Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-10-13
Ogłoszenie nr 602132-N-2017 z dnia 2017-10-13 r.
Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa - Wydział Gospodarowania Mieniem: Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości, wartość wieczystego użytkowania i wartość gruntów oraz świadectw charakterystyki energetycznej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa - Wydział Gospodarowania Mieniem, krajowy numer identyfikacyjny
64811000000, ul.
ul. Nowa
3
,
33100
Tarnów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
146 882 762, e-mail
m.jaszczur@umt.tarnow.pl, faks
146 882 771.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.malopolska.pl/umtarnow/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.malopolska.pl/umtarnow/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Adres pocztowy: Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4, parter sala 1 - Kancelaria Główna w Wydziale Organizacyjnym
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości, wartość wieczystego użytkowania i wartość gruntów oraz świadectw charakterystyki energetycznej
Numer referencyjny:
WGM.271.25.2017/SA
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie nr 1 Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości przeznaczonej jako zamienna w ramach przysługującego odszkodowania za działkę nr 165/14 obrębu 79 nieruchomości oznaczonej jako działka nr 158/9 obrębu 79 o powierzchni 5 633 m2 objętej księgą wieczystą nr TR1T/00036969/7. Na przedmiotowej nieruchomość ustanowiona jest służebność przesyłu sieci ciepłowniczej. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu. Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu. Zadanie nr 2 Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości przejętej na rzecz Gminy Miasta Tarnowa z mocy prawa na podstawie art. 98 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2016 r. poz. 2147, z późn. zm.) - zajętej pod drogi publiczne, celem ustalenia wysokości należnego odszkodowania. Wycenie podlega grunt i dotyczy nieruchomości objętej księgą wieczystą nr TR1T/00032938/3 oznaczonej jako: 1) działka nr 131/5 obrębu 73 o powierzchni 248 m2, 2) działka nr 131/7 obrębu 73 o powierzchni 28 m2. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu. Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu. Zadanie nr 3 Wykonanie siedmiu operatów szacunkowych określających wartość rynkową niezabudowanych nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Tarnowa przeznaczonych do zbycia w trybie przetargu ustnego ograniczonego lub w trybie bezprzetargowym na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych. Wycena dotyczy następujących nieruchomości oznaczonych jako: Lp. Nr działki Obręb Pow. [m2] Lokalizacja (ulica) Nr księgi wieczystej Przewidywany tryb zbycia poprawienie warunków zagosp. działki 1) 125/3 3 102 Klikowska TR1T/00076023/6 bezprzetargowy 125/2 i 124/1 118/14 33 TR1T/00076548/2 2) 23/33 281 123 Adama Pilarza TR1T/00062062/0 bezprzetargowy 22/7 3) 23/34 108 Adama Pilarza bezprzetargowy 22/8 4) 23/35 87 Adama Pilarza bezprzetargowy 22/9 5) 23/32 145 Adama Pilarza przetarg ustny ograniczony 22/6 25/23 6) 366/1 24 Adama Pilarza przetarg ustny ograniczony 22/10 366/2 7) 5/2 253 5 Klikowska TR1T/00076038/4 przetarg ustny ograniczony 128/3 i 128/1 7/1 i 6/1 Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu. Zadanie nr 4 Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości gruntowej oraz prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej, stanowiącej własność Gminy Miasta Tarnowa w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności i dotyczy nieruchomości oznaczonej jako działka nr 90/2 obrębu 277 o powierzchni 506 m2 objętej księgą wieczystą nr TR1T/00026984/5. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu. Zadanie nr 5 Wykonanie trzech operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Gminy Miasta Tarnowa, przy wykorzystaniu operatów szacunkowych sporządzonych w listopadzie 2015 r. do celów aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego. Operaty wykonywane są w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności i dotyczą nieruchomości oznaczonych jako: 1) działka nr 110 obrębu 286 o powierzchni 403 m2 objęta księgą wieczystą nr TR1T/00038193/0, 2) działka nr 325 obrębu 107 o powierzchni 563 m2 objęta księgą wieczystą nr TR1T/00029241/6, 3) działka nr 288 obrębu 281 o powierzchni 560 m2 objęta księgą wieczystą nr TR1T/00057853/4. