To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-29
Wałbrzych: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania Kompleksowy remont budynków przy ul. Młynarskiej 18b i 18c-dostosowanie do potrzeb akademika
Numer ogłoszenia: 60224 - 2012; data zamieszczenia: 29.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27632 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Angelusa Silesiusa w Wałbrzychu, ul. Zamkowa 4, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6419200, faks 074 6419202.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania Kompleksowy remont budynków przy ul. Młynarskiej 18b i 18c-dostosowanie do potrzeb akademika.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania Kompleksowy remont budynków przy ul. Młynarskiej 18 b i 18c - dostosowanie do potrzeb akademika Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie między innymi: -Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt zadania inwestycyjnego w tym za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego -Pełnienie kompleksowego nadzoru, w tym nadzoru inwestorskiego we wszystkich niezbędnych branżach nad wykonaniem robót budowlanych w zakresie umożliwiającym użytkowanie obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. -Reprezentowanie interesów Inwestora wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, -Zgłoszenie rozpoczęcia inwestycji do odpowiednich instytucji, -Obecność inspektora nadzoru-koordynatora oraz inspektorów branżowych(odpowiednio do rodzaju wykonywanych prac) nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu lub w razie konieczności na każde wezwanie Zamawiającego. Obecność musi być odnotowana w dzienniku budowy. -Przygotowanie niezbędnych dokumentów do przekazania placu budowy i przekazanie go Wykonawcy Inwestycji przy udziale Inwestora, -Ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w obiekcie w szczególności w branżach : - konstrukcyjno-budowlanej - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych -Ustanowienie inspektora nadzoru-koordynatora, który oprócz odpowiednich uprawnień wymaganych obowiązującymi przepisami prawa musi posiadać co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. Dz. U. z 2011r Nr 165 poz. 987 -Kontrola procesu rozpoczęcia budowy oraz zapisów w dzienniku budowy -Kontrola zgodności realizacji z dokumentacją techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym oraz umową o realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego, -Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych materiałów, kontrola i archiwizacja dokumentów potwierdzających dopuszczenie tych materiałów do obrotu i stosowania w budownictwie, -Akceptowanie w uzgodnieniu z Inwestorem dostarczonych przez Wykonawcę Inwestycji próbek materiałów wykończeniowych, -Sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i (lub) ulegających zakryciu, -Dokonywanie czynności odbiorów przewidzianych w umowie z Wykonawcą Inwestycji. W ramach tych czynności Inwestor Zastępczy zobowiązuje się do: a)stwierdzenia gotowości do odbioru, b)przeprowadzenia odbiorów robót ulegających zakryciu, odbiorów częściowych, odbioru końcowego oraz ostatecznego wraz z przekazaniem przedmiotu umowy Inwestorowi. Odbiór końcowy przy udziale Inwestora. c)egzekwowania od Wykonawcy Inwestycji i przekazanie Inwestorowi protokołów odbioru wraz z załącznikami, certyfikatów, atestów oraz pełnej dokumentacji powykonawczej, d)skompletowania i przekazania Inwestorowi kart gwarancyjnych, instrukcji obsługi i eksploatacji instalacji oraz urządzeń zamontowanych w ramach inwestycji, -Bieżąca współpraca z wykonawcą dokumentacji projektowej -Zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń do dokumentacji zgłoszonych przez Wykonawcę Inwestycji i wyegzekwowanie od projektanta stosownych poprawek, -Kontrolowanie zgodności realizacji inwestycji z zapisami umowy, w szczególności z harmonogramem rzeczowo-finansowym sporządzonym przez Wykonawcę inwestycji, -Kwalifikowanie zasadności w uzgodnieniu z Inwestorem wykonania ewentualnych robót dodatkowych, -Pozyskanie inwentaryzacji powykonawczej uzbrojenia terenu oraz dokumentacji powykonawczej, -Prowadzenie narad roboczych i koordynacyjnych na budowie z Wykonawcami robót, sporządzanie z narad protokołów lub notatek ustaleń oraz kontrola realizacji ustaleń z tych narad, -Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań także tych wymagających odkrycia robót lub elementów -Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, -Wstrzymywanie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, -Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz archiwizacja wszystkich protokołów prób i badań przeprowadzonych w trakcie budowy -Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, bądź ich elementów podlegających odbiorowi częściowemu, przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego, -Doprowadzenie