Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-10-22
Og³oszenie nr 600765-N-2020 z dnia 2020-10-22 r.
Miejski Zarz±d Gospodarki Komunalnej: Termomodernizacja budynku po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Bytomskiej 27/29
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
3. Inwestycja realizowana jest w ramach projektu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej pn. "Ograniczenie niskiej emisji poprzez poprawê efektywno¶ci energetycznej w budynkach mieszkalnych na terenie Miasta Mys³owice - etap II" w ramach poddzia³ania POIS.01.07.01 Wspieranie efektywno¶ci energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie ¶l±skim, dzia³anie POIS 01.07.00 Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa ¶l±skiego o¶ priorytetowa POIS 01.00.00 Zmniejszenie emisyjno¶ci gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i ¦rodowisko 2014 -2020.
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarz±d Gospodarki Komunalnej, krajowy numer identyfikacyjny
271570799, ul.
ul. Partyzantów
21
,
41-400
Mys³owice, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
32 317 43 18, , e-mail
mzgk@mzgk.myslowice.pl, , faks
-.
Adres strony internetowej (URL): http://www.mzgk.myslowice.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
http://mzgk.nowybip.pl/zamowienia-publiczne
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://mzgk.nowybip.pl/zamowienia-publiczne
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osobi¶cie, za po¶rednictwem poczty lub kuriera
Adres:
Miejski Zarz±d Gospodarki Komunalnej w Mys³owicach, ul. Partyzantów 21, 41-400 Mys³owice
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Termomodernizacja budynku po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Bytomskiej 27/29
Numer referencyjny:
DOA.271.2.9.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia s± roboty termomodernizacyjne budynku mieszkalnego wielorodzinnego usytuowanego w Mys³owicach przy ul. Bytomskiej 27/29 w obrêbie staromiejskiego uk³adu urbanistycznego miasta. Budynek pochodzi z pocz±tku XX wieku. G³ówny zakres robót dotyczy remont dachu i elewacji, docieplenie ¶cian szczytowych. Skrzyd³o budynku - ul. Bytomska 27: Powierzchnia zabudowy obiektu: 375m2 Kubatura: ok. 7 790m3 Skrzyd³o budynku - ul. Bytomska 29: Powierzchnia zabudowy obiektu: 561m2 Kubatura: ok. 11 660m3 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1 do SIWZ - Dokumentacja Techniczna. Zakres przedmiotu zmówienia obejmuje roboty budowlane i konserwatorskie na obiekcie, nie wykraczaj±ce poza obrys zewnêtrzny budynku - nie zmienia siê kubatura oraz powierzchnia zabudowy.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45111220-6 |
45111300-1 |
45113000-2 |
45454000-4 |
45443000-4 |
45442100-8 |
45422000-1 |
45421000-4 |
45410000-4 |
45260000-7 |
45223000-6 |
45262120-8 |
45421120-1 |
45321000-3 |
45261910-6 |
45261320-3 |
45261210-9 |
45262110-5 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 9 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
9 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1. Wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, wyka¿e ¿e:
a) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ i skieruje do realizacji zamówienia co najmniej 1 osobê - w roli kierownika budowy - posiadaj±ca uprawnienia w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upowa¿niaj± uprawnienia budowlane w tej specjalno¶ci
UWAGA: W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza siê kwalifikacje równowa¿ne do zdobytych
w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane.
UWAGA: Zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane, podstawê do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stanowi wpis, w drodze decyzji, do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a ustawy Prawo budowlane oraz - zgodnie z odrêbnymi przepisami wpis na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, potwierdzony za¶wiadczeniem wydanym przez tê izbê, z okre¶lonym w nim terminem wa¿no¶ci.
2. Wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce wiedzy i do¶wiadczenia:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wykona³ nale¿ycie i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej:
- jedn± robot± budowlan± polegaj±c± na wykonaniu docieplenia ¶cian czynnego obiektu budowlanego - o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 400 000,00 z³ brutto.
- jedn± robot± budowlan± polegaj±c± na renowacji elewacji obiektu budowalnego objêtego ochron± konserwatorsk± - o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 140 000,00 z³ brutto.
UWAGA: W przypadku, gdy warto¶æ zamówieñ wykazanych przez wykonawcê celem potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ na walutê polsk± w oparciu o ¶redni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczêcia postêpowania. Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs NBP, zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania.
UWAGA: Zamawiaj±cy uzna równie¿, ¿e Wykonawca wykaza³ spe³nienie powy¿szych warunków, je¿eli wyka¿e siê wykonaniem ww. robót budowlanych w ramach jednego kontraktu. W przypadku, gdy ww. zakres robót budowlanych bêdzie stanowi³ czê¶æ robót o szerszym zakresie, Wykonawca zobowi±zany jest wyodrêbniæ rodzajowo i kwotowo roboty, o których mowa powy¿ej.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków, o których mowa w pkt V.3 i 4 SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ
na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia:
a) w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te realizuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane;
b) Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada, czy zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
c) Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie w jakim na ich zasoby siê powo³uje, sk³ada o¶wiadczenie o którym mowa w pkt VI.1.
d) je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe innych podmiotów na których zdolno¶ciach polega Wykonawca, nie potwierdzaj± spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego:
1) zast±pi³ te podmioty innymi podmiotami
lub
2) zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt V.3 i 4 SIWZ.
Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Tak
1. Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów: a) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp: odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. UWAGA: Dokument o którym mowa w lit. a (powy¿ej) Wykonawca zobowi±zany bêdzie przed³o¿yæ równie¿ w stosunku do ka¿dego z podmiotów na którego zdolno¶ciach polega w odniesieniu do warunku udzia³u w postêpowaniu oraz ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty 2) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za projektowanie i kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Do oferty Wykonawca do³±cza aktualne na dzieñ sk³adania ofert: a) o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia, w zakresie wskazanym w Za³±czniku nr 3b do SIWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodu wyst±pienia okoliczno¶ci o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-22 i/lub w art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp b) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunku udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym w Za³±czniku nr 3c do SIWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SIWZ. 2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt V.3 i 4 SIWZ, polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów do oferty do³±cza dowód/dowody wskazuj±ce, ¿e zasoby innych podmiotów, na które powo³uje siê Wykonawca, zostan± mu udostêpnione. Z dowodów tych musi wynikaæ w szczególno¶ci: a) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
40 000 z³
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cych przypadkach i na warunkach: a) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w nastêpstwie: 1) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug - (bêd±cej skutkiem dzia³añ organów pañstwowych, ustawowa zmiana obowi±zuj±cej stawki podatku od towarów i us³ug). Do faktur wystawianych po wej¶ciu w ¿ycie zmiany stawki podatku VAT naliczana bêdzie nowa stawka; 2) wyst±pienia przypadku robót zaniechanych tj. rezygnacji z wykonania pewnych robót przewidzianych w Umowie. W takim przypadku Zamawiaj±cy zap³aci wynagrodzenie z tytu³u wykonania czê¶ci przedmiotu umowy; 3) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (t.j. Dz.U. 2018 poz. 2177 ze zm.); 4) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne; Wykonawca bêdzie musia³ wykazaæ, ¿e zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca w terminie 30 dni od dnia wej¶cia w ¿ycie przepisów dokonuj±cych tych zmian musi przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu dowody (dokumenty) okre¶laj±ce wynagrodzenia pracowników zatrudnionych na umowê o pracê i wykonuj±cych przedmiot umowy. Je¿eli wynagrodzenia te by³y na minimalnym poziomie, to koszty us³ugi mog± wzrosn±æ o ró¿nicê pomiêdzy kwot± minimalnego wynagrodzenia po jego podwy¿szeniu, a kwot± wcze¶niejsz±. Je¿eli pracownicy otrzymywali wynagrodzenia wy¿sze ni¿ minimalne, to wzrost minimalnego wynagrodzenia nie mo¿e byæ przes³ank± do wzrostu wynagrodzenia za realizacjê przedmiotu niniejszej umowy. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca przed³o¿y³ w tym celu szczegó³ow± kalkulacjê wraz z za³±czeniem dowodów w postaci kopii umów o pracê i/lub umów cywilnoprawnych. Ciê¿ar dowodu spoczywa na Wykonawcy. b) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w nastêpstwie: 1) dzia³ania organów administracji lub innych podmiotów: a. gdy pomimo wyst±pienia o wydanie decyzji administracyjnej lub innego dokumentu niezbêdnego do prawid³owej realizacji przedmiotu umowy w terminie ustawowo przewidzianym dla danej czynno¶ci organ administracji publicznej lub inna upowa¿niona instytucja nie wyda³a stosowanego dokumentu lub decyzji - tylko w zakresie przed³u¿enia terminu realizacji inwestycji i tylko o okres trwania tych czynno¶ci organów administracji publicznej lub instytucji przekraczaj±cy termin ustawowo przewidziany dla danej czynno¶ci; b. gdy pozyskiwanie stosownych uzgodnieñ z gestorami sieci, z innymi podmiotami lub osobami, których opinia lub zgoda bêdzie wymagana przepisami prawa i przekroczy terminy zwyczajowo przyjête dla danych czynno¶ci - tylko w zakresie przed³u¿enia terminu realizacji zamówienia i tylko o okres trwania tych czynno¶ci przekraczaj±cych termin zwyczajowo przyjêty dla danej czynno¶ci; 2) konieczno¶æ przesuniêcia terminu przekazania terenu budowy - tylko o okres przesuniêcia, 3) zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, z zastrze¿eniem, i¿ okoliczno¶ci te mog± stanowiæ podstawê zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy tylko w przypadku, gdy uniemo¿liwi± dotrzymanie terminów okre¶lonych w § 2 umowy. 