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu. Zadanie nr 6 Wykonanie trzech operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności nieruchomości w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów stanowiących własność Skarbu Państwa wraz z wyszacowaniem ewentualnych nakładów poniesionych przez użytkownika wieczystego, o których mowa w art. 77 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2016 r. poz. 2147, z późn. zm.). Wycena dotyczy następujących nieruchomości: LP. Nr działki/działek Obręb Powierzchnia [m2] Księga wieczysta 1 14 164 1075 TR1T/00000533/1 2 87/10 i 87/11 13 085 192 TR1T/00148001/2 3 15/23 2 910 255 TR1T/00070199/8 W przypadku zgłoszenia przez użytkownika wieczystego nakładów poniesionych na infrastrukturę techniczną lub nakładów koniecznych, wpływających na cechy techniczno-użytkowe gruntu, poniesionych przez użytkownika wieczystego, o ile w ich następstwie wzrosła wartość nieruchomości gruntowej - Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić przy wycenie ich wartość, po wcześniejszej ich weryfikacji z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w posiedzeniach Samorządowego Kolegium Odwoławczego w przypadku złożenia przez użytkownika wieczystego wniosku, że aktualizacja opłat rocznych jest nieuzasadniona albo jest uzasadniona w innej wysokości. Wizji w terenie należy dokonać po uprzednim pisemnym poinformowaniu użytkownika wieczystego o jej terminie. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu. Zadanie nr 7 Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość 1/5 udziału w niezabudowanej nieruchomości, w celu ustalenia wysokości odszkodowania zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2031, z późn. zm.) oraz § 36 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109, z późn. zm.). Wycena dotyczy nieruchomości oznaczonej jako działka nr 147/17 obrębu 73, która przeszła na rzecz Gminy Miasta Tarnowa na podstawie decyzji Prezydenta Miasta Tarnowa z dnia 14 stycznia 2008 r. znak: WUB.7331/A/II-195/07 o ustaleniu lokalizacji drogi gminnej - połączenia Al. Jana Pawła II z węzłem autostrady Krzyż. W dniu 28 sierpnia 2017 r. Wojewoda Małopolski uchylił w całości zaskarżoną decyzję o ustaleniu i wypłacie odszkodowania za udział 1/5 części w przedmiotowej nieruchomości z uwagi na wadliwy operat szacunkowy. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu. Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu. Zadanie nr 8 Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość nieruchomości, w celu ustalenia wysokości odszkodowania zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2031, z późn. zm.) oraz § 36 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109, z późn. zm.). Wycena dotyczy nieruchomości oznaczonej jako działka nr 65/4 obrębu 193, która przeszła na rzecz Gminy Miasta Tarnowa na podstawie decyzji Nr 1/D/2014 Prezydenta Miasta Tarnowa z dnia 25 lutego 2014 r. znak: SO.OB.III.6740.155.2013.TK o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.: Budowa ronda na skrzyżowaniu ulic Kwiatkowskiego - Witosa - Chemiczna w Tarnowie. Wycenie podlegają również części składowe nieruchomości tj.: dwa budynki drewniane mieszkalno-gospodarcze (stan techniczny do rozbiórki, budynki przedwojenne), ogrodzenie z siatki stalowej na słupach, studnia czerpana, drzewa: orzech włoski, klon jawor, jesion, śliwa oraz cztery krzewy (Zamawiający posiada opis szczegółowy części składowych). Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu. Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu. Zadanie nr 9 Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości w celu ustalenia wysokości stawki procentowej i wysokości opłaty rocznej zgodnie z aktualnym sposobem korzystania z nieruchomości. Wycena dotyczy nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasta Tarnowa oznaczonej jako działka nr 1/25 obrębu 274 o powierzchni 1 091 m2 objętej księgą wieczystą nr TR1T/00128511/4. Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w posiedzeniach Samorządowego Kolegium Odwoławczego w przypadku złożenia przez użytkownika wieczystego wniosku, że ustalenie wysokości stawki procentowej i wysokości opłaty rocznej jest nieuzasadnione albo jest uzasadnione w innej wysokości. Wizji w terenie należy dokonać po uprzednim pisemnym poinformowaniu użytkownika wieczystego o jej terminie. