Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-26
Kraków: Dostawa leków
Numer ogłoszenia: 60237 - 2008; data zamieszczenia: 26.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ, ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6308057, 6308059, fax 012 6308059.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa leków w podziale na pakiety.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.45.11.00 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.11.00 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 i ust. 2 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 2. Podpisany i wypełniony we wskazanych miejscach OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - według ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo umocowujące przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę. 4. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat związaną z działalnością Wykonawcy lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 7.Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. UWAGA: Dotyczy punktów 6 i 7: w przypadku istnienia zaległości, należy przedłożyć zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Koncesję na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej - zgodnie z ustawą z 06 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2004 nr 53, poz. 533, z późn. zm.)-dotyczy pakietów,które tego wymagają. 9. Zezwolenie na obrót hurtowy środkami psychotropowymi i odurzającymi, zgodnie z ustawą z dnia 24 kwietnia 1997 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz.U.z 2003 Nr 24 poz.198) - dotyczy pakietów,które tego wymagają. 10. Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, iż zaoferowany przedmiot zamówienia, zawarty w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, stanowiący ofertę spełnia wymagania przewidziane w ustawie z 20 kwietnia 2004 roku -o wyrobach medycznych (Dz. U.nr 93, poz. 896, z późn. zm.), a także w ustawie z 06 września 2001 roku - Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, ustawę o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. nr 126, poz. 882, z późn. zm.) oraz ustawie z 20 kwietnia 2004 roku - o zmianie ustawy - Prawo farmaceutyczne, ustawy o zawodzie lekarza oraz ustawy - Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, ustawę o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. nr 92, poz. 1382, z późn. zm.) według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 11.Jeśli Wykonawcą jest spółka cywilna, oprócz zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego z przedsiębiorców, będących wspólnikami spółki, przedłożyć należy wyciąg z umowy spółki oraz ewentualną uchwałę wszystkich wspólników w zakresie należytej reprezentacji (art. 866 k.c.). W przypadku, gdy dokumenty ofertowe podpisuje jeden ze wspólników spółki cywilnej, pozostali jej przedsiębiorcy muszą przedłożyć stosowne dla niego upoważnienie do reprezentowania w sprawie (wybór Wykonawcy, będącego spółką cywilną, skutkuje podpisaniem umowy ze wszystkimi przedsiębiorcami prowadzącymi w jej formie i nazwie działalność gospodarczą). 12.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 13.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 11, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów, przepisy punktu 11 stosuje się odpowiednio. UWAGA: Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, albo złożyli dokumenty zawierające błędy, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wszk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ ;UL. Wrocławska 1-3 ; 30-901 KRAKÓW Sekcja Zamówien Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2008 godzina 11:00, miejsce: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ ;UL. Wrocławska 1-3 ; 30-901 KRAKÓW Sekcja Zamówien Publicznych.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: LEKI RÓŻNE I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEKI RÓŻNE I -51818.00 PLN NETTO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.11.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: LEKI RÓŻNE II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEKI RÓŻNE II- 58136.00 PLN NETTO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ALBUMINY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ALBUMINY-27600.00 PLN NETTO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PSYCHOTROPY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PSYCHOTROPY- 980.00PLN NETTO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.17.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: LEKI RÓŻNE III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEKI RÓŻNE III-116278.00PLN NETTO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: METRONIDAZOL.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: METRONIDAZOL-89300.00PLN NETTO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ANTYBIOTYKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ANTYBIOTYKI-16100.00PLN NETTO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PASKI I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PASKI I - 5100.00PLN NETTO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.47.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PASKI II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PASKI II- 21500.00PLN NETTO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: WITAMINY-ŻYWIENIE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WITAMINY-ZYWIENIE 14880.00PLN NETTO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.22.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: CHEMIOTERAPEUTYKI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CHEMIOTERAPEUTYKI-33200.00PLN NETTO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ŻYWIENIE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŻYWIENIE-3600.00PLN NETTO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PŁYNY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PŁYNY-26000.00PLN NETTO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.