Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-09-24
Og³oszenie nr 601444-N-2019 z dnia 2019-09-24 r.
Gmina Z³otniki Kujawskie: Przebudowa i modernizacja obiektu Urzêdu Gminy w Z³otnikach Kujawskich (roboty wewn±trz obiektu)
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Z³otniki Kujawskie, krajowy numer identyfikacyjny
92350808000000, ul.
ul. Powstañców Wielkopolskich
6
,
88-180
Z³otniki Kujawskie, woj.
kujawsko-pomorskie, pañstwo
Polska, tel.
52 35 17 160, e-mail
a.taflinska@zlotnikikujawskie.pl, faks
52 35 17 160 wew. 51.
Adres strony internetowej (URL): www.zlotnikikuj.ires.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.zlotnikikuj.ires.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zlotnikikuj.ires.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty Wykonawcy sk³adaj± w formie pismenie za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca. Adres: Urz±d Gminy Z³otniki Kujawskie, ul. Powstañców Wielkopolskich 6, 88 - 180 Z³otniki Kujawskie, pokój Nr 27 - sekretariat Adres: Urz±d Gminy Z³otniki Kujawskie, ul. Powstañców Wielkopolskich 6, 88 - 180 Z³otniki Kujawskie, pokój Nr 27 - sekretariat
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Przebudowa i modernizacja obiektu Urzêdu Gminy w Z³otnikach Kujawskich (roboty wewn±trz obiektu)
Numer referencyjny:
271.1.8.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane pn.: "Przebudowa i modernizacja obiektu Urzêdu Gminy w Z³otnikach Kujawskich ( roboty wewn±trz obiektu)". Charakterystyka obiektu: szeroko¶æ: 26,77 m, d³ugo¶æ: 24,35 m; powierzchnia zabudowy obiektu: 489,60m2; powierzchnia kondygnacji obiektu: parter: 364,22 m2, piêtro: 355,45 m2, kubatura ca³ego obiektu: 1911,10 m3 Przebudowa obiektu urzêdu gminy podzielona jest na dwa etapy. Etap I bêdzie realizowany w 2019r. i bêdzie obejmowa³ star± czê¶æ tj. nastêpuj±ce pomieszczenia: 1/1, 1/2, 1/3, 1/4, 1/5, 1/6, 1/7, 1/8, 1/9, 1/10, 1/11, 1/12, 1/13, 1/14, 1/15, 1/16, 1/17, 1/18, 1/19, 1/20, 1/21, 1/22, 1/23, 1/24 Etap II bêdzie realizowany w 2020r., i bêdzie obejmowa³ nastêpuj±ce pomieszczenia: 2/1, 2/2, 2/3, 2/4, 2/5, 2/6, 2/7, 2/8, 2/9, 2/10, 2/11, 2/12, 2/13, 2/14, 2/15, 2/16, 2/17, 2/18, 2/19, 2/20, 2/21, 2/22, 2/23, 2/24, 2/25, 2/26. Zakres robót: - przebudowa pomieszczeñ - remont sanitariatów - uzupe³nienie istniej±cego monitoringu o dodatkowych 6 kamer - wyniesienie zasilania g³ównego z budynku na zewn±trz budynku z mo¿liwo¶ci± zasilania iluminacji - uzupe³nienie systemu alarmowego w pomieszczeniach biurowych - nowa sieæ informatyczna (magistrala internetowa) i telefoniczna - wydzielenie pomieszczenia serwerowni - wszystkie progi w budynku przeznaczone do usuniêcia - stare kana³y w posadzce do usuniêcia poprzez uzupe³nienie chudym betonem klasy C8/10 - istniej±ca zabudowa w pomieszczeniu 1/1 i 1/5 przeznaczona do rozebrania - przystosowanie budynku do wymogów p.po¿ (poszerzenie przej¶æ, skucie stopni biegu, zdjêcie boazerii ze ¶ciany) - wymiana stolarki drzwiowej wewnêtrznej i okiennej wewnêtrznej - wykonanie nowej instalacji wod.