Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-19
Warszawa: Przeprowadzenie szkoleń/warsztatów stacjonarnych w ramach realizacji projektu Mieszkam na terenie chronionym - prawa i obowiązki
Numer ogłoszenia: 60173 - 2013; data zamieszczenia: 19.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP , ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5931390, faks 022 5931391.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń/warsztatów stacjonarnych w ramach realizacji projektu Mieszkam na terenie chronionym - prawa i obowiązki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa przeprowadzenia szkoleń/warsztatów stacjonarnych w ramach realizacji projektu (Mieszkam na terenie chronionym - prawa i obowiązki). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do niniejszego SIWZ i obejmuje specyfikacje, opisy przedmiotu nr: 1, 2, 3, 4, 5. Szkolenia/warsztaty odbywać się będą na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego prezentacji oraz monografii wykonanych w ramach projektu (z możliwością autorskiej ich modyfikacji), zgodnie z programem, zakresem godzinowym i harmonogramem szkoleń ustalonym przez Zamawiającego i dotyczą głównie terenów objętych programem. Specyfikacja, opis przedmiotu nr 1 - Przeprowadzenie szkoleń/warsztatów w wymiarze 70h zajęć; dla pracowników jednostek samorządowych (10x2h), pracowników nadleśnictw (6x2h) i uczniów ostatnich klas wybranych szkół gimnazjalnych (19x2h) na temat gatunków zwierząt chronionych. Opis tej części specyfikacji zamieszczony jest w załączniku nr 7 do SIWZ; CPV 80000000-4, Specyfikacja, opis przedmiotu nr 2 - Przeprowadzenie szkoleń/warsztatów w wymiarze 70h zajęć; dla pracowników jednostek samorządowych (10x2h), pracowników nadleśnictw (6x2h) i uczniów ostatnich klas wybranych szkół gimnazjalnych (19x2h) na temat siedlisk przyrodniczych Natura2000 i gatunków roślin chronionych. Opis tej części specyfikacji zamieszczony jest w załączniku nr 7 do SIWZ; CPV 80000000-4, Specyfikacja, opis przedmiotu nr 3 - Przeprowadzenie szkoleń/warsztatów w wymiarze 51h zajęć; dla pracowników jednostek samorządowych (10x2h), pracowników nadleśnictw (6x2h) i uczniów ostatnich klas wybranych szkół gimnazjalnych (19x1h) na temat charakterystyki lokalnych obszarów chronionych i ich zasobów przyrodniczych. Opis tej części specyfikacji zamieszczony jest w załączniku nr 7 do SIWZ; CPV 80000000-4, Specyfikacja, opis przedmiotu nr 4 - Przeprowadzenie szkoleń w wymiarze 67h zajęć; dla pracowników jednostek samorządowych (10x3h), pracowników nadleśnictw (6x3h) i uczniów ostatnich klas wybranych szkół gimnazjalnych (19x1h) na temat prawnych aspektów ochrony środowiska ze szczególnym uwzględnieniem obszarów Natura 2000. Opis tej części specyfikacji zamieszczony jest w załączniku nr 7 do SIWZ CPV 80000000-4, Specyfikacja, opis przedmiotu nr 5 - Przeprowadzenie szkoleń/warsztatów w wymiarze 67h zajęć: dla pracowników jednostek samorządowych (10x3h), pracowników nadleśnictw (6x3h) i uczniów ostatnich klas wybranych szkół gimnazjalnych (19x1h) na temat oddziaływania inwestycji na środowisko. Opis tej części specyfikacji zamieszczony jest w załączniku nr 7 do SIWZ; CPV 80000000-4. W zakresie wszystkich pięciu części przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a) realizacji programu zajęć z tematyki wskazanej przez Zamawiającego i materiałów przygotowanych przez Zamawiającego; b) przeprowadzenia szkoleń/warsztatów wg harmonogramu przygotowanego przez Zamawiającego, łącznie przewidziano przeprowadzenie 35 szkoleń dla 1200 uczestników; c) rozdania materiałów szkoleniowych oraz imiennych certyfikatów dla uczestników szkolenia; d) sprawdzenia listy obecności uczestników szkolenia/warsztatów..