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu. Zadanie nr 10 Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową gruntu złożonego z kompleksu trzech działek, wchodzących w skład dwóch nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Tarnowa, położonych w obrębie 292 oznaczonych jako: 1) działki nr 123/2 i 123/4 o łącznej powierzchni 243 m2 objęta księgą wieczystą nr TR1T/00007073/7, 2) działka nr 125/1 o powierzchni 547 m2 objęta księgą wieczystą nr TR1T/00078236/6. Przedmiotowy kompleks działek położony jest na terenie, dla którego brak jest miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Przedmiotowy kompleks przeznaczony jest do zbycia w trybie przetargu ustnego nieograniczonego. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu. Zadanie nr 11 Wykonanie dwóch operatów szacunkowych określających wartość rynkową niezabudowanych nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Tarnowa przeznaczonych do zbycia w trybie przetargu ustnego nieograniczonego, oznaczonych jako: - działka nr 51/39 obrębu 231 o powierzchni 1 245 m2 objęta księgą wieczystą nr TR1T/00096382/6 - położona na terenie objętym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, zgodnie z którym zlokalizowana jest w terenie przeznaczonym pod budownictwo mieszkaniowe jednorodzinne, - działka nr 51/48 obrębu 231 o powierzchni 2 716 m2 objęta księgą wieczystą nr TR1T/00096382/6 - położona na terenie objętym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, zgodnie z którym zlokalizowana jest w terenie przeznaczonym pod usługi podstawowe. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu. Zadanie nr 12 Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości zabudowanej budynkiem gospodarczym oznaczonej jako działka nr 27/12 obrębu 5 o powierzchni 112 m2 położonej w rejonie ul. Klikowskiej, objętej księgą wieczystą TR1T/00076528/6, stanowiącej własność Gminy Miasta Tarnowa. Budynek gospodarczy jest jednokondygnacyjny, murowany, wzniesiony w latach 70. XX wieku, a nakłady z tym związane stanowią własność właściciela nieruchomości przyległej oznaczonej jako działki nr 116 i 28/4 obrębu 5. Operat winien zawierać: -wartość gruntu, - wartość budynku. Wyceniana nieruchomość przeznaczona jest do zbycia w trybie przetargu ustnego ograniczonego na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych w obrębie 5: działki nr 116 i 28/4 oraz działki nr 115/3. Wizji należy dokonać po uprzednim poinformowaniu o jej terminie właściciela wycenianego budynku. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu. Zadanie nr 13 Wykonanie trzech operatów szacunkowych określających wartość prawa użytkowania wieczystego dla nieruchomości położonych w Tarnowie zabudowanych budynkami komunalnymi. Wycena jest dokonywana w celu regulacji udziałów w częściach wspólnych budynków oraz w działkach przynależnych i dotyczy następnych nieruchomości: Lp. Nr działki Obręb Powierzchnia [m2] Użytkowanie wieczyste Położenie - adres 1. 16/2 257 3452 do 15.02.2088 r. ul. Braci Saków 8 2. 59/1 167 132 do 20.05.2081 r. ul. Brodzińskiego 18 59/2 318 3. 14/2 252 633 do 10.11.2093 r. ul. Krakowska 20 14/3 28 Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu. Zadanie nr 14 Wykonanie: 1) siedemnastu operatów szacunkowych określających wartość lokali mieszkalnych w budynkach komunalnych z wyodrębnieniem wartości udziału oddanego w użytkowanie wieczyste działek przynależnych do budynku. Wycenie podlegają również nakłady poniesione na dany lokal, pod warunkiem uzyskania pisemnej zgody od Miejskiego Zarządu Budynków Sp. z o.o. w Tarnowie na ich poniesienie przez najemcę mieszkania. W operacie szacunkowym należy określić wartość lokalu mieszkalnego, wartość nakładów, wartość prawa związanego z własnością lokalu mieszkalnego oraz wartość udziału w gruncie związanego z danym lokalem mieszkalnym. Wycena sporządzana w celu sprzedaży lokali mieszkalnych na rzecz najemców wraz z własnością gruntu związanej z danym lokalem mieszkalnym, 2) siedemnastu świadectw charakterystyki energetycznej dla lokali mieszkalnych w budynkach komunalnych. Wykaz lokali mieszkalnych podlegających wycenie, które wymagają sporządzenia świadectw charakterystyki energetycznej: Lp. Adres - ulica Nr lokalu Użytkowanie wieczyste/ Własność gruntu 1. Pułaskiego 97 3 Użytkowanie wieczyste 2. Burtnicza 6 25 Użytkowanie wieczyste 3. Głowackiego 20 17 Użytkowanie wieczyste 4. Bitwy pod Studziankami 3 1 Użytkowanie wieczyste 5. Lwowska 42 19 Własność gruntu 6. Żwirki 4 19 Użytkowanie wieczyste 7. Lwowska 61 35a Użytkowanie wieczyste 8. Wieniawskiego 4 11 Użytkowanie wieczyste 9. Pułaskiego 64 11 Użytkowanie wieczyste 10. Skowronków 6A 2 Użytkowanie wieczyste 11. Świętej Faustyny 6 26 Użytkowanie wieczyste 12. Kołłątaja 20 36 Użytkowanie wieczyste 13. Kołłątaja 20 47 Użytkowanie wieczyste 14. Lwowska 14 34 Użytkowanie wieczyste 15. Kołłątaja 6 34 Użytkowanie wieczyste 16. Osiedle Niepodległości 2 143 Użytkowanie wieczyste 17. Lwowska 61 105 Użytkowanie wieczyste Wizji na nieruchomości należy dokonać po uprzednim poinformowaniu o jej terminie najemcy lokalu. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu. Zadanie nr 15 Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową nieruchomości nabytej przez Gminę Miasta Tarnowa z mocy prawa pod drogę publiczną na podstawie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133 poz. 872, z późn. zm.), celem ustalenia wysokości należnego odszkodowania. Wycenie podlega grunt i dotyczy nieruchomości objętej księgą wieczystą nr TR1T/00107505/6 oznaczonej jako działka nr 205 obrębu 169 o powierzchni 177 m2. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu. Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu. Zadanie nr 16 Wykonanie pięciu operatów szacunkowych określających wartości rynkowe nieruchomości gruntowych położonych w Tarnowie w celu ustalenia wysokości jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego uchwaleniem bądź zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na podst. art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2016 r. poz. 778, z późn. zm.) dla wymienionych poniżej nieruchomości. W sporządzonym operacie należy podać wyszczególnione wartości gruntu zgodnie z przeznaczeniem nieruchomości przed uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i po jego uchwaleniu. Wycenie nie podlegają nakłady poniesione na wycenianych nieruchomościach. Przy wykonaniu wyceny należy dokonać oszacowania odrębnie dla każdego rodzaju przeznaczenia w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego oraz uwzględnić rysunek planu wraz z liniami zabudowy. Wycena dotyczy następujących nieruchomości: Lp. Nr działki Obręb Powierzchnia [m2] Nr księgi wieczystej 1. 153/13 271/1 98 1432 TR1T/00022674/1 2. 11/14 11/4 11/5 16 782 1359 1116 TR1T/00153102/8 3. 31/7 31/11 31/12 15 1034 975 1023 TR1T/00037050/9 4. 131/6 73 1348 TR1T/00153115/2 5. 26/8 15 835 TR1T/00075260/2 Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu. Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu. Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w posiedzeniach Samorządowego Kolegium Odwoławczego w przypadku złożenia przez zbywcę nieruchomości odwołania od decyzji w sprawie ustalenia wysokości renty planistycznej z tytułu zbycia nieruchomości. Zadanie nr 17 Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość zabytkowej nieruchomości zabudowanej oznaczonej jako działka nr 159/3 o powierzchni 34 300 m2 położonej we wsi Wilczyska gmina Bobowa, objętej księgą wieczystą NS1G/00052396/3 prowadzoną przez Sąd Rejonowy w Gorlicach. Przedmiotowa nieruchomość jest zabudowana: 1) dworem obronnym zbudowanym w XVI wieku, następnie rozbudowywanym w XIX wieku, o powierzchni użytkowej całego obiektu 295,30 m2, powierzchni całkowitej całego budynku 801,00 m2, kubaturze brutto 2850,00 m3. Jest to budynek piętrowy, podpiwniczony (wejście do piwnic znajduje się z poziomu gruntu) w rzucie zbliżonym do czworoboku, do którego dobudowano basztę o rzucie eliptycznym. Na poziomie piwnic znajdują się cztery pomieszczenia, na poziomie parteru - pięć pomieszczeń, na poziomie piętra cztery pomieszczenia. Dwór kryty dachem czterospadowym pokrytym gontem. Baszta nie posiada kondygnacji w przyziemiu, dostęp do niej jest z poziomu parteru i pietra. Kryta jest wysokim ostro słupowym hełmem z szerokim okapem. Do ściany północnej, frontowej przylega taras na filarach z kamienia i cegły. Wejście na taras po schodach znajdujących się wzdłuż ściany elewacji. Pod tarasem znajduje się wejście na poziom przyziemia. Wymiary zewnętrzne budynku na wysokości przyziemia 16,60 x16,06 m, 2) budynkiem spichlerza - trzykondygnacyjnym, niepodpiwniczonym, o konstrukcji drewnianej, o rzucie regularnym, prostokątnym, krytym dachem czterospadowym z wejściem głównym od strony północnej. Przed wejściem do budynku znajduje się taras zadaszony, nad nim balkon na poziomie pierwszego piętra. Wejście na piętro poprzez drewniane schody zewnętrzne