Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-19
Wrocław: Ochrona mienia Uniwersytetu Wrocławskiego w trzech częściach:
Część 1: Bezpośrednia ochrona fizyczna kas i alei głównej w Ogrodzie Botanicznym Uniwersytetu Wrocławskiego oraz w Arboretum w Wojsławicach.
Część 2: Konwojowanie i transport gotówki oraz materiałów wartościowych z/do Ogrodu Botanicznego we Wrocławiu i Arboretum w Wojsławicach.
Część 3: Ochrona mienia Uniwersytetu Wrocławskiego - monitoring budynków Ogrodu Botanicznego przy ul. Świętokrzyskiej 19. Ul. Sienkiewicza 23 we Wrocławiu oraz budynku położonego w Wojsławicach 2 - stodoła
Numer ogłoszenia: 60115 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia Uniwersytetu Wrocławskiego w trzech częściach: Część 1: Bezpośrednia ochrona fizyczna kas i alei głównej w Ogrodzie Botanicznym Uniwersytetu Wrocławskiego oraz w Arboretum w Wojsławicach. Część 2: Konwojowanie i transport gotówki oraz materiałów wartościowych z/do Ogrodu Botanicznego we Wrocławiu i Arboretum w Wojsławicach. Część 3: Ochrona mienia Uniwersytetu Wrocławskiego - monitoring budynków Ogrodu Botanicznego przy ul. Świętokrzyskiej 19. Ul. Sienkiewicza 23 we Wrocławiu oraz budynku położonego w Wojsławicach 2 - stodoła.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zmówienia jest usługa polegająca na ochronie mienia Uniwersytetu Wrocławskiego realizowana w trzech częściach: Część 1: Bezpośrednia ochrona fizyczna kas i alei głównej w Ogrodzie Botanicznym Uniwersytetu Wrocławskiego oraz w Arboretum w Wojsławicach. Część 2: Konwojowanie i transport gotówki oraz materiałów wartościowych z/do Ogrodu Botanicznego we Wrocławiu i Arboretum w Wojsławicach. Część 3: Ochrona mienia Uniwersytetu Wrocławskiego - monitoring budynków Ogrodu Botanicznego przy ul. Świętokrzyskiej 19. Ul. Sienkiewicza 23 we Wrocławiu oraz budynku położonego w Wojsławicach 2 - stodoła. 1.2 Świadczenie usługi stanowiącej przedmiot zamówienia polega w szczególności na: - w Części 1: wykonywanie usługi polegającej na ochronie fizycznej kas i alei głównej w Ogrodzie Botanicznym Uniwersytetu Wrocławskiego w latach 2013-2015 w następujących okresach: od dnia 24.04.2013 r. do 30.11.2013 r., od 1.04.2014 r. do 30.11.2014 r., oraz od 1.04.2015 r. do 30.11.2015 r oraz Arboretum w Wojsławicach od dnia 01.05.2013 r. do 30.09.2013 r., od 01.05.2014 r. do 30.09.2014 r., oraz od 01.05.2015 r. do 30.09.2015 r. - w Części 2: wykonywanie usługi polegającej na konwojowaniu i transporcie gotówki w formie wpłaty zamkniętej w bezpiecznych kopertach oraz wpłacie za pośrednictwem skarbca nocnego do V Oddziału Banku Zachodniego WBK S.A., jak również na dostarczaniu materiałów do sprzedaży posiadających wartość materialną. Przewidywany czas realizacji usługi w Ogrodzie Botanicznym we Wrocławiu od 25.04.2013 r. do 2.12.2013 r., od 1.04.2014 r. do 1.12.2014 r., oraz od 1.04.2015 r. do 1.12.2015 r., natomiast w Arboretum w Wojsławicach od 25.04.2013 r. do 2.12.2013 r., od 22.04.2014 r. do 1.12.2014 r. oraz od 23.04.2015 r. do 1.12.2015 r. - w Części 3: wykonanie usługi ochrony mienia Uniwersytetu Wrocławskiego budynków Ogrodu Botanicznego przy, ul. Świętokrzyskiej 19, ul. Sienkiewicza 23 we Wrocławiu oraz budynku położonego w Wojsławicach 2,obiekt nr 1 - stodoła, realizowaną w formie: 1. bezpośredniej ochrony fizycznej polegającej na: a) stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, tj. monitorowaniu sygnałów lokalnego systemu alarmowego, znajdującego się w budynku Uniwersytetu Wrocławskiego, b) ochronie doraźnej, tj. podjazdach grup interwencyjnych. 2. zabezpieczenia technicznego, polegającego na montażu elektronicznych urządzeń sygnalizujących zagrożenie chronionego mienia, tj. nadajników radiowych. 1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ dla: Części 1, Części 2 i Części 3 - (Opis przedmiotu zamówienia). 1.4 Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określają wzory umów stanowiące załączniki nr 7a, 7b i 7c do SIWZ odpowiednio dla Części 1, Części 2 i Części 3..