do odbioru końcowego inwestycji, udział w komisjach odbiorowych i przekazaniu inwestycji do eksploatacji Inwestorowi -Przygotowanie i złożenie w imieniu Inwestora dokumentów dotyczących wniosku o pozwolenie na użytkowanie, zgłoszenia o zakończeniu budowy zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, umów przyłączeniowych do odpowiednich sieci jeżeli są wymagane -Uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego i udział w uzyskaniu ostatecznej (w administracyjnym toku instancji) oraz bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Inwestycji -Egzekwowanie usunięcia przez projektanta i wykonawcę robót usterek oraz niedoróbek stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbiorów częściowych i odbioru końcowego, -Skompletowanie dokumentacji powykonawczej -Przeprowadzenie przeglądów pogwarancyjnych. -Realizacja uprawnień Inwestora z tytułu rękojmi i gwarancji -Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania na roboty dodatkowe w trybie zgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych - w przypadku gdy udzielenie robót dodatkowych niezbędne będzie aby prawidłowo wykonać zakres podstawowy zamówienia. -Czynne uczestnictwo w przygotowaniu postępowania przetargowego w trybie zgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych na wykonanie robót dotyczących remontu budynków zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją. -Udział w komisji przetargowej -Kontrola prawidłowości wystawiania faktur, zakresów prac i kwot w zakresie zgodności z umową zawartą z Wykonawcą Inwestycji, opisywanie wszelkich dokumentów rozliczeniowych, w tym faktur VAT, kwalifikowanie ich do zapłaty i przekazywanie ich Inwestorowi do zapłaty, -Przygotowanie materiałów związanych z naliczaniem kar umownych oraz odszkodowań od Wykonawcy inwestycji za nienależyte lub nieterminowe wykonanie przez nich zobowiązań umownych, -Rozliczenie końcowe inwestycji, -Sporządzanie dowodów przekazania środków trwałych i środków trwałych mniejszej wartości na majątek inwestora zgodnie z obowiązującymi przepisami (OT, OW) Zamawiający informuje, że dane inspektora nadzoru-koordynatora wraz z kopią uprawnień i dokumentami potwierdzającymi posiadania co najmniej 2 letniej praktyki przy zabytkach nieruchomych przekaże do Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Delegatura w Wałbrzychu celem akceptacji. W przypadku odrzucenia przez Konserwatora Zabytków wskazanej osoby Inwestor Zastępczy zobowiązany jest niezwłocznie do wskazania innej osoby posiadającej wymagane uprawnienia i doświadczenie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH "INWEST - PROJEKT" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Inwest-Projekt, ul. Ogrodowa 15A, 58-306 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80466,47 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55755,22
Oferta z najniższą ceną: 46187,75 / Oferta z najwyższą ceną: 222690,95
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Nadbudowa i rozbudowa budynku głównego pomiędzy skrzydłami B i C z przeznaczeniem pomieszczeń na rejestrację główną Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu
- "Rozbudowa i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 380 ul. Wrocławska na odcinku od ul. Piotrowskiego do ul. Grota Roweckiego" w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- (2025) Dostawa artykułów spożywczych dla Dolnośląskiego Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu
- Objęcie opieką autorską i asystą techniczną oraz zapewnienie usługi hostingu przez okres 12 miesięcy posiadanego przez Gminę Wałbrzych Systemu Zarządzania Oświatą oraz modułu Kadry i Płace.
- "Remont dachów budynków przy ul. Niepodległości 94 i Andersa 15a w Wałbrzychu - zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa i montaż drzwi do pokoi i pomieszczeń technicznych na III piętrze w Hotelu Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. w Wałbrzychu przy ul. Ratuszowej 6
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji pn. "Przebudowa budynku odpraw autokarów (BOA) na wjazd do UE na Drogowym Przejściu Granicznym w Medyce."
- "Dokończenie inwestycji pn. "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Sienkiewicza 63 oraz zagosp. terenu z infrastrukturą techniczną i małą architekturą"
- Rewitalizacja obszarów miejskich wraz z działaniami na sieci wodociągowej
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi i nadzoru autorskiego nad dokumentacją projektową: Budowa Ośrodka Diagnostyki Narządowej WSD Bydgoszcz
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji projektu: Zachowanie bioróżnorodności i ograniczenie presji turystów poprzez modernizację ścieżki "Kładka wśród bagien".
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania "Zaprojektowanie i budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.