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) w celu potwierdzenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) w celu potwierdzenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) w celu potwierdzenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie przedmiotowego warunku Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującymi osobami: 1. Minimum 1 osobą, która posiada doświadczenie dydaktyczne poprzez przeprowadzenie przynajmniej 50h zajęć dydaktycznych, szkoleń czy warsztatów w zakresie zoologii lub ekologii zwierząt w ciągu ostatnich 5 lat. 2. Minimum 1 osobą, która posiada doświadczenie dydaktyczne poprzez przeprowadzenie przynajmniej 50h zajęć dydaktycznych, szkoleń czy warsztatów w zakresie botaniki lub ekologii roślin w ciągu ostatnich 5 lat. 3. Minimum 1 osobą, która posiada doświadczenie dydaktyczne poprzez przeprowadzenie przynajmniej 50h zajęć dydaktycznych, szkoleń czy warsztatów w zakresie fitosocjologii lub populacjologii w ciągu ostatnich 5 lat. 4. Minimum 1 osobą, która posiada doświadczenie dydaktyczne poprzez przeprowadzenie przynajmniej 50h zajęć dydaktycznych, szkoleń czy warsztatów z zakresu prawnych aspektów ochrony środowiska i zagospodarowania przestrzennego w ciągu ostatnich 5 lat. 5. Minimum 1 osobą, która posiada doświadczenie dydaktyczne poprzez przeprowadzenie przynajmniej 50h zajęć dydaktycznych, szkoleń czy warsztatów w zakresie oddziaływania inwestycji na środowisko i kompensacji przyrodniczej w ciągu ostatnich 5 lat. Wzór wykazu zł. nr 11 do SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) w celu potwierdzenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) w celu potwierdzenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty: a) wymienione w rozdziale X pkt. 2 tiret 1 i 2 oraz oświadczenie zgodne z wzorem załącznika nr 2 do SIWZ, każdy z Wykonawców składa oddzielnie, b) wymienione w rozdziale X pkt. 1 ppkt 1 może być złożone wspólnie przez wszystkich Wykonawców (w szczególności jednego z nich) jeżeli wystarczy to do potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Jeżeli oferta wykonawców, o której mowa w punkcie 2, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. eżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty żądane przez zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 26 ust. 2d , ustawy albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr 10 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności zgodnych z §12 ust. 5 wzoru umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.sggw.pl/show.php?id=2477
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Wydział Rolnictwa i Biologii
ul. Nowoursynowska 159
bud. 37, pięt. II, pok. 12,
02-776 Warszawa,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2013 godzina 14:00, miejsce: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Rolnictwa i Biologii ul. Nowoursynowska 159 budynek 37, piętro II, pok. 12, 02-776 Warszawa..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: POIS.05.04.00--00-249/09 Mieszkam na terenie chronionym.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE 4 DNIOWEJ ZAGRANICZNEJ WIZYTY STUDYJNEJ, DOTYCZĄCEJ WYPRACOWANYCH MODELI USŁUG WSPARCIA, DOBRYCH PRAKTYK W OBSZARZE FAS/FASD"
- Świadczenie usług szkoleniowych dedykowanych uczniom i nauczycielom w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość realizowanego przez ZSE w Dębicy
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 2.
- Wyłonienie kadry kierowniczej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii Dzieci i Młodzieży
- Przeprowadzenie serii 6 szkoleń "Terenowa edukacja przyrodnicza dzieci i młodzieży", opracowanie ich programu i materiałów edukacyjnych, przeznaczonych dla nauczycieli, pracowników ośrodków (...)
- DZP.261.13.2025 Świadczenie usług eksperckich polegających na koordynacji oraz moderowaniu (...) Lokalnych Ośrodków Wiedzy i Edukacji.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.