Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-10-22
Ogłoszenie nr 601356-N-2020 z dnia 2020-10-22 r.
Politechnika Wrocławska: Usługi programistyczne i lingwistyczne w ramach projektu "CLARIN - Wspólne Zasoby Językowe i Infrastruktura Technologiczna" finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 - 2020, Priorytet IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.2: Rozwój nowoczesnej infrastruktury badawczej sektora nauki - zadania.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "CLARIN - Wspólne Zasoby Językowe i Infrastruktura Technologiczna" finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 - 2020, Priorytet IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.2: Rozwój nowoczesnej infrastruktury badawczej sektora nauki
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Wrocławska, krajowy numer identyfikacyjny
55181193009000, ul.
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
27
,
50-370
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 202 182,32, e-mail
bzp@pwr.edu.pl, faks
713 202 143.
Adres strony internetowej (URL): https://przetargi.pwr.edu.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Uczelnia Publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://przetargi.pwr.edu.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://przetargi.pwr.edu.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna pod rygorem nieważności
Adres:
Biuro Zamówień Publicznych, ul. Smoluchowskiego 19, 50-370 Wrocław bud. A-5 pok. 409 - Sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi programistyczne i lingwistyczne w ramach projektu "CLARIN - Wspólne Zasoby Językowe i Infrastruktura Technologiczna" finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 - 2020, Priorytet IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.2: Rozwój nowoczesnej infrastruktury badawczej sektora nauki - zadania.
Numer referencyjny:
AC/BZP/242-249/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi programistyczne i lingwistyczne w ramach projektu "CLARIN - Wspólne Zasoby Językowe i Infrastruktura Technologiczna" finansowanego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 - 2020, Priorytet IV: Zwiększenie potencjału naukowo-badawczego, Działanie 4.2: Rozwój nowoczesnej infrastruktury badawczej sektora nauki - zadania: - zadanie nr 1 - generyczna platforma do indeksowania semantycznego i przeszukiwania zgromadzonych danych - Opracowanie koncepcji modularyzacji i konteneryzacji aplikacji Korpusomat jako komponentu infrastruktury badawczej CLARIN-PL - załącznik OPZ nr 4.1; - zadanie nr 2 - sieciowy system wspomagający budowę słownika fleksyjnego jednostek wieloczłonowych - analiza struktury słowników jednostek wieloczłonowych dotychczas stworzonych za pomocą narzędzia Toposław/Werbosław jako źródła wiedzy do budowy bazy danych jednostek wielowyrazowych w ramach infrastruktury CLARIN-PL - załącznik OPZ nr 4.2; - zadanie nr 3 - narzędzie do dewulgaryzacji tekstów - przygotowanie specyfikacji doboru źródeł i metody akwizycji tekstów korpusu treningowo-testowego dewulgaryzacji tekstów i funkcjonalności narzędzia do dewulgaryzacji tekstów - załącznik OPZ nr 4.3; - zadanie nr 4 - aplikacja do konstrukcji anotowanych lingwistycznie korpusów na podstawie źródeł internetowych - modyfikacja architektury aplikacji Korpusomat, polegająca na wydzieleniu warstwy realizacji zapytań do osobnego modułu - załącznik OPZ nr 4.4; - zadanie nr 5 - aplikacja do konstrukcji anotowanych lingwistycznie korpusów na podstawie źródeł internetowych - modyfikacja architektury aplikacji Korpusomat, polegająca na wydzieleniu warstwy znakowania morfosyntaktycznego do osobnego kontenera - załącznik OPZ nr 4.5; - zadanie nr 6 - aplikacja do konstrukcji anotowanych lingwistycznie korpusów na podstawie źródeł internetowych - wewnętrzny edytor korpusów tekstowych w ramach aplikacji webowej Korpusomat -załącznik OPZ nr 4.6; - zadanie nr 7 - opracowanie systemu pozyskiwania danych idiolektycznych oraz konstrukcja referencyjnego korpusu idiolektów opartego na danych z mediów społecznościowych - oprogramowanie do pozyskiwania danych z forów dyskusyjnych i mediów społecznościowych a następnie przetwarzania ich do postaci tekstprintów autorów wraz z pełnymi metadanymi monitorowanych autorów, wątków, wpisów i forów - załącznik OPZ nr 4.7; - zadanie nr 8 - system modeli językowych na potrzeby rozpoznawania mowy w języku polskim - przedmiotem zamówienia jest pozyskanie i oczyszczanie danych tekstowych, które następnie zostaną wykorzystane do wytrenowania modeli języka do ASR - załącznik OPZ nr 4.8; - zadanie nr 9 - opracowanie systemu pozyskiwania, tworzenia i kontroli jakości korpusów mowy - opracowanie zasad kontroli jakości korpusów mowy - załącznik OPZ nr 4.9. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres obowiązków Wykonawcy opisany jest w załączniku nr 4.1-4.9 do SIWZ - OPZ.