-kan. w pomieszczeniach sanitarnych - wykonanie wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach WC - wykonanie nowych schodów do pom. 2/8 - wykonanie nowych wewnêtrznych nadpro¿y drzwiowych i okiennych w przebudowywanych otworach - wykonanie rolet okiennych wewnêtrznych w kolorze jasno szarym w ka¿dym oknie (39 szt.) - wykonanie nowej ¿eliwnej balustrady na klatce schodowej - wymiana istniej±cych szafek hydrantowych na nowe szafki hydrantowe wnêkowe - kolory farb emulsyjnych do malowania ¶cian wewnêtrznych do uzgodnienia z Zamawiaj±cym - istniej±ce posadzki na korytarzach do skucia - wykonanie wykoñczenia posadzki na korytarzach i klatkach schodowych - w pomieszczeniach 2/1, 2/5, 2/6, 2/7, 2/12, 2/13, 2/14 wykonaæ sufit kasetonowy modu³owy 60x60 cm na ruszcie stalowym, sufit wykonaæ o odporno¶ci ogniowej REI30 - w mokrych pomieszczeniach wykonaæ fartuch z p³ytek ceramicznych, fartuch wykonaæ w pom.1/8 - w pomieszczeniach 1/10, 1/11, 1/12, 2/10, 2/11 p³ytki na ¶cianach na pe³n± wysoko¶æ pomieszczenia, rozmiar i kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiaj±cym - w pom. 1/5 wykonaæ czê¶ciowo obni¿ony sufit zgodnie z wizualizacj±, sufit wykonaæ z podwójnej p³yty gipsowo - kartonowej (wodoodporna + ognioochronne) na podwójnym stela¿u metalowym, listwê LED w pomieszczeniu 1/5 ukryæ pod zabudow± gk - zgodnie z wizualizacj±, zabudowê wykonaæ na wysoko¶ci 2/3 m od poziomu istniej±cej posadzki - w pomieszczeniu 2/8 wykonaæ sufit podwieszany z podwójnej p³yty gipsowo - kartonowej (wodoodporna + ognioodporna), na podwójnym stela¿u metalowym na wysoko¶ci 2,5 m, na projektowanym suficie podwieszanym u³o¿yæ we³nê mineraln± gr 25 cm w dwóch warstwach uk³adanych naprzemiennie na foli paroizolacyjnej, sufit wykonaæ o odporno¶ci ogniowej REI30 - w pomieszczeniach 2/3, 2/4, 2/15, 2/16, 2/17, 2/18, 2/19, 2/20, 2/21, 2/22, 2/23, 2/24, 2/25, 2/26 w przypadku stwierdzenia, ¿e istniej±cy strop nie spe³nia wymagañ odporno¶ci ogniowej nale¿y wykonaæ strop o odporno¶ci ogniowej REI30 - w pomieszczeniu 1/10, 1/11, 1/12 wykonaæ sufit podwieszany z podwójnej p³yty gipsowo - kartonowej (wodoodporna +ognioodporna) na podwójnym stela¿u metalowym na wysoko¶ci 2,55m - w pomieszczeniu 2/9, 2/10, 2/11 wykonaæ sufit podwieszany z podwójnej p³yty gipsowo - kartonowej ( wodoodporna + ognioodporna) na podwójnym stela¿u metalowym na wysoko¶ci 2,50 m, sufit wykonaæ o odporno¶ci ogniowej REI30 - wyposa¿enie obiektu w 8 ga¶nic ( 4 ga¶nice na parterze budynku i 4 ga¶nice na piêtrze budynku) - w pomieszczeniu 2/17 zaprojektowano zabudowê stoj±cej szafy rack 19 ? /24U ze szklanymi drzwiami w przedniej czê¶ci, w szafie nale¿y umie¶ciæ 2x48 portowy swich zarz±dzalny PeE 19 ? oraz 2 x listwê rozdzia³u napiêcia w standardzie 19 ?, 6 gniazd z wy³±cznikiem oraz pó³kê samono¶n± umo¿liwiaj±c± pod³±czenie dostêpu do internetu lub inne media. Instalacjê strukturaln± sieci LAN nale¿y wykonaæ za pomoc± przewodu MMC U/UTP 250 MHz LSZH kategorii 6 o czêstotliwo¶ci transmisji nie ni¿szej 250 MHz, poszczególne linie okablowania strukturalnego nale¿y zakoñczyæ gniazdami komputerowymi typu RJ45 kategorii 6, 8-pinowymi pod³±czenie musi byæ zgodne z wytycznymi dla po³±czenia "prostego" - w zwi±zku ze zmian± rozmieszczenia pomieszczeñ w obiekcie, nale¿y w wyznaczonych miejscach zabudowaæ dodatkowe cyfrowe pasywne czujki, które nale¿y wpi±æ w istniej±c± centralê systemu SSWiN. Transmisja pomiêdzy central± a manipulatorami odbywaæ siê bêdzie przewodem YDTY 6x0,5 mm2. W przypadku niemo¿no¶ci wpiêcia dodatkowych czujek do centrali, nale¿y przewidzieæ zabudowanie dodatkowych (dwóch) modu³ów rozszerzeñ z zasilaczem ( YDTY 8x0,5 mm2). Zabudowa dodatkowych czujek w pomieszczeniach: parter: 1/13, 1/14, 1/15, piêtro: 2/12, 2/19 - ostatecznie przed przyst±pieniem do prac, zakupem urz±dzeñ i materia³ów nale¿y sprawdziæ typ zabudowanych ju¿ urz±dzeñ - instalacjê o¶wietlenia nale¿y wykonaæ jako podtynkow± przewodami typu YDY¿o3 x1,5 mm2 uk³adanymi w ca³o¶ci pod tynkiem, równolegle do krawêdzi ¶cian, stosowaæ przewody o wytrzyma³o¶ci izolacji minimum 750 V, - standard i kolorystykê osprzêtu ³±czeniowego nale¿y uzgodniæ z Zamawiaj±cym - instalacje gniazd wtyczkowych 230 V nale¿y wykonaæ przewodami typu YDY¿o 3x2,5 mm2 uk³adanych w warstwach docieplaj±cych w elementach o konstrukcji lekkiej wype³nianych np. we³n± mineraln±, ostateczn± wysoko¶æ posadowienia gniazd oraz standard i kolorystykê uzgodniæ z Zamawiaj±cym - podstawow± ochron± przed pora¿eniem zrealizowana jest w instalacji poprzez izolacjê oraz os³ony izolacyjne, jako dodatkowy ¶rodek ochrony przed pora¿eniem projektuje siê szybkie wy³±czenie zasilania - po zakoñczeniu robót elektrycznych i budowlanych dokonaæ pomiaru skuteczno¶ci ochrony przeciwpora¿eniowej i badania wy³±czników ró¿nicowopr±dowych przyrz±dami posiadaj±cymi odpowiednie atesty, - wykonanie wykoñczenia posadzki na korytarzach i klatkach schodowych: mikrocement/mikrobeton to mieszanka zwyk³ego cementu i specjalnych ¿ywic a nastêpnie impregnowany lakierem poliuretanowym o wykoñczeniu matowym, satynowym lub b³yszcz±cym - do uzgodnienia z Zamawiaj±cym, system ten jest niezwykle trwa³y, odporny na ¶cieranie i ³atwy w utrzymaniu, pozwala uzyskaæ jednolity efekt bez fug, dylatacji i bez obaw o popêkanie posadzki - wyposa¿enie higieniczno - sanitarne do WC( dozownik p³ynów dezynfekcyjnych, wisz±cy uchwyt do rêczników papierowych, uchwyt na papier toaletowy wisz±cy ze stali nierdzewnej, kosz na odpady 27 l ze stali nierdzewnej, szczotka do toalety w obudowie ze stali nierdzewnej, lustro nad umywalk± wklejane - wyposa¿enie to nale¿y zastosowaæ w toaletach na parterze i na piêtrze, - wyposa¿enie pomieszczenia 1/5: stó³ konferencyjny segmentowy wykonaæ na wymiar z p³yty MDF gr. 54 mm, stó³ o budowie modu³owej, umo¿liwiaj±cej swobodny monta¿ i ponowny monta¿ w dowolnym czasie, kszta³t blatu: prostok±tny, wysoko¶æ sto³u: 75, szeroko¶æ: 140 cm, d³ugo¶æ sto³u 550 cm; biurko zgodnie z projektem wyposa¿enia o wymiarach: d³ugo¶æ 180 cm, szeroko¶æ 100 cm, wysoko¶æ 78 cm, krzes³o sztaplowane, które maj± byæ uk³adane w "sztos" czyli jedno na drugim w ilo¶ci 20 szt.; krzes³o: materia³ drewniana rama + wysokiej jako¶ci obicie z tkaniny ilo¶æ: 5 szt. zgodnie z projektem wyposa¿enia; krzes³o tapicerowane, zgodnie z projektem wyposa¿enia w ilo¶ci 20 szt.; stolik: szeroko¶æ 60 cm, wysoko¶æ 59 cm, g³êboko¶æ 60 cm w ilo¶ci 1 szt. zgodnie z projektem wyposa¿enia, stó³ 50x150 cm w ilo¶ci 2 szt. zgodnie z projektem