na balkon, z którego prowadzi wejście do pomieszczenia na piętrze. Na drugie piętro wejście po schodach wewnętrznych również drewnianych. W elewacji południowej na parterze i piętrze znajdują się balkony, z których prowadzi wejście do WC. Powierzchnia użytkowa budynku - 110,60 m2, powierzchnia całkowita budynku - 131,60 m2, kubatura brutto 445,00 m3. Otoczenie dworu oraz budynku spichlerza stanowi park. Przedmiotowa nieruchomość jest wpisana do rejestru zabytków nieruchomych województwa małopolskiego. Zamawiający posiada Inwentaryzację budowlaną obiektów wchodzących w skład zespołu dworskiego tj.: dworu obronnego i spichlerza drewnianego zlokalizowanych na działce nr 159/3 położonej we wsi Wilczyska Gmina Bobowa. Operat szacunkowy winien określać: 1) wartość rynkową całej nieruchomości w celu jej sprzedaży, 2) wartości początkowe poszczególnych środków trwałych, tj.: budynku dworu, budynku spichlerza oraz samego gruntu, w celu wprowadzenia ich do ewidencji składników majątkowych Gminy Miasta Tarnowa i ich amortyzacji. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu. Zadanie nr 18 Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności lokalu użytkowego wraz z przynależnym udziałem w prawie własności działek i częściach wspólnych budynku, stanowiącego własność Skarbu Państwa przeznaczonego do oddania w trwały zarząd. Wycena dotyczy lokalu użytkowego nr 2 mieszczącego się w budynku biurowym przy ul. Kochanowskiego 30 w Tarnowie, posadowionym na działkach: a) nr 1/10 obrębu 247, b) nr 1/11 obrębu 247, c) nr 1/162 obrębu 247, d) nr 304/15 obrębu 199. Lokal użytkowy nr 2 o powierzchni użytkowej 635,50 m2 mieści się na drugim piętrze budynku stanowiącego własność Skarbu Państwa, objęty księgą wieczystą nr TR1T/00099832/7. Lokal składa się z 29 pokoi, korytarza, pomieszczenia gospodarczego i 2 pomieszczeń sanitariatów (WC). Z prawem własności lokalu związany jest udział wynoszący 6355/46608 części w prawie własności działek oraz w częściach wspólnych budynku. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu. Zadanie nr 19 Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego niezabudowanej nieruchomości oznaczonej jako działka nr 9/10 obrębu 274 o powierzchni 669 m2 objętej księgą wieczystą nr TR1T/00096474/8, stanowiącej własność Skarbu Państwa będącej w wieczystym użytkowaniu podmiotu trzeciego. Przedmiotowa nieruchomość stanowi chodnik wzdłuż ulic Św. Katarzyny i Ogrodowej, pokryta jest betonowymi płytami chodnikowymi i kostką brukową. Prawo wieczystego użytkowania wycenianej nieruchomości przeznaczone jest do przekazania w postaci darowizny na rzecz Gminy Miasta Tarnowa. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu. Zadanie nr 20 Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową gruntu, wartość rynkową budynków oraz wartość poniesionych nakładów związanych z budową budynków, zabudowanej nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasta Tarnowa położonej w Tarnowie przy ul. Wojska Polskiego w obrębie 151 oznaczonej jako: - działka nr 20/19 objęta księgą wieczystą nr TR1T/00072532/9 o powierzchni 643 m2, - działka nr 38/10 objęta księgą wieczystą nr TR1T/00071981/4 o powierzchni 1 990 m2 zabudowanej: - częścią budynku sportowego (usytuowanego także na działce sąsiedniej nr 15/11 obrębu 151 stanowiącej własność podmiotu trzeciego) o powierzchni zabudowy wynoszącej w całości 2 607,59 m2 i powierzchni użytkowej 2 697,43 m2 - oraz dwukondygnacyjnym, niepodpiwniczonym budynkiem sportowym (kręgielnia czterotorowa) w zabudowie zwartej z istniejącą halą sportową, o powierzchni zabudowy 263,88 m2 i powierzchni użytkowej 237,49 m2. Wzniesione na nieruchomości obiekty stanowią nakłady właściciela działki nr 15/11 - równocześnie dotychczasowego Dzierżawcy wycenianych działek i podlegają rozliczeniu po zakończeniu lub rozwiązaniu umowy dzierżawy. Wyceniana nieruchomość przeznaczona jest do sprzedaży. Operat szacunkowy powinien określać: a) wartość rynkową gruntu działek nr 20/19 i nr 38/10. b) wartość rynkową budynków w części położonej na działkach nr 20/19 i 38/10, c) wartość nakładów związanych z budową obiektów w części położonej na działkach nr 20/19 i 38/10, poniesionych na nieruchomości przez właściciela działki nr 15/11, równocześnie dotychczasowego Dzierżawcę wycenianych działek. Wizji na nieruchomości należy dokonać po uprzednim poinformowaniu o jej terminie Dzierżawcę. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.