II.5) Główny kod CPV: 72.21.29.83 - Usługi opracowywania oprogramowania do opracowywania programów
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: 1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: - dla zadania nr 1, 3-6: w terminie do 1 miesiąca od daty podpisania umowy; - dla zadania nr 2: w terminie do 2 miesięcy od daty podpisani umowy; - dla zadania nr 7: w terminie do 3 miesięcy od daty podpisania umowy; - dla zadania nr 8 i 9: w terminie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy. 2. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. dla: - zadania nr 1 - opracowanie sposobu wydzielenia odrębnych modułów z aplikacji Korpusomat (będącej w posiadaniu Zamawiającego), mającego doprowadzić do zmiany architektury aplikacji na architekturę opartą o mikroserwisy oraz integracji zaproponowanej architektury z infrastrukturą CLARIN-PL, a w szczególności z mechanizmem konteneryzacji i kolejkowania zadań, które są tam wykorzystywane; - zadania nr 2 - wyczerpująca analiza dotychczas stworzonych słowników jednostek wieloczłonowych odnoszących się do języka polskiego oraz opracowanie wspólna struktura danych dla danych ze słowników jednostek wielowyrazowych; - zadania nr 3 - opracowanie specyfikacji sposobu i metody akwizycji tekstów zawierających wyrażenia wulgarne oraz specyfikację narzędzia do automatycznej dewulgaryzacji dowolnych tekstów na podstawie zebranego i zaanotowanego zbioru testowego; - zadania nr 4 - zaimplementowanie zmodyfikowanej aplikacji Korpusomat, z której wydzielona zostanie warstwa odpowiedzialna za realizację zapytań do korpusów tekstowych i zrealizowana jako osobny moduł; - zadania nr 5 - wydzielenie i konteneryzacja tych funkcjonalności aplikacji Korpusomat, które związane są ze znakowaniem morfosyntaktycznym oraz zmodyfikowanie aplikacji Korpusomatu w taki sposób, aby korzystać z funkcji znakowania morfosyntaktycznego poprzez nowoutworzony kontener; - zadania nr 6 - dostarczenie wersji kodu Korpusomatu wraz z modułem edycji pozwalającym na manualną edycję warstwy tekstowej elementów korpusu. - zadania nr 7 - opracowanie relacyjnego modelu danych umożliwiającego normalizację, agregację, przechowywanie i archiwizację zbieranych źródeł z zachowaniem ich oryginalnej struktury, np. kolejność i układu tekstprintów w wątkach; - zadania nr 8 - zbudowanie monolingwalnego (jednojęzycznych) korpusu obejmującego m.in. dziedziny: rezerwacja wizyt i usług w małych i średnich firmach (przykładowo fryzjer, Barber shop, kosmetyczka, rezerwacja usług medycznych, rezerwacja usług hotelarskich, restauracje itp.), diagnozy i wywiady medyczne, dialogi internetowe i dialogi call center na potrzeby budowy modeli językowych do ASR; - zadania nr 9 - opracowanie zbioru czynników, które powinny zostać wbudowane w kryteria oceny jakości korpusów mowy, opracowanie zasad kontroli i miar jakości korpusów, w zależności od wyznaczonych czynników oraz opracowanie oceny wytycznych do budowy korpusów mowy o zakładanej jakości, oraz opis w postaci dokumentu.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie.
2.3.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje niezbędną do wykonania usługi, stanowiącej przedmiot zamówienia, wykwalifikowaną kadrą (Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia przez n/w osobę) tj. co najmniej n/w osobami dedykowanymi do wykonywania prac stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia na rzecz Zamawiającego:
1) dla zadania nr 1 - co najmniej 1 osobą - informatykiem, który łącznie spełnia poniższe wymagania:
- posiada co najmniej stopień naukowy doktora nauk technicznych w dziedzinie informatyki;
- posiada doświadczenie badawcze w dziedzinie językoznawstwa komputerowego;
- posiada doświadczenie dotyczące tworzenia rozwiązań związanych ze znakowaniem morfosyntaktycznym, ujednoznacznianiem sensu słów udokumentowanych w ciągu ostatnich 5 lat przynajmniej 2 recenzowanymi publikacjami naukowymi o zasięgu międzynarodowym o ocenie punktowej MNiSW min. 20 zgodnie z Komunikatem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 18 grudnia 2019 r. w sprawie wykazu czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych.