wyposa¿enia, karnisz stalowy w ilo¶ci 3 szt., firana 3 szt.; orze³ - god³o, o wymiarach 40x45 cm, odlew ze znalu: mieszanka cynku i aluminium, orze³ mosi±dzowany, galwanizowany - efekt starego mosi±dzu w ilo¶ci 1 szt.; projektor z ramieniem: typ matrycy: DLP FullHD/HD Readly, minimalna moc lampy 240 W, minimalna ¿ywotno¶æ lampy 3500h, obraz kontrast 25000:1, rozdzielczo¶æ podstawowa full HD (1920x1080), jasno¶æ 3400 lumen, format obrazu standardowy/ skompresowany 16:9/ 16:10, 4:3, zoom optyczny 1,1:1, korekcja pionowa +/- 40 stopni, wielko¶æ obrazu 28? -301? , wej¶cia/wyj¶cia: wej¶cie HDMI 2, wyj¶cie liniowe audio 1, z³±cze USB 1, informacje u¿ytkowe g³o¶niki 1x10 W, pilot; kolorystykê uzgadniaæ z Zamawiaj±cym - pomieszczenie 1/6: biurko proste - 1 szt., o wymiarach: szeroko¶æ 1400mm, g³êboko¶æ 800 mm, wysoko¶æ 750mm, blat sto³u wykonany z laminowanej p³yty wiórowej minimalnej grubo¶ci 25 mm, zabezpieczonej 2 mm obrze¿em ABS, dolny panel kryj±cy nogi wykonany z p³yty wiórowej grubo¶ci 16 mm zabezpieczonej 2mm obrze¿em ABS, owalne przepustki kablowe w czarnym kolorze umo¿liwiaj±ce prowadzenie kabli pod blatem sto³u; kontener do biurka, korpus wykonany z laminowanej p³yty wiórowej, wszystkie krawêdzie zabezpieczone tworzywem ABS, kontener posiada kó³ka i centralny zamek z dwoma kluczami, uchwyty z polerowanego aluminium, 4 szuflady na metalowych prowadnicach kulkowych z 80% wysuwem, wymiary: szeroko¶æ: 400 mm, g³êboko¶æ: 480 mm, wysoko¶æ: 650 mm, ilo¶æ 2 szt., fotel obrotowy - 2 szt., szafa na wymiar: dostosowaæ do wysoko¶ci i szeroko¶ci pomieszczenia, wykonaæ pó³ki wysoko¶ci 40 cm, ilo¶æ: 1 szt. szafy, biurko naro¿ne - 1 szt., szafa biurowa 1 szt. szafka - 1 szt., - pomieszczenie 2/5: zestaw biurowy: biurko + pomocnik + kontener, fotel obrotowy - 1 szt., stó³ konferencyjny: d³. 380 cm, szer. 150 cm, wys. 76 cm - 1 szt., witryna - 4 szt., krzes³o - 11 szt., karnisz stalowy - 3 szt., firany - 3 szt., projektor + ekran - 1 zestaw: typ matrycy DLP Full HD/HD Ready, minimalna moc lampy 240 W, minimalna ¿ywotno¶æ lampy 3500h, obraz kontrast 25000:1, rozdzielczo¶æ podstawowa full HD (1920x1080), jasno¶æ 3400 lumen, format obrazu standardowy/ skompresowany 16:9/ 16:10, 4:3, zoom optyczny 1,1:1, korekcja pionowa +/- 40 stopni, wielko¶æ obrazu 28? -301? , wej¶cia/wyj¶cia: wej¶cie HDMI 2, wyj¶cie liniowe audio 1, z³±cze USB 1, informacje u¿ytkowe g³o¶niki 1x10 W, pilot, orze³ - god³o, o wymiarach 40x45 cm, odlew ze znalu: mieszanka cynku i aluminium, orze³ mosi±dzowany, galwanizowany- efekt starego mosi±dzu w ilo¶ci 1 szt., szafa ubraniowa 1szt., - klimatyzacja: agregat ch³odniczy multi, klimatyzator ¶cienny typu split; 30 szt. jednostek ¶ciennych wewnêtrznych, 8 szt. agregatu ch³odniczego zewnêtrznego, który bêdzie zamontowany na dachu, Z Zamawiaj±cym nale¿y ustaliæ nastêpuj±ce elementy: kolory ¶cian, kolory i wymiary p³ytek, kolory i wymiary paneli pod³ogowych, kolor wyposa¿enia mebli, krzese³, foteli itp. Wykonawca musi tak zaplanowaæ roboty, aby urz±d móg³ funkcjonowaæ bez zak³óceñ, i by³ bezpieczny dla petentów. Remont schodów wewnêtrznych nale¿y wykonaæ w dni wolne od pracy tj. pi±tek od godziny 14.30 - sobota i niedziela.
