Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-13
Poznań: przeprowadzenie digitalizacji
Archiwum II wojny światowej (1939-1945) Instytutu Zachodniego, finansowanego w ramach modułu badawczego 1.1 programu pod nazwą Narodowy Program Rozwoju Humanistyki
Numer ogłoszenia: 60136 - 2013; data zamieszczenia: 13.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Zachodni , ul. Mostowa 27, 61-854 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 852 76 91, faks 0-61 852 49 05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: INstytut Naukowo-Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie digitalizacji Archiwum II wojny światowej (1939-1945) Instytutu Zachodniego, finansowanego w ramach modułu badawczego 1.1 programu pod nazwą Narodowy Program Rozwoju Humanistyki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot Zamówienia Publicznego dotyczy: przeprowadzenia digitalizacji zbiorów Archiwum II wojny światowej z oryginałów, należących do Instytutu Zachodniego, obejmujących ok. 119.000 stron dokumentów, 6.000 stron zdjęć i 20 000 stron gazet (liczba szacunkowa), polegającej na skanowaniu oryginałów dokumentów oraz ich zapisie na nośnikach optycznych i magnetycznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.20.00 - Usługi komputerowe w zakresie archiwizowania 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie Zamówienia Publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, załącznikami, oświadczeniami oraz zaświadczeniami, a także posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz wykonywania określonej działalności, 2)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, ze zm ), tj: a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem Zamówienia Publicznego, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji minimum dwóch usług skanowania zbiorów archiwalnych o podobnym charakterze, dotyczących co najmniej 50-letnich dokumentów, należących do instytucji kultury lub instytucji naukowej, zajmującej się przechowywaniem takich zbiorów (biblioteki, muzea, archiwa). Każda z wyżej wskazanych usług mieć wartość co najmniej 50 000,00 zł brutto, c)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia Publicznego: Wykonawcy winni udokumentować, że dysponują lub będą dysponować: c1) następującymi urządzeniami: -- skanerem z komputerem i oprogramowaniem, oświetleniem zimnym, pozbawionym promieniowania UV i IR, odległość źródła światła od obiektu skanowanego co najmniej 75 cm, wielkość stołu co najmniej na format A1, możliwość skanowania z płytą szklaną lub bez niej, wymagana możliwość skanowania bez docisku, szalki uchylne, głowica skanująca 36-bitowa, rozdzielczość optyczna regulowana od 300 do 600 dpi dla formatu A1 (wymagane co najmniej trzy nastawy: 300, 400, 600), automatyczna kalibracja przez pobór balansu bieli, dodatkowa kołyska do digitalizacji dużych gazet oprawnych z rozwarciem stronic pod kątem 95-130 stopni, oprogramowanie - funkcja wypłaszczania z możliwością korekty bez powtórnego naświetlania, -- komputerami z oprogramowaniem do obróbki zeskanowanych plików. Powyższe urządzenia powinny zostać udokumentowane w wykazie narzędzi lub wyposażenia firmy z ich opisem i informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. c2) minimum3 (trzema) pracownikami, pracującymi bezpośrednio przy procesie digitalizacji. Powyższe osoby powinny zostać wskazane w wykazie osób wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamówienia Publicznego. Wykonawcy winni udokumentować posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z Przedmiotem Zamówienia Publicznego na kwotę w wysokości minimum 50 000,00 zł (suma gwarancyjna). 3)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, ze. zm), 4)spełniają wymagania określone ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, ze zm ) oraz niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 5)Zamawiający zastrzega, że ze względu na stan dokumentów ich skanowanie będzie wykonywane na miejscu, w siedzibie Zamawiającego.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia Publicznego, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 9)Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch usług polegających na skanowaniu zbiorów archiwalnych o podobnym charakterze, dotyczących co najmniej 50-letnich dokumentów, należących do instytucji kultury lub instytucji naukowej, zajmującej się przechowywaniem takich zbiorów (biblioteki, muzea, archiwa) o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda -załącznik nr 7. 10)Wykaz wyposażenia firmy w następujące urządzenia z prospektami i ich opisem, dokumentującym wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne i informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7a. 11)Wykonawcy winni przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia Publicznego, czyli przedstawić listę imienną wykazującą dysponowanie minimum 3 (trzema) pracownikami zatrudnionymi bezpośrednio przy procesie digitalizacji wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7b. 12)W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w należytej sytuacji ekonomicznej i finansowej, do oferty należy dołączyć polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z Przedmiotem Zamówienia Publicznego przynajmniej na kwotę 50 000,00 zł. 13)Informacja o podwykonawcach. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości Zamówienia Publicznego podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części Zamówienia Publicznego (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W tym celu należy wypełnić załącznik nr 8.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wyposażenia firmy w następujące urządzenia z prospektami i ich opisem, dokumentującym wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne i informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7a.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia Publicznego, czyli przedstawić listę imienną wykazującą dysponowanie minimum 3 (trzema) pracownikami zatrudnionymi bezpośrednio przy procesie digitalizacji wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7b.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w należytej sytuacji ekonomicznej i finansowej, do oferty należy dołączyć polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z Przedmiotem Zamówienia Publicznego przynajmniej na kwotę 50 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iz.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Zachodni
Instytutu Naukowo-Badawczy
im. Z. Wojciechowskiego
ul. Mostowa 27A
61-854 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Instytut Zachodni Instytutu Naukowo-Badawczy im. Z. Wojciechowskiego ul. Mostowa 27A 61-854 Poznań sekretariat II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa urządzeń oraz sprzętu komputerowego na potrzeby projektu FEWP.06.04-IZ.00-0023/23 - "2"
- Dostawa jednorazowych środków ochrony indywidualnej do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- "Modernizacja monitoringu poprzez dostawę i montaż systemu monitoringu wizyjnego dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o."
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Przezcewnikowy system do naprawy zastawki trójdzielnej
- wykonanie usługi najmu, montażu i demontażu scenotechniki na potrzeby wydarzeń kulturalnych Estrady Poznańskiej pn. 33. FINAŁ WOŚP 2025 ("33 FINAŁ WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY 2025")
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.