2) dla zadania nr 2 - co najmniej 1 osobą - informatykiem, który łącznie spełnia poniższe wymagania:
- posiada co najmniej stopień naukowy doktora;
- posiada doświadczenie badawcze w dziedzinie językoznawstwa komputerowego udokumentowane przynajmniej dwiema recenzowanymi publikacjami naukowymi w ciągu ostatnich 5 lat. o zasięgu międzynarodowym o ocenie punktowej MNiSW min. 20 zgodnie z Komunikatem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 18 grudnia 2019r. w sprawie wykazu czasopism naukowych i recenzowanych materiałów z konferencji międzynarodowych
- jest specjalistą w dziedzinie analizy fleksyjnej języka polskiego i leksykografii elektronicznej, co jest udokumentowane min. dwiema recenzowanymi publikacjami naukowymi.
3) dla zadania nr 3 - co najmniej 1 osobą - lingwistą, który łącznie spełnia poniższe wymagania:
- posiada co najmniej stopień naukowy doktora w zakresie językoznawstwa;
- posiada doświadczenie w dziedzinie językoznawstwa korpusowego udokumentowane przynajmniej 2 recenzowanymi publikacjami naukowymi z tego zakresu o zasięgu międzynarodowym lub realizacją zadań z tego zakresu w ramach przynajmniej 2 projektów badawczych w ciągu ostatnich 5 lat.
4) dla zadania nr 4 - co najmniej 1 osobą - informatykiem, który łącznie spełnia poniższe wymagania:
- programista Python z udokumentowanym doświadczeniem w implementacji narzędzi językowych.
5) dla zadania nr 5 - co najmniej 1 osobą - informatykiem, który łącznie spełnia poniższe wymagania:
- posiada doświadczenie w projektowaniu narzędzi wspomagających proces pozyskania danych do baz danych (ETL) oraz tworzeniu rozwiązań na platformy typu Cloud (AWS).
6) dla zadania nr 6 - co najmniej 1 osobą - programistą, który łącznie spełnia poniższe wymagania:
- posiada udokumentowane doświadczenie w dziedzinie tworzenia wizualizacji danych.
7) dla zadania nr 7 - co najmniej 1 osobą - lingwistą, który łącznie spełnia poniższe wymagania:
- posiada stopień naukowy min. doktora w dziedzinie językoznawstwa;
- posiada doświadczenie udokumentowane min. 5 recenzowanymi publikacjami naukowymi z obszaru językoznawstwa korpusowego i komputerowego, uczenia maszynowego, systemów NLP w ciągu ostatnich 5 lat.
- posiada co najmniej 5 letnie doświadczenie w tworzeniu multimodalnych korpusów referencyjnych i specjalistycznych udokumentowane min. 3 recenzowanymi publikacjami naukowymi o zasięgu międzynarodowym i realizacją zadań badawczych z tego zakresu w min. 2 projektach badawczych lub badawczo-rozwojowych.
8) dla zadania nr 8 - co najmniej 1 osobą - informatykiem, który łącznie spełnia poniższe wymagania:
- posiada min. 3 letnie udokumentowane doświadczenie z zakresu informatyki oraz przetwarzania języka polskiego.
9) dla zadania nr 9 - co najmniej 1 osobą - informatykiem, który łącznie spełnia poniższe wymagania:
- posiada co najmniej stopień naukowy doktora z informatyki lub telekomunikacji;
- posiada min. 3 recenzowane publikacje naukowe z zakresu analizy dźwięku;
- posiada udokumentowane doświadczenie w interdyscyplinarnej współpracy naukowej w dziedzinie przetwarzania mowy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: I.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.1.1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. I.2. wykazu osób (zawarty w Formularzu ofertowym) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy. 2. Forma dokumentów: 2.1. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2.2. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 3. Oferta musi się składać z: a. oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 1 SIWZ; b. Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z wykazem osób; c. (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. X pkt 1 ppkt 4 SIWZ); d. (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. X pkt 4 SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
dodatkowe doświadczenie zawodowe | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany zawarte we wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-30, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-266/2024 Dostawa uchwytu do rozciągania w mikroskopie TEM dla Katedry Obróbki Plastycznej, Spawalnictwa i Metrologii Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stanisława Małachowskiego 16 we Wrocławiu
- Montaż i konserwacja wybranych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z realizacją zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Wrocławia
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
- WM/SZP/TP/96/2024/G_Wymiana instalacji WLZ i ADM w budynkach wielorodzinnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy drobiu oraz produktów wieprzowych do Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu oraz Oddziału Zewnętrznego w Oleśnicy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.