To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-28
Koluszki: Przeprowadzenie kampanii promocyjnej marki Koluszki - zawsze w centrum dla Gminy Koluszki
Numer ogłoszenia: 60199 - 2015; data zamieszczenia: 28.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48059 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koluszkach, ul. 11-go Listopada 65, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7256700, faks 044 7145840.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii promocyjnej marki Koluszki - zawsze w centrum dla Gminy Koluszki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promocyjnej marki Koluszki - zawsze w centrum dla Gminy Koluszki. 2. W zakres działań promocyjno - reklamowych wchodzi: 1) Wykonanie serwisu internetowego w języku polskim, wraz z systemem zarządzania treścią wyposażonego w interfejs w języku polskim oraz instalacja i konfiguracja na serwerze wskazanym przez Zamawiającego, 2) Przygotowanie scenariusza montaż i realizacja: a) dwóch 15 sekundowych spotów telewizyjnych reklamujących tereny inwestycyjne Gminy Koluszki, oraz promujących osiedlenie się potencjalnych nowych mieszkańców na terenie Gminy Koluszki. b) dwóch 2,5 minutowych filmów ukazujących strefy przemysłowe i potencjał gospodarczy Gminy Koluszki, wraz z promowaniem osiedlania potencjalnych nowych mieszkańców. c) jednego15 minutowego filmu w formie komercyjnej, profesjonalnej, który poinformuje społeczność o możliwościach rozwoju rynku biznesowego w Gminie Koluszki, 3) Realizacja kampanii internetowej o charakterze informacyjno - promocyjnym planowanych działań (banery internetowe na wybranych portalach, podlinkowane banery internetowe na portalach). 4) Druk materiałów promocyjno - informacyjnych z opracowaniem merytorycznym i graficznym: folderu inwestycyjnego, folderu promocyjnego Gminy Koluszki, ulotek, plakatów, roll - upów, ścianek reklamowych z prowadzeniem pozostałych działań promocyjnych. 5) Organizacja konferencji i zapewnienie noclegów, wyżywienia i sali konferencyjnej, namiotu jak również oprawy artystycznej, bankietowej i marketingowej, dla minimum 55 osób, a maksimum 70 osób, 6) Opracowanie grafiki do kampanii na nośnikach wielkoformatowych, wydruk, zakup powierzchni na nośnikach wielkoformatowych, 7) Prowadzenie kampanii promocyjnej w: tv, prasie lokalnej i prasie ogólnopolskiej 8) Wydruk, przygotowanie kreacji reklamy, oraz zakup nośników reklamy w środkach komunikacji publicznej. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.95.10.00 - Usługi w zakresie organizowania seminariów 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 79.96.11.00 - Usługi fotografii reklamowej 92.11.12.20 - Produkcja reklamowych taśm wideo 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Fundusze Europejskie dla rozwoju regionu łódzkiego. Zadanie realizowane jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007- 2013. Oś Priorytetowa III: Gospodarka, Innowacyjność, Przedsiębiorczość. Marketing i Promocja Produktów i MAREK Regionalnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Studio FORM Sp z o.o., ul. Kadłubka 9, 02-496 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 418000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 464200,00
Oferta z najniższą ceną: 464200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 464200,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja miasta Łańcuta poprzez sport
- Kompleksowa usługa organizacji jednodniowej konferencji poświęconej tematyce przeciwdziałania przemocy domowej
- Wykonanie wraz z dostawą do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej w Warszawie 22 rodzajów materiałów reklamowych
- Kompleksowa organizacja i obsługa konferencji "Miasta Historyczne 3.0"
- U/03/2025 Sukcesywne wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby sklepu Uniwersytetu Opolskiego
- "Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Gminy w Łososinie Dolnej w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.