymanie terminu realizacji zamówienia ( np. stan wyjątkowy, stan klęski żywiołowej). W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas trwania stanu nadzwyczajnego. c) wstrzymania realizacji zamówienia przez Zamawiającego na skutek okoliczności nieleżących po stronie Wykonawcy. W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas wstrzymania realizacji zamówienia; d) w przypadku niemożności realizacji umowy zgodnie z założeniami w związku z sytuacją epidemiologiczną i związaną z zagrożeniem zarażeniem wirusem SARS-CoV-2, a także wprowadzanymi w tym zakresie wytycznymi dopuszcza się zmianę sposobu i terminu realizacji przedmiotu zamówienia. e) w przypadku przedłużającego się postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zmiana ta wymaga formy pisemnej, ale nie wymaga aneksu. 2) pozostałe zmiany: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, ( np. zmiana danych teleadresowych, zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy itp.); b) w przypadku stwierdzenia rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana umowy będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie umowy celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, c) gdy zmiana umowy jest nieistotna, a ponadto w sposób obiektywny jest korzystna dla Zamawiającego i na dokonanie tej zmiany wyraża zgodę Wykonawca. Nieistotność rozumiana jest w ten sposób, że wiedza o wprowadzeniu zmian na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. d) zmiany przedmiotu umowy - w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalność: - niż produkt będący przedmiotem umowy oraz - niż określone dla zmienianego produktu w OPZ; - istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż istniejące w chwili podpisania umowy. 2. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1 jest warunkowane złożeniem przez Stronę inicjującą zmianę wniosku zawierającego opis propozycji zmiany wraz z uzasadnieniem zmiany. 3. Wprowadzenie do umowy zmian, o których mowa w ust. 1, wymaga zgody obydwu Stron wyrażonej w drodze pisemnego aneksu do niniejszej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dostawa a) Komputer all- in-one z oprogramowaniem - ilość 6 sztuk b) Oprogramowanie biurowe - ilość 7 sztuk
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa a) Komputer all- in-one z oprogramowaniem - ilość 6 sztuk b) Oprogramowanie biurowe - ilość 7 sztuk - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zał. Nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213300-8, 48000000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:5) KRYTERIA OCENY OFERT - szczegółowe informacje zawiera Rozdział XII SIWZ


Część nr: 2Nazwa: Część 2 dostawa: a) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe, format A3 - ilość sztuk 1 b) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe, kolorowe, format A4 - ilość sztuk 1 c) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe, monochromatyczne, format A4 - ilość sztuk 1 d) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe, monochromatyczne, format A4, z szafką - ilość sztuk 1 e) Drukarka laserowa monochromatyczna format A4 z dupleksem i pracą w sieci - ilość sztuk 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa: a) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe, format A3 - ilość sztuk 1 b) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe, kolorowe, format A4 - ilość sztuk 1 c) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe, monochromatyczne, format A4 - ilość sztuk 1 d) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe, monochromatyczne, format A4, z szafką - ilość sztuk 1 e) Drukarka laserowa monochromatyczna format A4 z dupleksem i pracą w sieci - ilość sztuk 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30232110-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:5) KRYTERIA OCENY OFERT - szczegółowe informacje zawiera Rozdział XII SIWZ


Część nr: 3Nazwa: Dostawa: a) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe, monochromatyczne, format A4 - ilość sztuk 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa: Urządzenie wielofunkcyjne laserowe, monochromatyczne, format A4 - ilość sztuk 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30232110-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:5) KRYTERIA OCENY OFERT - szczegółowe informacje zawiera Rozdział XII SIWZ


Część nr: 4Nazwa: Dostawa: a) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe, kolorowe, format A3 - ilość sztuk 1 - dopuszczalne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa: Urządzenie wielofunkcyjne laserowe, kolorowe, format A3 - ilość sztuk 1 - dopuszczalne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30232110-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:5) KRYTERIA OCENY OFERT - szczegółowe informacje zawiera Rozdział XII SIWZ






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.