eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzegRemont instalacji elektrycznej, sygnalizacji pożaru i sygnalizacji włamania w budynku Publicznego Przedszkola nr 7 w Brzegu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-26

Brzeg: Remont instalacji elektrycznej, sygnalizacji pożaru i sygnalizacji włamania w budynku Publicznego Przedszkola nr 7 w Brzegu
Numer ogłoszenia: 60187 - 2008; data zamieszczenia: 26.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, fax 077 4169952.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont instalacji elektrycznej, sygnalizacji pożaru i sygnalizacji włamania w budynku Publicznego Przedszkola nr 7 w Brzegu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Remont instalacji elektrycznej, sygnalizacji pożaru i sygnalizacji włamania w budynku Publicznego Przedszkola nr 7 w Brzegu. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest m.in. do: a)wykonanie remontu instalacji elektrycznej wewnętrznej na parterze i w piwnicy budynku i wraz z powiązaniem instalacji z już wymienioną instalacją I piętrawykonanie linii zasilających wykonanie tablic zasilających natynkowych wykonanie instalacji wewnętrznej w pomieszczeniach jako podtynkowej wykonanie oświetlenia podstawowego, awaryjnego i zewnętrznego zainstalowanie gniazd wtykowych, komputerowych b)przeprowadzenie pomiarów oporności izolacji, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, oporności uziemienia, c)wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru ułożenie przewodów kablowych w wykonanych bruzdach montaż listew ściennych montaż gniazd pożarowych dla urządzeń sygnalizacji pożaru d)wykonanie instalacji sygnalizacji włamania e)wykonaniu wszelkich robót demontażowych związanych z robotami określonymi w pkt a - d, Zakres robót remontowych obejmuje wykonanie na parterze i w piwnicy: - montażu elementów instalacji oświetleniowej i gniazd (m.in. tablice rozdzielcze, włączniki samoczynne, oprawy oświetleniowe), - wykonanie nowej instalacji elektrycznej oświetlenia, gniazd wtykowych i siłowych, zgodnie z projektem technicznym i specyfikacją techniczną, - wykucie bruzd dla przewodów wtykowych, przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny oraz zaprawianie bruzd, - wykonanie kompletu prób i badań technicznych stwierdzających prawidłowość wykonania instalacji i skuteczności ochrony przed porażeniem prądu elektrycznym (w tym w szczególności pomiary rezystancji izolacji i uziemienia) oraz natężenia oświetlenia. - wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru - układanie przewodów kabelkowych, montaż gniazd pożarowych i czujek pożarowych oraz sygnalizatora, - uruchomienie i pomiary linii dozorowych wraz z testowaniem oprogramowania systemu alarmowego, - wykonanie instalacji włamania wraz ze sprawdzeniem i uruchomieniem linii dozorowych i testowanie systemu alarmowego. Przedmiot umowy wymieniony w § 1 ust. 2 wzoru umowy Wykonawca zobowiązuje się wykonać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarem robót. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty określone w §1 wzoru umowy i zgłosić Zamawiającemu gotowość ich odbioru wraz z potwierdzeniem tej gotowości przez Inspektora Nadzoru w terminie do 25 sierpnia 2008 r. Całość robót będących przedmiotem zamówienia Wykonawca wykona siłami własnymi, bez udziału podwykonawców; przy użyciu materiałów, narzędzi i sprzętu Wykonawcy. Zamawiający przekaże Wykonawcy dokumenty, o których mowa w §1 ust.3 wzoru umowy w dniu zawarcia umowy. Zamawiający przekaże Wykonawcy obiekt określony w § 1 wzoru umowy w terminie do dnia 04 lipca 2008r., tj. w pierwszym tygodniu wakacyjnej przerwy w funkcjonowaniu Przedszkola Publicznego nr 7 Integracyjnego w Brzegu, na podstawie protokółu zdawczo -odbiorczego, podpisanego przez Strony umowy. Roboty remontowe, stanowiące przedmiot zamówienia wykonywane będą zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Materiały i urządzenia użyte przez Wykonawcę powinny posiadać oznakowanie CE lub B i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz rozporządzeniami wykonawczymi, wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: dokumenty uprawniające do oznakowania wyrobów znakiem CE i B, certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną. Strony postanawiają, iż termin gwarancji na roboty budowlane wynosi 36 miesięcy licząc od daty odbioru. Wszelkie wady wykonanych robót w okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany jest usuwać w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na ich usuniecie. W przypadku niedotrzymania tego terminu Zamawiającemu służy, oprócz naliczenia kar umownych, prawo do powierzenia wykonania tych prac osobom trzecim na koszt i ryzyko Wykonawcy, na co niniejszym Wykonawca wyraża zgodę. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o konieczności realizacji robót dodatkowych w terminie 7 dni roboczych od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania. Wykonanie robót dodatkowych może nastąpić wyłącznie na podstawie odrębnej umowy w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.57.00 - Instalowanie rozdzielni elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie Zamawiający przyjmuje, że będzie to co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu instalacji elektrycznej w budynkach użyteczności publicznej oraz co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu instalacji elektrycznej wraz z sygnalizacją pożaru w budynkach użyteczności publicznej oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) Opis oceny spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oświadczeń lub dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć: a)Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 1 do oferty, b)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - na zał. nr 2 do oferty, c)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - Zamawiający przyjmuje, że będzie to co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu instalacji elektrycznej w budynkach użyteczności publicznej oraz co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu instalacji elektrycznej wraz z sygnalizacją pożaru w budynkach użyteczności publicznej - na zał. nr 3 do oferty, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. d)oświadczenie w sprawie podjęcia obowiązków przez kierownika budowy na zał. nr 4 do oferty, Do oświadczenia należy dołączyć: -czytelną kserokopię uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych kierownika robót -czytelną kserokopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa kierownika robót, -czytelną kserokopię decyzji lub zaświadczenia o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (dotyczy tylko tych osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po dniu 14 lutego 1995 roku) kierownika robót, e)kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie przedmiaru robót, f)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW.DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. g)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert, h)pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49 - 300 Brzeg, parter bud. B pokój 3B..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2008 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miasta w Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49 - 300 Brzeg, Biuro Podawcze (parter budynek A).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.