II.5) G³ówny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45410000-4 |
45420000-7 |
45430000-0 |
45450000-6 |
45210000-2 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2020-05-29 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la ¿±dnych warunków udzia³u w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wymagane jest posiadanie przez wykonawcê ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± w wysoko¶ci minimum 400 000,0 PLN (s³ownie: czterysta tysiêcy z³otych 00/100).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
warunek zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie budynku o kubaturze nie mniejszej ni¿ 800 m3 ka¿da ,
- warunek zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osobami (1 osob± w ka¿dej specjalno¶ci), które skieruje do realizacji zamówienia, gwarantuj±cymi w³a¶ciw± jako¶æ robót budowlanych, o kwalifikacjach zawodowych niezbêdnych do wykonania zamówienia, nie mniejszych ni¿ okre¶lone poni¿ej, tj.:
a) kierownika budowy:
minimalne kwalifikacje zawodowe:
posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej,
b) kierownika robót sanitarnych
minimalne kwalifikacje zawodowe:
posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych
c) kierownika robót elektrycznych
minimalne kwalifikacje zawodowe:
posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych,
Wymienione wy¿ej osoby odpowiedzialne za kierowanie budow± lub kierowanie robotami budowlanymi winny posiadaæ uprawnienia do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.) i Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2014 r. poz. 1278) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2272).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2) o¶wiadczenie wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w
zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon±
przez zamawiaj±cego. Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ ww. dokumentu dopuszcza siê z³o¿enie innych dokumentów w celu potwierdzenia spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu,
wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci
odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporz±dzonego wed³ug wzoru zamawiaj±cego).
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert , a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (sporz±dzonego wed³ug wzoru zamawiaj±cego), z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
formularz ofertowy wype³niony i podpisany, za³±cznik Nr 2: O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu , za³±cznik Nr 3: O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia , dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie uprawnieñ/ pe³nomocnictw osób podpisuj±cych ofertê, o ile nie wynika z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych - nale¿y do³±czyæ w³a¶ciwy wypis z rejestru, o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi za³±cznik Nr 7
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
.Zamawiaj±cy przewiduje wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, które s³u¿yæ bêdzie pokryciu roszczeñ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego umowy. 2.Od wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza wymagane bêdzie wniesienie, w okre¶lonym terminie, przed podpisaniem umowy zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci: zabezpieczenie w wysoko¶ci 5% ceny ca³kowitej podanej w ofercie przedstawionej przez wykonawcê. 3.Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy wnoszone jest w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 3.1) w pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy: Nr numer rachunku: 32 8142 1059 0000 1935 2000 0004 dane i numer rachunku bankowego zamawiaj±cego dla zabezpieczenia z adnotacj± "zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy - "Przebudowa i modernizacja obiektu Urzêdu Gminy w Z³otnikach Kujawskich ( roboty wewn±trz obiektu)" a ksero dokumentu przedstawiæ przed podpisaniem umowy 3.2) w porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym, ¿e zobowi±zanie kasy jest zobowi±zaniem pieniê¿nym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5) w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci. 4. Sposób przekazania zabezpieczenia w formie innej ni¿ pieni±dz: Urz±d Gminy Z³otniki Kujawskie ul. Powstañców Wielkopolskich 6,88-180 Z³otniki Kujawskie pok. 11 parter. 5.Zwrot zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy nast±pi w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiaj±cego za nale¿ycie wykonane zadanie pn. " Zagospodarowanie terenu wraz z modernizacj± ¶wietlicy wiejskiej w Broniewie " , z zastrze¿eniem kwoty 30% wysoko¶ci zabezpieczenia, która pozostawiona zostanie na zabezpieczenie roszczeñ z tytu³u rêkojmi za wady. Pozostawiona kwota zostanie zwrócona nie pó¼niej ni¿ 15 dni po up³ywie rêkojmi za wady. 6.Je¿eli o udzielenie zamówienia ubiegaj± siê wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie, ponosz± oni solidarn± odpowiedzialno¶æ za wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. 7.Je¿eli wy³oniony wykonawca nie wniesie w okre¶lonym terminie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy zamawiaj±cy mo¿e wybraæ ofertê najkorzystniejsz± spo¶ród pozosta³ych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba, ¿e zachodzi jedna z przes³anek uniewa¿nienia postêpowania. 8.W zakresie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy obowi±zuj± uregulowania Prawa zamówieñ publicznych zawarte w art. od 147 do 151.
