Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-19
Rypin: Remont Oddziału Wewnętrznego w SP ZOZ Rypin
Numer ogłoszenia: 60097 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. 3 Maja 2, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 28054-53 do 55, faks 054 2805922.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Oddziału Wewnętrznego w SP ZOZ Rypin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.W skład remontu wchodzić będą prace remontowo - budowlane, polegające na wyburzeniu ścianek, wykuciu gniazd i ułożenie nadproży, skucie płytek ceramicznych, skucie płytek typu gres posadzek, zerwanie wykładziny PCV mocowanej na klej, murowanie ścianek działowych z gazobetonu, zamurowanie ścian o grubości 24 cm z gazobetonu, położenie tynków cementowo - wapiennych kat. III na nowo postawionych ściankach z gazobetonu, uzupełnienie tynku po zerwanych płytkach ściennych, wykonanie szpachlowania i malowania 2 x farbą emulsyjną ścian i sufitów, oklejenie ościeży okiennych płytą gipsowo - kartonową, wodoodporną wraz ze szpachlowaniem i malowaniem, ułożenie płytek ceramicznych na ścianach ( fartuchy przy umywalkach, kabina higieniczno sanitarna, ułożenie wykładzin typu Market z wywinięciem na ścianę 15 cm z uwzględnieniem warstwy wyrównawczej, zgrzewanie i konserwacja wykładziny, montaż odbojnie na ścianach korytarza szer. 30 cm i na salach chorych szer. 40 cm z wykładziny jak na posadzkach, wykonanie narożników zabezpieczających z PCV 50 x 50 mm wysokości 1,50 m ( np. typu CS Polska), montaż pochwytów aluminium plus PCV ( np. typu CS Polska) na korytarzu, wykucie drzwi płytowych wraz z ościeżnicami, montaż stolarki drzwiowej - drzwi płytowe lakierowane na biało wraz z ościeżnicami stałymi (plus opaska i ćwierćwałek ), montaż drzwi przeciwpożarowych EI 30 prowadzących na klatkę schodową - drzwi dostarcza Zamawiający, szpachlowanie wraz z malowaniem parapetów betonowych , montaż kratek wentylacyjnych, zatynkowanie bruzd po kablach elektrycznych, zabetonowanie bruzd podłączeń umywalek. 3.Do wyceny należy uwzględnić nowe podejścia wodno kanalizacyjne jak montaż 10 sztuk umywalek o szerokości 50 cm wraz z pół-nogą i baterią stojącą, montaż muszli ustępowej typu KOMPAKT w kabinie higienicznej, montaż kratki ściekowych i baterii natryskowej w kabinie higienicznej, zatynkowanie bruzd po rozprowadzonej instalacji gazów medycznych na salach chorych 40 mb, zabudowę z płyt gipsowo - kartonowych instalacji tlenu i próżni na korytarzu w rozwinięciu 25 cm długości 40 mb 4.Szczegółowy zakres robót określa kosztorys nakładczy robót remontowo - budowlanych . 5.Wykonanie wymiany instalacji elektrycznej w części remontowanej oddziału. Opis instalacji, zakres jej wykonania, parametry techniczne, specyfikację urządzeń wchodzących w skład instalacji oraz inne szczegóły dotyczące instalacji określa dokumentacja techniczna Pt. Budynek Szpitala Powiatowego w Rypinie przy ulicy 3 Maja 2 - wymiana instalacji elektrycznej w II części oddziału wewnętrznego oraz kosztorys nakładczy . UWAGA; 1.Przyciski wezwania Wykonawca zamontuje w panelach nad-łóżkowych, których dostawa i montaż będą po stronie Zamawiającego. 2.Wykonawca wykorzysta 4 sztuki przycisków wezwania zainstalowanych w Sali Nr 5 oddziału wewnętrznego i 2 sztuki zainstalowane na oddziale położniczym 3.Ponieważ remont prowadzony będzie w częściowo czynnym oddziale, Zamawiający wymagać będzie zachowania maksymalnego porządku i bezpieczeństwa w pomieszczeniach szpitalnych. Dlatego też transport materiałów i komunikacja odbywać musi się klatką schodową ewakuacyjną ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.W powyższym postępowaniu jest wymagane wadium w następującej wysokości ; 4.000,00 (słownie: cztery tysiące złotych) 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach; 1)pieniądzu 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych 4)gwarancjach ubezpieczeniowych 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm. ) 6)wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BGŻ O/Rypin Nr 94 2030 0045 1110 0000 0186 9640 7)Z treści gwarancji (poręczenia ) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelnym nazwiskiem i imieniem . Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BGŻ O/Rypin Nr 94 2030 0045 1110 0000 0186 9640 8)Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale nr VI Niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wymagane warunki dany Wykonawca spełnia . Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania . 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych, którego treść zawarto w załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz robót budowlanych, które zostały wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, albo wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości daty i miejsca wykonania .Określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie dotyczy również podania informacji o robotach budowlanych, niewykonanych lub wykonanych nienależycie . Zamawiający uzna, że warunek został spełniony jeżeli Wykonawca zrealizował minimum 1 robotę budowlaną, polegającą na robotach remontowo - budowlanych o wartości brutto 100.000,- PLN , (słownie: sto tysięcy złotych)wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (załącznik Nr 7 do SIWZ ) . Dowodami jest poświadczenie lub inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia . W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje ww warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje ww warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie opłaconej polisy ubezpieczeniowej (lub innego dokumentu) od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000 złotych (słownie: sto tysięcy złotych )
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kosztorys szczegółowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z uwzględnieniem zakazu określonego w art. 144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych- tekst jednolity: Dz. U. Nr 113, poz. 759 z późn. zm. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1 ust.2 niniejszej umowy. 3.Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1 ust.2 niniejszej umowy. 4.Zmiany umowy są dopuszczalne, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i dotyczyć będą sytuacji, w których zmiany te: 1)spowodują obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, 2)spowodują poprawienie parametrów technicznych, 3)wynikają z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, 4)wywołane są okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanymi jego sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 5)spowodowane zostały niemożliwą do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okolicznością prawną, ekonomiczną lub techniczną, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującą brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia w przypadku konieczności przeprowadzenia dodatkowych, wcześniej nie wymaganych, a obecnie niezbędnych do przeprowadzenia ekspertyz technicznych, wymaganych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz wynikłych i koniecznych robót dodatkowych, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozrypin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ RYPIN ul. 3 Maja 2, 87 - 500 Rypin, pokój Nr 27.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Rypinie, 87 - 500 Rypin, ulica 3 Maja 2, sekretariat - pokój Nr 12. Otwarcie w pokoju Nr 27 o godzinie 10.15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYPINA
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami na drogach powiatowych w ilości do 11.000 m2
- Przebudowa ul. Żytniej
- Rozbudowa stołówki wraz z przebudową budynku dydaktycznego przy Zespole Szkół nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie ze zmianą sposobu użytkowania na internat
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ WRAZ Z MAGAZYNEM ENERGII DLA POTRZEB WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A W TARNOWSKICH GÓRACH - ETAP I
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Partyni"
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1516 K Muszyna - (ul. Polna) - Złockie w km 4+500 - 5+700
- Remont posadzek oraz wymiana drzwi wewnętrznych w Urzędzie Skarbowym w Tarnobrzegu
- Budowa windy wewnętrznej w budynku Urzędu Miasta i Gminy Olsztyn
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.