Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-31
Piekary Śląskie: Wybór Operatora dla zadań objętych Obszarowym Programem Likwidacji Niskiej Emisji na terenie Gminy Piekary Śląskie dla obiektów indywidualnych przeznaczonych do realizacji w 2011 roku.
Numer ogłoszenia: 60234 - 2011; data zamieszczenia: 31.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, faks (032) 287 22 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór Operatora dla zadań objętych Obszarowym Programem Likwidacji Niskiej Emisji na terenie Gminy Piekary Śląskie dla obiektów indywidualnych przeznaczonych do realizacji w 2011 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wybór Operatora dla zadań objętych Obszarowym Programem Likwidacji Niskiej Emisji na terenie Gminy Piekary Śląskie dla obiektów indywidualnych przeznaczonych do realizacji w 2011 r. W szczególności zadania Operatora polegać będą m.in. na : 1. Sporządzeniu i złożeniu wniosku do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach o dofinansowanie ww Programu. 2. Prowadzenie nadzoru oraz kontroli spraw związanych z: a) wymianą 33 starych pieców węglowych na ekologiczne piece retortowe lub gazowe,b) ociepleniem 65 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, c)zainstalowaniem 10 kolektorów słonecznych. 2. obsługa punktu informacyjnego czynnego co najmniej 2 razy w tygodniu, w godzinach ustalonych z Gminą, 3.obsługa techniczna wystaw, prelekcji, pokazów, związanych z realizacją Programu na podstawie materiałów dostarczonych przez firmy pragnące być dostawcami i wykonawcami dla Programu, 4.wstępny przegląd (wykonanie audytu skróconego) obiektów objętych Programem w celu określenia zakresu prac do wykonania i ich zgodności z Regulaminem Programu, 5. wspólna z Gminą analiza ankiet Inwestorów oraz skróconych audytów z inwentaryzacji budynków mieszkalnych, 6. przyjęcie i rejestracja wniosków Inwestorów o przystąpieniu do Programu, 7. udział w postępowaniach konkursowych i sporządzeniu listy firm montażowych oraz budowlanych, spełniających wymagania Programu, 8.uczestnictwo w zawieraniu trójstronnych umów z Inwestorami i Wykonawcami robót montażowych oraz budowlanych, 9.udzielanie Inwestorom informacji o warunkach technicznych, finansowych oraz organizacji zadań objętych Programem, 10.udzielanie porad technicznych w zakresie wyboru urządzeń i technologii objętych Programem, 11. ocena rozwiązań projektowych złożonych przez Inwestora pod kątem zgodności z przepisami Prawa budowlanego oraz umów z instytucjami finansującymi, 12.weryfikacja kosztorysu przedłożonego przez Wykonawcę, 13.współpraca z projektantami biorącymi udział w Programie w zakresie wymogów technicznych oraz formalnoprawnych dla projektów i kosztorysów wykonywanych dla potrzeb Programu, 14.współpraca z Wykonawcami w zakresie realizacji działań objętych Programem, 15.współpraca z Dostawcami urządzeń i materiałów w zakresie koordynacji dostaw i zapewnienia napraw gwarancyjnych i serwisowych, 16.nadzór i kontrola nad realizacją oraz uczestniczenie w odbiorze realizowanych działań objętych umowami, 17.ustalenie zasad serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, 18.kompletacja i przedstawienie Gminie w celu zatwierdzenia dokumentów służących rozliczeniu inwestycji z instytucjami finansującymi zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz zasadami finansowania Programu przez WFOŚ i GW oraz przedłożenie ich w stosownym terminie WFOŚ i GW, 19.udział w comiesięcznych naradach, na których przedkładane będą Gminie zestawienia dotyczące zawartych umów, zleceń, faktur, itp. 20.przechowywanie do 31.01.2012 roku we własnym archiwum dokumentacji wytworzonej w trakcie realizacji Programu, a zwłaszcza kopii: zawartych umów, projektów, kosztorysów, dokumentów finansowych, 21.zapewnienie do 31.01.2012 roku pomocy technicznej oraz doradztwa prawnego dla Inwestorów uczestniczących w Programie w zakresie realizacji warunków gwarancyjnych zainstalowanych urządzeń, przy czym koszty zapewnienia obsługi