eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokDostawa druków akcydensowych i druków poligraficznych dla Urzêdu Miejskiego w Bia³ymstoku w 2016 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2016-01-18

Bia³ystok: Dostawa druków akcydensowych i druków poligraficznych dla Urzêdu Miejskiego w Bia³ymstoku w 2016 roku
Numer og³oszenia: 6005 - 2016; data zamieszczenia: 18.01.2016
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 308048 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bia³ystok, ul. S³onimska 1, 15-950 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa druków akcydensowych i druków poligraficznych dla Urzêdu Miejskiego w Bia³ymstoku w 2016 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków akcydensowych i druków poligraficznych. Zamówienie obejmuje dwie czê¶ci: 1)Czê¶æ I - obejmuje sukcesywn± dostawê druków akcydensowych wymienionych w za³±czniku nr 2 do niniejszej SIWZ (stanowiæ on bêdzie jednocze¶nie za³±cznik do umowy), w którym wskazano rodzaj i parametry zamawianych druków oraz ich przewidywan± ilo¶æ. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany tre¶ci druków objêtych przedmiotem zamówienia w przypadku zmiany przepisów prawnych wewnêtrznych i zewnêtrznych. Zmiana tre¶ci nie bêdzie powodowa³a zmiany ceny. Druki musz± byæ dostarczone do Zamawiaj±cego odpowiednio zabezpieczone przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz wp³ywem czynników atmosferycznych. Wykaz siedzib, do których bêd± realizowane dostawy druków akcydensowych: a)Bia³ystok, ul. S³onimska 1, b)Bia³ystok, ul. J.K. Branickiego 3/5, c)Bia³ystok, ul. Sk³adowa 11. Czêstotliwo¶æ dostaw - jeden raz w miesi±cu do wskazanej ka¿dorazowo przez Zamawiaj±cego siedziby 2)Czê¶æ II - obejmuje drukowanie i dostawê druków poligraficznych wymienionych w za³±czniku nr 3 do niniejszej SIWZ (stanowiæ on bêdzie jednocze¶nie za³±cznik do umowy), w którym wskazano przewidywane roczne zapotrzebowanie Zamawiaj±cego na druki poligraficzne. Przedmiot zamówienia obejmuje: a)drukowanie z wykorzystaniem materia³ów Wykonawcy z uwzglêdnieniem wymagañ szczegó³owych dla danego asortymentu, b)inne us³ugi zwi±zane z drukowaniem takie jak: sk³ad, uzgodnienia i wprowadzenia korekty, ciêcie, zszycie, bigowanie, c)pakowanie, d)dostawê gotowych druków do wskazanej siedziby Zamawiaj±cego. Wykaz siedzib Zamawiaj±cego: Bia³ystok, ul. S³onimska 1, Bia³ystok, ul. J.K. Branickiego 3/5, Bia³ystok, ul. Sk³adowa 11, Bia³ystok, ul. Waryñskiego 32A. Czêstotliwo¶æ dostaw - jeden raz w miesi±cu do wskazanej ka¿dorazowo przez Zamawiaj±cego siedziby. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany tre¶ci druków objêtych przedmiotem zamówienia w przypadku zmiany przepisów prawnych wewnêtrznych i zewnêtrznych. 2.Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert czê¶ciowych na poszczególne czê¶ci zamówienia zgodnie z zakresem okre¶lonym w za³±cznikach nr 2 i 3, które stanowi± jednocze¶nie za³±czniki do umowy. 3.Wykonawca musi zapewniæ za³adunek, transport i roz³adunek dostarczonych druków. 4.Dostawy druków bêd± realizowane sukcesywnie: 1)w ci±gu 4 dni roboczych od telefonicznego lub pisemnego zg³oszenia przez Zamawiaj±cego zapotrzebowania okre¶laj±cego asortyment i ilo¶æ oraz miejsce dostawy ka¿dej partii - dotyczy I czê¶ci zamówienia, 2)w ci±gu 7 dni roboczych od telefonicznego lub pisemnego zg³oszenia przez Zamawiaj±cego zapotrzebowania okre¶laj±cego asortyment i ilo¶æ oraz miejsce dostawy ka¿dej partii druków - dotyczy II czê¶ci zamówienia. 5.Dostawy bêd± realizowane w godzinach pracy Zamawiaj±cego, tj. 8:00-17:00 w poniedzia³ek i 7:30-15:30 wtorek-pi±tek, do wskazanej ka¿dorazowo siedziby Zamawiaj±cego. 6.W przypadku zmiany jakiejkolwiek siedziby UM, Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zmiany wskazanej siedziby na inn± zlokalizowan± w obrêbie miasta Bia³egostoku. Zmiana siedzib wymienionych powy¿ej nie powoduje konieczno¶ci sporz±dzania aneksu, a jedynie konieczno¶æ poinformowania Wykonawcy na pi¶mie, z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. 7.W przypadku gdy Zamawiaj±cy okre¶li³ przedmiot zamówienia wskazuj±c producenta, znaki towarowe i pochodzenie, Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie oferty równowa¿nej zgodnie z zasadami okre¶lonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. W takim przypadku Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, i¿ oferowane przez niego dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. 8.Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszania lub zwiêkszania podanych w za³±czniku nr 2 i 3 do SIWZ ilo¶ci, w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego w ramach ogólnej warto¶ci umowy w ka¿dej z czê¶ci. 9.Reklamowanie braków ilo¶ciowych i jako¶ciowych dostarczonej partii materia³ów biurowych i druków akcydensowych odbywaæ siê bêdzie drog± elektroniczn±..

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 22.80.00.00 - Rejestry, ksiêgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby pi¶miennicze z papieru lub tektury 22.90.00.00 - Ró¿ne druki 79.82.30.00 - Us³ugi drukowania i dostawy 79.81.00.00 - Us³ugi drukowania 79.82.00.00 - Us³ugi zwi±zane z drukowaniem .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Czê¶æ NR: 1   

Nazwa: Sukcesywna dostawa druków akcydensowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Us³ugi Introligatorskie PPHU DRUK Piotr Lewicki, ul. Przasnyska 11 lok. U1B, 01-756 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 5011,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 5476,35

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 5476,35 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 9555,90

  • Waluta: PLN .


Czê¶æ NR: 2   

Nazwa: Drukowanie i dostawa druków poligraficznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRAF-SYSTEM Sp.j S. Dyttus, M. Jarnuszkiewicz, ul. ¦l±ska 47a, £od¼, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 26046,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 28569,00

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 28569,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 47605,30

  • Waluta: PLN .


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.