eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiebodzinRozbudowa - budowa kameralnej sali koncertowej w dobudowie do istniej±cego budynku Pañstwowej Szko³y Muzycznej w ¦wiebodzinie



Og³oszenie z dnia 2018-08-09



Og³oszenie nr 602869-N-2018 z dnia 2018-08-09 r.

Pañstwowa Szko³a Muzyczna I Stopnia: Rozbudowa - budowa kameralnej sali koncertowej w dobudowie do istniej±cego budynku Pañstwowej Szko³y Muzycznej w ¦wiebodzinie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Pañstwowa Szko³a Muzyczna I Stopnia, krajowy numer identyfikacyjny 28264200000, ul. ul. Sulechowska  15 , 66200   ¦wiebodzin, woj. lubuskie, pañstwo Polska, tel. 68 475 34 44, e-mail psmswiebodzin@interia.pl, faks 68 475 34 44.
Adres strony internetowej (URL): http://www.psm.swiebodzin.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
szko³a publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobi¶cie lub listownie lub kurierem
Adres:
¦wiebodzin, os £u¿yckie 28, sala nr 33


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Rozbudowa - budowa kameralnej sali koncertowej w dobudowie do istniej±cego budynku Pañstwowej Szko³y Muzycznej w ¦wiebodzinie
Numer referencyjny: 1/2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlano - instalacyjnych zwi±zanych z rozbudow± istniej±cego budynku Pañstwowej Szko³y Muzycznej I stopnia w ¦wiebodzinie o wielofunkcyjn± kameraln± salê koncertow± z zapleczem socjalno-sanitarnym, z czê¶ci± administracyjno-biurow±. Celem jest uzyskanie niezale¿nie funkcjonuj±cej sali koncertowej z zapleczem, projektowanej jako rozbudowa budynku istniej±cego, po³±czonej przestrzennie i funkcjonalnie z istniej±cym budynkiem szko³y. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Wykonanie robót budowlanych konstrukcyjnych i architektonicznych, b) Wykonanie robót instalacyjnych sanitarnych, c) Wykonanie robót instalacyjnych elektrycznych, d) Wykonanie robót instalacyjnych zwi±zanych z elektroakustyk±, o¶wietleniem estrady oraz mechanik± estradow±. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: 66-200 ¦wiebodzin, ul. Sulechowska 15. 3. Szczegó³owe wymogi zosta³y opisane w: a) projekcie budowlanym, b) projekcie wykonawczym, c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, d) przedmiarze robót. Przy czym nale¿y zaznaczyæ, i¿ za³±czone przedmiary stanowi± jedynie element pomocniczy przy ustalaniu ceny ofertowej. Zawarte w nich ilo¶ci nie maj± charakteru wi±¿±cego, wymagany zakres robót zosta³ zdefiniowany w projektach. Zgodnie z warunkami wzoru umowy, Wykonawca jest zobowi±zany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacj± projektow±, zasadami wiedzy technicznej, obowi±zuj±cymi przepisami oraz specyfikacjami technicznymi. Forma wynagrodzenia ustalona przez Zamawiaj±cego za realizacjê przedmiotu zamówienia to rycza³t. 4. Zamawiaj±cy rekomenduje dokonanie przez Wykonawców (na swój koszt, w terminach ustalonych z dyrektorem placówki) wizji lokalnej. 5. Kody CPV: a) G³ówny - 45.00.00.00-0 - roboty budowlane, b) Dodatkowe: 45.21.42.00-2 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych zwi±zanych ze szkolnictwem, 45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45.33.10.00-6 Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, 45.33.20.00-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne. 6. Warunki finansowe rozliczeñ: a) Zamawiaj±cy informuje, ¿e rozliczenie nast±pi na podstawie faktur. Wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy bêdzie wyp³acane. w ratach na podstawie wykazu stanu zaawansowania robót nie czê¶ciej ni¿ raz w miesi±cu, lub za zgod± Zamawiaj±cego czê¶ciej, do wysoko¶ci ¶rodków jakimi dysponuje Zamawiaj±cy. b) Ka¿dorazowo