eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › dostawa sprzetu i oprogramowania oraz uruchomienie informatycznego systemu bezpieczeństwa opartego o infrastrukturę klucza publicznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-28

POZYCJA 60057

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: dostawa sprzetu i oprogramowania oraz uruchomienie informatycznego systemu bezpieczeństwa opartego o infrastrukturę klucza publicznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samorząd Województwa Pomorskiego, do kontaktów: Małgorzata Poluchowicz, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, fax 058 3261556, e-mail: bou@woj-pomorskie.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.woj-pomorskie.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Środowisko, Sprawy gospodarcze i finansowe, Zdrowie, Rekreacja, kultura i religia, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzetu i oprogramowania oraz uruchomienie informatycznego systemu bezpieczeństwa opartego o infrastrukturę klucza publicznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80 - 810- Gdańsk. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania oraz uruchomienie informatycznego systemu bezpieczeństwa opartego o infrastrukturę klucza publicznego (ang. Public Key Instructure) - nazywanego w dalszej części SIWZ Systemem PKI, dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, następujących wdrożeń: a.minimum dwóch w pełni zakończonych wdrożeń (dostaw wraz z uruchomieniem) informatycznych systemów bezpieczeństwa opartych o infrastrukturę klucza publicznego działających w środowisku systemu operacyjnego Microsoft Windows 2000 lub 2003 z zastosowaniem centrum certyfikacji (Certification Authority) oraz logowaniem do systemu za pomocą kart kryptograficznych, wdrożonych min. na 100 stanowiskach (każde z wdrożeń) oraz b.minimum jednej dostawy wraz z uruchomieniem sprzętowego modułu kryptograficznego HSM, 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.71.31 - Karty elektroniczne Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.71.31 - Karty elektroniczne Oryginalny kod CPV: 30.21.72.00 - Akcesoria komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.24.20.00 - Oprogramowanie zabezpieczające Kod CPV wg słownika 2008: 48.73.00.00 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1)dostawa następujących komponentów sprzętowych i programowych Systemu PKI: a)sprzętowych modułów kryptograficznych do serwerów wraz z oprogramowaniem - 3 szt., b)elektronicznych karty kryptograficznych z wykonanym nadrukiem offsetowym wraz z oprogramowaniem - 1000 szt., c)czytników kart elektronicznych z interfejsem USB - 450 szt., d)punktu personalizacji kart z oprogramowaniem, 2)następujący zakres prac związanych z uruchomieniem i wdrożeniem Systemu PKI: a)przedstawienie i uzyskania zatwierdzenia metodyki i harmonogramu wdrażania Systemu PKI u zamawiającego, b)przygotowanie projektu personalizacji graficznej elektronicznych kart kryptograficznych, w oparciu o wzór graficzny dostarczony przez zamawiającego, c)dostawa przez wykonawcę sprzętu i oprogramowania będących przedmiotem zamówienia o którym mowa w pkt 1 do siedziby zamawiającego, d)wykonanie instalacji pilotowej Systemu PKI, e)wykonanie uzgodnień z wykonawcą systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów (EOD) w zakresie sposobu i metody uwierzytelniania w systemie EOD przy wykorzystaniu mechanizmów Systemu PKI, f)przeprowadzenie szkoleń administratorów Systemu PKI w zakresie dostarczonych systemów i urządzeń, g)wykonanie analizy przedwdrożeniowej Systemu PKI oraz opracowanie dokumentu Analizy Wymagań zgodnie z zatwierdzoną metodyką wdrażania, h)zainstalowanie, skonfigurowanie i uruchomienie przez wykonawcę docelowego Systemu PKI, i)wykonanie testów akceptacyjnych Systemu PKI, j)przeprowadzenie instalacji i szkolenia stanowiskowego modułu użytkownika Systemu PKI na maksymalnie 450 stanowiskach roboczych zamawiającego, k)wykonanie dokumentacji technicznej i merytorycznej Systemu PKI, l)zakończenie procesu wdrożenia Systemu PKI, usunięcie usterek powstałych podczas procesu wdrażania oraz końcowa weryfikacja zgodności Systemu PKI z wymaganiami SIWZ oraz dokumentu Analizy Wymagań, 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 180

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 14.000 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych). 2. Wadium będzie wniesione w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1)spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2)wykonali w okresie ostatnich trzech lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie następujące wdrożenia: a.minimum dwa w pełni zakończone wdrożenia (dostawy wraz z uruchomieniem) informatycznych systemów bezpieczeństwa opartych o infrastrukturę klucza publicznego działających w środowisku systemu operacyjnego Microsoft Windows 2000 lub 2003 z zastosowaniem centrum certyfikacji (Certification Authority) oraz logowaniem do systemu za pomocą kart kryptograficznych, wdrożonych min. na 100 stanowiskach (każde z wdrożeń) oraz b.minimum jedną dostawę wraz z uruchomieniem sprzętowego modułu kryptograficznego HSM, 3)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, wyszczególnionych w §4 SIWZ, na zasadzie kwalifikacji \spełnia/nie spełnia\. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty: 1)oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy (dla podmiotów zbiorowych), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, następujących wdrożeń: a.minimum dwóch w pełni zakończonych wdrożeń (dostaw wraz z uruchomieniem) informatycznych systemów bezpieczeństwa opartych o infrastrukturę klucza publicznego działających w środowisku systemu operacyjnego Microsoft Windows 2000 lub 2003 z zastosowaniem centrum certyfikacji (Certification Authority) oraz logowaniem do systemu za pomocą kart kryptograficznych, wdrożonych min. na 100 stanowiskach (każde z wdrożeń) oraz b.minimum jednej dostawy wraz z uruchomieniem sprzętowego modułu kryptograficznego HSM, z podaniem przedmiotu wdrożenia, daty wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy i usługi te zostały wykonane należycie - wg. wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ, 7)wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, wg załącznika nr 6 do SIWZ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/umwp. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.12.2006, godzina 10:30, Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-81- Gdańsk,pok. nr 4.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 2) Informacje dodatkowe: Postępowanie realizowane jest w ramach projektu: Wdrożenie obiegu dokumentów oraz podpisu elektronicznego w administracji województwa pomorskiego - nr projektu: Z/2.22/I/1.5/309/05 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.