4) si³y wy¿szej - rozumianej jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. W razie wyst±pienia si³y wy¿szej Strony umowy zobowi±zane s± do³o¿yæ wszelkich starañ w celu ograniczenia do minimum opó¼nienia w wykonywaniu swoich zobowi±zañ umownych, powsta³ego na skutek dzia³ania si³y wy¿szej. 5) zawieszenia przez Zamawiaj±cego wykonania robót z przyczyn technicznych; 6) wyst±pienia wad lub braków dokumentacji projektowej; 7) konieczno¶ci wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; 8) koniczno¶ci wykonania robót dodatkowych; c) zmiany, rezygnacji, b±d¼ wprowadzenia Podwykonawcy w trakcie realizacji umowy, je¿eli zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b tej ustawy Pzp, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. W tym celu zobowi±zany jest przed³o¿yæ stosowne dokumenty wymagane w postanowieniach SIWZ. Ponadto nowy podwykonawca, o którym wy¿ej mowa nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu w oparciu o przes³anki zawarte w art. 24 ust. 1 lub ust. 5 ustawy Pzp wskazane w SIWZ. W tym celu Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ stosowne dokumenty wymagane w postanowieniach SIWZ; d) zast±pienia Wykonawcy, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, nowym Wykonawc± w wyniku po³±czenia, podzia³u, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu i nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia wskazane w SIWZ lub nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, lub przekszta³cenie Wykonawcy bêd±cego nastêpstwem sukcesji uniwersalnej, w zwi±zku z sukcesj± generaln±, dziedziczeniem spó³ek handlowych zgodnie z KSH, a tak¿e sukcesj± z mocy prawa, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. Przekszta³cony Wykonawca musi nadal spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu oraz nie mog± zachodziæ wobec niego podstawy wykluczenia wskazane w SIWZ. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmiany materia³ów i urz±dzeñ przedstawionych w ofercie pod warunkiem, ¿e zmiany te bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci zmiany te: a) skutkowaæ bêd± obni¿eniem kosztu ponoszonego przez Zamawiaj±cego na eksploatacjê i konserwacjê wykonanego przedmiotu umowy; b) skutkowaæ bêd± poprawieniem parametrów technicznych; c) wynikaæ bêd± z aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny lub zmian obowi±zuj±cych przepisów; Zmiany powy¿sze nie mog± spowodowaæ zmiany wynagrodzenia Wykonawcy o którym mowa w § 8 ust. 1 umowy i musz± byæ ka¿dorazowo zatwierdzane przez Zamawiaj±cego. 3. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie, za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci. 4. Nie wymaga wprowadzania zmian w umowie: a) zmiana osób wyznaczonych przez Zamawiaj±cego do pe³nienia nadzoru nad realizacj± przedmiotu umowy oraz innych osób o których mowa w § 6 umowy w tym osoby wyznaczonej przez Wykonawcê do kontaktu z Zamawiaj±cym. b) zmiana osób wyznaczonych przez Wykonawcê do pe³nienia funkcji kierownika budowy, kierownika robót, tj. osób wskazanych w § 6 ust. 2 i 3 Umowy. W przypadku braku mo¿liwo¶ci wykonywania przez wskazan± osobê powierzonych jej czynno¶ci, (rozwi±zanie umowy, ¶mieræ, d³ugotrwa³a choroba, utrata uprawnieñ, inne uzasadnione okoliczno¶ci niepozwalaj±ce wykonywaæ wskazanej osobie powierzone czynno¶ci) wówczas Wykonawca mo¿e powierzyæ te czynno¶ci innej osobie o kwalifikacjach (uprawnieniach) spe³niaj±cych co najmniej takie warunki jakie podano w SIWZ dla przeprowadzonego postêpowania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-11-06, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z MYS£OWIC
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Miasta w Mys³owicach.
- Zakup i dostawa sprzêtu ICT, specjalistycznego, wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej nr 15 w Mys³owicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jako¶æ kszta³cenia.
- Zawarcie umowy na ¶wiadczenie us³ug ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zak³adu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mys³owicach w roku 2025
- Dostawa nowych pojemników przeznaczonych do gromadzenia odpadów komunalnych o pojemno¶ci 80, 120, 140 i 240 litrów
- ¦WIADCZENIE US£UG POCZTOWYCH NA POTRZEBY POWIATOWEGO URZÊDU PRACY W MYS£OWICACH W 2025 ROKU
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do urz±dzeñ drukuj±cych i fotokopiuj±cych
wiêcej: przetargi w Mys³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ci±giem pieszo - jezdnym, o¶wietleniem oraz niezbêdn± infrastruktur± techniczn± w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwa³ki
- Wymiana pod³o¿a i urz±dzeñ terenowych stanowi±cych wyposa¿enie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnêtrznym Ogólnokszta³c±cej Szko³y Muzycznej w Gdañsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków bêd±cych w zarz±dzie Nadle¶nictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostk± betonow± alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileñskiej w Ole¶nicy
- Modernizacja systemu wodoci±gowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki le¶nej - wie¿a dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obrêb Jasionka
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.