termin p³atno¶ci bêdzie wynosi³ 30 dni od daty otrzymania faktury. c) Ka¿dorazowo podstaw± wystawienia faktury bêdzie obustronnie podpisany protokó³ odbioru robót, d) Zamawiaj±cy, i¿ w zatwierdzonym planie finansowym na 2018 rok dysponuje kwot± w wysoko¶ci brutto 800.000,00 z³. Zakres robót odpowiadaj±cy wymienionej kwocie musi zostaæ wykonany w terminie do dnia 31.12.2018 roku. Ponadto Zamawiaj±cy w planie finansowym: - na 2019 rok bêdzie dysponowa³ kwot± w wysoko¶ci brutto 3.000.000,00 z³, zakres robót odpowiadaj±cy wymienionej kwocie musi zostaæ wykonany w terminie do dnia 31.12.2019 roku. - na 2020 rok bêdzie dysponowa³ pozosta³± kwot± jaka bêdzie wynikaæ z warto¶ci najkorzystniejszej oferty pomniejszonej o kwotê wynikaj±c± z planu finansowego Zamawiaj±cego na 2018 i 2019 rok. W przypadku przyznania dodatkowych ¶rodków finansowych w 2018 roku i/lub 2019 roku, Wykonawca bêdzie zobowi±zany do wykonania prac pozwalaj±cych na zap³atê przyznanych dodatkowo ¶rodków finansowych. Szczegó³owe ustalenia w tym zakresie bêd± dokonywane pomiêdzy stronami na bie¿±co. Wykonawca nie mo¿e odmówiæ kontynuacji prac poza w/w wyznaczonymi okresami. 7. Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu minimum 36 - miesiêcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia, dat± rozpoczêcia okresu gwarancji bêdzie data podpisania koñcowego bezusterkowego protoko³u odbioru koñcowego, udzielona gwarancja nie wy³±cza odpowiedzialno¶ci Wykonawcy z tytu³u rêkojmi za wady przedmiotu umowy wynikaj±cej z przepisów Kodeksu Cywilnego. Ostateczny termin gwarancji zale¿eæ bêdzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ terminu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z tre¶ci± wybranej oferty, co bêdzie stanowi³o element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. 8. Uwagi realizacyjne: a) Wszystkie prace winny byæ zrealizowane zgodnie z przepisami, obowi±zuj±cymi normami, warunkami technicznymi i sztuk± budowlan±, przepisami bhp, ppo¿. zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru. b) Roboty nale¿y prowadziæ zgodnie z wymogami dokumentacji okre¶laj±cej przedmiot zamówienia, specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej siwz. c) U¿yte materia³y i urz±dzenia powinny byæ w I gatunku jako¶ciowym i wymiarowym, powinny posiadaæ odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz zapewniæ sprawno¶æ eksploatacyjn±. d) Wszêdzie tam, gdzie w przedmiarze robót wystêpuj± nazwy materia³ów, wyrobów lub nazwy ich producentów Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie technologii, materia³ów i wyrobów równowa¿nych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót. e) Odpady powstaj±ce w trakcie robót jak gruz, ¶mieci itp. wykonawca bêdzie usuwa³ na bie¿±co a nastêpnie wywozi³/utylizowa³ we w³asnym zakresie. Inwestor udostêpni wykonawcy miejsce do ustawienia kontenera na ¶mieci na terenie szkolnym. 9. Zamawiaj±cy, maj±c na uwadze wymogi zapisane w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga w odniesieniu do stanowisk opisanych w za³±czniku nr 8 - z³o¿enia o¶wiadczenia (wg. wzoru zawartego w za³±czniku nr 8) o zatrudnianiu przez Wykonawcê i ew. podwykonawców osób na tych stanowiskach na podstawie umowy o pracê. 10. Zamawiaj±cy mo¿e, w zakresie dopuszczalnym przez obowi±zuj±ce przepisy, w szczególno¶ci ustawê z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (t. jednolity Dz.U. 2016 poz. 922), dokonaæ kontroli rzetelno¶ci z³o¿onego o¶wiadczenia. W tym celu mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy i podwykonawców informacji i dokumentów po¶wiadczaj±cych fakt zatrudnienia wskazanych osób na umowê o pracê.