II.5) Główny kod CPV: 71.31.90.00 - Usługi biegłych
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 27178,05
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 21
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
21 |
II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający będzie punktował skrócenie terminu wykonania zamówienia
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług:
1.3.1) w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 i/lub nr 2 i/lub nr 3 i/lub nr 4 i/lub nr 5 i/lub nr 6 i/lub nr 7 i/lub nr 8 i/lub nr 9 i/lub nr 10 i/lub nr 11 i/lub nr 12 i/lub nr 13 i/lub nr 14 i/lub nr 15 i/lub nr 16 i/lub nr 17 i/lub nr 18 i/lub nr 19 i/lub nr 20 minimum jedną osobą z uprawnieniami rzeczoznawcy majątkowego w zakresie szacowania nieruchomości, o których mowa w art. 174 ust. 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2016 r. poz. 2147, z późn. zm.) lub odpowiadającymi im uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wymaga się, aby osoba ta posiadała doświadczenie w zakresie sporządzania operatów szacunkowych - ilość operatów szacunkowych, które osoba wykonała - minimum 5.
W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, pod warunkiem, że zachowują swoją ważność, na zasadach określonych w art. 193 ust. 3 ustawy o gospodarce nieruchomościami z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).
1.3.2) w przypadku składania oferty na zadanie nr 14 dodatkowo minimum jedną osobą uprawnioną do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej - zgodnie z art. 17 ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz.U. z 2017 r. poz. 1498) - która:
1) posiada pełną zdolność do czynności prawnych;
2) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, wiarygodności dokumentów, obrotowi gospodarczemu, obrotowi pieniędzmi i papierami wartościowymi lub za przestępstwo skarbowe;
3) ukończyła:
3.1.) studia wyższe zakończone uzyskaniem tytułu zawodowego inżyniera, inżyniera architekta, inżyniera architekta krajobrazu, inżyniera pożarnictwa, magistra inżyniera architekta, magistra inżyniera architekta krajobrazu, magistra inżyniera pożarnictwa albo magistra inżyniera, albo
3.2.) studia wyższe inne niż wymienione w pkt 3.1 oraz studia podyplomowe, których program uwzględnia zagadnienia związane z charakterystyką energetyczną budynków, wykonywaniem audytów energetycznych budynków, budownictwem energooszczędnym i odnawialnymi źródłami energii,
lub
4) posiada uprawnienia budowlane, o których mowa w art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332, z późn. zm.), tj: uprawnienia budowlane w specjalnościach:
4.1.) architektonicznej;
4.2.) konstrukcyjno-budowlanej;
4.3.) inżynieryjnej:
a) mostowej,
b) drogowej,
c) kolejowej,
d) hydrotechnicznej,
e) wyburzeniowej,
4.4.) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń:
a) telekomunikacyjnych,
b) cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c) elektrycznych i elektroenergetycznych
lub odpowiadającymi im uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
lub została wpisana wykazu osób uprawnionych do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej objętego centralnym rejestrem charakterystyki energetycznej budynków prowadzonym przez ministra właściwego do spraw budownictwa.
Wymaga się, aby osoba ta posiadała doświadczenie w zakresie sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej - ilość świadectw charakterystyki energetycznej, które osoba wykonała - minimum 3.