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiaj±cy, poza mo¿liwo¶ci± zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, 6 ustawy Pzp, przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ zawartej umowy, tak¿e w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach: 1) zmiana terminów wykonania umowy: 1.1) zmiany wynikaj±ce z warunków atmosferycznych, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie, w szczególno¶ci: a) klêsk ¿ywio³owych, b) wyst±pienia odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, c) warunków atmosferycznych odbiegaj±cych od typowych dla danej pory roku, uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów; d) wyst±pienie innych szczególnych okoliczno¶ci, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny; 1.2) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi lub terenowymi, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie, w szczególno¶ci: a) wyst±pienie w trakcie prowadzenia robót klêsk ¿ywio³owych, b) wyst±pienie odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególno¶ci istnienie niezinwentaryzowanych lub b³êdnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych lub podziemnych urz±dzeñ, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; 1.3) zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie, w szczególno¶ci: a) wstrzymaniem robót przez Zamawiaj±cego w okoliczno¶ciach, za które nie ponosi Wykonawca ¿adnej odpowiedzialno¶ci; b) konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót niezbêdnych do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy; c) wyst±pienie innych szczególnych okoliczno¶ci, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny, 1.4) inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±ce brakiem mo¿liwo¶ci prowadzenia robót lub wykonywania innych czynno¶ci przewidzianych umow±, które spowodowa³y niezawinione i niemo¿liwe do unikniêcia przez Wykonawcê opó¼nienie; 2) zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia: 2.1) zmiana osób wskazanych w ofercie wykonawcy lub w umowie, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne osoby spe³niaj±ce warunki okre¶lone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wed³ug polityki kadrowej wykonawcy. 2.2) zmiana adresu/siedziby/firmy Zamawiaj±cego/Wykonawcy, 3) pozosta³e zmiany spowodowane nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami: a) zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT, b) wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy robót lub us³ug lub dostaw, 2.Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. 3.Zamawiaj±cy przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ dokonywania nieistotnych zmian postanowieñ umowy, które nie dotycz± tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 4.Nie stanowi zmiany umowy: 1) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 2) zmiana danych teleadresowych. 5.Strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ zawartej umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 1. Wniosek o zmianê postanowieñ umowy musi byæ wyra¿ony na pi¶mie. 6. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. 7. Tre¶æ oferty jest przeniesiona do tre¶ci umowy. 8. Zmiana ustaleñ umowy wymaga zgody obu stron, wyra¿onej na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-10-10, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- Modernizacja oczyszczalni ¶cieków w Kobylcu - Etap II
- Budowa dróg w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Mokrzeszów, gmina ¦widnica z podzia³em na zadania
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ciach Lisie Jamy i D±browa wraz z przebudow± sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Tymce
- Rozbudowa DP 4153E w miejscowo¶ci Podkonice Du¿e wraz z rozbiórk± istniej±cego i budow± nowego przepustu
- Budowa sali gimnastycznej, samorz±dowego ¿³obka oraz samorz±dowego przedszkola przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Uszczynie w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.