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45214200-2
45310000-3
45331000-6
45332000-3


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ podobnych, o których jest mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP do wysoko¶ci 30% warto¶ci zamówienia podstawowego i polegaj±cych na powtórzeniu robót budowlanych o podobnym charakterze
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-08-31

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Przedmiot zamówienia bêdzie realizowany w terminie: od dnia rozpoczêcia robót do 31.08.2020 roku. Rozpoczêcie robót nast±pi w ci±gu 7 dni od podpisania umowy. Planowana data rozpoczêcia robót to 01.10.2018 roku. 2. Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê przekazaæ Wykonawcy Plac budowy najpó¼niej na 7 dni przed dniem rozpoczêcia robót, wskazanym w pkt. 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie formu³uje specjalnych wymagañ w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e: 1. Posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê nie mniejsz± ni¿ 800.000,00 z³ (a w przypadku, je¿eli warto¶æ zosta³a wyra¿ona w walucie obcej - równowarto¶æ 800.000,00 z³ wg ¶redniego kursu NBP z dnia wystawienia informacji). 2. Dsponuje aktualnym i op³aconym ubezpieczeniem od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 3.000.000,00 z³
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e: 1. Posiada do¶wiadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 podobne zamówienia, tj. wykona³ roboty remontowe (modernizacyjne) i/lub inwestycyjne budowlane w obiektach kubaturowych (tj. remont i/lub przebudowa i/lub budowa obiektów kubaturowych) o warto¶ci brutto ka¿dej z nich równej minimum 3.000.000,00 z³, z zastrze¿eniem i¿ co najmniej 1 podobne zamówienie dotyczy³o robót budowlanych dla pomieszczeñ o akustyce kwalifikowanej (sale koncertowe, wyk³adowe, audytoria, studia nagraniowe, produkcyjne i emisyjne, amfiteatry). W przypadku, gdy rozliczenie pomiêdzy Wykonawc±/Podmiotem a Zamawiaj±cym/Odbiorc± za wykonane zamówienie zosta³o dokonane w innej walucie ni¿ w z³otych polskich, Zamawiaj±cy dokona przeliczenia warto¶ci wykonanych zamówieñ w innej walucie na z³ote polskie - na podstawie ¶redniego kursu z³otego w stosunku do walut obcych okre¶lonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzieñ podpisania umowy wskazanej w wykazie. 2. Dysponuje osobami posiadaj±cymi kwalifikacje zawodowe lub do¶wiadczenie: - do pe³nienia funkcji kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi -- w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej, - do pe³nienia funkcji kierownika robót elektrycznych, posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, - do pe³nienia funkcji kierownika robót sanitarnych, posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, - do pe³nienia funkcji kierownika robót teletechnicznych, posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej telekomunikacyjnej przewodowej i bezprzewodowej. Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadaj±ce wymaganym, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane, a tak¿e ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz. 65)
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-23, i ust. 5 pkt. 1), 4), 5), 6), 7) i 8) Zamawiaj±cy ¿±da: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert (w odniesieniu do firmy (podmiotu zbiorowego) oraz cz³onka jej organu zarz±dzaj±cego lub nadzorczego, wspólnika spó³ki w spó³ce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spó³ce komandytowej lub komandytowoakcyjnej lub prokurenta); 2) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 4) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powy¿ej: 1) pkt 1) - sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy; 2) pkt 2) - 3) - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 3) pkt 4) - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, ani nie og³oszono upad³o¶ci 4) Dokumenty, o których mowa w pkt. 1) i 3), powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a dokument, o którym mowa w pkt. 2), powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem tego terminu; 5) Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. 1)-3), zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym zgodnie z zasadami okre¶lonymi w ppkt 4). 6) W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. Wykonawca maj±cy siedzibê na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby maj±cej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w Rozdziale VI ust. 6.4.2. ppkt. 1) SIWZ (informacja z Krajowego Rejestru Karnego), sk³ada dokument, o którym mowa w ust. 6.5. pkt. 1) SIWZ (równoznaczny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy albo administracyjny kraju miejsca zamieszkania), w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy. Je¿eli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie wydaje siê takich dokumentów, zastêpuje siê go dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie tej osoby z³o¿onym przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w SIWZ w: 1) Rozdziale VI 6.1. pkt. 2) ppkt. b) pkt. 1 - ¶rodki finansowe - informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert, Je¿eli Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia dokument ten sk³ada przynajmniej jeden z nich. 2) Rozdziale VI 6.1. pkt. 2) ppkt. b) pkt. 2 - ubezpieczenie - aktualnej i op³aconej polisie, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie powadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia 3) Rozdziale VI 6.1. pkt. 2) ppkt. c) pkt. 1 - do¶wiadczenie wykonawcy - wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, wed³ug wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 3 do SIWZ wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. Je¿eli Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia dokument ten sk³ada przynajmniej jeden z nich. 4) Rozdziale VI 6.1. pkt. 2) ppkt. c) pkt. 2 - personel - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; którego wzór stanowi Za³±cznik nr 4 do SIWZ. Je¿eli Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia dokument ten sk³ada przynajmniej jeden z nich
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) wype³niony formularz ofertowy sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 9 do SIWZ, 2) o¶wiadczenia wymienione w rozdziale VII 7.1. - 7.4. niniejszej SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SIWZ, 3) wykaz okre¶laj±cy zakres podwykonawstwa z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 5 do SIWZ - je¿eli ma zastosowanie, 4) zobowi±zanie podmiotu trzeciego, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji Wykonawca polega, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 6.5.1) niniejszej SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 7 do SIWZ - je¿eli ma zastosowanie, 5) o¶wiadczenie w sprawie zatrudnienia z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 8 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 100.000,00 PLN (s³ownie: sto tysiêcy z³otych) przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2. Wadium jest wnoszone na zasadach okre¶lonych w art. 45 i art. 46 ustawy Pzp