Ze względu na możliwość złożenia oferty na DWADZIEŚCIA zadań, dopuszcza się - w przypadku składania oferty na zadanie nr 14 - łączenie funkcji przez jedną osobę pod warunkiem, że osoba ta będzie posiadała wymagane doświadczenie, kwalifikacje i/lub wyksztalcenie, jak również wykazanie tych samych osób na poszczególne części zamówienia.
W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się równoważne kwalifikacje nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, pod warunkiem, że zachowują swoją ważność oraz z zastrzeżeniem przepisu art. 12a ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290, z późn. zm.) i przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Przed udzieleniem zamówienia, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie 7 dni, aktualnego na dzień złożenia dokumentu potwierdzającego okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, a uszczegółowionych w rozdz. III.1.3), tj.:
wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego (liczba wykonanych usług), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w oryginale zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Ewentualne pełnomocnictwa złożone do przetargu mają być podpisane przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy bądź członków konsorcjum. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać do jakich czynności upoważniona jest osoba (zgodnie z wyrokiem Sądu Okręgowego w Warszawie z dnia 31.01.2007 r., sygn. Akt V Ca 85/07).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
Zadanie nr 1: 10,00 zł (słownie złotych: dziesięć 00/100)
Zadanie nr 2: wadium nie jest wymagane
Zadanie nr 3: 40,00 zł (słownie złotych: czterdzieści 00/100)
Zadanie nr 4: wadium nie jest wymagane
Zadanie nr 5: 10,00 zł (słownie złotych: dziesięć 00/100)
Zadanie nr 6: 40,00 zł (słownie złotych: czterdzieści 00/100)
Zadanie nr 7: 10,00 zł (słownie złotych: dziesięć 00/100)
Zadanie nr 8: 10,00 zł (słownie złotych: dziesięć 00/100)
Zadanie nr 9: 10,00 zł (słownie złotych: dziesięć 00/100)
Zadanie nr 10: wadium nie jest wymagane
Zadanie nr 11: 10,00 zł (słownie złotych: dziesięć 00/100)
Zadanie nr 12: 10,00 zł (słownie złotych: dziesięć 00/100)
Zadanie nr 13: 30,00 zł (słownie złotych: trzydzieści 00/100)
Zadanie nr 14: 110,00 zł (słownie złotych: sto dziesięć 00/100)
Zadanie nr 15: wadium nie jest wymagane
Zadanie nr 16: 40,00 zł (słownie złotych: czterdzieści 00/100)
Zadanie nr 17: 60,00 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt 00/100)
Zadanie nr 18: 20,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia 00/100)
Zadanie nr 19: wadium nie jest wymagane
Zadanie nr 20: 150,00 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt 00/100)
2. Wykonawca może wnieść wadium w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 0,95 |
Termin wykonania zamówienia | 0,05 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza zmiany osób uczestniczących przy wykonywaniu umowy, które są w niej wymienione - w trakcie realizacji umowy. Zmiana musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje zmianę taką wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie proponowanych osób będą nie gorsze niż wymagane postanowieniami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy dotyczących zmiany sposobu i zakresu wykonania zamówienia w przypadku zmiany przepisów prawnych powodujących konieczność dokonania zmian w umowie, a także zmniejszenia ilości zlecanych do sporządzenia operatów szacunkowych, w przypadku zaistnienia istotnych okoliczności powodujących, że wykonanie niektórych operatów szacunkowych nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub przed jej podpisaniem. 3. Zmiany treści umowy dopuszczone w pkt 1 - 2 nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia określonego w umowie. 4. Zamawiający przewiduje także zmianę postanowień umowy w przypadku zmiany stawek podatku od towarów i usług. 5. Każda ze stron zobowiązana jest niezwłocznie poinformować o okolicznościach stanowiących podstawę do dokonania zmiany w umowie. 6. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-24, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | ZADANIE NR 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 650,41
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 95,00 |
Termin wykonania zamówienia | 0,05 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający będzie punktował skrócenie terminu wykonania zamówienia
Część nr: | 2 | Nazwa: | Zadanie nr 2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 191,06
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 0,95 |
Termin wykonania zamówienia | 0,05 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający będzie punktował skrócenie terminu wykonania zamówienia
Część nr: | 3 | Nazwa: | Zadanie nr 3 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1502,44
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 0,95 |
Termin wykonania zamówienia | 0,05 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający będzie punktował skrócenie terminu wykonania zamówienia
Część nr: | 4 | Nazwa: | Zadanie nr 4 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 239,02
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 0,95 |
Termin wykonania zamówienia | 0,05 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający będzie punktował skrócenie terminu wykonania zamówienia
Część nr: | 5 | Nazwa: | Zadanie nr 5 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 454,47
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 0,95 |
Termin wykonania zamówienia | 0,05 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający będzie punktował skrócenie terminu wykonania zamówienia