serwisowej, wymian gwarancyjnych, odpowiedzialność z tytułu rękojmi ponoszą firmy bezpośrednio wykonujące dostawy lub roboty, 22.po przyjęciu rozliczenia końcowego przez WFOŚ i GW protokolarne przekazanie w terminie do 1 miesiąca dokumentacji Programu, do archiwum Gminy. Operator powinien dysponować na terenie Miasta Piekary Śląskie Biurem Obsługi Mieszkańców oraz numerem telefonu do codziennej dyspozycyjności z możliwością ciągłego kontaktu telefonicznego; -dysponować środkiem transportu w celu prowadzenia bieżącej kontroli stopnia realizacji Programu; -dysponować elektronicznym systemem obsługi klienta w zakresie gromadzenia danych inwestorów, bieżącego monitorowania stopnia zaawansowania prac; Obsługa systemu musi być wykonana za pomocą przeglądarki internetowej, nie może być powiązana z konkretnym systemem operacyjnym. System powinien umożliwiać gromadzenie danych: -Inwestorów zakwalifikowanych do udziału w Programie, -Wykonawców, -Możliwość generowania elektronicznych rozliczeń zgodnych z wytycznymi WFOŚ i GW w Katowicach oraz możliwość sporządzania co miesięcznych raportów z realizacji Programu; -Pracownik Urzędu Miasta, Inwestor oraz Wykonawca powinni posiadać dostęp do systemu poprzez przeglądarkę internetową przez 24 h dobę, -W celu potwierdzenia posiadania systemu oraz spełniania przez niego ww założeń, należy podać adres pod którym następuje logowanie do systemu wraz z podaniem danych użytkownika testowego,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.30.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-udokumentowanie prawidłowego wykonania w ostatnich 3 latach co najmniej trzech usług o podobnym charakterze ( w zakresie wymiany źródła ciepła , montażu , kolektorów słonecznych , docieplenia budynków ) z podaniem ich wartości ( kwota pozyskanych środków z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej min. 1 000 000,00 zł każda ) , - udokumentowanie prawidłowego wykonania w ostatnich 3 latach co najmniej jednego zadania rozliczającego środki z umorzenia pożyczki WFOŚ I GW ( w zakresie wymiany źródła ciepła , montażu kolektorów słonecznych , docieplenia budynków ) na wartość min. 200 000,00 zł brutto
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie osobą posiadającą: 1. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. 2. uprawnienia w zakresie przeprowadzania audytów energetycznych 3. umiejętność kosztorysowania ( co najmniej 1 osoba z każdą specjalnością ) i aktualną przynależnością do właściwej izby i opłaconą składką ( jeżeli taka izba istnieje ) .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na kwotę 500 000,00 zł ( słownie : pięćset tysięcy złotych )
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Przedstawienie referencji 15 firm w tym 3 z terenu Piekar Śląskich potwierdzających korzystanie z elektronicznego systemu obsługi klienta w zakresie gromadzenia danych inwestorów oraz przedstawienie rekomendacji Urzędu Miasta korzystającego z bazy danych PONE;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony formularz oferty
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piekary Śląskie
ul. Bytomska 84
41-940 Piekary Śląskie
Biuro Zamówień Publicznych , pok. 218.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śląskie ul. Bytomska 84 41-940 Piekary Śląskie Biuro Zamówień Publicznych , pok. 218.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Dostawa oprogramowania składająca się z 3 części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 7 w Piekarach Śląskich na rok 2025.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 2 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (owoce i warzywa) dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 5 w Piekarach Śląskich - II
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 3 w Piekarach Śląskich w 2025 roku
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie projektu Planu Ogólnego Zagospodarowania Przestrzennego dla gminy Krosno Odrzańskie"
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.