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
najni¿sza cena60,00
okres gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Umowa zostanie podpisana zgodnie ze wzorem umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 10 do SIWZ. 2. W umowie zawarto przes³anki oraz warunki dokonania zmian zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty. 3. Za³±cznikiem do umowy bêdzie umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych wg wzoru za³±czonego do SIWZ - Za³±cznik nr 11
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-08-27, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna - Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: a) Administratorem danych osobowych (dalej: "Administrator") jest Pañstwowa Szko³a Muzyczna I stopnia im. Zygmunta Noskowskiego w ¦wiebodzinie. b) Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych jest mo¿liwy za po¶rednictwem: poczty elektronicznej: psmswiebodzin@interia.pl telefon: (68) 475 34 44, adres pocztowy: 66-200 ¦wiebodzin, ul. Sulechowska 15. a) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Rozbudowa - budowa kameralnej sali koncertowej w dobudowie do istniej±cego budynku Pañstwowej Szko³y Muzycznej w ¦wiebodzinie" prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. b) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z pó¼niejszymi zmianami), dalej "ustawa Pzp". c) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, wliczaj±c okres rêkojmi i gwarancji plus okres przedawnienia roszczeñ. d) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp. e) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. f) Posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku Postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO tj. prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO. g) nie przys³uguje Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.