Część nr: | 6 | Nazwa: | Zadanie nr 6 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1456,10
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 0,95 |
Termin wykonania zamówienia | 0,05 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający będzie punktował skrócenie terminu wykonania zamówienia
Część nr: | 7 | Nazwa: | Zadanie nr 7 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 398,37
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 0,95 |
Termin wykonania zamówienia | 0,05 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający będzie punktował skrócenie terminu wykonania zamówienia
Część nr: | 8 | Nazwa: | Zadanie nr 8 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 398,37
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 0,95 |
Termin wykonania zamówienia | 0,05 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający będzie punktował skrócenie terminu wykonania zamówienia
Część nr: | 9 | Nazwa: | Zadanie nr 9 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 485,37
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 0,95 |
Termin wykonania zamówienia | 0,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający będzie punktował skrócenie terminu wykonania zamówienia
Część nr: | 10 | Nazwa: | Zadanie nr 10 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 260,16
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 0,95 |
Termin wykonania zamówienia | 0,05 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający będzie punktował skrócenie terminu wykonania zamówienia
Część nr: | 11 | Nazwa: | Zadanie nr 11 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 520,33
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 0,95 |
Termin wykonania zamówienia | 0,05 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający będzie punktował skrócenie terminu wykonania zamówienia
Część nr: | 12 | Nazwa: | Zadanie nr 12 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 609,76
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 0,95 |
Termin wykonania zamówienia | 0,05 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający będzie punktował skrócenie terminu wykonania zamówienia
Część nr: | 13 | Nazwa: | Zadanie nr 13 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1048,78
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 0,95 |
Termin wykonania zamówienia | 0,05 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający będzie punktował skrócenie terminu wykonania zamówienia
Część nr: | 14 | Nazwa: | Zadanie nr 14 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3837,40
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 0,95 |
Termin wykonania zamówienia | 0,05 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający będzie punktował skrócenie terminu wykonania zamówienia
Część nr: | 15 | Nazwa: | Zadanie nr 15 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 191,06
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 0,95 |
Termin wykonania zamówienia | 0,05 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający będzie punktował skrócenie terminu wykonania zamówienia
Część nr: | 16 | Nazwa: | Zadanie nr 16 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1382,11
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 0,95 |
Termin wykonania zamówienia | 0,05 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający będzie punktował skrócenie terminu wykonania zamówienia
Część nr: | 17 | Nazwa: | Zadanie nr 17 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2243,90
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 0,95 |
Termin wykonania zamówienia | 0,05 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający będzie punktował skrócenie terminu wykonania zamówienia
Część nr: | 18 | Nazwa: | Zadanie nr 18 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 972,36
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 0,95 |
Termin wykonania zamówienia | 0,05 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający będzie punktował skrócenie terminu wykonania zamówienia
Część nr: | 19 | Nazwa: | Zadanie nr 19 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 239,02
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 0,95 |
Termin wykonania zamówienia | 0,05 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający będzie punktował skrócenie terminu wykonania zamówienia
Część nr: | 20 | Nazwa: | Zadanie nr 20 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5048,78
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 0,95 |
Termin wykonania zamówienia | 0,05 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający będzie punktował skrócenie terminu wykonania zamówienia
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- "Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Klasztornej i ul. Olejarskiej w Tarnowie"
- Wykonanie zadania pn. "Montaż automatycznego systemu parkingowego na terenie Specjalistycznego Szpitala im. Edwarda Szczeklika w Tarnowie".
- Dostawy igieł do biopsji mammotomicznej i innych niezbędnych akcesoriów wraz z dzierżawą zamkniętego systemu do wykonywania biopsji mammotomicznej pod kontrolą USG
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
- Dostawy: fartuchów chirurgicznych i ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku oraz obuwia na sale operacyjne
- Dostawa artykułów żywnościowych do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Tarnowie w 2025 roku
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej w Radomiu przy ulicy Gołębiowskiej.
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.