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla Części 1:4 000,00 zł słownie: cztery tysiące zł dla Części 2:600,00 zł słownie: sześćset zł; dla Części 3:300,00 zł słownie: trzysta zł. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a)pieniądzu,b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;c)gwarancjach bankowych,d)gwarancjach ubezpieczeniowych,e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego dla Części Bank Zachodni WBK S.A. IV O Wrocław NR KONTA 12 1090 2503 0000 0001 1257 6100 z dopiskiem: wadium na postępowanie nr BZP.2421.14.2013.JS. Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do upływu składania terminu ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Bankowy dowód wpłaty należy przedstawić w formie dołączonej do oferty kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 5. Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Kwesturze Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu Dział Finansowy pok. Nr 108, I piętro, okienko nr 1 do upływu terminu składania ofert. Kopię należy dołączyć do oferty. 6.Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien posiadać koncesję na ochronę osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2005 nr 145 poz. 1221 ze zm.);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać się, że wykonał (lub wykonuje obecnie) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną usługę (jedna usługa oznacza usługę wykonywaną w ramach jednej umowy):dla Części 1: o wartości co najmniej 100 000 zł brutto, polegającą na wykonywaniu stałej ochrony fizycznej w obiektach użyteczności publicznej, która była wykonywana nieprzerwanie przez okres 12 miesięcy;dla Części 2: o wartości co najmniej 10 000 zł brutto, polegającą na konwojowaniu wartości pieniężnych;dla Części 3: o wartości co najmniej 5 000 zł brutto, polegającą na monitoringu budynków, która była wykonywana nieprzerwanie przez okres 12 miesięcy.Zamawiający zastrzega, że są to główne usługi jakie powinien wykazać Wykonawca. Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część, to w celu wykazania spełnienia powyższego warunku powinien wykazać się wykonaniem usługi o łącznej wartości spełniającej wymagania dla danej części lub usług spełniających wymagania odpowiednio dla wybranych części.Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htmlW celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale V w pkt 1 ppkt 1 i 3 SIWZ.Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia-nie spełnia.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców ocena ww. warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:a)Dla Części 1: co najmniej 2 osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej pierwszego stopnia zgodnie z art. 26 ust. 1 pkt 5 ww. ustawy o ochronie osób i mienia;b)Dla Części 2: co najmniej 2 osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej pierwszego stopnia zgodnie z art. 26 ust. 1 pkt 5 ww. ustawy o ochronie osób i mienia;c)Dla Części 3: co najmniej 2 członków grupy interwencyjnej posiadających licencje pracownika ochrony fizycznej co najmniej pierwszego stopnia zgodnie z art. 26 ust. 1 pkt 5.Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia-nie spełnia.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp, określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie.W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale V w pkt 1 ppkt 1, 4 i 5 SIWZ Wykaz osób osobno dla każdej Części - Część 1 - Załącznik nr 5a; Część 2 - Załącznik nr 5b; Część 3 - Załącznik nr 5c.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca obowiązany jest wskazać co najmniej jedną należycie wykonaną/wykonywaną usługę (w ramach jednej umowy): dla Części 1: o wartości co najmniej 100 000 zł brutto, polegającą na wykonywaniu stałej ochrony fizycznej w obiektach użyteczności publicznej która była wykonywana nieprzerwanie przez okres 12 miesięcy;dla Części 2: o wartości co najmniej 10 000 zł brutto, polegającą na konwojowaniu wartości pieniężnych;dla Części 3: o wartości co najmniej 5 000 zł brutto, polegającą na monitoringu budynków, która była wykonywana nieprzerwanie przez okres 12 miesięcy.