eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekTermomodernizacja budynku szkoły - Zespołu Szkół w Lubrańcu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-06

Ogłoszenie nr 60195 - 2017 z dnia 2017-04-06 r.

Włocławek: Termomodernizacja budynku szkoły - Zespołu Szkół w Lubrańcu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 15549-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 23418-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Włocławski, krajowy numer identyfikacyjny 91086855300000, ul. ul. Cyganka  28, 87800   Włocławek, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 230 46 00, faks 54 230 46 71, e-mail starostwo@powiat.wloclawski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiat.wloclawski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku szkoły - Zespołu Szkół w Lubrańcu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IR.272.1.5.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia realizacja zadania pn.: Termomodernizacja budynku szkoły - Zespołu Szkół w Lubrańcu. Realizacja zadania w szczególności obejmuje wykonanie następującego zakresu robót: 1) izolację przeciwwilgociową ścian piwnic i docieplenie ścian piwnic, 2) wyremontowanie wszystkich studni naświetlających piwnice, 3) docieplenie ścian zewnętrznych całego budynku szkoły (szkoła, hala sportowa, szatnia, łącznik), 4)docieplenie dachu budynku szkoły wraz z wymianą poszycia dachowego i uszkodzonych konstrukcji dachu, 5) wstawienie dwóch naświetli w dachu szkoły (okna dachowe), 6) docieplenie stropodachu szatni uczniowskiej wraz z położeniem nowej warstwy papy termozgrzewalnej, 7) docieplenie dachu hali sportowej i łącznika (nowa część budynku) poprzez położenie, na istniejącym poszyciu dachu wykonanym z blachy ocynkowanej trapezowej, styropapy, a następnie papy termozgrzewalnej, 8) docieplenie stropów pomieszczeń na poddaszu budynku szkoły będzie obejmowało następujące prace: a) usunięcie starych podłóg, b) zaizolowanie stropów wełną mineralną, c) położenie nowych podłóg z desek sosnowych, d) wykonanie nowych sufitów z płyt karton.-gips. i ich pomalowanie farba emulsyjną, 9) zamurowanie do połowy wysokości okien na hali sportowej. Roboty na hali sportowej mogą się rozpocząć od 22 maja, ze względu na organizację pracy szkoły (egz. maturalne i uroczystości szkolne) i będą obejmowały następujące prace: a) wykucie z murów do połowy wysokości istniejących okien i ich zamurowanie a następnie zaszpachlowanie, b) malowanie dwukrotne od wewnątrz całej hali sportowej: farbą emulsyjną ścian (na wysokości od 2,4m do sufitu ) i farbą olejną lamperii (na wysokość 2,4m), 10) wymianę rynien, rur spustowych, parapetów i towarzyszących obróbek blacharskich na całym obiekcie, 11) wymianę instalacji odgromowej na całym obiekcie, 12) przemurowanie kominów powyżej dachu, 13) zdemontowanie istniejącego wiatrołapu i zamontowanie kurtyny powietrznej przy głównym wejściu do budynku szkoły, 14) składowanie w wyznaczonym miejscu blachy z poszycia dachu, wywiezienie blachy do punktu skupu surowców wtórnych a uzyskane z tego tytułu środki i kopię dowodu dostawy przekazać zamawiającemu -wpłata środków do kasy w siedzibie zamawiającego, 15) składowanie w wyznaczonym miejscu desek z demontowanych podłóg a następnie ich utylizacja (np. wywiezienie jako odpady), 16) wywiezienie pozostałych odpadów powstałych w czasie robót budowlanych, 17) wymianę stolarki okiennej w pomieszczeniu pod halą sportową - 10 okien z PCV o wymiarach 146 cm - szer. 144 cm wysokość, podział okna na skrzydła 1/3 - 2/3, 18) wymianę drzwi wejściowych do hali sportowej- 2 sztuki drzwi zewnętrznych z aluminium w kolorze brązowym o wymiarach: szerokość 150 cm wysokość 240, podział na skrzydła 1/3 - 2/3, 19) wymianę okna w wyjściu awaryjnym z hali sportowej - okno z PCV szer.147 cm, wysokość 82cm, bez podziału uchylne od góry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Projekt budowlany, Projekt wykonawczy, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót (materiał pomocniczy), które stanowią załącznik nr 6 do SIWZ. Uwaga! Przedmiar robót nie stanowi podstawy do określenia przedmiotu zamówienia i stanowi jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. Podstawą do określenia przedmiotu zamówienia przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej jest Projekt wykonawczy. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem "lub równoważny" pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy ( Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) tj. wszystkich czynności w zakresie wykonywania robót budowlanych przy realizacji zadania pn: Termomodernizacja budynku szkoły - Zespołu Szkół w Lubrańcu, w szczególności w zakresie: izolacji termicznej dachu, fundamentów i ścian zewnętrznych, wymiany poszycia dachowego, murowania, tynkowania i malowania oraz wymiany instalacji odgromowej i stolarki. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w 29 ust. 3a ustawy szczegółowo określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45261210-9
Dodatkowe kody CPV: 45261320-3, 45261410-1, 45310000-3, 45320000-6, 45321000-3, 45324000-4, 45421100-5, 45421160-3, 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT962704.14
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert10
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Budowlany PRO-MET Sp. z o.o.,  pwanda@post.pl,  ul. Spółdzielcza 10,  87-800 ,  Włocławek,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 675530.11
Oferta z najniższą ceną/kosztem 675530.11
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1146194.39
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.