eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychPełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania Kompleksowy remont budynków przy ul. Młynarskiej 18b i 18c-dostosowanie do potrzeb akademika

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-29

Wałbrzych: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania Kompleksowy remont budynków przy ul. Młynarskiej 18b i 18c-dostosowanie do potrzeb akademika
Numer ogłoszenia: 60224 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27632 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu, ul. Zamkowa 4, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6419200, faks 074 6419202.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania Kompleksowy remont budynków przy ul. Młynarskiej 18b i 18c-dostosowanie do potrzeb akademika.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania Kompleksowy remont budynków przy ul. Młynarskiej 18 b i 18c - dostosowanie do potrzeb akademika Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie między innymi: -Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt zadania inwestycyjnego w tym za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego -Pełnienie kompleksowego nadzoru, w tym nadzoru inwestorskiego we wszystkich niezbędnych branżach nad wykonaniem robót budowlanych w zakresie umożliwiającym użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. -Reprezentowanie interesów Inwestora wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, -Zgłoszenie rozpoczęcia inwestycji do odpowiednich instytucji, -Obecność inspektora nadzoru-koordynatora oraz inspektorów branżowych(odpowiednio do rodzaju wykonywanych prac) nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu lub w razie konieczności na każde wezwanie Zamawiającego. Obecność musi być odnotowana w dzienniku budowy. -Przygotowanie niezbędnych dokumentów do przekazania placu budowy i przekazanie go Wykonawcy Inwestycji przy udziale Inwestora, -Ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w obiekcie w szczególności w branżach : - konstrukcyjno-budowlanej - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych -Ustanowienie inspektora nadzoru-koordynatora, który oprócz odpowiednich uprawnień wymaganych obowiązującymi przepisami prawa musi posiadać co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. Dz. U. z 2011r Nr 165 poz. 987 -Kontrola procesu rozpoczęcia budowy oraz zapisów w dzienniku budowy -Kontrola zgodności realizacji z dokumentacją techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym oraz umową o realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego, -Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów, kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie, -Akceptowanie w uzgodnieniu z Inwestorem dostarczonych przez Wykonawcę Inwestycji próbek materiałów wykończeniowych, -Sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i (lub) ulegających zakryciu, -Dokonywanie czynności odbiorów przewidzianych w umowie z Wykonawcą Inwestycji. W ramach tych czynności Inwestor Zastępczy zobowiązuje się do: a)stwierdzenia gotowości do odbioru, b)przeprowadzenia odbiorów robót ulegających zakryciu, odbiorów częściowych, odbioru końcowego oraz ostatecznego wraz z przekazaniem przedmiotu umowy Inwestorowi. Odbiór końcowy przy udziale Inwestora. c)egzekwowania od Wykonawcy Inwestycji i przekazanie Inwestorowi protokołów odbioru wraz z załącznikami, certyfikatów, atestów oraz pełnej dokumentacji powykonawczej, d)skompletowania i przekazania Inwestorowi kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi i eksploatacji instalacji oraz urządzeń zamontowanych w ramach inwestycji, -Bieżąca współpraca z wykonawcą dokumentacji projektowej -Zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do dokumentacji zgłoszonych przez Wykonawcę Inwestycji i wyegzekwowanie od projektanta stosownych poprawek, -Kontrolowanie zgodności realizacji inwestycji z zapisami umowy, w szczególności z harmonogramem rzeczowo-finansowym sporządzonym przez Wykonawcę inwestycji, -Kwalifikowanie zasadności w uzgodnieniu z Inwestorem wykonania ewentualnych robót dodatkowych, -Pozyskanie inwentaryzacji powykonawczej uzbrojenia terenu oraz dokumentacji powykonawczej, -Prowadzenie narad roboczych i koordynacyjnych na budowie z Wykonawcami robót, sporządzanie z narad protokołów lub notatek ustaleń oraz kontrola realizacji ustaleń z tych narad, -Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań także tych wymagających odkrycia robót lub elementów -Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, -Wstrzymywanie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, -Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz archiwizacja wszystkich protokołów prób i badań przeprowadzonych w trakcie budowy -Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, bądź ich elementów podlegających odbiorowi częściowemu, przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego, -Doprowadzenie do odbioru końcowego inwestycji, udział w komisjach odbiorowych i przekazaniu inwestycji do eksploatacji Inwestorowi -Przygotowanie i złożenie w imieniu Inwestora dokumentów dotyczących wniosku o pozwolenie na użytkowanie, zgłoszenia o zakończeniu budowy zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, umów przyłączeniowych do odpowiednich sieci jeżeli są wymagane -Uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego i udział w uzyskaniu ostatecznej (w administracyjnym toku instancji) oraz bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Inwestycji -Egzekwowanie usunięcia przez projektanta i wykonawcę robót usterek oraz niedoróbek stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbiorów częściowych i odbioru końcowego, -Skompletowanie dokumentacji powykonawczej -Przeprowadzenie przeglądów pogwarancyjnych. -Realizacja uprawnień Inwestora z tytułu rękojmi i gwarancji -Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania na roboty dodatkowe w trybie zgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych - w przypadku gdy udzielenie robót dodatkowych niezbędne będzie aby prawidłowo wykonać zakres podstawowy zamówienia. -Czynne uczestnictwo w przygotowaniu postępowania przetargowego w trybie zgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych na wykonanie robót dotyczących remontu budynków zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją. -Udział w komisji przetargowej -Kontrola prawidłowości wystawiania faktur, zakresów prac i kwot w zakresie zgodności z umową zawartą z Wykonawcą Inwestycji, opisywanie wszelkich dokumentów rozliczeniowych, w tym faktur VAT, kwalifikowanie ich do zapłaty i przekazywanie ich Inwestorowi do zapłaty, -Przygotowanie materiałów związanych z naliczaniem kar umownych oraz odszkodowań od Wykonawcy inwestycji za nienależyte lub nieterminowe wykonanie przez nich zobowiązań umownych, -Rozliczenie końcowe inwestycji, -Sporządzanie dowodów przekazania środków trwałych i środków trwałych mniejszej wartości na majątek inwestora zgodnie z obowiązującymi przepisami (OT, OW) Zamawiający informuje, że dane inspektora nadzoru-koordynatora wraz z kopią uprawnień i dokumentami potwierdzającymi posiadania co najmniej 2 letniej praktyki przy zabytkach nieruchomych przekaże do Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Delegatura w Wałbrzychu celem akceptacji. W przypadku odrzucenia przez Konserwatora Zabytków wskazanej osoby Inwestor Zastępczy zobowiązany jest niezwłocznie do wskazania innej osoby posiadającej wymagane uprawnienia i doświadczenie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Inwest-Projekt, ul. Ogrodowa 15A, 58-306 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80466,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55755,22

  • Oferta z najniższą ceną: 46187,75 / Oferta z najwyższą ceną: 222690,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.