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Inne dokumenty:1)Formularz Ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ;2)Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza) 3)W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 4)Dowód wniesienia wadium;5)Jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza). 2.W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w pkt 3 (lub odpowiednio w pkt 4, 5). Dokumenty wymienione w pkt 1 i 6 podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Jako odrębne załączniki nr 7a, 7b i 7c do SIWZ odpowiednio dla Części 1, Części 2 i Części 3 Zamawiający zamieścił wzory umów, które określają warunki realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego. Zmiany umowne dopuszczalne są tylko w sytuacjach wyraźnie wskazanych we wzorze umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Wrocławski Biuro Zamówień Publicznych, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Wrocławski Biuro Zamówień Publicznych, ul. Kuźnicza 49/55, 50-138 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, zastosowania dynamicznego systemu zakupów, wymagań o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawaijacy nie przeprowadził dialogu technicznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1: Bezpośrednia ochrona fizyczna kas i alei głównej w Ogrodzie Botanicznym Uniwersytetu Wrocławskiego oraz w Arboretum w Wojsławicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi stanowiącej przedmiot zamówienia polega w szczególności na: - w Części 1: wykonywanie usługi polegającej na ochronie fizycznej kas i alei głównej w Ogrodzie Botanicznym Uniwersytetu Wrocławskiego w latach 2013-2015 w następujących okresach: od dnia 24.04.2013 r. do 30.11.2013 r., od 1.04.2014 r. do 30.11.2014 r., oraz od 1.04.2015 r. do 30.11.2015 r oraz Arboretum w Wojsławicach od dnia 01.05.2013 r. do 30.09.2013 r., od 01.05.2014 r. do 30.09.2014 r., oraz od 01.05.2015 r. do 30.09.2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 33.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2: Konwojowanie i transport gotówki oraz materiałów wartościowych z/do Ogrodu Botanicznego we Wrocławiu i Arboretum w Wojsławicach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części 2: wykonywanie usługi polegającej na konwojowaniu i transporcie gotówki w formie wpłaty zamkniętej w bezpiecznych kopertach oraz wpłacie za pośrednictwem skarbca nocnego do V Oddziału Banku Zachodniego WBK S.A., jak również na dostarczaniu materiałów do sprzedaży posiadających wartość materialną. Przewidywany czas realizacji usługi w Ogrodzie Botanicznym we Wrocławiu od 25.04.2013 r. do 2.12.2013 r., od 1.04.2014 r. do 1.12.2014 r., oraz od 1.04.2015 r. do 1.12.2015 r., natomiast w Arboretum w Wojsławicach od 25.04.2013 r. do 2.12.2013 r., od 22.04.2014 r. do 1.12.2014 r. oraz od 23.04.2015 r. do 1.12.2015 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 33.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3: Ochrona mienia Uniwersytetu Wrocławskiego - monitoring budynków Ogrodu Botanicznego przy ul. Świętokrzyskiej 19. Ul. Sienkiewicza 23 we Wrocławiu oraz budynku położonego w Wojsławicach 2 - stodoła.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3: wykonanie usługi ochrony mienia Uniwersytetu Wrocławskiego budynków Ogrodu Botanicznego przy, ul. Świętokrzyskiej 19, ul. Sienkiewicza 23 we Wrocławiu oraz budynku położonego w Wojsławicach 2,obiekt nr 1 - stodoła.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podległych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeństwa na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Świętochłowicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.